Die verdient hij ook niet echt. Gewoon een fout, goed opgevangen maar vooral heel veel mazzel.quote:Op zondag 13 november 2016 19:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je snapt dus duidelijk niet waarom Max complimenten krijgt.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die verdient hij ook niet echt. Gewoon een fout, goed opgevangen maar vooral heel veel mazzel.
Dat geeft wel vertrouwen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ric FL op inters. Kan het me wel voorstellen
dat weten we nog niet. 🙈quote:
Tweede keer vandaag al, vorige keer hadden ze geluk met de rode vlag.quote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef DeeBee het volgende:
Paars voor RIC, dus de inters lijken wel te werken.
Nope Idem hier 😅quote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Maver24 het volgende:
Is het raar dat ik het heel warm heb. Mijn bloeddruk is wat hoog. Pfff
Zoals gezegd, gefeliciteerd Lewis.quote:
Maar als het over twee minuten hoost heb je daar weinig aan..quote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ric FL op inters. Kan het me wel voorstellen
Maar bij inhalen moet je over supernat rijden....quote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef DeeBee het volgende:
Paars voor RIC, dus de inters lijken wel te werken.
Oh ja, dan kan ik zeggen dat het ' goed was'quote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik ook. Denk ook aan het voorgevoel van Moblo.
truequote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef Gezicht het volgende:
Dit zou nog eens helemaal verkeerd kunnen gaan met die intermediates
dan rode vlag en weer terug naar wetsquote:Op zondag 13 november 2016 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als het over twee minuten hoost heb je daar weinig aan..
Eng. Eng. Gaaf. Eng. Huuuu. *nagelbijt*
Max ziet geen buienradar nuquote:Op zondag 13 november 2016 19:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben bang dat ie spijt gaat krijgen van deze bandenkeuze
1.25.7 nuquote:Op zondag 13 november 2016 19:29 schreef Floriz87 het volgende:
Hoe zijn de tijden van Max op de inters?
Niet als je die fout in eerste instantie niet had gemaaktquote:Op zondag 13 november 2016 19:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar had normaal gesproken 0 punten gehad.
en heb je een pitstop gemaaktquote:Op zondag 13 november 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dan rode vlag en weer terug naar wets
Ik ook, maar ik geloof wel dat er flink wat rekensommen achter zitten.quote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef zoem het volgende:
Ik had een iets conservatievere aanpak van RB verwacht. Ik twijfel nog steeds of dit wel een goede move was.
65 rondenquote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef marcodej het volgende:
Maar ze gaan dus 71 ronden rijden? Anders is een pit naar inters toch heel dom?
Je moet alleen wel een hoop inhaalacties op flink natte stukken doen nu, met intersquote:
Dat gevoel heb ik ook. In de mercedes sandwich leek het een gegarandeerd podium.quote:Op zondag 13 november 2016 19:30 schreef De-Hamster het volgende:
Heel dom om naar Inters te gaan. Mercedes gaat nooit meer pitten. Je moet nu helemaal gaan terugknokken naar P2 terwijl die eigenlijk vrij veilig was.
Aan de ene kant: ja. Maar aan de andere kant, van stilzitten en afwachten is nog nooit iemand echt beter geworden tenzij intens geluk. We zullen het zien. En ze zullen ook de eersten zijn die de 'fout' toegeven. Het is een gok die ze nemen voor maximale kansen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef zoem het volgende:
Ik had een iets conservatievere aanpak van RB verwacht. Ik twijfel nog steeds of dit wel een goede move was.
Zij hebben de data en de expertise. Wij niet.quote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef raptorix het volgende:
Deze wissel had ik gedaan als ik 4/7 lag, dit is wel heel risicovol als je tweede ligt.
Hij haalt ze alleen nooit meer inquote:
Nee schijnt anders te zijnquote:
Dat dusquote:Op zondag 13 november 2016 19:31 schreef raptorix het volgende:
Deze wissel had ik gedaan als ik 4/7 lag, dit is wel heel risicovol als je tweede ligt.
Hoezo? SC tot 75 procent van de race en dan stoppen? Terwijl ie 5e ligt?quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef De-Hamster het volgende:
Dat Ricciardo het risico neemt als je plek 6 staat, snap ik. Maar Max als 2e dat snap ik niet. Zeker niet als je volledig weggleed op Full Wets.
Dicht bij de kleedkamer.quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef motorbloempje het volgende:
Pit Entry is populaire parkeerplaats vandaag.
quote:Op zondag 13 november 2016 19:33 schreef Razor21 het volgende:
Bedankt Massa ik voorspelde dit een topic terug al.
Dan dus...zei ik meteen al toen hij naar binnen gingquote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef SnowOokami het volgende:
Kut voor Max en Ricciardo... Snap echt niet dat Max naar de inters ging :s
Hij heeft zijn podium weggegeven door slecht in zijn glazen bol te kijken en niet te voorzien dat Massa zou crashen?quote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef HiDiHo het volgende:
Max heeft gewoon zelf zijn podium weggegeven
en dan ook nog als je 2e ligtquote:Op zondag 13 november 2016 19:34 schreef SnowOokami het volgende:
Kut voor Max en Ricciardo... Snap echt niet dat Max naar de inters ging :s
Heeft met de tijd te maken begreep ikquote:
dat moet wel ja. Sainz moet wel ook nog binnen denk ik.quote:Op zondag 13 november 2016 19:32 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet Sainz nu wel in gaan halen
Nee hij was anders ook 5e gewordenquote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij heeft zijn podium weggegeven door slecht in zijn glazen bol te kijken en niet te voorzien dat Massa zou crashen?
Ben er bang voor maar hoop het niet.quote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Max23 het volgende:
Nou, 5 rondjes achter de SC en dan afvlaggen.
Max 5e dus
Kun je wel verwachten met dit weer.quote:Op zondag 13 november 2016 19:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij heeft zijn podium weggegeven door slecht in zijn glazen bol te kijken en niet te voorzien dat Massa zou crashen?
Hoezo dan? Inhalen mag hij niet.quote:Op zondag 13 november 2016 19:36 schreef Ooku het volgende:
Dit is ideaal voor Max als het geel blijft.
Waarom precies?quote:Op zondag 13 november 2016 19:36 schreef Ooku het volgende:
Dit is ideaal voor Max als het geel blijft.
Ja dat...en intermediate heeft amper voordeelquote:Op zondag 13 november 2016 19:36 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Inderdaad, want deze race is gebleken dat hij slecht in kan halen?
Hij rijdt op inters en de mercs op wets. Inters zijn sneller. Plus door de safety car en de pit die dicht is, komt hij er nu vlak achter te zittenquote:
Weinig haast met die auto weghalen, dus zit er dik in.quote:
Ja want het team wist dat er een sc kwam.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef MakkieR het volgende:
Mijn god wat is dit een domme call van Max zeg, je P2 weggeven
quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja want het team wist dat er een sc kwam.
Het is alleen voordelig als ze nu heel snel gaan racen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Ooku het volgende:
[..]
Hij rijdt op inters en de mercs op wets. Inters zijn sneller. Plus door de safety car en de pit die dicht is, komt hij er nu vlak achter te zitten
Wie zegt dat de call van max was?quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef MakkieR het volgende:
Hij had de crash toch niet kunnen voorspellen?quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef MakkieR het volgende:
Het is nu dom omdat Massa crashed.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef MakkieR het volgende:
Dat heeft er niets mee te makenquote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
beter gewoon 2e worden.quote:Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen weer janken dat RBR wat probeert, terwijl dat de enige manier was om nog te winnen, want hij lag al 8+ seconden achter. Man man man.
Met dit weer, echt wel, ik zat de hele tijd te duimen dat er niet een afglijdt maar je weet dat dit gaat gebeuren ergens achterin.quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Denk niet dat t alleen zijn call isquote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef MakkieR het volgende:
Dit moet het zijn geweestquote:Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef Zorro het volgende:
Red Bull bedacht plotseling dat Max tussen Ham en Ros zat. En dat kan natuurlijk niet, Toto boos alles.
quote:
Tenzij ze zo gaan afvlaggen in ronde 53.quote:Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef zoem het volgende:
DIt is alleen voordelig voor Max wanneer de rest ook naar inters moet straks.
Echt héquote:Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Iedereen weer janken dat RBR wat probeert, terwijl dat de enige manier was om nog te winnen, want hij lag al 8+ seconden achter. Man man man.
Button gaf de call waarom Max niet?quote:Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de call van max was?
Ja, mocht het droger worden dan zit Max goed.quote:Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef zoem het volgende:
DIt is alleen voordelig voor Max wanneer de rest ook naar inters moet straks.
Gelukkig maar, want ik vond het ook al wat voorbarig van Olav.quote:Op zondag 13 november 2016 19:39 schreef JopJuh het volgende:
Op Sky heeft niemand het over afvlaggen, komt wel goed.
waarom moet je winnen, Die P2 was zo belangrijk voor de WK stand, dan was hij waarschijnlijk Vettel voorbij gegaan.quote:Op zondag 13 november 2016 19:38 schreef DeeBee het volgende:
Toen reed die in een Torro Rosso...quote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef RAVW het volgende:
wat een zeikers hier .. max 5de ...... afgelopen jaar waren we blij als die in de punten reed :-) nu al boos om dat hij geen 2de is :-)
Hij zei dat dat een mogelijkheid was als het nu weer harder ging regenen.quote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Oldground het volgende:
Waar is dat hele afvlaggen überhaupt op gebaseerd. Zegt Olav Mol dat?
75% gereden dus volle punten. En "te gevaarlijk" om uit te rijden doordat er meer regen aankomt.quote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Oldground het volgende:
Geeft zichzelf een soort publiekswissel.quote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef Dromer het volgende:
Volgens mij deed Massa het hierom; nu krijgt hij lekker veel aandacht en tijd om met z'n vlaggetje rond te lopen.
Olav's gevoel zei hem dat ze hem in ronde 53 zouden gaan afvlaggen, ja.quote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef Oldground het volgende:
Rot zelf opquote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef marcodej het volgende:
Is die auto nu nog niet weg? Rot op met die Massa.
ja of Fia dat wil is een vraag 2quote:
Een Braziliaanse hé, die hebben daar patent opquote:
Die kans was toch 90%quote:Op zondag 13 november 2016 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
dag hoorquote:Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef hmmmz het volgende:
Niet rijden in de regen. Huilende coureurs. Wat een wijvensport
quote:Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef hmmmz het volgende:
Niet rijden in de regen. Huilende coureurs. Wat een wijvensport
Ik ben blij met p5, maar boos als je p2 weg geeft, en Max is dan ook boos, reken maarquote:Op zondag 13 november 2016 19:40 schreef RAVW het volgende:
wat een zeikers hier .. max 5de ...... afgelopen jaar waren we blij als die in de punten reed :-) nu al boos om dat hij geen 2de is :-)
Woon jij daar!!!!quote:Op zondag 13 november 2016 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Max moet weg bij Red Bull, die snappen helemaal niks van F1.
dat hoop ik ookquote:Op zondag 13 november 2016 19:42 schreef Gezicht het volgende:
Mag toch hopen dat Olav geen gelijk krijgt trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |