Om kwart voor 5 wordt er opnieuw gekeken.quote:
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 13-11-2016 om 16:13:46No decision on SC start yet. Final check will be 15 minutes before race start. reageer retweet
Die ken ik nog jaquote:Op zondag 13 november 2016 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit circuit kan best tricky zijn. Heidfeld kan erover meepraten, want hij heeft de medische auto al eens gesloopt. Bestuurder deed de deur open en Heidfeld reed de deur eruit
quote:Op zondag 13 november 2016 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit circuit kan best tricky zijn. Heidfeld kan erover meepraten, want hij heeft de medische auto al eens gesloopt. Bestuurder deed de deur open en Heidfeld reed de deur eruit
Met dit soort grip en water is dat natuurlijk ook wel zo. Wel een stuk minder spectaculair.quote:Op zondag 13 november 2016 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
Op Sky: SC start zou beter zijn volgens Max, zelfde als wat hij bij de Duitser zei.
Nou ja, en ook zijn positie op de gridquote:Op zondag 13 november 2016 16:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met dit soort grip en water is dat natuurlijk ook wel zo. Wel een stuk minder spectaculair.
nee tis kurk droog.quote:
Hij start met de achterbanden vanaf de start/finishlijn. Dat is met dit weer op zijn zachtst gezegd niet ideaalquote:Op zondag 13 november 2016 16:44 schreef Greys het volgende:
Max wil zelf achter SC starten dus. Want z'n startlijn is niet de ideale lijn. Oid. Zegt ie net op de Duitser.
dat is door Ecclestone geďmporteerde Himalaya sneeuw....quote:
Hoezo sta je, als je je als vierde kwalificeert, met je achterbanden op de start/finishlijn? Dan is dat toch geen startlijn?quote:Op zondag 13 november 2016 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij start met de achterbanden vanaf de start/finishlijn. Dat is met dit weer op zijn zachtst gezegd niet ideaal
Vast een domme vraag, maar mag je hem dan 20 cm naar achteren zetten? Naar voren mag niet maar achteren? Wat achterlijk om daar een startplek precies te maken dan.quote:Op zondag 13 november 2016 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij start met de achterbanden vanaf de start/finishlijn. Dat is met dit weer op zijn zachtst gezegd niet ideaal
Start en Finish hoeft niet dezelfde lijn te zijnquote:Op zondag 13 november 2016 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo sta je, als je je als vierde kwalificeert, met je achterbanden op de start/finishlijn? Dan is dat toch geen startlijn?
Zit verschil tussen de startlijn en de finish lijn.quote:Op zondag 13 november 2016 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo sta je, als je je als vierde kwalificeert, met je achterbanden op de start/finishlijn? Dan is dat toch geen startlijn?
De startopstelling heeft niks met de finishlijn te makenquote:Op zondag 13 november 2016 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terugvallen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef Fopje het volgende:
Baal wel van Grosjean. Zonde, was benieuwd wat hij vanaf P7 kon.
Crashen in de voorlaatste bocht.quote:Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef Fopje het volgende:
Baal wel van Grosjean. Zonde, was benieuwd wat hij vanaf P7 kon.
Yup Albers en Schummi en het was de gp china geloof ikquote:Op zondag 13 november 2016 16:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ach, zelfs Schumi heeft het een keer gedaan. Toen was het zelfs droogVolgens mij was dat zelfs met Albers in de Minardi ofzo die vol op Schumi reed tijdens installation lap
regerend wereld kampioen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarom staat Hamilton van voor tussen de bobo's en niet tussen de rijders
dat mag, zolang de voorwielen maar niet over de voorste lijn van jouw plek staan bij de startquote:Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast een domme vraag, maar mag je hem dan 20 cm naar achteren zetten? Naar voren mag niet maar achteren? Wat achterlijk om daar een startplek precies te maken dan.
Top. Dan zou ik dat maar doen als ik hem was hier als het geen SC wordtquote:Op zondag 13 november 2016 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat mag, zolang de voorwielen maar niet over de voorste lijn van jouw plek staan bij de start
twitter:mikemunyi twitterde op zondag 13-11-2016 om 16:50:45#F1 BrazilGP Start delayed by 10 minutes. reageer retweet
Nu heb ik zin in nachos.quote:Op zondag 13 november 2016 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Als er maar niemand nachos eet!!!!
normaal nooit hoor....quote:
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zondag 13-11-2016 om 16:50:2810 minutes delay to the start announced by the Race Directors - which means you have time to go and grab a drink before we get underway! reageer retweet
Hehe. Nee hoor, heb er zin in!quote:Op zondag 13 november 2016 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ga maar op VIVA in het F1 topic posten dan.
dat zou vreemd zijn dan kan je al eerder vertrekken ( dus valse start maken , want die word pas gemeld bij de witte lijn .... dus al ga je dan 40 cm naar achteren staan kan ej dus al wegrijden terwijl de rest stil staanquote:Op zondag 13 november 2016 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat mag, zolang de voorwielen maar niet over de voorste lijn van jouw plek staan bij de start
Dit!quote:Op zondag 13 november 2016 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Als er maar niemand nachos eet!!!!
Dat weet ik, maar dan is die finishlijn dus niet de startlijn lijkt me?quote:Op zondag 13 november 2016 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De startopstelling heeft niks met de finishlijn te maken
Je schakelt op tijd inquote:Op zondag 13 november 2016 16:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde net gaan klaar zitten en de tv aanzetten voor de race, maar zie net ^^^ dat de start is uitgesteld...
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 13 november 2016 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit!
LEER VAN FOUTEN (WE NOEMEN GEEN NAMEN) UIT HET VERLEDEN. STEP AWAY FROM THE NACHO'S AND BACK UP SLOWLY WITH YOUR HANDS UP.
De kwalificatieronde begint op die lijn.quote:Op zondag 13 november 2016 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan is die finishlijn dus niet de startlijn lijkt me?
Het schijnt dat hij ook duits kan, maar dat weet ik niet zeker want dat heb ik nog niet gehoord.quote:
Dat zij Hamilton, Rosberg en zeikerd Vettelquote:Op zondag 13 november 2016 16:54 schreef zoem het volgende:
Iedereen die iets te verliezen heeft met de start wil een SC start
Echt hequote:Op zondag 13 november 2016 16:54 schreef zoem het volgende:
Iedereen die iets te verliezen heeft met de start wil een SC start
Kan ie vertellen over het weer.quote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef Gezicht het volgende:
Als de start is uitgesteld waarom gaan ze dan nu al naar Olav
Tour de France tafarelen hier. The finish is not the finish linequote:Op zondag 13 november 2016 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan is die finishlijn dus niet de startlijn lijkt me?
Wees blij, dan hoef je niet langer Kamphueslul aan horenquote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef Gezicht het volgende:
???quote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat zij Hamilton, Rosberg en zeikerd Vettel
Waarom nietquote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef Gezicht het volgende:
En Max ookquote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat zij Hamilton, Rosberg en zeikerd Vettel
Op een gegeven moment ben je gewoon uitgeluld in de studio.quote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef Gezicht het volgende:
dat hoort bij het racen. Anders kun je net zo goed een potje gaan biljartenquote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef Fopje het volgende:
Ik ben bang voor de eerste bocht. Bij een staande start gaan er sowieso mensen kapot.
Beter nu Olav en beelden van het circuit dan die irritante broertjes Coronel.quote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef Gezicht het volgende:
Tijdens droge omstandigheden had vrijwel iedereen er lockups. Dan moet het met een laag water toch wel een Top Show wordenquote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef Fopje het volgende:
Ik ben bang voor de eerste bocht. Bij een staande start gaan er sowieso mensen kapot.
Nee ze moeten de rommel van Grosjean opruimen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het regent dus dus gaan ze niet starten?
Bij een staande start is na de eerste bocht slechts de helft van het veld over.quote:Op zondag 13 november 2016 16:55 schreef Fopje het volgende:
Ja. Tijdens de weg naar de grid. Godverdomme johquote:Op zondag 13 november 2016 16:56 schreef Geralt het volgende:
Net thuis, stokbrood eraf hoor ik net??
Ah ja, Haastroep. Dondert al af bij eerste spatje. Niet best.quote:Op zondag 13 november 2016 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee ze moeten de rommel van Grosjean opruimen.
Wat voor bier heb je klaarstaan?quote:Op zondag 13 november 2016 16:56 schreef Geralt het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2016 16:56 schreef Geralt het volgende:
Rare combinatiesquote:Op zondag 13 november 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik en mijn soep, mijn banaan, mijn eierkoek en mijn crackers zitten klaar.
Aan de Sonja Bakker?quote:Op zondag 13 november 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
die is klaar.quote:
Hmkway, ik moet nog beslissen. Keuze tussen een Lidl Witbier (die best te nassen is) of een HJ (of een speciaalbier, maar dat past niet echt)quote:
Allemaal dingen die ik niet meer mag met m'n low-carb-dietquote:Op zondag 13 november 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus is start/finish best een rare naam voor een lijn waar de start van de race niet is. Dan is het niet de startlijn.quote:Op zondag 13 november 2016 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kwalificatieronde begint op die lijn.
Ik zocht wat rommel die ik snel naar binnen kan goien en klaar kon makenquote:
quote:Op zondag 13 november 2016 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
De eckten gaan ondertussen een stream opstarten voor BARNEYARMY - Noppert
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 13 november 2016 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
niet te zuipen dat spulquote:Op zondag 13 november 2016 17:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Eerste Jupiler alvast open getrokken, anders nog eens 10 min. wachten
gewoon hertog jannetjes klappen. No brainer ditquote:Op zondag 13 november 2016 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hmkway, ik moet nog beslissen. Keuze tussen een Lidl Witbier (die best te nassen is) of een HJ (of een speciaalbier, maar dat past niet echt)
is corfirmedquote:Op zondag 13 november 2016 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Weet iemand al of het een SC-start wordt?
/s
Je moet er toch niet aan denken dat men gaat proberen in te halenquote:Op zondag 13 november 2016 17:01 schreef raptorix het volgende:
Gevaarlijk hoor een start, stel je voor dat ze botsen.
Je broek nog aan?quote:Op zondag 13 november 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
HOE LAAT MOET DIE DIKKE POSTBODE?????????quote:Op zondag 13 november 2016 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik zit aan de 5de momenteel, was ff bij ma op de "koffie" geweestquote:Op zondag 13 november 2016 17:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Eerste Jupiler alvast open getrokken, anders nog eens 10 min. wachten
Volgend jaar pas.quote:Op zondag 13 november 2016 17:02 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, maar de regels waren toch veranderd wat betreft die SC-starts?
2017 pasquote:Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef Jigzoz het volgende:
Baan droogrijden achter de SC en dan een staande start, da's toch de nieuwe SC-start?
volgend jaar pasquote:Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef Jigzoz het volgende:
Baan droogrijden achter de SC en dan een staande start, da's toch de nieuwe SC-start?
voetbalquote:Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan maar voetbal kijken straks.
quote:
Vanaf volgend seizoen toch? Al doen ze het hopelijk nu alquote:Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef Jigzoz het volgende:
Voetbal kun je 24/7 kijken. F1 is nog maar 2x races dit jaar. Keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan maar voetbal kijken straks.
DAT ZIJN GEEN GRAPPEN!!!!!quote:
Je denkt toch niet dat ik dat meenquote:Op zondag 13 november 2016 17:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Voetbal kun je 24/7 kijken. F1 is nog maar 2x races dit jaar. Keuze snel gemaakt.
Het is nu 1 uur 's nachts dat ze gaan startenquote:
de cl finale zou ik boven de gp van baku kiezen..quote:Op zondag 13 november 2016 17:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Voetbal kun je 24/7 kijken. F1 is nog maar 2x races dit jaar. Keuze snel gemaakt.
quote:Op zondag 13 november 2016 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dat meen
voetbalkijkersquote:
Ik verkies alles boven de GP van Bakuquote:Op zondag 13 november 2016 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de cl finale zou ik boven de gp van baku kiezen..
Ik hou van holland kijken zou ik boven de gp van baku kiezenquote:Op zondag 13 november 2016 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de cl finale zou ik boven de gp van baku kiezen..
goed punt welquote:Op zondag 13 november 2016 17:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik hou van holland kijken zou ik boven de gp van baku kiezen
vandaag 12.5 denk ikquote:Op zondag 13 november 2016 17:06 schreef raptorix het volgende:
Hoeveel punten krijgt die neger als ie wint?
Dan krijgen ze halve puntenquote:Op zondag 13 november 2016 17:07 schreef Fer het volgende:
Hoe zit het als de race eindigt in halve punten?
Ik niet. De GP van Baku is ongeveer net zo tof als een telefoonboek lezen, maar Ik Hou Van Holland is meer zoals schroeven onder je nagels draaien.quote:Op zondag 13 november 2016 17:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik hou van holland kijken zou ik boven de gp van baku kiezen
likewisequote:
dan is Rosberg nog geen kampioen als hij wint en Hamilton hoger dan P7 ofzo finishtquote:Op zondag 13 november 2016 17:07 schreef Fer het volgende:
Hoe zit het als de race eindigt in halve punten?
Dan wint HAM niet het kampioenschap denk ik, dus ik vind het in dit geval iets minder erg.quote:Op zondag 13 november 2016 17:07 schreef Zorro het volgende:
Mensen die een normale start hadden verwacht![]()
SC van start tot finish. Topshow.
nee sc start hoor ik netquote:Op zondag 13 november 2016 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Er komt toch wel een staande start?
Elk nadeel hep zn voordeel.quote:Op zondag 13 november 2016 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wint HAM niet het kampioenschap denk ik, dus ik vind het in dit geval iets minder erg.
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen krijgen jaquote:Op zondag 13 november 2016 17:03 schreef Gezicht het volgende:
Ik voorspel een rode vlag in deze race
quote:Op zondag 13 november 2016 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan is Rosberg nog geen kampioen als hij wint en Hamilton hoger dan P7 ofzo finisht
Pas over 4 jaar dak over hele circuitquote:Op zondag 13 november 2016 17:09 schreef raptorix het volgende:
Zit ik naar Wimbledon te kijken dat het stil ligt ofzo?
Grosjeanquote:Op zondag 13 november 2016 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom is dat ene plekkie leeg?
Grosjeanquote:Op zondag 13 november 2016 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grosjean gooide hem in de muur op weg naar de gridquote:Op zondag 13 november 2016 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2016 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat een domme sport is het toch ook geworden
Tijdslimiet van de race.quote:Op zondag 13 november 2016 17:11 schreef Gezicht het volgende:
Waarom beginnen ze eigenlijk niet pas gewoon met laps tellen als de SC er af gaat?
sukkel. sta je zo hoog...quote:Op zondag 13 november 2016 17:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Grosjean gooide hem in de muur op weg naar de grid
te weinig benzine?quote:Op zondag 13 november 2016 17:11 schreef Gezicht het volgende:
Waarom beginnen ze eigenlijk niet pas gewoon met laps tellen als de SC er af gaat?
Dan komen ze niet uit met hun peut.quote:Op zondag 13 november 2016 17:11 schreef Gezicht het volgende:
benzine opquote:Op zondag 13 november 2016 17:11 schreef Gezicht het volgende:
No shittwitter:ScuderiaFerrari twitterde op zondag 13-11-2016 om 17:11:35#Seb5 reports a lot of water especially between turn 3 and 4 #BrazilGP reageer retweet
Oh ja, minder punten, minder voorsprongquote:Op zondag 13 november 2016 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan is Rosberg nog geen kampioen als hij wint en Hamilton hoger dan P7 ofzo finisht
Jank jank jank, Hamilton en Rosberg ook al.quote:Op zondag 13 november 2016 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
No shittwitter:ScuderiaFerrari twitterde op zondag 13-11-2016 om 17:11:35#Seb5 reports a lot of water especially between turn 3 and 4 #BrazilGP reageer retweet
Preciesquote:Op zondag 13 november 2016 17:13 schreef Dos37 het volgende:
Ja dat is toch leuk Olav helemaal als Max er dan niet bij ligt
Misschien moet ie zijn zonnebril afzetten.quote:Op zondag 13 november 2016 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton klaagt al over het zicht
die van mij helaas ookquote:Op zondag 13 november 2016 17:13 schreef Jane het volgende:
Volgens mij loopt mijn stream weer behoorlijk achter.
Bij jou moeten ze nog starten?quote:Op zondag 13 november 2016 17:13 schreef Jane het volgende:
sc is weg nu. Bij jou?quote:Op zondag 13 november 2016 17:13 schreef Jane het volgende:
Bij iedereen nog.quote:Op zondag 13 november 2016 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij jou moeten ze nog starten?
Precies, opwarmen die baan, dan droogt het wel op.quote:Op zondag 13 november 2016 17:15 schreef Justevo het volgende:
Gas erop, jezus. Het blijft toch wel nat
Gewoon alle marshals een fohn geven.quote:Op zondag 13 november 2016 17:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Precies, opwarmen die baan, dan droogt het wel op.
Moppen mop.quote:Op zondag 13 november 2016 17:16 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat staat die man nou te doen
Dweilen met de kraan open
Nee, maar ik heb wel ruim een minuut gedacht "Slash?quote:Op zondag 13 november 2016 17:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij jou moeten ze nog starten?
Kap eens met janken over het gejank over het gejankquote:Op zondag 13 november 2016 17:16 schreef Greys het volgende:
In deze omstandigheden is het niet zo raar als ze iets roepen over het zicht enzo natuurlijk. Het gejank over gejank is meer gejank dan het gejank zelf.
Ja die tekst moest er achteraanquote:
Inderdaad. Straks gaat het weer harder regenen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:15 schreef raptorix het volgende:
Waarom die SC er in houden, beter word het echt niet.
dat zei ik gister nog tegen brennie, knijp je billen eens samen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
WAT EEN SPANNENDE START! SAMENGEKNEPEN BILLEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |