Laatste tijd voelt het meer als van die vlaaien die uit koeien komen.quote:
He gatverdammequote:Op zondag 13 november 2016 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laatste tijd voelt het meer als van die vlaaien die uit koeien komen.
Gaat er wel makkelijk uit, dat wel.
Wat nou als je een match hebt met een knappe, lieve, intelligente dame die daar helemaal opgewonden van zou worden?quote:
Denken dat ik een match ga krijgenquote:Op zondag 13 november 2016 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als je een match hebt met een knappe, lieve, intelligente dame die daar helemaal opgewonden van zou worden?
Dat is nou net mijn vraag; stel dat je gematcht wordt met die briljante dame die toevallig een voorkeur heeft voor vuige poepseks. Wat doe jij dan?quote:
Wel weer lekker extreem, directquote:Op zondag 13 november 2016 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou net mijn vraag; stel dat je gematcht wordt met die briljante dame die toevallig een voorkeur heeft voor vuige poepseks. Wat doe jij dan?
Stel dat de marsmannetjes morgen landen in je achtertuin....quote:Op zondag 13 november 2016 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nou net mijn vraag; stel dat je gematcht wordt met die briljante dame die toevallig een voorkeur heeft voor vuige poepseks. Wat doe jij dan?
Hem minimaal één keer per week peggen dan?quote:
Niks mis mee.quote:Op zondag 13 november 2016 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hem minimaal één keer per week peggen dan?
Ben jij daar into, Samzz?quote:
Lijkt me niet zo'n strafquote:Op zondag 13 november 2016 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik, daarom vraag ik het ook niet aan jou.quote:
Je deed mij quoten met een vraag, dus wat wil je nouquote:Op zondag 13 november 2016 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik, daarom vraag ik het ook niet aan jou.
Ben ik niet mee bezigquote:
Mijn bijdrage aan de levensvraag waarom jij op vrouwen valt.quote:Op zondag 13 november 2016 15:57 schreef Dqod het volgende:
Je deed mij quoten met een vraag, dus wat wil je nou
Mannen
Wat is peggen?quote:Op zondag 13 november 2016 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anaal penetreren met een voorbinddildo.quote:
Waarom ik op vrouwen val heeft weinig te maken met peggen oid :$quote:Op zondag 13 november 2016 15:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn bijdrage aan de levensvraag waarom jij op vrouwen valt.
quote:Op zondag 13 november 2016 15:59 schreef Dqod het volgende:
Waarom ik op vrouwen val heeft weinig te maken met peggen oid :$
Goed gevonden, je hobby bouwpakketten in een bouwpakketvitrine zetten.quote:Op zondag 13 november 2016 15:59 schreef Faxie het volgende:
En kut IKEA die de voorraadprognose steeds opschuiven
I knowquote:
Ja serieus?quote:Op zondag 13 november 2016 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anaal penetreren met een voorbinddildo.
Ik vind jou ook lief hoor :$quote:
Genoeg mensen die het voor de lol doen, vermoed ik.quote:
Hoeft niet persé serieus. Je kan ook een clownskostuum aantrekken bijvoorbeeldquote:Op zondag 13 november 2016 16:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
I knowde laatste van mijn generatie
[..]
Ja serieus?
quote:Op zondag 13 november 2016 16:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoeft niet persé serieus. Je kan ook een clownskostuum aantrekken bijvoorbeeld
Naja het was meer dat ik echt niet wist of je serieus was of nietquote:Op zondag 13 november 2016 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het voor de lol doen, vermoed ik.
Jij snapt 'tquote:Op zondag 13 november 2016 16:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Of een Sinterklaaskostuum. Past bij het seizoen
En vergeet de Transformers nietquote:Op zondag 13 november 2016 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed gevonden, je hobby bouwpakketten in een bouwpakketvitrine zetten.
Klinkt wel leukquote:Op zondag 13 november 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie lijkt me wel iemand die zijn vriendinnetjes graag laat cosplayen in bed.
Altijd.quote:Op zondag 13 november 2016 16:02 schreef Elvi het volgende:
Naja het was meer dat ik echt niet wist of je serieus was of niet
Maar dan krijg je een bruine staf, en da's racisme!!@!quote:Op zondag 13 november 2016 16:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Of een Sinterklaaskostuum. Past bij het seizoen
Dat is bij een zwarte piet kostuumquote:Op zondag 13 november 2016 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan krijg je een bruine staf, en da's racisme!!@!
Alles in het extreme trekken? Joahquote:Op zondag 13 november 2016 15:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij daar into, Samzz?:$
[..]
Lijkt me niet zo'n straf
Ook bij peggen kun je prima A2M doen hoor. Dan is die staf zo weer schoon.quote:Op zondag 13 november 2016 16:03 schreef Faxie het volgende:
Maar dan krijg je een bruine staf, en da's racisme!!@!
Ieuwquote:Op zondag 13 november 2016 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook bij peggen kun je prima A2M doen hoor. Dan is die staf zo weer schoon.
Haha, faggot.quote:Op zondag 13 november 2016 16:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee man![]()
Denk eerder iets anime achtigs
Daarom voel ik wel een band met je :$quote:Op zondag 13 november 2016 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles in het extreme trekken? Joah.
Preuts figuur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |