conor maakt van khabib kabab.quote:Op zondag 13 november 2016 08:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een Fucking eindbaas. Gelukkig finishte hij Eddie net voordat ik bij de eerste client naar binnen moest. Hij heeft niet eens zijn best hoeven doen. Eddie ging zó makkelijk neer, dat het er bijna gefixt uitzag.
En iedereen maar blijven twijfelen aan McGregor. Deze gast was al de grootste draw uit de geschiedenis, maar gaat nu helemaal legendarisch worden. Als hij slim is, kiest hij ervoor om de featherweight titel te verdedigen tegen de winnaar van Holloway-Aldo en dwingt hij Ferguson en Khabib tegen elkaar te vechten. Als hij wel eerst lightweight verdedigt, kan hij beter voor Ferguson kiezen. Die is ook gevaarlijk, maar neemt genoeg risico om die linkerhand te kunnen landen.
Khabib sloopt hem. En met hem de hele divisie.
Ik verwacht ook als eerste de featherweight title defence van McGregor. En daarna wat langer rust gaat pakken voor de fight daarop. Hij heeft echt al veel gevochten dit jaar.quote:Op zondag 13 november 2016 08:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een Fucking eindbaas. Gelukkig finishte hij Eddie net voordat ik bij de eerste client naar binnen moest. Hij heeft niet eens zijn best hoeven doen. Eddie ging zó makkelijk neer, dat het er bijna gefixt uitzag.
En iedereen maar blijven twijfelen aan McGregor. Deze gast was al de grootste draw uit de geschiedenis, maar gaat nu helemaal legendarisch worden. Als hij slim is, kiest hij ervoor om de featherweight titel te verdedigen tegen de winnaar van Holloway-Aldo en dwingt hij Ferguson en Khabib tegen elkaar te vechten. Als hij wel eerst lightweight verdedigt, kan hij beter voor Ferguson kiezen. Die is ook gevaarlijk, maar neemt genoeg risico om die linkerhand te kunnen landen.
Khabib sloopt hem. En met hem de hele divisie.
Drie keer, echt veel vind ik dat niet, eerder normaal. Ik zou graag zien dat iedere vechter 3-4x per jaar vocht.quote:Op zondag 13 november 2016 08:54 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook als eerste de featherweight title defence van McGregor. En daarna wat langer rust gaat pakken voor de fight daarop. Hij heeft echt al veel gevochten dit jaar.
4xquote:Op zondag 13 november 2016 09:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Drie keer, echt veel vind ik dat niet, eerder normaal. Ik zou graag zien dat iedere vechter 3-4x per jaar vocht.
Redelijk hoog voor een ufc gemiddelde bedoel ik dan.quote:Op zondag 13 november 2016 09:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Drie keer, echt veel vind ik dat niet, eerder normaal. Ik zou graag zien dat iedere vechter 3-4x per jaar vocht.
Dat wel.quote:Op zondag 13 november 2016 09:34 schreef marp0 het volgende:
[..]
Redelijk hoog voor een ufc gemiddelde bedoel ik dan.
Aldo deed ook vaak maar 1 defence per jaar.quote:Op zondag 13 november 2016 10:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar hij is nu kampioen in twee divisies en het zou me niet verbazen als ze hem ook nog tegen Woodley laten vechten. Als Conor ook dat gevecht wint zou het betekenen dat er met dit gemiddelde jaarlijks maar één titelgevecht per gewichtsklasse komt. Dus hij zou echt flink aan de bak moeten, het wordt anders heel frustrerend voor de fans en de andere vechters.
quote:Conor McGregor was door zijn extraverte verschijning al het boegbeeld van de UFC, de grootste en belangrijkste mixed-martial-arts-organisatie. Nu bevestigt de Ier zijn onaantastbare status ook met prestaties: als eerste vechter in het 23-jarige bestaan van de organisatie is hij in het bezit van twee wereldtitels.
De charismatische en grofgebekte superster van de UFC was al een jaar de kampioen in de vedergewichtklasse. Maar McGregor wilde meer. Zaterdagavond bereikte hij zijn doel door in Madison Square Garden in New York Eddie Alvarez een ongenadig pak rammel te geven. Met als gevolg dat ook de lichtgewichtgordel om zijn middel mag pronken.
Alvarez had het al in de eerste ronde erg zwaar: de Amerikaan ging drie keer neer. Twee keer wist hij tijdig op te staan, maar de derde keer werd hij getrakteerd op een paar flinke stoten. In de tweede ronde was het snel gedaan. Een linkse directe van McGregor eindigde de ongelijke strijd.
Legaal in New York
De avond was om meerdere redenen historisch. Voor het eerst vond een groot mixed-martial-arts-evenement plaats in New York. Voorheen was de sport om zijn brute karakter verboden, maar dat verbod werd eerder dit jaar opgeheven. New York was de laatste staat in de VS waar het verboden was.
Om dat te vieren organiseerde de UFC een bomvol programma met drie titelgevechten en dat was terug te zien in de recette. Nog nooit had een evenement in Madison Square Garden meer opgeleverd dan de 17,7 miljoen dollar die in de kassalade zat. Het record stond sinds 1999 met 13,5 miljoen op naam van het boksgevecht tussen Lennox Lewis en Evander Holyfield.
http://nos.nl/artikel/214(...)hiedenis-in-ufc.html
Unanimous draw ipv Majority Draw. Maakt verder weinig uit. Heb wel zin in Woodley - Wonderboy 2, wat een lekkere match-up is dat tussen die tweequote:Op zondag 13 november 2016 13:09 schreef Omega het volgende:
Mooi event, paar geweldige gevechten en natuurlijk Conor.
Verbaas me wel over de score van Woodley. Als ik de score card zie. De 47-47 kan ik wel begrijpen (al eindigde Wonderboy een minuut on top in ronde 4) maar hoe iemand ronde 3 voor Woodley kan scoren verbaasd mij heel erg.
Wat als alle drie 47-47 hadden gescoord? Dan gewoon een draw toch?
Ook in record? Of is het nu ook een 13-1-1? Of gewoon 13-2 voor Wonderboy?quote:Op zondag 13 november 2016 13:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Unanimous draw ipv Majority Draw. Maakt verder weinig uit. Heb wel zin in Woodley - Wonderboy 2, wat een lekkere match-up is dat tussen die twee
13-1-1 ja. Telt als een draw.quote:Op zondag 13 november 2016 13:19 schreef Omega het volgende:
[..]
Ook in record? Of is het nu ook een 13-1-1? Of gewoon 13-2 voor Wonderboy?
Als je de scorecard erbij pakt is het nog vreemder, de ene judge gaf een 10-8 in de eerste ronde aan Woodley en de 4e ronde een 10-9quote:Op zondag 13 november 2016 13:09 schreef Omega het volgende:
Mooi event, paar geweldige gevechten en natuurlijk Conor.
Verbaas me wel over de score van Woodley. Als ik de score card zie. De 47-47 kan ik wel begrijpen (al eindigde Wonderboy een minuut on top in ronde 4) maar hoe iemand ronde 3 voor Woodley kan scoren verbaasd mij heel erg.
Wat als alle drie 47-47 hadden gescoord? Dan gewoon een draw toch?
In dromenland ja.quote:
Woodley heeft niet gewonnen. Het was een draw.quote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Woodley terecht gewonnen, maar tegen wie moet hij nu?
Van Maia wint ie met gemak en van de rest heeft ie al gewonnen.
Rematch buddehquote:Op zondag 13 november 2016 19:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Woodley terecht gewonnen, maar tegen wie moet hij nu?
Van Maia wint ie met gemak en van de rest heeft ie al gewonnen.
op mijn scorecard nietquote:Op zondag 13 november 2016 19:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Woodley heeft niet gewonnen. Het was een draw.
Dan heb je met een blinddoek om gekeken waarschijnlijk. Maakt niet uit hoe je het wendt of keert, Wonderboy won ronde 2, 3 en 5. Ronde 4 was 10-8 dus een draw.quote:
de eerste ronde was ook een 10-8quote:Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan heb je met een blinddoek om gekeken waarschijnlijk. Maakt niet uit hoe je het wendt of keert, Wonderboy won ronde 2, 3 en 5. Ronde 4 was 10-8 dus een draw.
Zo snel geef je niet een 10-8 ronde, dat moet echt absolute dominantie zijn he, dat je iemand net niet finisht.quote:Op zondag 13 november 2016 19:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
de eerste ronde was ook een 10-8
Die van jou boeit, het was een majority draw officieel gezien en dus is dat de score.quote:
ach, vaak genoeg officiële beslissingen gezien die nergens op sloegen en deze was er een.quote:Op zondag 13 november 2016 19:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die van jou boeit, het was een majority draw officieel gezien en dus is dat de score.
het zo eigenlijk een draw moeten zijn,maar 1 judge was dronkenquote:Op zondag 13 november 2016 20:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ach, vaak genoeg officiële beslissingen gezien die nergens op sloegen en deze was er een.
Woodley was heel duidelijk de betere, niks draw. Commercieel gezien is draw een betere beslissing omdat Woodley iedereen al verslagen heeft en Maia geen partij voor hem is. Dan blijft alleen Hendricks en Cowboy over. En deze 2 moeten eerst een titleshot verdienen willen ze tegen Woodley mogen.quote:Op zondag 13 november 2016 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het zo eigenlijk een draw moeten zijn,maar 1 judge was dronken
woodley was hem tegen de cage aan te drukken en kon hem niet finishen met een sub, dus faalquote:Op zondag 13 november 2016 20:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Woodley was heel duidelijk de betere, niks draw. Commercieel gezien is draw een betere beslissing omdat Woodley iedereen al verslagen heeft en Maia geen partij voor hem is. Dan blijft alleen Hendricks en Cowboy over. En deze 2 moeten eerst een titleshot verdienen willen ze tegen Woodley mogen.
Het is geen Pride he.quote:Op zondag 13 november 2016 20:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Woodley was heel duidelijk de betere, niks draw. Commercieel gezien is draw een betere beslissing omdat Woodley iedereen al verslagen heeft en Maia geen partij voor hem is. Dan blijft alleen Hendricks en Cowboy over. En deze 2 moeten eerst een titleshot verdienen willen ze tegen Woodley mogen.
maia, maar de ufc ziet dat niet zittenquote:Op zondag 13 november 2016 20:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ok, mocht Woodley officieel gewonnen hebben, tegen wie zou dan zijn volgende match-up zijn?
Niemand ziet dat zitten omdat Maia geen partij voor Woodley is, omdat Woodley de betere worstelaar is. En Maia zonder take down is niks, vooral tegen iemand als Woodley.quote:Op zondag 13 november 2016 20:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maia, maar de ufc ziet dat niet zitten
tja, als je de belt hebt, verdien je wel ppv, alleen woodley is mentaal zwak, hij liep weg, zodat ze zijn belt niet konden pakkenquote:Op zondag 13 november 2016 20:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Niemand ziet dat zitten omdat Maia geen partij voor Woodley is, omdat Woodley de betere worstelaar is. En Maia zonder take down is niks, vooral tegen iemand als Woodley.
Michael Johnson wel maar Khabib niet?quote:Op zondag 13 november 2016 20:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik zou Michael Johnson/Tony Ferguson wel tegen Conor willen zien vechten.
hij leek wel een amateurquote:Op zondag 13 november 2016 20:31 schreef McNulty het volgende:
Eddie had geen moer in te brengen in het gevecht met McGregor. Ik had dat niet verwacht.
Als je een stand-up gevecht wilt zien wel. Khabib zou van Conor op dezelfde manier winnen zoals tegen Johnson. En Johnson tegen Conor wordt ongeveer zoals Nate tegen Conor.quote:Op zondag 13 november 2016 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Michael Johnson wel maar Khabib niet?
Choi Doo-ho vs. Conorquote:Op zondag 13 november 2016 20:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik zou Michael Johnson/Tony Ferguson wel tegen Conor willen zien vechten.
Conor heeft Aldo en Holloway al verslagen.quote:Op zondag 13 november 2016 20:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Choi Doo-ho vs. Conor
Aldo vs. Conor
Holloway vs Conor
Allemaal mooie partijen op featherweight. Zelf zie ik hem het liefst tegen choi omdat hij ook een grote featherweight is net als Conor, en een scherpschutter met goede stootkracht.
Ah ok, weet niet hoe Johnson tegenover Conor zou verlopen. Johnson is een vrij aardige striker, heel snel, kan leaden, zou interessant kunnen zijn, maar Johnson verdient na dit gevecht een wat makkelijkere tegenstander om weer een W te kunnen pakken. Misschien de rematch tegen Dariush.quote:Op zondag 13 november 2016 20:35 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Als je een stand-up gevecht wilt zien wel. Khabib zou van Conor op dezelfde manier winnen zoals tegen Johnson. En Johnson tegen Conor wordt ongeveer zoals Nate tegen Conor.
Holloway is ontzettend gegroeid als vechter en ik zie gewoon Aldo graag de kans krijgen om meer van zijn kunsten te laten zien tegen Conor.quote:Op zondag 13 november 2016 20:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Conor heeft Aldo en Holloway al verslagen.
1,78 zijn en op featherweight vechtenquote:Op zondag 13 november 2016 20:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Holloway is ontzettend gegroeid als vechter en ik zie gewoon Aldo graag de kans krijgen om meer van zijn kunsten te laten zien tegen Conor.
Choi is 1.78m en heeft solide ko power, zou echt een mooie match-up zijn met Conor.
Conor is ook gewoon oversized voor featherweight. Hij ziet er bij de weigh-ins altijd uit alsof hij net Auswitz is uit komen lopen.quote:Op zondag 13 november 2016 20:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
1,78 zijn en op featherweight vechten
interimquote:Op zondag 13 november 2016 20:54 schreef THEFXR het volgende:
conor gaat nu twee divisies ophouden en dana heeft niks te zeggen
Bizar he. Had dit echt niet aan zien komenquote:
kan niet, want Aldo heeft interimquote:Op zondag 13 november 2016 21:30 schreef Nober het volgende:
Holloway vs Pettis voor de FW belt tijdens UFC 206?
nee joh, hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 13 november 2016 21:30 schreef Nober het volgende:
Holloway vs Pettis voor de FW belt tijdens UFC 206?
Waarom zo boos?quote:Op zondag 13 november 2016 12:38 schreef THEFXR het volgende:
ik wil graag de stream bietsers bedanken, ik zie jullie echt zelden in het topic, je krijgt streams via dm aangeboden en niks van bedanken, gewoon rennen en kijken.
vuile vieze ondankbare honden dat jullie zijn. niemand krijgt van mij ooit nog een stream, fuck you!
Maar Aldo is gestopt.quote:Op zondag 13 november 2016 21:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
kan niet, want Aldo heeft interim
Conor gaat eerst zijn titel op 145 verdedigen en daarna voor de belt van Woodley.quote:Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
What's next for Conor? Zijn grootste uitdagingen moeten nog komen, Ferguson en vooral Khabib (denk eerder Ferguson omdat Conor daar liever tegen vecht. Zou wel sneu zijn voor Khabib). Maar vanaf nu heeft hij alleen nog maar iets te verliezen, niet te winnen. Ben benieuwd wat dat met hem doet.
Daarom zie ik 'em ook nog wel echt naar 170 gaan
jaquote:Op maandag 14 november 2016 09:01 schreef Questular het volgende:
Staan de gevechten al ergens online?
Fox sports zijn sommige gewoon legaal verkrijgbaar, wellicht wel even accountje aanmaken. Downloaden is ook wel een optie in dezen -meer gevechten en meer show- via de gebruikelijke kanalen.quote:Op maandag 14 november 2016 09:01 schreef Questular het volgende:
Staan de gevechten al ergens online?
die brazil card is echt troep.quote:Op maandag 14 november 2016 12:15 schreef Nober het volgende:
19 november, Belfast
UFC Fight Night: Mousasi vs. Hall 2
18:15 Prelims
22:00 Main Card
20 november, São Paulo
UFC Fight Night: Bader vs. Nogueira 2
? Prelims
3:00 Main Card
ik zou eigelijk wel de orginele usa ppv willen hebben ipv bt sports troep die altijd te laat terugschakelenquote:Op maandag 14 november 2016 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Fox sports zijn sommige gewoon legaal verkrijgbaar, wellicht wel even accountje aanmaken. Downloaden is ook wel een optie in dezen -meer gevechten en meer show- via de gebruikelijke kanalen.
10-8 in zowel ronde 1 als 4 zou nog kunnen (van de judges die op een draw uitkwamen gaf de een een 10-8 in ronde 1 en de ander in 4), maar iig niet op de manier waarop die judge uitkwam op een overwinning voor Woodley. Vond ronde 2 nog veel meer een twijfelgeval dan ronde 3 als ik het nog scherp heb.quote:Op maandag 14 november 2016 14:40 schreef Vox_Populi het volgende:
Woodley vs. Wonderboy, wat een gevecht!![]()
Wel een dikke screw-up though, het in eerste instantie een splic decision noemen![]()
Met de beste wil van de wereld zie ik er geen 48-47 in voor Woodley, maar hey, een meer dan terechte draw. Een van de weinige, terechte potentiële instant rematches
Zo zou ik het ook scoren, maar R1 en R2 zijn dan wel twijfelgevalletjes die beide in het voordeel van Thompson uitpakken. Overall vond ik Woodley het meer verdienen, maar ja zo werkt het nietquote:Op maandag 14 november 2016 16:23 schreef Vox_Populi het volgende:
Ja, en die ene judge die Tyron een 10-8 gaf, was voor ronde 1 en niet voor 4, hoe dan?![]()
Overigens ben ik het eens met een 10-8 score voor Woodley in ronde 4. Ronde 1, not so much.
Ik kom zelf ook op een draw uit uit, overigens:
R1: 10-9 Woodley
R2: 10-9 Thompson
R3: 10-9 Thompson
R4: 10-8 Woodley
R5: 10-9 Thompson
imo
Niet de fout van de UFC. Zij hadden alleen de nieuwe LW-belt voor hem klaarliggen, de FW-belt had het team van McGregor zelf mee moeten nemen.quote:Op maandag 14 november 2016 17:21 schreef mrclvm het volgende:
Dana die na McGregor - Alvarez de belt van Woodley moet pakken voor McGregor. Super slecht
geen moose?? hopen volgende wk danquote:Op maandag 14 november 2016 18:56 schreef Nober het volgende:
19:00
1 p.m. ET -- UFC strawweight champion Joanna Jędrzejczyk will look back at her win over Karolina Kowalkiewicz at UFC 205 and discuss what's next.
1:25 p.m. -- We'll recap a memorable week in MMA.
1:45 p.m. -- UFC welterweight champion Tyron Woodley will look back at his majority draw versus Stephen Thompson at UFC 205 and discuss what's next.
2:05 p.m. -- Conor McGregor's head coach John Kavanagh will look back at McGregor's historic win over Eddie Alvarez on Saturday night.
3:05 p.m. -- Welterweight contender Demian Maia will talk about the Woodley-Thompson fight and how the draw affects him.
4:05 p.m. -- Middleweight contender Yoel Romero will recap his win over Chris Weidman at UFC 205 and talk about his potential title fight next.
Also, we'll answer your #themmahour questions throughout the show on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hashtag or leave a question in the comments section below.
quote:Op zondag 13 november 2016 12:38 schreef THEFXR het volgende:
ik wil graag de stream bietsers bedanken, ik zie jullie echt zelden in het topic, je krijgt streams via dm aangeboden en niks van bedanken, gewoon rennen en kijken.
vuile vieze ondankbare honden dat jullie zijn. niemand krijgt van mij ooit nog een stream, fuck you!
Doet al zijn hele leven aan wrestling dan zie je er zo uit.quote:Op maandag 14 november 2016 20:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n Yoel Romero is wel een schande voor de sport. Het merendeel zal wel aan de dope zitten, maar zo in your face als deze man het doet gaat wel ver.
Interim Lightweight Championshipquote:Op dinsdag 15 november 2016 14:55 schreef THEFXR het volgende:
Conor fans kunnen een jaartje vakantie nemen, gaat hij nl ook doen. see you oktober MSG!
quote:Op zondag 13 november 2016 12:38 schreef THEFXR het volgende:
Er ging ontzettend veel mis bij UFC 205..quote:Op maandag 14 november 2016 14:40 schreef Vox_Populi het volgende:
Woodley vs. Wonderboy, wat een gevecht!![]()
Wel een dikke screw-up though, het in eerste instantie een splic decision noemen![]()
Met de beste wil van de wereld zie ik er geen 48-47 in voor Woodley, maar hey, een meer dan terechte draw. Een van de weinige, terechte potentiële instant rematches
Eens, je zou zeggen dat ze onderhand wat van marketing weten, en snappen dat het een krachtig beeld is als Conor met twee belds om z'n schouders feest viert. Bizar dat een vechter dat beter door heeft dan de baas van het geheelquote:Op dinsdag 15 november 2016 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Er ging ontzettend veel mis bij UFC 205..
De TV productie had echt enorm veel problemen, was echt slecht/slordig, maar wat ik eigenlijk nog het ergste vind is de lakse houding van de UFC/Dana m.b.t. de (1e) belt van Conor.
Je hebt een vechter die voor een van de grootst momenten uit de geschiedenis van je bedrijf zorgt en dan zeg je "Uh.. ja dat is jouw belt, had je die maar mee moeten nemen"!!!
Nee, Dana, jij moet gewoon 1 slaafje aanstellen die de hele avond die belt van Conor bij zich heeft en in het geval dat Conor wint, met dat ding snel de cage in komt lopen om flink gebruik te maken van het moment zodat hij met 2 belts op de foto kan.
Een beetje Woodly om zijn belt moeten vragen, man man manamateur hour.
Hij is echt precies uit range, die laatste combo wordt zijn neus echt net geraakt en dan krijgt Eddie er 4 harde stoten voor terug. Prachtig om te zien en McGregor was echt op een ander level qua striking.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een grootheid!quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eddie is done, die komt niet meer terug.quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij is echt precies uit range, die laatste combo wordt zijn neus echt net geraakt en dan krijgt Eddie er 4 harde stoten voor terug. Prachtig om te zien en McGregor was echt op een ander level qua striking.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eddie is done, die komt niet meer terug.
gast is mentaal de weg kwijt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, hij heeft RDA echt compleet gesloopt. Het zal vast lastig te verwerken zijn maar hij is echt niet done.
Volgens Rogan was RDA voor zijn fight met Alvarez 3 minuten van te voren flauw gevallen. Dus RDA was niet 100% dat gevecht.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, hij heeft RDA echt compleet gesloopt. Het zal vast lastig te verwerken zijn maar hij is echt niet done.
Thompson kreeg tegen Woodley en Ellenberger al een knockdown te verwerken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Thompson vs Conor zou een geweldige match-up zijn.
tegen Woodley was ie bang voor een takedown,vooral na de eerste ronde, tegen Conor zal dat niet het geval zijn en kan hij zijn benen rustig gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Thompson kreeg tegen Woodley en Ellenberger al een knockdown te verwerken.
Conor slaat 'm KO aangezien Ellenberger en Woodley hem al een knockdown gaven. Maar Thompson heeft geen belt dus die partij komt er niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
tegen Woodley was ie bang voor een takedown,vooral na de eerste ronde, tegen Conor zal dat niet het geval zijn en kan hij zijn benen rustig gebruiken.
Moet haast wel, want dit was echt niet gezond. Gozer had gewoon moeten tappen voordat zijn been de andere kant op boog. DIt komt hij niet meer teboven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:30 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik zag deze voorbij komen op Instagram.
Einde carrière wellicht?
https://www.instagram.com/p/BM14dr6hgYe/
Persconferentie was erg 'over the top' maar toch wel stiekem heel awesome!!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef Nober het volgende:
Dana: Conor is late
Eddie: Where's ya boi? Where's ya boi? He's fucking dead, that's where he is!!
15.000 man sterk *NEW RECORD*quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:44 schreef Nober het volgende:
15:00 misschien zien we Taz want meestal is het niet zo druk bij de officiële weigh-ins.twitter:MMAFighting twitterde op vrijdag 11-11-2016 om 14:41:40We’ll have live video of the official #ufc205 weigh-in at the top of the hour (9 a.m. ET) on our Facebook page https://t.co/o8phv6wiFY reageer retweet
You know it!!! Tyfus Mexicaanquote:
Geen verslag dit keerquote:
Alvarez was pissed omdat Conor weer eens te laat was maar daarna vermaakte hij zich volgens mij prima.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Persconferentie was erg 'over the top' maar toch wel stiekem heel awesome!!
Crowd was natuurlijk heel erg op de hand van Conor en dat 1 uur rijden van waar Eddie woont. Ik denk dat hij daar best legit pissed over was.
[..]
Ik had het niet over de neppe weigh ins die je ook de official face offs zou kunnen noemen maar de echte in de ochtend (lokale tijd) daar komt geen 15000 man op af.quote:15.000 man sterk *NEW RECORD*
Ik had gezwaaid overigens
aaaah, nice om te horen dat het super was. we hopen toch nog om een klein verslag van dit historische event in MSGquote:Op woensdag 16 november 2016 23:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Persconferentie was erg 'over the top' maar toch wel stiekem heel awesome!!
Crowd was natuurlijk heel erg op de hand van Conor en dat 1 uur rijden van waar Eddie woont. Ik denk dat hij daar best legit pissed over was.
[..]
15.000 man sterk *NEW RECORD*
Ik had gezwaaid overigens
[..]
You know it!!! Tyfus Mexicaan
[..]
Geen verslag dit keer
Was awesome in many ways
Maybe later some pics and vids, maar stelt niet veel voor tbh
quote:Op donderdag 17 november 2016 09:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaaah, nice om te horen dat het super was. we hopen toch nog om een klein verslag van dit historische event in MSG
Seconded. Die verslagen zijn altijd erg tof om te lezen!quote:Op donderdag 17 november 2016 09:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaaah, nice om te horen dat het super was. we hopen toch nog om een klein verslag van dit historische event in MSG
alleen toegang met perskaart.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Alvarez was pissed omdat Conor weer eens te laat was maar daarna vermaakte hij zich volgens mij prima.
[..]
Ik had het niet over de neppe weigh ins die je ook de official face offs zou kunnen noemen maar de echte in de ochtend (lokale tijd) daar komt geen 15000 man op af.
Heb echt 6 minuten naar dat filmpje met het geluid uit zitten kijken. Die chick is echt cute zegquote:
Misschien bevalt deze je ook wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:05 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Heb echt 6 minuten naar dat filmpje met het geluid uit zitten kijken. Die chick is echt cute zeg![]()
![]()
Brunettes zijn meer mijn smaak maar toch bedanktquote:Op donderdag 17 november 2016 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien bevalt deze je ook wel.
WTF!?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:27 schreef THEFXR het volgende:
Ian mcall ziek, gevecht gaat niet door.
Is dat niet de 2e keer op rij?quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:27 schreef THEFXR het volgende:
Ian mcall ziek, gevecht gaat niet door.
hhhnnnggg, Panda is om op te vreten, so cutequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |