abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 november 2016 @ 02:20:48 #1
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166618186

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  zondag 13 november 2016 @ 02:21:12 #2
344884 monkyyy
pi_166618193
pi_166618195
Haha ja had je niet meegekregen dat canadas immigratie site tijdelijk down was omdat hun server het niet aan kon? :P
  zondag 13 november 2016 @ 02:25:04 #4
344884 monkyyy
pi_166618221
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 02:21 schreef skysherrif het volgende:
Haha ja had je niet meegekregen dat canadas immigratie site tijdelijk down was omdat hun server het niet aan kon? :P
Ja. _O- Zou Canada de halve Amerikaanse bevolking wil opnemen voor 4-8 jaar? :D
pi_166618246
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 02:25 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ghehe nee

pi_166618262
Hartverzakking voor de EU
  zondag 13 november 2016 @ 02:31:56 #7
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_166618317

Ruime meerderheid van het volk accepteert de nieuwe president.
  zondag 13 november 2016 @ 03:04:15 #9
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_166618537
quote:
10s.gif Op zondag 13 november 2016 02:38 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Ruime meerderheid van het volk accepteert de nieuwe president.
Yanukovich werd ook geaccepteerd, maar dat bleef niet duren...
are we infinite or am I alone
pi_166619183
Ik kom een uurtje of 80 per dag te kort om alles te lezen wat ik wil lezen.
  zondag 13 november 2016 @ 06:32:53 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166619311
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 20:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kan niet echt wat maken van deze post, maar je probeert te zeggen dat je objectief kunt meten hoe goed iemand regeert? Lijkt me nogal afhankelijk van politieke voorkeuren en prioriteiten.
Absoluut niet wat ik bedoel. Het is afhankelijk of je voldoende slachtvee/stemvee kan verkrijgen om jou als machthebber te steunen. Dat zou in principe meetbaar moeten zijn. Ik zeg maar iets wie weet nog wie wat is in de politiek. En hoe slim je daarin bent. Los of dat het politiek systeem een dictatuur of democratie is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 13 november 2016 @ 06:34:02 #12
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166619314
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 02:25 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Canada.....jezus....kutgat....
  zondag 13 november 2016 @ 06:36:04 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166619315
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:34 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Canada.....jezus....kutgat....
Toch wonen er best wel veel Nederlanders daar. Waaronder een van de winnaars van de elfsteden tocht. Nederland is dan blijkbaar toch meer kut. :') En zonder die kut Canadezen spraken jullie nu Duits.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 13 november 2016 @ 06:41:20 #14
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166619324
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Toch wonen er best wel veel Nederlanders daar. Waaronder een van de winnaars van de elfsteden tocht. Nederland is dan blijkbaar toch meer kut. :') En zonder die kut Canadezen spraken jullie nu Duits.
Ze doen maar. Ik heb er 8 jaar gewoond. Wat een dom volk. Sinds 2008 is alles naar beneden geflikkerd en zijn ze in de problemen omdat de olie helemaal niets meer waard is.
En soms vraag ik mij af of het niet beter was geweest als we Duits hadden gesproken.
pi_166619325
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 02:21 schreef skysherrif het volgende:
En de Mexicaanse immigratie site niet :? Na al die kritiek op de muur willen ze niet naar Mexico verhuizen?
  zondag 13 november 2016 @ 06:46:37 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166619333
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:41 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ze doen maar. Ik heb er 8 jaar gewoond. Wat een dom volk. Sinds 2008 is alles naar beneden geflikkerd en zijn ze in de problemen omdat de olie helemaal niets meer waard is.
En soms vraag ik mij af of het niet beter was geweest als we Duits hadden gesproken.
Op zich wel een sterke opmerking. Maar je zou het zo kunnen zien dat Duitsland niet instaat is van de EU een echte federatie te maken juist vanwege het oorlogsverleden. En dus maar mee moet gaan met de slappe houding van landen als Nederland in het globale spel van de supermachten die echt mee tellen. En Canada is economisch en militair bewezen sterker dan Nederland binnen dat spel.
pi_166619337
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

De Duitsers verloren de oorlog in het Oosten. Dankzij de Russen dus. Wat overigens niets afdoet aan de vele Canadezen die hun leven hebben gegeven in WW2.
  zondag 13 november 2016 @ 06:54:21 #18
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166619354
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:46 schreef Megumi het volgende:

[..]

Op zich wel een sterke opmerking. Maar je zou het zo kunnen zien dat Duitsland niet instaat is van de EU een echte federatie te maken juist vanwege het oorlogsverleden. En dus maar mee moet gaan met de slappe houding van landen als Nederland in het globale spel van de supermachten die echt mee tellen.
Amerika gaat het Romeinse rijk achterna: verrot aan de binnenkant en op een bepaald moment niemand meer die de grenzen wil verdedigen.
Amerikanen (en ook Candezen) hebben een grote mond maar als ze moeten kiezen zitten ze liever op de bank met hun hamburgers dan dat ze wat doen.
De industrie in de USA is voor een groot deel verouderd, de wegen en bruggen zijn totaal waardeloos en de levensstandaard is waardeloos.
Waarom denk je dat er zoveel armoede is in de America's en crimineel geweld? Omdat ze geen zak om elkaar geven. Het is EEN grote poppenkast maar de hele dag wordt je gehersenspoeld dat je in het beste en meest Democratische land ter wereld leeft.
Ik wordt helemaal misselijk van binnen als ik aan die verpeste jaren denk dat ik daar heb doorgemaakt: zinloos.
De EU moet zijn indentiteit behouden want qua menstaliteit en sociaal zijn zijn wij vele malen sterker dan de America's.
Ga je hun levenswijze en mentaliteit achterna dan kan je maar beter naar China verhuizen want je wordt getransformeerd tot een domme willoze redneck.
  zondag 13 november 2016 @ 06:54:36 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166619355
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 06:48 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De Duitsers verloren de oorlog in het Oosten. Dankzij de Russen dus. Wat overigens niets afdoet aan de vele Canadezen die hun leven hebben gegeven in WW2.
Ik zie het meer als een samengaan van verschillende krachten die gezamenlijk ondanks hun verschillen een groot kwaad verslagen hebben. Een unicum in de geschiedenis.
  zondag 13 november 2016 @ 06:55:26 #20
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166619358
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 06:48 schreef Stabiel het volgende:

[..]

De Canadezen zijn ook gebruikt als trekpop door de Yanks.
Is jullie nooit opgevallen dat de Amerikanen altijd alle overwinningen claimen?
  zondag 13 november 2016 @ 06:56:42 #21
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166619360
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:54 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een samengaan van verschillende krachten die gezamenlijk ondanks hun verschillen een groot kwaad verslagen hebben. Een unicum in de geschiedenis.
Daarom zou het goed zijn als de USA eens een pak rammel kreeg.
Ze weten niet eens wat een echte oorlog is op hun grondgebied.
En met die houten huisjes zou ik er ook niet zo happig op zijn: die blaas je met 1 hangranaat weg.... :)
  zondag 13 november 2016 @ 06:58:28 #22
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166619365
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:54 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Amerika gaat het Romeinse rijk achterna: verrot aan de binnenkant en op een bepaald moment niemand meer die de grenzen wil verdedigen.
Amerikanen (en ook Candezen) hebben een grote mond maar als ze moeten kiezen zitten ze liever op de bank met hun hamburgers dan dat ze wat doen.
De industrie in de USA is voor een groot deel verouderd, de wegen en bruggen zijn totaal waardeloos en de levensstandaard is waardeloos.
Waarom denk je dat er zoveel armoede is in de America's en crimineel geweld? Omdat ze geen zak om elkaar geven. Het is EEN grote poppenkast maar de hele dag wordt je gehersenspoeld dat je in het beste en meest Democratische land ter wereld leeft.
Ik wordt helemaal misselijk van binnen als ik aan die verpeste jaren denk dat ik daar heb doorgemaakt: zinloos.
De EU moet zijn indentiteit behouden want qua menstaliteit en sociaal zijn zijn wij vele malen sterker dan de America's.
Ga je hun levenswijze en mentaliteit achterna dan kan je maar beter naar China verhuizen want je wordt getransformeerd tot een domme willoze redneck.
De EU moet helaas niets en is hopeloos verdeeld. En China? Doet het wat economie en militaire macht gaat in elk geval beter dan de EU. Dus waar heb je het dan over.
  zondag 13 november 2016 @ 06:59:52 #23
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166619370
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:58 schreef Megumi het volgende:

[..]

De EU moet helaas niets en is hopeloos verdeeld. En China? Doet het wat economie en militaire macht gaat in elk geval beter dan de EU. Dus waar heb je het dan over.
De EU is verdeeld omdat het niet slim aangepakt wordt.
China doet het misschien "beter" maar ik zou geen arbeider in China willen zijn.
  zondag 13 november 2016 @ 07:00:05 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166619371
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:56 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Daarom zou het goed zijn als de USA eens een pak rammel kreeg.
Ze weten niet eens wat een echte oorlog is op hun grondgebied.
En met die houten huisjes zou ik er ook niet zo happig op zijn: die blaas je met 1 hangranaat weg.... :)
Maar de USA heeft een sterke machtsbasis dan de EU. Voorlopig lijkt het er sterk op dat de EU een pak slaag gaat krijgen. Zeker als de USA stopt met de steun van de NAVO wat de USA inderdaad te veel geld kost. En dat ze niet weten wat oorlog is op hun grondgebied is juist een bewijs van een goede defensie.
  zondag 13 november 2016 @ 07:00:44 #25
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_166619374
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 06:59 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De EU is verdeeld omdat het niet slim aangepakt wordt.
China doet het misschien "beter" maar ik zou geen arbeider in China willen zijn.
China doet het beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')