Moet zeggen dat ik na wat beter te luisteren wel iets leek te horen. Zal inderdaad wel een generator zijn of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee op de achtergrond zit een constante lage brom. Dacht even dat het mijn ps4 was maar als ik de tv mute is het weg.
Olav zal wel weer eten aan het opwarmen zijn in de magnetron.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik na wat beter te luisteren wel iets leek te horen. Zal inderdaad wel een generator zijn of iets dergelijks.
Er is iets met mijn laptop. Bij mij buffert hij steeds.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:09 schreef zoem het volgende:
Wat lopen jullie nou te brommen op Ziggo. Sky ftw
En Massa ipv Martini op de zijkant dacht ikquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mooi trouwens dat Massa Obrigado (= Dank je wel) op de achtervleugel heeft staan
Audio en video kabel over elkaar heen. Goedkope kabelsquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik na wat beter te luisteren wel iets leek te horen. Zal inderdaad wel een generator zijn of iets dergelijks.
Het is een complot. Allemaal door Mercedes gehosseld.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:16 schreef De-Hamster het volgende:
Wel weer apart dat er wéér geen regen is ondanks voorspellingen.
Kan ook, het is natuurlijk een vrij oud complex wat dat betreft.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Audio en video kabel over elkaar heen. Goedkope kabels
Yesquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En Massa ipv Martini op de zijkant dacht ik
Hoop wel dat het morgen weg isquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Audio en video kabel over elkaar heen. Goedkope kabels
2 voor 2 achterquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:18 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat wordt de banden strategie dit weekend?
Ben benieuwd of sommigen een alternatieve strategie gaan proberen.quote:
grrrrquote:
Button zit in de knoop met zichzelfquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:22 schreef SnowOokami het volgende:
Button loopt te klagen terwijl Alonso 11e staat
Inderdaad, vond sowieso dat hij het slecht deed afgelopen races.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Button zit in de knoop met zichzelf
Moet je de Wehr lein bellen.quote:
Lewis kampioen.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar, ergens in de wereld.
Max ertussen, of nog beter, er voorquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
MB
MB
Max
Vindt MB niet leuk voor morgen denk ik
Toto doet Jos nog even een appje vanavond denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:35 schreef BeamofLight het volgende:
MB
MB
Max
Vindt MB niet leuk voor morgen denk ik
Ik denk eerder voordat q3 begintquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Toto doet Jos nog even een appje vanavond denk ik.
Bij JB gebeurde het ook vaak.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
Maar hij is echt geen pay driver. Echt niet.
Lief dat je hoop had dat het verschil minder zou zijn met RB.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
De Benzen zijn helaas weer een klasse apart
Joske zal wel terugappen dat de Benzen dan maar meer gas moeten gevenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder voordat q3 begint
Volgens mij houden die nog in.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
De Benzen zijn helaas weer een klasse apart
Blijft apart dat Renault dat doet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
Maar hij is echt geen pay driver. Echt niet.
Zullen wel niemand beters konden krijgen. En ik kan me voorstellen dat ze weinig zin hadden om Ocon voor Mercedes op te leiden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Blijft apart dat Renault dat doet.
Vandaag?quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
Denk niet dat sainz deze F1 gaat winnen
Misschien eentje van RBR?quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zullen wel niemand beters konden krijgen. En ik kan me voorstellen dat ze weinig zin hadden om Ocon voor Mercedes op te leiden.
Je weet nooit hoe een koe een Haas vangtquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:42 schreef BeamofLight het volgende:
Denk niet dat sainz deze F1 gaat winnen
ff een lekkere remspoor achtergelaten.quote:
dit is het f1 topic, niet DIGquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:43 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
ff een lekkere remspoor achtergelaten.
Ps weet iemand hoe je via de iPad hier smiley's post?
Ze willen iemand voor maar 1 jaar. Magnussen wilde dat niet. En andere, betere coureurs dan Palmer blijkbaar ook niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Blijft apart dat Renault dat doet.
Zal wel ergens rechtdoor over het gras zijn gegaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Die croissant heeft ook ineens ergens wat vandaan getoverd...
Beter dan toen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik weet niet hoe goed de relatie is tussen RBR en Renault na vorig seizoen.
Veel slechter kon ook bijna niet. Scheelt wel dat ze die motor behoorlijk hebben weten te verbeteren.quote:
dank gevonden...quote:
Q1 = 17 t/m 22 eruitquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:48 schreef Fylax het volgende:
Hoe werkt dat kwalificeren met dat q1 q2 q3?
In het kort: Er vallen elke Q een aantal coureurs af. Elke Q wordt er opnieuw gestreden om de beste tijd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:48 schreef Fylax het volgende:
Hoe werkt dat kwalificeren met dat q1 q2 q3?
Dan moet de rest dat ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:52 schreef De-Hamster het volgende:
Max moet wel nog 1 of 2 tiende gaan verbeteren verwacht ik.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Grosjean gaat voor één rondje om z'n remmen te sparen.
Volgens mij heeft hij die in deze kwali niet gebruikt. Anders was hij niet in de top tien terecht gekomenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Grosjean gaat voor één rondje om z'n remmen te sparen.
Kijken voetbal op TVquote:
Dank voor t geven van serieus antwoordquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Terug naar de pits, nieuwe bandjes halen en een tweede stint tot het einde van de tijd.
Af en toe doet die auto het opeens eventjes goed. Bij Haas hebben ze volgens mij echter geen idee waar dat aan ligt.quote:
Ja. Behalve RIC want die rijdt elders door even te wachten dus die zal hem zo wel voor Max gooien in het rijtje. Of niet? *duimt*quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
lekker elkaar in de weg rijden en massaal klagen over verkeer straks
Nee die komt er morgen na de race er weer inquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:02 schreef zoem het volgende:
Kimi voor de 4e keer achter elkaar Vettel outqualified. Weltschmerz, kom er maar in!
Neequote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef stripe het volgende:
Iemand hier die ook dacht dat de kwali om 18:00 begon?
Hier begon het om 18.00 uur.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef stripe het volgende:
Iemand hier die ook dacht dat de kwali om 18:00 begon? Stond namelijk op formule1.nl. Hoe moeilijk kan het zijn een goede tijd te vermeldenen ja nu hebben ze het al veranderd.
Gewoon op formula1.com kijken. Op convert to your local time klikken en die tijd klopt altijd. Fyi: morgen begint het ook om 17u.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef stripe het volgende:
Iemand hier die ook dacht dat de kwali om 18:00 begon? Stond namelijk op formule1.nl. Hoe moeilijk kan het zijn een goede tijd te vermeldenen ja nu hebben ze het al veranderd.
De OP bevat een mooi overzichtje, daar vertrouw ik blind op.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef stripe het volgende:
Check gewoon de OP van dit topic. Mocht er hier wat fout staan dan begint er meteen een lading fokkers te miepenquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef stripe het volgende:
Inderdaad ja, maar als die auto het dan doet is Grosjean wel weer daar om ervan te profiteren. Ik denk dat Magnussen het nog zwaar gaat krijgen tegen hem.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Af en toe doet die auto het opeens eventjes goed. Bij Haas hebben ze volgens mij echter geen idee waar dat aan ligt.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:11 schreef zoem het volgende:
Toto zal nu wel bellen met papa Raikkonen.
Begint een beetje pijnlijk te worden inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:02 schreef zoem het volgende:
Kimi voor de 4e keer achter elkaar Vettel outqualified. Weltschmerz, kom er maar in!
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:11 schreef zoem het volgende:
Niet op Fok! kijken voor de betrouwbare infoquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef stripe het volgende:
Ik lach me kapot als we wat voorvalt tussen ROS en RAI bij de start.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:11 schreef zoem het volgende:
Je broertje?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton 3-4 tienden op Rosberg? Wanneer was dat? Die Doornbos lult ook maar wat.
Monsoonsquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:18 schreef ender_xenocide het volgende:
Wat wordt de banden strategie dit weekend?
In principe was hij vorige race voor Ricciardo gefinisht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:11 schreef Fir3fly het volgende:
Weer voor Ricciardo gekwalificeerd. Goed hoor.
Nu hopen dat dat in de race ook een keer zo blijft.
Ja maar het team werkt hem wel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
In principe was hij vorige race voor Ricciardo gefinisht.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Vraag over RIC en hoe 't met hem is/gaat:
Horner: Well, nobody's called his dad yet, so all is fine.
Horner is ook wel echt een baas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er ook niet op gelet, maar het lijkt mij dat iedereen gewoon op soft start in de top 10.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:42 schreef Gezicht het volgende:
Op welke compound start Max morgen? Niet op gelet tijdens Q2
Van mij mogen ze dat overigens ook bij de eindclassificatie vermelden
Nergens last van.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan moet ziggo wel wat doen aan hun ontvangst van ziggo sport
ze zouden toch een staande start doen na een aantal ronde achter de SC ?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Uiteraard, want het zou eens spannend worden
Volgend jaar pas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
ze zouden toch een staande start doen na een aantal ronde achter de SC ?
ah oke, blijft toch raar hoor. Andere regels veranderen per weekend, en dan hebben ze een keer een goed idee, doen ze het pas vanaf volgend jaar.quote:
Meestal zijn de dingen die tijdens het seizoen veranderen 'verduidelijkingen' van de regels (zoals de Verstappen-regel). Dit is echt een nieuwe regel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:50 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
ah oke, blijft toch raar hoor. Andere regels veranderen per weekend, en dan hebben ze een keer een goed idee, doen ze het pas vanaf volgend jaar.
En de beledig-zoveel-mogelijk-mensen regel.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Meestal zijn de dingen die tijdens het seizoen veranderen 'verduidelijkingen' van de regels (zoals de Verstappen-regel). Dit is echt een nieuwe regel.
Hij had het tegen Horner kunnen zeggen. De vader gaan bellen is echt sneaky en idioot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:41 schreef zoem het volgende:
Tja. Ergens snap ik dat Wolff het op een bepaalde manier goed bedoelt, maar aan de andere kant een beetje kinderachtig. Heb dan de ballen en vertel het Max recht in z'n gezicht.
Begreep op ziggo sport dat Jos en Wolff elkaar best regelmatig spreken/bellen en dit niet specifiek hierover was/ging maar ter sprake kwam..quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had het tegen Horner kunnen zeggen. De vader gaan bellen is echt sneaky en idioot.
Zo heb ik het ook begrepen. Het is niet dat Wolff speciaal Jos belde om het hierover te hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:24 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Begreep op ziggo sport dat Jos en Wolff elkaar best regelmatig spreken/bellen en dit niet specifiek hierover was/ging maar ter sprake kwam..
Als dat echt zo is vind ik het raar dat je als vader van een RB-er regelmatig gezellig met de grote concurrent aan de lijn hangt. Maar dat kan aan mij liggen. Ik zou dat als ik Horner was niet waarderen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:24 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Begreep op ziggo sport dat Jos en Wolff elkaar best regelmatig spreken/bellen en dit niet specifiek hierover was/ging maar ter sprake kwam..
Ik zou dat niet zo vreemd vinden want ik denk dat er best veel in dit wereldje vaak contact hebben met elkaar. Maar op deze manier zoals Toto het doet is not done.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat echt zo is vind ik het raar dat je als vader van een RB-er regelmatig gezellig met de grote concurrent aan de lijn hangt. Maar dat kan aan mij liggen. Ik zou dat als ik Horner was niet waarderen.
Ik denk niet dat het een groot geheim is dat Toto gewoon ook Fan is van Max. Daarnaast zijn Toto en Jos gewoon soort vrienden.Althabs dat begrijp ik van verschillende mediaquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat echt zo is vind ik het raar dat je als vader van een RB-er regelmatig gezellig met de grote concurrent aan de lijn hangt. Maar dat kan aan mij liggen. Ik zou dat als ik Horner was niet waarderen.
je kan mensen niet verbieden om met elkaar om te gaan lijkt mequote:Op zaterdag 12 november 2016 21:43 schreef Greys het volgende:
Dat kan en zal. Geloof ik ergens wel. Toch voelt het raar. Het zijn enorme concurrenten. Voor je het weet peutert Wolff dingetjes los bij Jos over RBR die hij beter niet kan zeggen. Als z'n lippen net zo los zitten als z'n handen..
Ach ik zal wel wijverig doen nu. Maar ik zou het echt niet tof vinden als ik Horner was. Toto kan tien keer fan zijn van Max, dan bespreekt ie dat maar lekker met Max z'n teambaas en Max zelf.
Ten eerste denk ik dat Jos niet zoveel van RBR af weet, hij heeft echt een stap terug gedaan. En ten tweede denk ik dat hij echt wel profesioneel genoeg is om zijn mond dicht te houden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:43 schreef Greys het volgende:
Dat kan en zal. Geloof ik ergens wel. Toch voelt het raar. Het zijn enorme concurrenten. Voor je het weet peutert Wolff dingetjes los bij Jos over RBR die hij beter niet kan zeggen. Als z'n lippen net zo los zitten als z'n handen..
Ach ik zal wel wijverig doen nu. Maar ik zou het echt niet tof vinden als ik Horner was. Toto kan tien keer fan zijn van Max, dan bespreekt ie dat maar lekker met Max z'n teambaas en Max zelf.
Hopelijk telt UL ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
In Delft geeft een Mercedes engineer binnenkort een lezing. Wel interessant maar je moet wel op de TU zitten geloof ik
Als TU Delft alumnus zal het ook wel niet mogen denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
In Delft geeft een Mercedes engineer binnenkort een lezing. Wel interessant maar je moet wel op de TU zitten geloof ik
Ah van mijn oude studievereniging nog welquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/571407779736332/
Kennelijk van een studievereniging..
Ja, dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 12 november 2016 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Die interviewers gaan er wel voor. Heerlijk.quote:
Ik zou op goed geluk een mail sturen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Als TU Delft alumnus zal het ook wel niet mogen denk ik
[..]
Ah van mijn oude studievereniging nog wel![]()
Op FB staat dat de tickets uitverkocht zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou op goed geluk een mail sturen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:22 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
Nou, mailtje sturen of je als alumnus welkom bent en een vriend mee mag nemen. Opgelost!quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het lastig ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Op FB staat dat de tickets uitverkocht zijn.
Het is het gedeelte tot aan de pauze, maar toch valt er genoeg te zienquote:
Het is toch wel een rare actie van Toto. Beetje triest imho.quote:
Je zou bijna hopen dat Max morgen een Mercedes eraf rost (no pun intended)quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is toch wel een rare actie van Toto. Beetje triest imho.
Of dat ze elkaar eraf rijden. Dat zou toch prachtig zijn. En dan wil ik Toto zijn kop weleens zien.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je zou bijna hopen dat Max morgen een Mercedes eraf rost (no pun intended)
Jij hebt L&R gestudeerd daar?quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:22 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij hebt L&R gestudeerd daar?
Ik heb er een paar vakken gevolgd. En ben een keer met hun sportvliegtuigje meegevlogen.quote:
he joske, als ik britney eruit gooi, dan moet max hem maar vervangen, moet ie nu wel uit de strijd blijvenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:24 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Aha, tofquote:Op zaterdag 12 november 2016 23:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb er een paar vakken gevolgd. En ben een keer met hun sportvliegtuigje meegevlogen.
Heb er Informatica gestudeerd.
Ah helaas niet in Delft, maar zal vast wel tegen vallen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:22 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het lastig
Aan de andere kant, hier is een wekelijkse openbare lezing.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou op goed geluk een mail sturen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Op FB staat dat de tickets uitverkocht zijn.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 22:30 schreef Operc het volgende:
[..]
[..]
Nou, mailtje sturen of je als alumnus welkom bent en een vriend mee mag nemen. Opgelost!
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jij hebt L&R gestudeerd daar?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 23:15 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb er een paar vakken gevolgd. En ben een keer met hun sportvliegtuigje meegevlogen.
Heb er Informatica gestudeerd.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2016 02:00 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ah helaas niet in Delft, maar zal vast wel tegen vallen.
Paar jaar terug was er ook een lezing van een oud l&r student die werkte bij Lotus. Op zich wel leuke lezing, maar op alle interessante vragen was het continu dat hij er niks over mocht zeggen.
Presentatie was leuk maar niet echt veel bijzonderder dan een item op internet.
Ook oud l&r student hier overigens. Overgestapt naar wb inmiddels maar goed
Wat een kutpost.quote:Op zondag 13 november 2016 03:19 schreef vannelle het volgende:
Is het misschien een idee om een F1 slowchat te maken of zo?
We zitten nu tussen de kwalificatie en de race en het gaat veel over scholen en studenten verenigingen.
Wat stikt mij dat nou?
Nee, ik heb het liever over de F1 zoals ik net al postte.quote:Op zondag 13 november 2016 04:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Harstikke leuk , wil je nog sneetje krentenbrood?
heb je de eerste post waarop de rest betrekking wel gelezen? Een Mercedes F1 engineer geeft in DelfT lezing, dus hoezo niets met F1 te maken die berichten? Er was gewoon wat onduidelijkheid over of je als buitenstaander er ook heen kunt.quote:Op zondag 13 november 2016 03:19 schreef vannelle het volgende:
Is het misschien een idee om een F1 slowchat te maken of zo?
We zitten nu tussen de kwalificatie en de race en het gaat veel over scholen en studenten verenigingen.
Wat stikt mij dat nou?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het hele topic gelezen. Jij ook? En mijn quotes?quote:Op zondag 13 november 2016 06:43 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
heb je de eerste post waarop de rest betrekking wel gelezen? Een Mercedes F1 engineer geeft in DelfT lezing, dus hoezo niets met F1 te maken die berichten? Er was gewoon wat onduidelijkheid over of je als buitenstaander er ook heen kunt.
Die post over die F1 lezing en enkele posts eromheen is gewoon relevant voor dit topic. Steeds weer opnieuw in posts erover zeiken en mensen uitschelden nietquote:Op zondag 13 november 2016 06:52 schreef vannelle het volgende:
Is meer iets voor een SC of stuur een PB.
Prima Vettel.quote:Op zondag 13 november 2016 07:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die post over die F1 lezing en enkele posts eromheen is gewoon relevant voor dit topic. Steeds weer opnieuw in posts erover zeiken en mensen uitschelden nietJe hebt in je eentje daarmee meer bagger in dit topic gezet dan die paar semi afdwalende posts over Delft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |