ah... dát kan hier ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik doneer mijn lege flessenbonnetje altijd
Staan ze dan ook al bij jullie voor de super?quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik doneer mijn lege flessenbonnetje altijd
Wij hebben twee knoppen, één voor een bonnetje en één om te doneren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dát kan hier ook![]()
doe ik nooit eigenlijk
Zie mijn post hierbovenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Staan ze dan ook al bij jullie voor de super?
Deksels doppen en zo mogen tegenwoordig ook mee de glasbak in en schoonspoelen hoeft ook niet meerquote:
Maar dan gaat het wel een beetje stinken in je tasquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Deksels doppen en zo mogen tegenwoordig ook mee de glasbak in en schoonspoelen hoeft ook niet meer
Ja, dus dat ga ik ook niet doen ...quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan gaat het wel een beetje stinken in je tas
om eerlijk te zijn heb ik zélden lege flessen met statiegeldquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben twee knoppen, één voor een bonnetje en één om te doneren.
Statiegeld voor lege kratten houd ik wel zelf
Dat is inderdaad wel een beetje raar. Ik heb ook maar heel weinig statiegeldflessen hoor, misschien 2 per week, verder vooral lege wijnflessenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:59 schreef FANN het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik zélden lege flessen met statiegeldwel een van de tonic of de
Bitter Lemon, bier zit in blikjes en als ik cola koop koop ik ook altijd blikjes, anders is die
prik er zo snel uit, want ik drink dat niet zo vaak..
Flessen van de Verse Jus dórange zit geen statiegeld op, wat best wel stom is eigenlijk....
Lekker! Maar niet meteen de hele fles erin hoorquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
Ik heb mezelf net getrakteerd op een flessie rum voor door de warme Chocomelk
ja de wijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje raar. Ik heb ook maar heel weinig statiegeldflessen hoor, misschien 2 per week, verder vooral lege wijnflessen
écht ik vind dat zó lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Maar niet meteen de hele fles erin hoor
In het weekend sowieso wijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja de wijn![]()
wijn doe ik niet zo vaak meermaar af en toe zondigen kan best ..........
nu heb ik dus rum
Je hebt gelijk.......quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het weekend sowieso wijn
En soms ook als ik uit mijn werk kom tijdens het eten klaar maken.
Ik drink eigenlijk nooit warme chocolademelk, want dikke kontenangstquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:03 schreef FANN het volgende:
[..]
écht ik vind dat zó lekkermaar ik ga zuinig doen
appeltaart is niet veel beter als je geen dikke kont wilquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit warme chocolademelk, want dikke kontenangst
Maar ik ga straks wel een appeltaart bakken.
Keuzes maken, prioriteiten stellen enzoquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
appeltaart is niet veel beter als je geen dikke kont wilnah ik hou het beschaafd, want ik
wil ook geen dikke kont eigenlijk
Nee joh, das mijn tas !quote:
Vorige week alquote:
Ik heb er al lege flessen in gedaan én weggebrachtquote:
Dan doet ie het dus... De mijne zit vol met lege Duitse bier flesjes... Die ga ik morgen of zo maar eens inleverenquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er al lege flessen in gedaan én weggebracht
Sowieso handig een grote boodschappentasquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan doet ie het dus... De mijne zit vol met lege Duitse bier flesjes... Die ga ik morgen of zo maar eens inleveren
Ik heb er altijd een paar, maar die waren inmiddels wel aan vervanging toe.. Laatst ook al 2 gewonnen. Ik kan weer een tijdje verderquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
Sowieso handig een grote boodschappentas
Ik ga regelmatig zonder boodschappentas de deur uitquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een paar, maar die waren inmiddels wel aan vervanging toe.. Laatst ook al 2 gewonnen. Ik kan weer een tijdje verder
Ik heb meestal nog wel ergens een plastic tas ... ik heb geen fietstassenquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig zonder boodschappentas de deur uit![]()
moet ik weer alles in/tussen/onder mijn armen proppen en dan proberen de boodschappen in de fietstassen te stoppen
Ik heb heule grote fietstassenquote:Op zaterdag 12 november 2016 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb meestal nog wel ergens een plastic tas ... ik heb geen fietstassen
Misschien zit er nog wel wat in de tassen dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb heule grote fietstassen
Mmm even kijken of ik nu echt alle boodschappen gehaald heb, ik was mijn lijstje weer eens vergeten
Zonder geluid heb je natuurlijk niets aan... Eens goed de manual doorlezen of de soundsettings van je aparatuurr checkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:22 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook zo'n tas, en die is welkom. Tevens mijn mini nesje opgehaald. Heel schattig maar geen geluidMorgen kijk wel verder of ik wat verkeerd doe. Wat eik onmogelijk is. HDMI en stroom.
(wel even pacman gespeeld)
First read the manual ëén blz., wat ik al zei het is HDMI ik kijk morgen wel verder op een ander poortje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder geluid heb je natuurlijk niets aan... Eens goed de manual doorlezen of de soundsettings van je aparatuurr checken
Coolblue, kut toko. Koop ik nooit meer wat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.consoleshop.nl(...)ect-naar-accessoires
Ik heb het ook van bol.comquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Coolblue, kut toko. Koop ik nooit meer wat.
Computermeuk koop ik wel bij azerty.quote:
En dat is de schuld van wie ? Of snap ik iets nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Computermeuk koop ik wel bij azerty.
Had eens een Xbox, stond te verstoffen.
Schuld? Welke schuld?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat is de schuld van wie ? Of snap ik iets niet
Ik neem aan dat jij het laat verstoffenquote:
Ahh ja. Eigen schuld. Kon namelijk niet overweg met de controlerquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het laat verstoffen
Ik was nog redelijk behendig met pac man, zelfde controller. Maar zonder geluid is het niks. Ik moet de zenuwen krijgen en 's nachts in bed nog die kut melodietjes horenquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh ja. Eigen schuld. Kon namelijk niet overweg met de controler
Fijn is dat hè?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was nog redelijk behendig met pac man, zelfde controller. Maar zonder geluid is het niks. Ik moet de zenuwen krijgen en 's nachts in bed nog die kut melodietjes horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ja beetje mijn sportquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, iemand vroeg om mijn foto.
NSFWJa lekker dan.. Ook al zo'n maskerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vroeg om een foto, nou. Bij dezequote:Op zaterdag 12 november 2016 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker dan.. Ook al zo'n masker
Fotoboek zonder foto'squote:Op zaterdag 12 november 2016 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lekker dan.. Ook al zo'n masker
Ja das ook zoiets.. Ik heb geen fobo voor zover ik weet.. In iedere geval nooit bewust aangemaaktquote:
Ja doe het dan niet. Onzinquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das ook zoiets.. Ik heb geen fobo voor zover ik weet.. In iedere geval nooit bewust aangemaakt
Dat zeggen we ook niet, maar gewoon geen enkele fotoquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:59 schreef ErwinRommel het volgende:
Zou niet weten waarom ik met mijn volledige tronie op mijn fotoboek moet staan
Enkelen hier op Fok kennen mijn ware identiteit, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeggen we ook niet, maar gewoon geen enkele foto
Je MOET geen fobo te hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Enkelen hier op Fok kennen mijn ware identiteit, en dat wil ik graag zo houden
Nee, maar ik heb het verhaal gehoord... Wat een arrogante eikelquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit al gelezen?
Wolff belde met Jos over Max
Top YT's ik ben er gek opquote:
mja achterlijk daarom is het ook zo saaiquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het verhaal gehoord... Wat een arrogante eikel
Ja uren bezig, met scrollen alleen alquote:
Ja Piet die draait hier 's nachts nog wel eens door als ie uitgedraaid is op R49quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uren bezig, met scrollen alleen al
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Piet die draait hier 's nachts nog wel eens door als ie uitgedraaid doorgedraaid is op R49
Wat moet je er mee, geen hond die dat aanklikt toch? En het is een SC.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Piet die draait hier 's nachts nog wel eens door als ie uitgedraaid is op R49
's nachts is er ook geen hond meer.. Ik slaap tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat moet je er mee, geen hond die dat aanklikt toch? En het is een SC.
Maar het heeft geen enkel nutquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
's nachts is er ook geen hond meer.. Ik slaap tegenwoordig
al het het geouwehoer op fok heeft geen nut alleen dat jejezelf er beter door voelt en ik vind het een beetje slap gezeik over Piet alsof wij daar zoveel last van hebben, Hij draait leuke plaatjesquote:
Ik vermaak me prima, en iemands muziek smaak is niet de mijnequote:
En als je het niet wilt horen kan je er altijd overheen scrollenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
al het het geouwehoer op fok heeft geen nut alleen dat jejezelf er beter door voelt en ik vind het een beetje slap gezeik over Piet alsof wij daar zoveel last van hebben, Hij draait leuke plaatjes
Er zijn meer mensen dan alleen jijquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima, en iemands muziek smaak is niet de mijne
Ik heb wel eens naar de radio op fok mee zitten lezen en luisteren, dat vond ik wel leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
al het het geouwehoer op fok heeft geen nut alleen dat jejezelf er beter door voelt en ik vind het een beetje slap gezeik over Piet alsof wij daar zoveel last van hebben, Hij draait leuke plaatjes
Precies en een sc vol met YT's is niet echt mijn kopje theequote:Op zaterdag 12 november 2016 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen dan alleen jij
Dat verschilt per DJ.. De ene praat de ander draait alleen en de stijlen verschillen ook.. Soms is er een thema of een soort online kwisquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens naar de radio op fok mee zitten lezen en luisteren, dat vond ik wel leuk.
Drink je geen sherry ipv thee?quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies en een sc vol met YT's is niet echt mijn kopje thee
Ja. Hier!!quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Appeltaart staat af te koelen![]()
Zonder krenten uiteraard.
Klopt maar soms is dat wel leuk, en dat topic is voor iedereenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat verschilt per DJ.. De ene praat de ander draait alleen en de stijlen verschillen ook.. Soms is er een thema of een soort online kwis
Dan lust ik hem misschien welquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Fucking krenten, als je niet uitkijkt zitten ze in de HEMA zuurkoolquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:33 schreef Deisyy het volgende:
Of op je pizzaquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Fucking krenten, als je niet uitkijkt zitten ze in de HEMA zuurkool
Als tiener een keer enorm ziek geweest van sherry, ik weet niet meer waarom ik het dronk. De lucht alleen al, geld ook voor ricardquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Drink je geen sherry ipv thee?
Naturel graag..quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Binnenkort weer de oliebollenkraam in de buurt
NEEEEEEEquote:
Ooit een keer ziek gedronken aan de pisang ambomquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als tiener een keer enorm ziek geweest van sherry, ik weet niet meer waarom ik het dronk. De lucht alleen al, geld ook voor ricard
Dat heb ik precies hetzelfde en ik vind het echt niets toevoegen aan appeltaartquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis niet dat ik ze niet lust, maar als het zonder kan heb ik dat liever
Ik hang ff een vangnet op het balkon.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zuid-Holland toch? Dat moet lukken
Die lust ik dan weer wel met krentenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Binnenkort weer de oliebollenkraam in de buurt
Oh gadverquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ooit een keer ziek gedronken aan de pisang ambom
Ja, idd. Met lekker poedersuiker erover. Daar mogen ze me voor wakkermaken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die lust ik dan weer wel met krenten
Pernod! Een eeuwigheid geleden dat ik dat op heb.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Als tiener een keer enorm ziek geweest van sherry, ik weet niet meer waarom ik het dronk. De lucht alleen al, geld ook voor ricard
Oh fuck ja van de harde kut klontjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
Mjn oma had vroeger op nieuwjaarsdag altijd van die vieze krente-oliebollen met gekleurde stukjes er door... Ik at er altijd als een soort verplichting 1 maar ook niet meer
M'n maag draait weer om als ik eraan denk. Ik proef de smaak haast weer.......quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh gadver, het idee dat je bananen kotst
Whop!quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hang ff een vangnet op het balkon.
ff mijn verrekijker zoeken en de zoeklichten aandoen.quote:
Mijn baas (nee, ik ben geen hond) is gek op oliebollen en laat in december regelmatig een zak brengenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, idd. Met lekker poedersuiker erover. Daar mogen ze me voor wakkermaken.
Met apfelflappen heb ik weer niks.
Lekker!!!!quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn baas (nee, ik ben geen hond) is gek op oliebollen en laat in december regelmatig een zak brengen
Sukade!quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
Mjn oma had vroeger op nieuwjaarsdag altijd van die vieze krente-oliebollen met gekleurde stukjes er door... Ik at er altijd als een soort verplichting 1 maar ook niet meer
Zo kan je ze ook noemenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fuck ja van de harde kut klontjes
Stuk appeltaart op je hoofdquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff mijn verrekijker zoeken en de zoeklichten aandoen.
Zelfde zooi als Ricard. Het ging met bier en champagne. Drie dagen van de kaart geweestquote:
Ik heb nog wel ergens een minder gekleurde bananenlikeur in de kast staanquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
M'n maag draait weer om als ik eraan denk. Ik proef de smaak haast weer.......
Volgens mij is het onderschept door een dronequote:
Drink geen alcohol meer. Dat is verleden tijdquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een minder gekleurde bananenlikeur in de kast staan
Niemand eet meer wat vandaag denk ikquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderschept door een drone
Kutdrones!quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderschept door een drone
Ik zeg het je, het is een complotquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand eet meer wat vandaag denk ik
Zit ik dan met mijn appeltaart, champignonsoep en gevuld stokbroodquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk aan je lijn. Neem een banaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zeg het je, het is een complot
Dat hebben ze in alle Mediterane landen .. Het heet overal anders maar het is gewoon hetzelfde anijsdrankje.. Heb nnnog Ouzo staan en wat van die Hallucinerende meukquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfde zooi als Ricard. Het ging met bier en champagne. Drie dagen van de kaart geweest
Gevuld met watquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn appeltaart, champignonsoep en gevuld stokbrood
Ik kan het niet ruiken, anijs haat ik ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hebben ze in alle Mediterane landen .. Het heet overal anders maar het is gewoon hetzelfde anijsdrankje.. Heb nnnog Ouzo staan en wat van die Hallucinerende meuk
Ik ben niet goed in troosten. Maar knuffelquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit ik dan met mijn appeltaart, champignonsoep en gevuld stokbrood
Gehakt, champignons, ui, beetje geraspte kaasquote:
Ik heb geen zin om te koken om eerlijk te zijn, maar ik frutsel straks wel wat in elkaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor jezelf?quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te koken om eerlijk te zijn, maar ik frutsel straks wel wat in elkaar
Nog een stuk appeltaart gooitquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in troosten. Maar knuffel
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gehakt, champignons, ui, beetje geraspte kaas
Doe je dat dan in een nog af te bakken brood, bij mij is het snel aangebrandquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gehakt, champignons, ui, beetje geraspte kaas
Ja op afbakstokbrood, gewoon stokbrood schijnt inderdaad al snel droog te worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Doe je dat dan in een nog af te bakken brood, bij mij is het snel aangebrand
Kan essentieel zijn .. Die banaan.. Mn schoonvader werd plotseling opgenomen met oa een gebrek aan iets dat veel in bananen zit.. 2 maand later was ie dood..quote:
Ik ook niet, morgen maak ik een lasanga met spinazie, gehakt taugé en salamiquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te koken om eerlijk te zijn, maar ik frutsel straks wel wat in elkaar
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan essentieel zijn .. Die banaan.. Mn schoonvader werd plotseling opgenomen met oa een gebrek aan iets dat veel in bananen zit.. 2 maand later was ie dood..
Weer jammer van die taugé.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet, morgen maak ik een lasanga met spinazie, gehakt taugé en salami
Oh ik vind dat juist lekker en knapperigquote:
Ach joh. Morgen is pas morgen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alleen voor me zelf... En denk ook aan morgen..
Die klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet, morgen maak ik een lasanga met spinazie, gehakt taugé en salami
Dat kanquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik vind dat juist lekker en knapperig
Oh en een kaassaus uiteraard. en makkelijkquote:
Pff gelukkigquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat kan
Je hoeft mij geen toestemming te vragen hoor om het er in te doen
Wat dat betreft ben ik een zeurpiet met etenquote:
Met verse spinazie of diepvries?quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en een kaassaus uiteraard. en makkelijk
Diepvries maar niet met saus ofzo, verse kan ook prima kookt mee. Ik heb dat nog nooit gebruiktquote:
Wat is normaal? Wat voor de ander normaal is is voor de ander apart, en vice-versa.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
Ik maak nooit iets normaals... Denk nu dat het een soort stamppot wordt met snijbonen en winterpeen en lamsworstjes...
Ik kook één keer per week voor mijn moeder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
Ik maak nooit iets normaals... Denk nu dat het een soort stamppot wordt met snijbonen en winterpeen en lamsworstjes...
Juist.. Zo heeft ieder zn eigen smaak en manier van koken...quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is normaal? Wat voor de ander normaal is is voor de ander apart, en vice-versa.
Ik eet alles eik, ik vind alles lekker.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is normaal? Wat voor de ander normaal is is voor de ander apart, en vice-versa.
En ik eet wanneer ik trek heb. Hou me niet aan de standaard tijden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist.. Zo heeft ieder zn eigen smaak en manier van koken...
4 kilo vreten ... Daar doe ik een jaar overquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kook één keer per week voor mijn moeder.
Dit moet je ook eens proberenhttp://www.smulweb.nl/recepten/hete+bliksem
6 uur warmquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En ik eet wanneer ik trek heb. Hou me niet aan de standaard tijden.
Ik ook wel, behalve champignons, spruiten, roomsausjes, vreemde gekke kazen uit verre oorden, taugé, courgette, aubergine en nog een paar van die rare groentes.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet alles eik, ik vind alles lekker.
Kom op zeg. Ik ben ook geen gezinquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
4 kilo vreten ... Daar doe ik een jaar over
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook wel, behalve champignons, spruiten, roomsausjes, vreemde gekke kazen uit verre oorden, taugé, courgette, aubergine en nog een paar van die rare groentes.
Voor de rest ben ik erg gemakkelijk.
Heerlijk, maar waar haal jij je worst. Of is er een HEMAquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:01 schreef sacha het volgende:
ik ben stamppot boerenkool aan het maken
Die heb ik in de ping versie. Was 35% korting op bij de AHquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:01 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ook wel, behalve champignons, spruiten, roomsausjes, vreemde gekke kazen uit verre oorden, taugé, courgette, aubergine en nog een paar van die rare groentes.
Ach, ben de kok in huis dus dat lukt me altijd welquote:
Ach een bal in zijn mond is wel weer okquote:
Zeg madam, ga je mond eens met sambal insmerenquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach een bal in zijn mond is wel weer ok
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg madam, ga je mond eens met sambal insmeren
Ik doe zulk soort dingen ook meestal met diepvriesquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Diepvries maar niet met saus ofzo, verse kan ook prima kookt mee. Ik heb dat nog nooit gebruikt
Dan wel iddquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ben de kok in huis dus dat lukt me altijd wel
Ik ben altijd bang dat ik het niet goed wasquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe zulk soort dingen ook meestal met diepvries
Ik heb nog nooit hete bliksem gegeten, maar dit ziet er wel lekker uit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kook één keer per week voor mijn moeder.
Dit moet je ook eens proberenhttp://www.smulweb.nl/recepten/hete+bliksem
Alles door de helftquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
4 kilo vreten ... Daar doe ik een jaar over
Je behalve-lijstje is te lang om een makkelijke eter te zijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
geen Hema hier, wel een supermarktquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk, maar waar haal jij je worst. Of is er een HEMA
Ohh ja, en de meeste vis mogen ze ook terug in zee gooienquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je behalve-lijstje is te lang om een makkelijke eter te zijn
Lekker, ik heb dat afgelopen week weer gegeten en smaakte prima.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:01 schreef sacha het volgende:
Het is echt lekker, en ze kende het nog van vroeger. Het is ook een oorlog recept.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit hete bliksem gegeten, maar dit ziet er wel lekker uit.
Ik heb het recept in ieder geval opgeslagen.
Ja, inderdaad, zand! Ik denk dat het een trauma uit mijn jeugd isquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik het niet goed was
Getver, dan verkracht je de boerenkool toch?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, ik heb dat afgelopen week weer gegeten en smaakte prima.
Met een flinke klodder honingmosterd en wat geraspte kaas erdoor
Hoe lang doet een worst om op het eiland te komenquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]
geen Hema hier, wel een supermarkt
Kunt er ook lekker spekjes doorheen flikkerenquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt lekker, en ze kende het nog van vroeger. Het is ook een oorlog recept.
Aardappelen, uien en appels. Gehakt en een stukje vlees kwam er later bij
Kan ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kunt er ook lekker spekjes doorheen flikkeren
Ik had laatst vers gevangen zeebaars, jammiequote:Op zaterdag 12 november 2016 18:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, en de meeste vis mogen ze ook terug in zee gooien
Die lust ik wel ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had laatst vers gevangen zeebaars, jammie
O ja, en een teentje knoflook door de spekjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Getver, dan verkracht je de boerenkool toch?
Ik gooi ook geen ketchup over mijn lasagne
moet je aan Hans vragenquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe lang doet een worst om op het eiland te komen
Ik denk aan het kerstpakket van Fann. Dat is best lekker. Van mij krijg je niksquote:
Vreselijk sorryquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja, de kerstpakketten komen er weer aan. Altijd lachen die topics
Wil je ook een kerst pakketquote:
Nee. Ik hoef er geen.quote:
Geweldig,Hallo dingel, hallo Dangelquote:
Tot over mn oren... Mijn schouders heeft het nooit gehaaldquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Had jij vroeger lang haar op school?
Ben je nog ingewikkeld?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:28 schreef tong80 het volgende:
Van 13.00 tot nu in bed gelegen. Af en toe slapen rare dromen heb het koud en zweet erg. Etc. Lekker dat af op en neer gaan met afkicken. Nu proberen er uit te blijven en wat te eten. God zegene de greep.
was drank toch waar je van afkickt?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:28 schreef tong80 het volgende:
Van 13.00 tot nu in bed gelegen. Af en toe slapen rare dromen heb het koud en zweet erg. Etc. Lekker dat af op en neer gaan met afkicken. Nu proberen er uit te blijven en wat te eten. God zegene de greep.
Is vanochtend gedaan door de buurtzorg. Zit nu strak tot onder m'n knie. Maandag ververst, gebeurt om de twee dagen. Vanmiddag terugslag, probeer er nu uit te blijven, griepgevoel. Soort after-cold turkey. Hoort erbij. Hopen dat het snel weggaat. Wel iets kunnen eten en aansterken. Nu lekker tv kijken en muziekje op.quote:
Yep.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
was drank toch waar je van afkickt?
Lekker eten, koken maak elke dag iets lekkers en maak een briefje met boodschappen.quote:
Maak je daar maar geen zorgen over. Ik ben in 2 weken 3 keer buiten geweest. 2 keer naar de arts, gereden door m'n neef, en 1 keer naar de kapper, even oversteken. Mijn buurman zorgt dat ik voorzien wordt. Niet uit luiheid, maar uit meedenken. Verder kan ik niks kopen, Bommel is klein, ziet iemand het, is het over en uit met de steun. Ik heb de zucht, die blijft. Daar moet ik mee leren omgaan. Dat duurt wel even. Ik krijg straks begeleiding die minimaal 9 maanden duurt. Dus ik heb nog wel even te gaan. Dit is meer een lichamelijke terugval. Ingecalculeerd. maar wel vervelend.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je niets in huis hebt...
Lees mijn reactie net. Ik hoef nu, mocht het nodig zijn, tot dinsdag niks meer te kopen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker eten, koken maak elke dag iets lekkers en maak een briefje met boodschappen.
Dan kijk je daar naar uit
Ja okquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie net. Ik hoef nu, mocht het nodig zijn, tot dinsdag niks meer te kopen.
Slik je er refusal bij?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over. Ik ben in 2 weken 3 keer buiten geweest. 2 keer naar de arts, gereden door m'n neef, en 1 keer naar de kapper, even oversteken. Mijn buurman zorgt dat ik voorzien wordt. Niet uit luiheid, maar uit meedenken. Verder kan ik niks kopen, Bommel is klein, ziet iemand het, is het over en uit met de steun. Ik heb de zucht, die blijft. Daar moet ik mee leren omgaan. Dat duurt wel even. Ik krijg straks begeleiding die minimaal 9 maanden duurt. Dus ik heb nog wel even te gaan. Dit is meer een lichamelijke terugval. Ingecalculeerd. maar wel vervelend.
Bedankt voor het meedenken. Helpt allemaal.quote:
Valium. Eerst 2 tot 3 keer per dag. Nu één keer, omdat het effect na 2 weken anders wordt. Voor het slapen gaan.quote:
Sterkte, maar het gaat je lukkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak je daar maar geen zorgen over. Ik ben in 2 weken 3 keer buiten geweest. 2 keer naar de arts, gereden door m'n neef, en 1 keer naar de kapper, even oversteken. Mijn buurman zorgt dat ik voorzien wordt. Niet uit luiheid, maar uit meedenken. Verder kan ik niks kopen, Bommel is klein, ziet iemand het, is het over en uit met de steun. Ik heb de zucht, die blijft. Daar moet ik mee leren omgaan. Dat duurt wel even. Ik krijg straks begeleiding die minimaal 9 maanden duurt. Dus ik heb nog wel even te gaan. Dit is meer een lichamelijke terugval. Ingecalculeerd. maar wel vervelend.
Ik eet graag en lekker en koken is best leuk. Het haalt het moment van drank even afquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken. Helpt allemaal.
Top!quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Valium. Eerst 2 tot 3 keer per dag. Nu één keer, omdat het effect na 2 weken anders wordt. Voor het slapen gaan.
Het moet sjuffie. Nu moet ik doorzetten. De bittere appel.quote:
Ik post het net.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Top!
En geloof me, ben ervaringsdeskundige, geloof vooral in jezelf!!
Nou met een glaasje wijn erbij in de keuken ...quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet graag en lekker en koken is best leuk. Het haalt het moment van drank even af
Dat had ik op m'n 19e al, terwijl ik het toen nog niet eens echt lekker vond. Ik kan geen wijntje bij het eten. Dan gaat er een krat bier achteraan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:11 schreef Karzai het volgende:
ik heb er ook er nog steeds problemen mee hoor, als ik eenmaal begin is het moeilijk te stoppen
Dat dus nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou met een glaasje wijn erbij in de keuken ...
quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou met een glaasje wijn erbij in de keuken ...
Ik weet het.. Moet zelf ook minderen .. Maar nu weer met een baan scheelt dat een hoop en probeer ik door de weeks iig niet meer te drinken.. En zondags ook rustig aanquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het moet sjuffie. Nu moet ik doorzetten. De bittere appel.Ik klaag niet hoor, heb het mezelf aangedaan. kan het hier gewoon kwijt, bij de ervaringsdeskundigen. Ha ha ha
is mijn lievelingstopic elk jaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja, de kerstpakketten komen er weer aan. Altijd lachen die topics
Je moest eens weten hoeveel blauwe knopen ik nu al ben tegengekomen, semi bloot op FOK! en open kaart via DM en PM. Ik twijfelde eerst of ik het zo openbaar moest maken. Op een paar negatieve reacties na, is het goed geweest.quote:
moed houden tong!quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:28 schreef tong80 het volgende:
Alles sal reg komquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel blauwe knopen ik nu al ben tegengekomen, semi bloot op FOK! en open kaart via DM en PM. Ik twijfelde eerst of ik het zo openbaar moest maken. Op een paar negatieve reacties na, is het goed geweest.
Preciesquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel blauwe knopen ik nu al ben tegengekomen, semi bloot op FOK! en open kaart via DM en PM. Ik twijfelde eerst of ik het zo openbaar moest maken. Op een paar negatieve reacties na, is het goed geweest.
Als je er niets over meldt weet ook niemand het ... En zal er dus wat dat betreft geen stok achter de deur staanquote:
Een banaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
al sal het nie reg sein, dan is het maa krom
Ik hoop het, van m'n libido was weinig meer over.quote:
alles kom goed so nie dan tog. Piesangs is nie kromquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
al sal het nie reg sein, dan is het maa krom
Had je dit topic al gezien?quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe zulk soort dingen ook meestal met diepvries
quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Moet ik het vertellen? Nee eigenlijk niet maar ik doe het toch.
Ik heb eens een bijbaantje gehad in een concentraatfabriek (fruit). Daar zwommen de muizen en ratten tussen de ladingen appels. Die gingen zo mee de menger in. Dat zit dan vervolgens gewoon in onze appelmoes.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zelfde heb ik gehoord van iemand die werkte bij de Iglofabriek en de muizen mee werden gehakseld door de spinazie a la creme.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je dit topic al gezien?![]()
CUL / Wat is het meest ranzige wat jij in jouw eten hebt gevonden?
[..]
[..]
Klopt, heb het een paar keer alleen geprobeerd. Nu is iedereen op de hoogte.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je er niets over meldt weet ook niemand het ... En zal er dus wat dat betreft geen stok achter de deur staan
Je kan er niet meer onderuit,quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, heb het een paar keer alleen geprobeerd. Nu is iedereen op de hoogte.
Ik heb in mijn diepvries snijboontjes weleens een rups gehad, zulke dingen kunnen gebeuren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je dit topic al gezien?![]()
CUL / Wat is het meest ranzige wat jij in jouw eten hebt gevonden?
[..]
[..]
Ja in het bier heb je daar geen last vanquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja in het bier heb je daar geen last van
De meeste mensen die met eten werken hebben wel zulke verhalen eigenlijk, je kan beter niet álles wetenquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb in mijn diepvries snijboontjes weleens een rups gehad, zulke dingen kunnen gebeuren.
Als schoolmeisje heb ik in een slagerij gewerkt, je wilt niet weten wat er daar met het vlees gebeurde
Ok dan nietquote:
Fijn deze bijdragequote:Op zaterdag 12 november 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
De meeste mensen die met eten werken hebben wel zulke verhalen eigenlijk, je kan beter niet álles weten
Ik zou gaan zuipen ipv etenquote:
Je begrijpt hetquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan er niet meer onderuit,Goeie beslissing
Maar je weet dat je bio groenten meer van rupsen en vliegjes heeft.quote:
quote:
Ik tel tot tien......En lach er om. Verspilde energie. Althans, die tien seconden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ze heeft je ook lekker gesteund toch?
Ik moet nog 4,10 E besteden bij de Appiequote:Op zaterdag 12 november 2016 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je weet dat je bio groenten meer van rupsen en vliegjes heeft.
ik eet dat nooit... ik koop gewoon groente bij Dirk, Jumbo, Aldi of Lidl, net hoe het uitkomtquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar je weet dat je bio groenten meer van rupsen en vliegjes heeft.
ik weet er alles vanquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik tel tot tien......En lach er om. Verspilde energie. Althans, die tien seconden.
Die kans heb ik nooit gekregen. dat weet je zelf ookquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ze heeft je ook lekker gesteund toch?
o jah... da's ook een goeiequote:Op zaterdag 12 november 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kans heb ik nooit gekregen. dat weet je zelf ook
We zijn hier allemaal ervaringsdeskundigen. Dat krijg je als je het grootste deel van je leven achter je hebt liggenquote:
Prima mevrouw met alle kwalen maar nooit echtquote:
Is goed voor de resistentie.quote:
Truequote:Op zaterdag 12 november 2016 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal ervaringsdeskundigen. Dat krijg je als je het grootste deel van je leven achter je hebt liggen
Niet echt neequote:
nou zoveel heb ik nooit gezopen hoor....quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
We zijn hier allemaal ervaringsdeskundigen. Dat krijg je als je het grootste deel van je leven achter je hebt liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |