Gaaf!quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:27 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Die bracht mijn over-grootvader met paard en wagen naar de tunnel toe.
The meeting cloudquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:47 schreef Kaas- het volgende:
In de centrale stationshal vraag ik me altijd af hoeveel mensen er tot nu toe spontaan een epileptische aanval hebben gekregen onder die hysterisch flikkerende lampen naast die toeristeninformatiestand.
ik lees de kop:quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:06 schreef Breuls het volgende:
De gemeente heeft een website over de veranderingen aan de Coolsingel gemaakt: http://decoolsingel.nl/
Nee, die hebben een contract tot om en nabij 2040 vertelde wethouder Visser eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
ik lees de kop:
De Boulevard die Rotterdam verdient.
Zouden ze dan eindelijk ook die McDonalds puist verwijderen??? Zal wel niet gezien het contract.
Het is wel verbeterd tov ervoor, maar blijft een gekke plek. Gebouwtje op zich is wel ok, maar doet afbreuk aan het oorspronkelijke idee van de zichtlijnen en de gebouwen die er staan (stadhuis, postkantoor, oude gedeelte beurs).quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:20 schreef Breuls het volgende:
Die is net nieuw, man. En mooi (maar dat is natuurlijk subjectief).
Pendrecht is nog best te betalen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik overweeg om weg te trekken uit Rotterdam na mijn afstuderen. Het is hier echt duur als ik weg wil uit mijn studentenkamer.
Waarheen dan? Rotterdam is van de steden nog redelijk goedkoop.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 23:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik overweeg om weg te trekken uit Rotterdam na mijn afstuderen. Het is hier echt duur als ik weg wil uit mijn studentenkamer.
Welkom terug!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:42 schreef n0a het volgende:
Sinds deze maand woon ik weer in Rotterdam.
Ik wil echt niet op Zuid gaan wonen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Pendrecht is nog best te betalen.
Misschien buiten de Randstad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarheen dan? Rotterdam is van de steden nog redelijk goedkoop.
Waar wonen die dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil echt niet op Zuid gaan wonen.
[..]
Misschien buiten de Randstad.Dan denk ik aan Gelderland of Overijssel. Ik mis mijn ouders ook wel.
Misschien moeten we met z'n allen gewoon Gary adopteren! Hoeft ie zijn ouders niet te missen.quote:
Ik vind dan dat je zeurt en eigenlijk een excuus zoekt om weg te gaan uit Rotterdamquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:40 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil echt niet op Zuid gaan wonen.
[..]
Misschien buiten de Randstad.Dan denk ik aan Gelderland of Overijssel. Ik mis mijn ouders ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |