quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die Franse vlag had wat mij betreft ook niet gehoeven en ik zeg niet dat het niet kan, maar vind die Duitse vlag in Rotterdam centrum wel een apart gezicht. Maar goed, over een paar weken ben ik officieel van middelbare leeftijd dus dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.
Tijdelijke vervanging van het riool onder de Goudse Rijweg welke op dit moment vervangen/gerepareerd wordt. Hier komt heel het riool van Kralingen samen, in een aflevering van Rotterdam van Onderen leggen ze het wat beter uit.quote:Op vrijdag 23 december 2016 19:25 schreef Gary_Oak het volgende:
Waar zijn die pijpleidingen langs de Sophiakade voor?
Dus als wat jochies tijdens de jaarwisseling flink wat vuurwerkbommen onder zo'n steunpaal leggen en ervoor zorgen dat een deel instort, gaat dan heel die straat onder de stront liggen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tijdelijke vervanging van het riool onder de Goudse Rijweg welke op dit moment vervangen/gerepareerd wordt. Hier komt heel het riool van Kralingen samen, in een aflevering van Rotterdam van Onderen leggen ze het wat beter uit.
Moet je wel een flinke bom hebben ja. De leiding staat ook onder druk, dus mocht het je lukken zal dat flink wat rotzooi gevenquote:Op zaterdag 31 december 2016 00:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dus als wat jochies tijdens de jaarwisseling flink wat vuurwerkbommen onder zo'n steunpaal leggen en ervoor zorgen dat een deel instort, gaat dan heel die straat onder de stront liggen?
Die bracht mijn over-grootvader met paard en wagen naar de tunnel toe.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:42 schreef NedKelly het volgende:
Die tegeltjes hebben monumentenstatus.....![]()
En eens over die wanden. Wat een aanfluiting voor de stad is dat (overigens niet alleen daar, op meer plekken in de stad zijn er tegeltjes af).
Gaaf!quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:27 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Die bracht mijn over-grootvader met paard en wagen naar de tunnel toe.
The meeting cloudquote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:47 schreef Kaas- het volgende:
In de centrale stationshal vraag ik me altijd af hoeveel mensen er tot nu toe spontaan een epileptische aanval hebben gekregen onder die hysterisch flikkerende lampen naast die toeristeninformatiestand.
ik lees de kop:quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:06 schreef Breuls het volgende:
De gemeente heeft een website over de veranderingen aan de Coolsingel gemaakt: http://decoolsingel.nl/
Nee, die hebben een contract tot om en nabij 2040 vertelde wethouder Visser eens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
ik lees de kop:
De Boulevard die Rotterdam verdient.
Zouden ze dan eindelijk ook die McDonalds puist verwijderen??? Zal wel niet gezien het contract.
Het is wel verbeterd tov ervoor, maar blijft een gekke plek. Gebouwtje op zich is wel ok, maar doet afbreuk aan het oorspronkelijke idee van de zichtlijnen en de gebouwen die er staan (stadhuis, postkantoor, oude gedeelte beurs).quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:20 schreef Breuls het volgende:
Die is net nieuw, man. En mooi (maar dat is natuurlijk subjectief).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |