abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 november 2016 @ 15:16:28 #251
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166606052
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:14 schreef Infection het volgende:

[..]

Nogmaals, ga geen woorden in mijn mond leggen en leer lezen. Of het nou traditioneel is of niet, zal mij geen fuck schelen. Ik vond het alleen goed om erbij te vermelden aangezien je af moet blijven van Nederlandse tradities. Betekend niet direct dat je een hogere straf moet krijgen omdat het traditioneel is.
Ooooh, niet alleen tradities, maar nu worden het ook nog Nederlandse tradities. Je begint hoe langer hoe harder te stinken..
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166606055
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja. Niet gericht op stelling, maar op persoon die stelling voorstaat.

Ik denk niet dat je een wedstrijdje drogredenen herkennen wil aangaan.
Dat is een ad hominem en dat is niet hetzelfde als een persoonlijke aanval.

Wil je het nog een keer proberen, met je wedstrijdje doen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166606060
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

http://www.encyclo.nl/begrip/fascisme

Pak 1 van de 23 definities, en leg jouw standpunt waarom dit een facistische trekje zou zijn er naast zou ik zeggen.
"politieke opvatting die zich kenmerkt door autoritaire gezagsuitoefening en verwerping van de democratie" lijkt me wel redelijk. Fascisme is feitelijk het tegenovergestelde van vrijheid van meningsuiting en intellectuele vrijheid.

Fascisme betekent dat de staat ons gaat vertellen wat we wel mogen vinden en wat we niet mogen vinden, en dat mensen met een onwenselijke mening worden opgepakt. Exact waar men voor pleit ten aanzien van anti-pieters in dit geval.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 12 november 2016 @ 15:17:28 #254
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166606061
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:15 schreef Infection het volgende:

[..]

Een zero-tolerance beleid bijvoorbeeld. Dat is het aanpakken met harde hand op een gepaste manier.
En waarom moet er bij het verzieken van jouw tradities een zero-tolerance beleid worden gevoerd en in andere gevallen niet?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166606069
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

"politieke opvatting die zich kenmerkt door autoritaire gezagsuitoefening en verwerping van de democratie" lijkt me wel redelijk. Fascisme is feitelijk het tegenovergestelde van vrijheid van meningsuiting en intellectuele vrijheid.

Fascisme betekent dat de staat ons gaat vertellen wat we wel mogen vinden en wat we niet mogen vinden, en dat mensen met een onwenselijke mening worden opgepakt. Exact waar men voor pleit ten aanzien van anti-pieters in dit geval.
Je bent me voor.

Deze uitleg is _O_
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166606070
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:16 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ooooh, niet alleen tradities, maar nu worden het ook nog Nederlandse tradities. Je begint hoe langer hoe harder te stinken..
Lul toch niet zo stom man. :')

Het gaat hier gewoon om een Nederlandse traditie, is dat zo boeiend als ik dat erbij zeg? Of ben je allergisch voor het woordje Nederlands?
pi_166606076
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waarom hebben die lui allemaal een zwarte baret op? Denken ze dat ze van de cavalerie zijn ofzo?
Black Panther outfit.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_166606078
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat is een ad hominem en dat is niet hetzelfde als een persoonlijke aanval.
Ja, dat is het wel.
quote:
Wil je het nog een keer proberen, met je wedstrijdje doen?
Nee, ik heb weekend. Maandag ga ik dit soort zooi weer uitleggen. Dan krijg ik er tenminste voor betaald.
pi_166606083
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:18 schreef Infection het volgende:

[..]

Lul toch niet zo stom man. :')

Het gaat hier gewoon om een Nederlandse traditie, is dat zo boeiend als ik dat erbij zeg? Of ben je allergisch voor het woordje Nederlands?
Sorry, maar Sinterklaas is een Oost Europese traditie die later naar Nederland is gekomen.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Beste debater 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 15:19:03 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166606084
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waarom hebben die lui allemaal een zwarte baret op? Denken ze dat ze van de cavalerie zijn ofzo?
Omdat ze zich kennelijk wanen in het Mississippi van 1963.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_166606085
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:17 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En waarom moet er bij het verzieken van jouw tradities een zero-tolerance beleid worden gevoerd en in andere gevallen niet?
Omdat dit een nationaal feest is wat op TV uitgezonden wordt en waar veel kinderen bij aanwezig zijn. Plus het kan snel uit de hand lopen vanwege de vele voor- en tegenstanders. Die aantallen zie je niet bij andere feestjes.
pi_166606086
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

"politieke opvatting die zich kenmerkt door autoritaire gezagsuitoefening en verwerping van de democratie" lijkt me wel redelijk. Fascisme is feitelijk het tegenovergestelde van vrijheid van meningsuiting en intellectuele vrijheid.

Fascisme betekent dat de staat ons gaat vertellen wat we wel mogen vinden en wat we niet mogen vinden, en dat mensen met een onwenselijke mening worden opgepakt. Exact waar men voor pleit ten aanzien van anti-pieters in dit geval.
Verwerping van de democratie... _O-
pi_166606093
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

"politieke opvatting die zich kenmerkt door autoritaire gezagsuitoefening en verwerping van de democratie" lijkt me wel redelijk. Fascisme is feitelijk het tegenovergestelde van vrijheid van meningsuiting en intellectuele vrijheid.

Fascisme betekent dat de staat ons gaat vertellen wat we wel mogen vinden en wat we niet mogen vinden, en dat mensen met een onwenselijke mening worden opgepakt. Exact waar men voor pleit ten aanzien van anti-pieters in dit geval.
Ik heb echter niemand hier zien pleiten voor het oppakken van mensen met een andere mening. Wel voor het oppakken van mensen wiens doel het was een feest te verstoren met hun politieke agenda.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166606094
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:18 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Je bent me voor.

Deze uitleg is _O_
Toen het woord 'fascisme' voor het eerst opdook in deze discussie werd al gesuggereerd dat de anti-pieters waarschijnlijk geen idee hebben wat dat woord betekent. Ik moet nu constateren dat die suggestie niet onterecht was. :{
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166606102
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waarom hebben die lui allemaal een zwarte baret op? Denken ze dat ze van de cavalerie zijn ofzo?
Ze denken Black Panthers te zijn :').
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166606104
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Verwerping van de democratie... _O-
Het verwerpen van de vrije meningsuiting en intellectuele vrijheid is effectief een verwerping van de democratie, ja.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166606112
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb echter niemand hier zien pleiten voor het oppakken van mensen met een andere mening. Wel voor het oppakken van mensen wiens doel het was een feest te verstoren met hun politieke agenda.
Ach ja, het is maar net welke creatieve uitleg je geeft aan fascisme. "Staatsgevaarlijk" is ook een populaire.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166606114
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat is het wel.

[..]
Creatieve opvattingen hou je erop na.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 12 november 2016 @ 15:21:06 #271
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166606115
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:18 schreef Infection het volgende:

[..]

Lul toch niet zo stom man. :')

Het gaat hier gewoon om een Nederlandse traditie, is dat zo boeiend als ik dat erbij zeg? Of ben je allergisch voor het woordje Nederlands?
Dat is inderdaad boeiend ja, want het suggereert dat jij vindt dat er anders (lees: harder) moet worden opgetreden tegen feiten die 'Nederlandse tradities' raken dan tegen andere feiten. Gelukkig zit onze maatschappij niet zo in elkaar. Maar het is wel eng dat er mensen zijn zoals jij die dat graag zo zouden willen zien.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166606121
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ach ja, het is maar net welke creatieve uitleg je geeft aan fascisme. "Staatsgevaarlijk" is ook een populaire.
Ik heb niemand ooit zien beweren dat anti Pieters staatsgevaarlijk zouden zijn. Dat zijn ze namelijk niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166606130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat is inderdaad boeiend ja, want het suggereert dat jij vindt dat er anders (lees: harder) moet worden opgetreden tegen feiten die 'Nederlandse tradities' raken dan tegen andere feiten. Gelukkig zit onze maatschappij niet zo in elkaar. Maar het is wel eng dat er mensen zijn zoals jij die dat graag zo zouden willen zien.
En weer leg je woorden in mijn mond. Ik ben er klaar mee, ik ga geen woorden meer vervuilen aan jou. Doei :W
pi_166606135
Misschien is het een idee om tijdens het drie daags kwaku festival in rotterdam ook llemaal te demonstreren tegen onderdrukking van de Nederlander in Nederland ;) :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166606142
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Creatieve opvattingen hou je erop na.
Manmanmanman... Dat je domme dingen zegt... Vooruit. Maar dat je die dan blijft volhouden alsof je anders helemaal niets meer hebt...
pi_166606145
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze denken Black Panthers te zijn :').
En dan nog denken dat ze iets revolutionairs aan het doen zijn ook. Schizofrenie is een bitch. :')
pi_166606147
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:21 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dat is inderdaad boeiend ja, want het suggereert dat jij vindt dat er anders (lees: harder) moet worden opgetreden tegen feiten die 'Nederlandse tradities' raken dan tegen andere feiten. Gelukkig zit onze maatschappij niet zo in elkaar. Maar het is wel eng dat er mensen zijn zoals jij die dat graag zo zouden willen zien.
Klassieke stroman, in de eerste zin iets zeggen over een suggestie en vervolgens in de laatste zin doen alsof het de waarheid is. Jigzoz kom er maar in ;)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166606151
quote:
Een zo'n zeldzaam rood bordje is ook gewoon van een random oude vrouw in het publiek _O-
What Would Brian Boitano Do?
pi_166606159
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klassieke stroman, in de eerste zin iets zeggen over een suggestie en vervolgens in de laatste zin doen alsof het de waarheid is. Jigzoz kom er maar in ;)
Ja hoi. Jij lijkt me niet de persoon om het over drogredenen te hebben.
pi_166606163
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Manmanmanman... Dat je domme dingen zegt... Vooruit. Maar dat je die dan blijft volhouden alsof je anders helemaal niets meer hebt...
Een ad hominem is wat anders dan een persoonlijke aanval. Dat jij dat anders ziet is je goed recht. Ik kan het gewoon simpelweg niet beter voor je maken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 12 november 2016 @ 15:24:03 #282
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166606165
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:19 schreef Infection het volgende:

[..]

Omdat dit een nationaal feest is wat op TV uitgezonden wordt en waar veel kinderen bij aanwezig zijn. Plus het kan snel uit de hand lopen vanwege de vele voor- en tegenstanders. Die aantallen zie je niet bij andere feestjes.
Wat een vreemde argumenten zeg.

Als het een nationaal feest is moet er harden worden opgetreden dan bij een internationaal feest?

Het wordt op TV uitgezonden? Huh? I can't even..

Kinderen en uit de hand lopen, tsja dat kan bij niet-traditionele feesten ook hoor.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166606168
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:20 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het verwerpen van de vrije meningsuiting en intellectuele vrijheid is effectief een verwerping van de democratie, ja.
Correct, maar hier gaat het om doelbewust de regels overtreden en daar wordt tegen opgetreden.
pi_166606175
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:23 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja hoi. Jij lijkt me niet de persoon om het over drogredenen te hebben.
Ja hoi, misschien moet je gewoon eens reageren op anderen zoals ik gevraagd heb. Of ben je nu een beetje boos en gebruik je deze ad hominem om ervanaf te zijn?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166606180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:23 schreef Infection het volgende:

[..]

En dan nog denken dat ze iets revolutionairs aan het doen zijn ook. Schizofrenie is een bitch. :')
Ik vind het geweldig dat ze dat zooitje al bij Rotterdam de pas afgesneden hebben. Stonden trouwens ook van die snelle politiewagens in de bermen.

In Maassluis zelfs niets van dit alles.
  zaterdag 12 november 2016 @ 15:25:06 #286
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166606181
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:19 schreef Molurus het volgende:

[..]

Toen het woord 'fascisme' voor het eerst opdook in deze discussie werd al gesuggereerd dat de anti-pieters waarschijnlijk geen idee hebben wat dat woord betekent. Ik moet nu constateren dat die suggestie niet onterecht was. :{
Ik heb vaker met het tokkie-bijltje gehakt. ;)
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166606195
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:11 schreef Infection het volgende:

[..]

Wat? Flikker even op met woorden in mijn mond leggen, mafkees. Harde hand betekend niet direct ongepast. Leer eerst eens begrijpend te lezen en niet direct uitgaan van bepaalde dingen.
Wat vervelend voor je dat je zo vreselijk boos bent.
pi_166606203
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Een ad hominem is wat anders dan een persoonlijke aanval. Dat jij dat anders ziet is je goed recht. Ik kan het gewoon simpelweg niet beter voor je maken.
Wauw. Heb je al gegoogeld? Nee hè? Doe even.
pi_166606218
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wauw. Heb je al gegoogeld? Nee hè? Doe even.
Je bent mad. Wil je erover praten? Klinkt alsof je niet meer uit je woorden kan komen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166606223
Ik heb in een grijs verleden nog eens dit lijstje gemaakt, speciaal voor degenen die zich niet bewust zijn van hun eigen onzin:

F&L / [CENTRAAL] Oneigenlijke argumenten
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zaterdag 12 november 2016 @ 15:27:38 #291
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_166606224
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Klassieke stroman, in de eerste zin iets zeggen over een suggestie en vervolgens in de laatste zin doen alsof het de waarheid is. Jigzoz kom er maar in ;)
:?

Ik ageer tegen de suggestie. Als die onwaar blijkt dan mag meneertje Infection dat natuurlijk gerust corrigeren.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_166606228
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat vervelend voor je dat je zo vreselijk boos bent.
Bedankt voor je nuttige bijdrage aan dit topic.
pi_166606231
Net terug van sinterklaas hier. Prima feestje, alleen zwarte pieten. Mooi gezicht met al die kinderen. Wat mij dan weer nog meer bevestigd dat iedereen die tegen is en/of iets wil veranderen totaal niet meer serieus te nemen is.
pi_166606239
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja hoi, misschien moet je gewoon eens reageren op anderen zoals ik gevraagd heb. Of ben je nu een beetje boos en gebruik je deze ad hominem om ervanaf te zijn?
Nee. Ik trek je deskundigheid op het gebied van argumenteren zeer ernstig in twijfel. Over jou als persoon zegt dat verder weinig, behalve dan dat je je eigen deskundigheid extreem overschat en dat je niet bereid bent om van je eigen fouten te leren.
pi_166606242
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je bent mad. Wil je erover praten? Klinkt alsof je niet meer uit je woorden kan komen.
Het is Jigzos, die heeft vaker moeite met zijn emoties :).
pi_166606244
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Net terug van sinterklaas hier. Prima feestje, alleen zwarte pieten. Mooi gezicht met al die kinderen. Wat mij dan weer nog meer bevestigd dat iedereen die tegen is en/of iets wil veranderen totaal niet meer serieus te nemen is.
Hier zijn ze gelukkig ook nog zwart en wordt het hele gezeur rondom zwarte piet volledig genegeerd door ons gemeentebestuur. Zoals het hoort.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 12 november 2016 @ 15:29:00 #297
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166606246
Nederland is veel te lief voor die anti Pieters kunnen we ze niet als terroristen gaan zien?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')