Maak ze zwart en geef ze een pofbroekquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef Specularium het volgende:
De zichtbare politie verneukt dit wel ontzettend.
Doe ze volgend jaar allemaal maar in burger.
Ach, mijn kinderen denken dat iemand misschien de staf wil jatten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef Specularium het volgende:
De zichtbare politie verneukt dit wel ontzettend.
Doe ze volgend jaar allemaal maar in burger.
Niet gewoon overbelast omdat hij de staf van Sinterklaas te lang in zijn hand heeft gehad?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:12 schreef just me het volgende:
Dat mag ook niet meer hè dat Sinterklaas is aangekomen, moet ie door naar de weight watchers
heeft ie vast in zijn schoen gekregenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Strani het volgende:
Wat ik treuriger vind is dat ik een klein kind zie filmen met een mobiel in plaats van dat ie gewoon lekker 'live' kijkt.
Dat is overal, bij concerten is het ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Strani het volgende:
Wat ik treuriger vind is dat ik een klein kind zie filmen met een mobiel in plaats van dat ie gewoon lekker 'live' kijkt.
aan Sint vragen of ze een selfie met hem mogen maken is ook wel erg treurig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Strani het volgende:
Inderdaad, maar het is nog schrijnender dat kleine kinderen het ook al doen..quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is overal, bij concerten is het ook verschrikkelijk.
Dönerpiet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Specularium het volgende:
Die Turkse Piet vind ik niet zo.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dönerpiet.
Ze moeten ook eten onderweg he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |