SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb ik op bewegend beeld gezien trouwens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:54 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
En dit wordt president van Amerika.
staat op internet dus is waar :pquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:54 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvana, jij ook op Fok!?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:54 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
*print het plaatje uit en wappert deze snel voor Mani's gezicht*quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb ik op bewegend beeld gezien trouwens.
Daar komt ze nog wel op terug.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Michelle Obamadie heeft al aangegeven geen ambitie te hebben voor potus.
Lijkt me niet verstandig, tot nu toe hebben alle first ladies die een poging hebben gedaan zelf POTUS te worden hopeloos gefaaldquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:54 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Donald jr, Eric of Ivankaquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Hulk Hogan nog eens een poging gaat wagen.
Trump heeft net de Bush en Clinton dynastien geexecuteerd, Michelle -met enige ervaring het huisvrouw zijn- maakt geen kans.quote:
Wat vind jij er van dat Trump klimaatverandering ontkent? #dtvquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Hulk Hogan nog eens een poging gaat wagen.
Klimaatverandering is een verzinsel van China om onze westerse economieën te ondermijnen. #MAGAquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat Trump klimaatverandering ontkent? #dtv
Yes, we can!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |