abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 november 2016 @ 10:58:51 #1
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166601206



Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.


Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

Invites
Je kunt een DM/PM sturen naar 1 van de volgende users als je een invite zou willen en er ook echt voor in wilt zetten om een actieve Roamler te zijn.

Wie hebben er momenteel een invite te vergeven?
- Tinos85
- loezzzje
- pl4kkie
- dekkered
- liesje1979
- eenjongen...
- IJsbeertje21
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn de medewerkers van Roamler waar wij vaak mee in de clinch liggen:


SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:00:02 #2
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166601227
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 10:44 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Je hebt hier wel een punt, het is bijna te hopen dat Feestkabouter geen belastingaangifte doet omdat er anders nog minder overblijft. Aan de andere kant is de pakkans met zulke bedragen best groot.
Daarom vind ik het jammer dat hij de vragen niet wil beantwoorden. Ik ben gewoon erg benieuwd naar of hij Roamler idd bij de belastingdienst opgeeft. Als jij voor de rest lekker bijstand trekt of een uitkering krijgt en daarnaast nog toeslagen ontvangt dan val je denk ik snel door de mand met dit soort bedragen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 11:20:00 #3
21636 Feestkabouter
pi_166601571
Op basis waarvan door de mand vallen? Ik heb overigens geen bijstand of zo.

Ik weet niet hoe het precies werkt, maar bij bijstand kan ik me voorstellen dat ze ook naar je bankrekening willen kijken.
pi_166601665
Wou net even SmartSpotter laten uitbetalen, hoezo willen ze je BSN weten? Ik vind het geen fijn idee dat ze werkelijk alles van je weten, ook met oog op identiteitsfraude.
  zaterdag 12 november 2016 @ 11:28:04 #5
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166601719
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:20 schreef Feestkabouter het volgende:
Op basis waarvan door de mand vallen? Ik heb overigens geen bijstand of zo.

Ik weet niet hoe het precies werkt, maar bij bijstand kan ik me voorstellen dat ze ook naar je bankrekening willen kijken.

Daarom dat ik erg benieuwd hoe je het doet. Ik vind het jammer dat je de vragen niet wilt beantwoorden.
pi_166601777
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:00 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daarom vind ik het jammer dat hij de vragen niet wil beantwoorden. Ik ben gewoon erg benieuwd naar of hij Roamler idd bij de belastingdienst opgeeft. Als jij voor de rest lekker bijstand trekt of een uitkering krijgt en daarnaast nog toeslagen ontvangt dan val je denk ik snel door de mand met dit soort bedragen.
De Belastingdienst voert tegenwoordig een behoorlijke digitale klopjacht. Marktplaats wordt tegenwoordig nauwlettend in de gaten gehouden en de kans dat SmartSpotter/Roamler in de gaten wordt gehouden is ook behoorlijk groot.

Ze gaan echt niet elke spotter of Roamler nachecken maar bijvoorbeeld wel de top 10 van de personen die het meeste verdienen. Vervolgens gaan ze checken of deze mensen de verdiensten ook in hun aangifte hebben meegenomen. Zo niet, dan ben je zwaar de sigaar...In dat geval is er sprake van grove schuld/opzet en kan je maar zo een vergrijpboete aan je broek krijgen. Als dan ook nog blijkt dat je onterecht huur- zorgtoeslag hebt ontvangen dan is het helemaal feest...
Daarnaast kunnen instanties als UWV/Sociale Dienst ook getipt worden waardoor je echt een serieus probleem hebt (deze zien zelfs gedeeltelijk dezelfde informatie of krijgen het doorgespeeld).
pi_166604910
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:24 schreef GS-Raw het volgende:
Wou net even SmartSpotter laten uitbetalen, hoezo willen ze je BSN weten? Ik vind het geen fijn idee dat ze werkelijk alles van je weten, ook met oog op identiteitsfraude.
Moest je die niet doorgeven toen jij je aanmeldde voor Smartspotter? Ik wel namelijk...
  † In Memoriam † zaterdag 12 november 2016 @ 14:21:48 #8
21636 Feestkabouter
pi_166605132
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:24 schreef GS-Raw het volgende:
Wou net even SmartSpotter laten uitbetalen, hoezo willen ze je BSN weten? Ik vind het geen fijn idee dat ze werkelijk alles van je weten, ook met oog op identiteitsfraude.
Van de werknemers hebben ze ook gewoon het BSN in hun administratie, net als elke werkgever. En als je besluit om via de een of andere partij geld te gaan verdienen, als zelfstandige of ZZPer of gewoon wat extra inkomsten, dan betekent dat bijna per definitie dat die partij aan de instanties moet doorgeven dat jij geld verdient via hen, en daarvoor hebben ze je BSN nodig. Het is dus heel normaal. En ja in feite loop je bij elke werkgever of opdrachtgever het risico van identiteitsfraude als er iemand werkt met criminele plannen, maar persoonlijk vind ik het in deze context een extreem slap punt. Roamler en Smartspotter zijn gewoon serieuze bedrijven met puur zakelijke intenties, er is geen enkele aanleiding om bang te zijn voor fraude met je BSN.
pi_166605559
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 14:06 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Moest je die niet doorgeven toen jij je aanmeldde voor Smartspotter? Ik wel namelijk...
Nee nooit hoeven doen. Maar no way dat ik aan een bedrijf waar ik nooit fysiek contact mee heb gehad al mijn informatie inclusief BSN ga geven...
  Moderator zaterdag 12 november 2016 @ 15:28:16 #10
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166606240
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:00 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daarom vind ik het jammer dat hij de vragen niet wil beantwoorden. Ik ben gewoon erg benieuwd naar of hij Roamler idd bij de belastingdienst opgeeft. Als jij voor de rest lekker bijstand trekt of een uitkering krijgt en daarnaast nog toeslagen ontvangt dan val je denk ik snel door de mand met dit soort bedragen.
In het geval van Feestkabouter zou je het ook kunnen laten verlonen. Dan bouw je sociale rechten op en als je loonheffing toe kunt passen houd je ook nog een aardig salaris over :)

Overigens gaat de belastingdienst niet zomaar je rekeningnummer checken maar als ze het vermoeden hebben van belastingontduiking dan kan dat wel.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_166606286
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 14:21 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Van de werknemers hebben ze ook gewoon het BSN in hun administratie, net als elke werkgever. En als je besluit om via de een of andere partij geld te gaan verdienen, als zelfstandige of ZZPer of gewoon wat extra inkomsten, dan betekent dat bijna per definitie dat die partij aan de instanties moet doorgeven dat jij geld verdient via hen, en daarvoor hebben ze je BSN nodig. Het is dus heel normaal. En ja in feite loop je bij elke werkgever of opdrachtgever het risico van identiteitsfraude als er iemand werkt met criminele plannen, maar persoonlijk vind ik het in deze context een extreem slap punt. Roamler en Smartspotter zijn gewoon serieuze bedrijven met puur zakelijke intenties, er is geen enkele aanleiding om bang te zijn voor fraude met je BSN.
Roamler heeft ook geen bsn van mij en met andere werkgevers heb ik fysiek contact. Ik ga niet met mijn NAW-gegevens bij internetbedrijven strooien waar ik enkel contact via een emailtje kan krijgen. Je vergelijkt daarnaast appels met peren. Grappig dat je al je privacy gegevens prijsgeven geen enkel probleem vindt maar dat je niet eens durft te zeggen of je wel of niet belastingaangifte doet.
  zaterdag 12 november 2016 @ 16:22:51 #12
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166607052
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 11:24 schreef GS-Raw het volgende:
Wou net even SmartSpotter laten uitbetalen, hoezo willen ze je BSN weten? Ik vind het geen fijn idee dat ze werkelijk alles van je weten, ook met oog op identiteitsfraude.
Zelf een nummer verzinnen?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_166607156
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 16:22 schreef Zelfscanner het volgende:

[..]

Zelf een nummer verzinnen?
Haha, ik heb daar serieus niet eens aan gedacht. Tnx voor de tip!!!!
pi_166607776
misschien hebben ze het nodig om het geld naar je over te maken, om te checken of je de juiste persoon bent. weet ik het, zeg ook maar wat. ik doe er in ieder geval niet moeilijk over als ze die gegevens willen hebben.

ik moest btw wel lachen om te titel :P
pi_166608398
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 17:01 schreef loezzzje het volgende:
misschien hebben ze het nodig om het geld naar je over te maken, om te checken of je de juiste persoon bent. weet ik het, zeg ook maar wat. ik doe er in ieder geval niet moeilijk over als ze die gegevens willen hebben.

ik moest btw wel lachen om te titel :P
Kan wel zo zijn maar je BSN aan een bedrijf afgeven waar je nog nooit iemand gezien of gesproken hebt is in mijn ogen niet slim. Vooral de combi BSN met andere prive gegevens (zoals geboortedatum) is tricky. Maar goed ieder zijn keuze :) ik had gelukkig maar ¤20 bij Smart en stop daar dan ook mee.
pi_166613940
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 17:26 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn maar je BSN aan een bedrijf afgeven waar je nog nooit iemand gezien of gesproken hebt is in mijn ogen niet slim. Vooral de combi BSN met andere prive gegevens (zoals geboortedatum) is tricky. Maar goed ieder zijn keuze :) ik had gelukkig maar ¤20 bij Smart en stop daar dan ook mee.
het is in mijn ogen gewoon een legit bedrijf dus heb er daarom ook geen problemen mee. maar iedereen denkt daar misschien anders over idd.

heb voor volgende week weer wat MV opdrachten aangevraagd, dan ben ik tenminste zeker van opdrachten.
pi_166614590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 16:29 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Haha, ik heb daar serieus niet eens aan gedacht. Tnx voor de tip!!!!
Niet heel verstandig. In hun Algemene Voorwaarden staat vast dat alle gegevens die men in vult, juist dienen te zijn. Als jij vervolgens opdrachten doet voor ¤200, die nog op je account laat staan, zij vervolgens een BSN-check (op wat voor manier dan ook) doen: dan kun jij fluiten naar je centen. ;)
  † In Memoriam † zondag 13 november 2016 @ 23:15:32 #18
21636 Feestkabouter
pi_166641481
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2016 22:43 schreef einschtein het volgende:

[..]

Niet heel verstandig. In hun Algemene Voorwaarden staat vast dat alle gegevens die men in vult, juist dienen te zijn. Als jij vervolgens opdrachten doet voor ¤200, die nog op je account laat staan, zij vervolgens een BSN-check (op wat voor manier dan ook) doen: dan kun jij fluiten naar je centen. ;)
Bedrijven mogen een BSN amper bewaren, alleen onder strenge voorwaarden en ook alleen maar om het aan belastingdienst en dat soort instanties te communiceren. Bedrijven mogen er dus niets aan controleren, behalve of het ingevulde BSN aan de 11-proef voldoet.
Zie hier: https://nl.wikipedia.org/wiki/Burgerservicenummer
Zorg er dus voor als je een BSN verzint, dat dat in elk geval klopt.
En zelfs als ze toch meer zouden willen controleren, dan kunnen ze dat volgens mij niet eens.

Alleen als de belastingdienst erachter komt dat een BSN niet klopt, zullen ze misschien nog eens bij Roamler wat meer info over die account gaan vragen, en dan weet Roamler dus wel dat er iets niet klopt.

Volgende vraag is dan of Roamler zo lullig zou zijn dat ze dan je saldo zouden vasthouden. Ik verwacht echt van niet. Laatst hier in deze topic-reeks ook al iemand die nog een saldo had en zijn account al heel lang niet had gebruikt zodat ie niet meer kon inloggen: Roamler gaf gewoon aan dat ie maar effe moest mailen en dan kwam het goed. Het is absoluut niet in het belang van Roamler om lullig te doen over een bedragje. En ik denk niet dat er veel mensen hun saldo tot noemenswaardige bedragen laten oplopen die misschien toch wel interessant zijn voor Roamler om niet uit te keren.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2016 @ 23:27:08 #19
21636 Feestkabouter
pi_166641624
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 22:15 schreef loezzzje het volgende:

[..]

het is in mijn ogen gewoon een legit bedrijf dus heb er daarom ook geen problemen mee. maar iedereen denkt daar misschien anders over idd.
dat inderdaad.
het is nu 2016 he, we bestellen allerlei dingen online bij winkels waar we nooit binnen zijn geweest, en er werken wereldwijd meer en meer mensen voor bedrijven die ze echt alleen maar online kennen.
bestellen bij wehkamp en conrad en cheaptickets doen we ook allemaal, en waarom? omdat we de overtuiging hebben dat die bedrijven betrouwbaar zijn. en terecht.
die overtuiging zou je van Smartspotter en Roamler ook kunnen zoeken, als je dat zou willen. ze zijn bekend in de wereld van supermarkten/marketing/promotie, er is zat info te vinden over de ontwikkeling van die bedrijven in de afgelopen jaren. wie stelt dat ie liever zijn info niet geeft aan een bedrijf war ie niemand werkelijk heeft gezien loopt een beetje achter, het is echt een kul-argument. natuurlijk moet je voorzichtig zijn, geloof loezzzje of mij niet maar doe zelf even je onderzoek. maar als je zegt dat je ze niet vertrouwt zeg je eigenlijk dat je te lui bent om je erin te verdiepen.
sta jezelf toe om je een beetje vooruit in de tijd te ontwikkelen, ga mee met de tijd.

en trouwens het gros van de creditcard fraudes ontstaat wanneer je de card in een restaurant of hotel aan iemand afgeeft die hem 2 tellen later weer teruggeeft maar hem snel door 1 apparaat teveel heeft gehaald. veilig hoor, persoonlijke service, mensen die je lachend helpen!?
  † In Memoriam † zondag 13 november 2016 @ 23:33:14 #20
21636 Feestkabouter
pi_166641712
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:31 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Grappig dat je al je privacy gegevens prijsgeven geen enkel probleem vindt maar dat je niet eens durft te zeggen of je wel of niet belastingaangifte doet.
ik deed mijn onderzoek naar Roamler wel, zij hebben mijn gegevens gewoon want ik vertrouw ze. naar jullie heb ik geen onderzoek gedaan dus ik beperk de informatie die ik met jullie deel. zoals gezegd is het een persoonlijk verhaal.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2016 @ 23:35:20 #21
21636 Feestkabouter
pi_166641755
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 15:31 schreef GS-Raw het volgende:

Je vergelijkt daarnaast appels met peren.
serieuze vraag: welke 2 dingen vergelijk ik met elkaar die volgens jou niet zomaar met elkaar mogen/kunnen worden vergeleken? ik heb mijn post nog eens nagelezen en zie niet wat je bedoelt.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2016 @ 23:40:24 #22
21636 Feestkabouter
pi_166641840
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2016 17:26 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

ik had gelukkig maar ¤20 bij Smart en stop daar dan ook mee.
laat je nu die 20 euro gewoon schieten?
vraag hen dan in elk geval of ze die 20 euro naar een goed doel naar jouw keuze overmaken.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2016 @ 23:48:47 #23
21636 Feestkabouter
pi_166641963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:20 schreef Sunri5e het volgende:

Alleen wordt er gedaan of dat er super veel mee verdient wordt. Maar als je het omrekent hoeveel tijd hij er mee bezig is verdient hij gewoon minder dan het minimum loon en heeft ook geen sociale zekerheid en bouwt hij geen pensioen op.
als ik er met mijn (in mijn ogen) georganiseerde aanpak in jouw ogen al te weinig mee verdien, waarom doe jij dan uberhaupt opdrachtjes?

ik claim niet dat ik er rijk van word of superveel mee verdien, maar puur binnen het sprokkelkader van Roamler/Smartspotter denk ik dat ik 'veel' verdien.
en het is een aanvulling, niet mijn basisinkomen.
  † In Memoriam † zondag 13 november 2016 @ 23:52:23 #24
21636 Feestkabouter
pi_166642020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 09:10 schreef Sunri5e het volgende:
Als je uit een dip komt heb je volgens mij behoefte aan structuur. En niet aan dit soort onzekerheid en ongeregelde werktijden. Maar dat is natuurlijk mijn mening en dat kan ik ook verkeerd hebben.
dat is inderdaad jouw invulling, voor mij werkt het anders.
ik heb behoefte aan iets doen wat ik leuk vind op het moment dat mijn pet ernaar staat. en dat heb ik. en ja dan is er de onzekerheid dat mijn pet ernaar staat en er geen leuke opdrachten te doen zijn......... ten eerste verveel ik me in die tijd ook niet en ten tweede komt dat in de afgelopen maanden extreem weinig voor.
  maandag 14 november 2016 @ 07:48:21 #25
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166643314
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 23:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

als ik er met mijn (in mijn ogen) georganiseerde aanpak in jouw ogen al te weinig mee verdien, waarom doe jij dan uberhaupt opdrachtjes?

ik claim niet dat ik er rijk van word of superveel mee verdien, maar puur binnen het sprokkelkader van Roamler/Smartspotter denk ik dat ik 'veel' verdien.
en het is een aanvulling, niet mijn basisinkomen.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik doe zo nu en dan een opdracht 1 of 2 in de week omdat ik toevallig ergens in een winkel ben. Ik heb gewoon een full-time baan en ben dan ook totaal niet afhankelijk van Roamler.

Als ik zie dat jij jezelf voorbereid door het maken van een planning en er dan de hele dag druk mee kunt zijn dan is het voor jouw gewoon dagvulling. Dat is prima (al denk ik dat juist voor iemand die uit een moeilijke periode komt het fijn is om regelmaat en zekerheden te hebben) maar je denkt dat je veel verdient maar je zit echt onder het minimum loon en je hebt geen sociale zekerheden.

Daarnaast nog steeds de vraag of je zulke bedragen op geeft aan de belasting?
pi_166643886
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 23:35 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

serieuze vraag: welke 2 dingen vergelijk ik met elkaar die volgens jou niet zomaar met elkaar mogen/kunnen worden vergeleken? ik heb mijn post nog eens nagelezen en zie niet wat je bedoelt.
Jij vindt het afgeven van een BSN+AL je persoonlijke informatie aan een regulier bedrijf hetzelfde als al deze gegevens afgeven aan één of ander internetbedrijfje waar je nog nooit een stap binnen bent gestapt of laat staan iemand op een normale manier te spreken kan krijgen. Ik heb meerdere mensen in mijn netwerk zitten die behoorlijk veel te maken hebben met identiteitsfraude en die raden het allemaal af. Ik laat ook nooit een copy van mijn ID maken, of enkel wanneer er enkele gegevens afgeschermd zijn. Een ieder moet het zelf weten, maar ik doe het dus niet.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 07:48 schreef Sunri5e het volgende:

[..]
Daarnaast nog steeds de vraag of je zulke bedragen op geeft aan de belasting?
Aangezien hij zo vaag doet zal er ergens wel iets niet kloppen....
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 09:16:49 #27
21636 Feestkabouter
pi_166644010
Wat is het verschil tussen een regulier bedrijf en een internet bedrijfje? Roamler is een regulier bedrijf, internet is ook niet hun business, ze gebruiken internet gewoon als middel.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 09:23:34 #28
21636 Feestkabouter
pi_166644080
En wat maakt dat als je bij een bedrijf een voet binnen de deur zet je ze wel kunt vertrouwen? Het ligt er maar net aan welke criteria jij hanteert, maar als je dat eens met gezond verstand gaat benaderen is er veel meer mogelijk en blijkt het feit dat je ergens fysiek naartoe kunt slechts een indicatie maar geen garantie. Overigens kun je zo het adres van Roamler opzoeken en er naar binnen lopen. En in december naar de Roamler borrel gaan.
pi_166644214
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:16 schreef Feestkabouter het volgende:
Wat is het verschil tussen een regulier bedrijf en een internet bedrijfje? Roamler is een regulier bedrijf, internet is ook niet hun business, ze gebruiken internet gewoon als middel.
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:23 schreef Feestkabouter het volgende:
En wat maakt dat als je bij een bedrijf een voet binnen de deur zet je ze wel kunt vertrouwen? Het ligt er maar net aan welke criteria jij hanteert, maar als je dat eens met gezond verstand gaat benaderen is er veel meer mogelijk en blijkt het feit dat je ergens fysiek naartoe kunt slechts een indicatie maar geen garantie. Overigens kun je zo het adres van Roamler opzoeken en er naar binnen lopen. En in december naar de Roamler borrel gaan.
Zoals gezegd heeft Roamler geen BSN van mij. Ik vertrouw op de kennis en kunde van de mensen uit mijn netwerk aangezien zij hier dagelijks mee bezig zijn, op basis hiervan trek ik mijn conclusie om het niet te doen. Wat jij hier van vindt mag je helemaal zelf weten...
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 10:41:38 #30
21636 Feestkabouter
pi_166645006
Ieder zijn keuze, ok, maar zou dan iets nader kunnen aangeven wat jij of je bekenden dan als criteria hanteren en met welke redenen?
pi_166645152
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:41 schreef Feestkabouter het volgende:
Ieder zijn keuze, ok, maar zou dan iets nader kunnen aangeven wat jij of je bekenden dan als criteria hanteren en met welke redenen?
Zoals al tien keer gezegd; de combinatie BSN+vrijwel al je overige persoonlijke gegevens afstaan aan een bedrijf dat je niet kent en nagenoeg geen contact mee kan hebben is in mijn ogen riskant. Risico op indentiteitsfraude en dergelijke (zeker in het geval van bijv een hack). De kans dat er narigheid van komt is klein, maar voor een paar grijpstuivers heb ik geen zin om risico te lopen. Ben ook wel een beetje klaar met deze discussie trouwens.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 11:05:05 #32
21636 Feestkabouter
pi_166645348
Ok dus die criteria hanterend raad je bestellen bij Zalando en Wehkamp ook af?

Zoals gezegd: je kunt allerlei info vinden over het bedrijf Roamler, de oprichters, investeerders, medewerkers, je kunt ze bellen en je kunt er binnenlopen.

Ik heb het sterke vermoeden dat als je met die bekenden van je eens verder in gesprek gaat dat ze ook wel zullen aangeven dat je niet zomaar met elk bedrijf in zee moet gaan en voorzichtig moet zijn, maar dat er ook veel interessante bedrijven zijn die je weliswaar alleen via internet kunt contacten maar die toch echt betrouwbaar zijn..... Maar dat je daar dan wel goed onderzoek voor moet doen.

En dat is juist ook gewoon wat ik aangeef. Ik val je niet aan op je keuze om dat in dit geval van Roamler niet te willen doen, maar ik bekritiseer wel je in mijn ogen narrowminded houding tav bedrijven die echt op/via internet opereren.

En ja ook ik ben echt van mening dat er absoluut grote risico's zijn, dus ook ik adviseer voorzichtigheid, maar geen terughoudendheid. Deze ontwikkeling zal doorgaan en voor steeds meer mensen relevant zijn en interessante mogelijkheden bieden.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 11:14:39 #33
21636 Feestkabouter
pi_166645504
Heel ander punt: als je telefoon volloopt heeft het zin om Roamler te verwijderen en opnieuw te installeren. Bij mij nam de app inmiddels 9 GB ruimte in op het interne geheugen van mijn foon. Android trouwens.
Nee ik heb het dan niet over foto's in mijn galerij, die verwijder ik regelmatig, maar echt over bestanden die je op geen enkele manier kunt benaderen. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, verder heb ik niks gedaan en het scheelt me echt 9 GB.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 11:59:41 #34
21636 Feestkabouter
pi_166646186
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 07:48 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik doe zo nu en dan een opdracht 1 of 2 in de week omdat ik toevallig ergens in een winkel ben. Ik heb gewoon een full-time baan en ben dan ook totaal niet afhankelijk van Roamler.
ok, dat is wel een verschilletje.
overigens ben ook ik niet afhankelijk van Roamler. het is voor mij ook een extra waarmee ik bepaalde dingen kan doen die ik anders niet kon.

quote:
Als ik zie dat jij jezelf voorbereid door het maken van een planning en er dan de hele dag druk mee kunt zijn dan is het voor jouw gewoon dagvulling. Dat is prima (al denk ik dat juist voor iemand die uit een moeilijke periode komt het fijn is om regelmaat en zekerheden te hebben) maar je denkt dat je veel verdient maar je zit echt onder het minimum loon en je hebt geen sociale zekerheden.
mijn sociale zekerheden heb ik op andere manieren waar ik wel afhankelijk van ben. het is voor mij niet erg als Roamler ineens zou wegvallen. op het vlak van Roamler heb ik dus de zekerheden niet nodig.
pi_166646390
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 11:05 schreef Feestkabouter het volgende:
Ok dus die criteria hanterend raad je bestellen bij Zalando en Wehkamp ook af?
Geef jij daar je BSN aan dan? En voor de duizendste keer gaat het niet om Roamler.
Lees je überhaupt wel of kan ik bij voorbaat al beter niet meer reageren?
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 12:43:25 #36
21636 Feestkabouter
pi_166646891
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:16 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Geef jij daar je BSN aan dan? En voor de duizendste keer gaat het niet om Roamler.
Lees je überhaupt wel of kan ik bij voorbaat al beter niet meer reageren?
ik lees duidelijk in jouw teksten dat je het erg in het algemeen over dit onderwerp hebt (en ik vond het juist mooi dat je het buiten Roamler trok, het maakte mij juist enthousiast voor deze 'discussie'), daarom (als je goed kijkt naar mijn posts vanaf zaterdag) besteed ik in mijn berichten aan jou en over dit onderwerp ruimschoots minder woorden aan Roamler specifiek en veel meer woorden aan het onderwerp in het algemeen.

mijn BSN aan Zalando en Wehkamp: nee natuurlijk want dat is niet relevant, maar ik zou ze wel mijn creditcardgegevens toevertrouwen voor een betaling, dat is ook nogal wat toch?
hoe dan ook ik snap dat er een verschil zit tussen voor een bedrijf werken of er dingen kopen, maar als het gaat om de afmeting van de risico's dan zitten er flinke overeenkomsten tussen een online opdrachtgever en een online winkel. je moet ze dus wel echt vertrouwen. het gaat mij ook niet specifiek om een winkel of wat dan ook, het gaat mij om het achterhalen waar bij jou de grens ligt, wat (als je er zelf echt over nadenkt) de criteria zijn.
zoals je de criteria noemt ben ik dus juist benieuwd of je die ook voor winkels hanteert als het zou gaan om je creditcard gegevens, vandaar mijn vraag in die richting.

en je kunt het opmerkelijk vinden dat ik op een bepaalde vraag geen antwoord wil geven (waarbij ik overigens uitleg waarom ik dat niet wil), maar jij gaat zelf net zo opmerkelijk niet in op de specifieke vragen die ik stel, je blijft alleen maar herhalen dat wat je standpunt is en dat je dat standpunt op extern advies hanteert. ik vraag je alleen maar om erover na te denken, maar blijkbaar wil je dat niet.
je noemt het zelf een 'discussie', maar het blijven herhalen van jouw standpunt en niet ingaan op mijn vragen noem ik geen discussie.
pi_166647118
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:43 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en je kunt het opmerkelijk vinden dat ik op een bepaalde vraag geen antwoord wil geven (waarbij ik overigens uitleg waarom ik dat niet wil), maar jij gaat zelf net zo opmerkelijk niet in op de specifieke vragen die ik stel, je blijft alleen maar herhalen dat wat je standpunt is en dat je dat standpunt op extern advies hanteert. ik vraag je alleen maar om erover na te denken, maar blijkbaar wil je dat niet.
je noemt het zelf een 'discussie', maar het blijven herhalen van jouw standpunt en niet ingaan op mijn vragen noem ik geen discussie.
:') Volgens mij geef ik je steeds keurig antwoord hoor. De enige die geen antwoord geeft op een simpele vraag ben jij, iets dat in mijn ogen genoeg zegt. Maar ik ben er wel klaar mee, stel voor dat we dit topic niet verder vervuilen :W
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 13:02:38 #38
21636 Feestkabouter
pi_166647235
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:06 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Jij vindt het afgeven van een BSN+AL je persoonlijke informatie aan een regulier bedrijf hetzelfde als al deze gegevens afgeven aan één of ander internetbedrijfje waar je nog nooit een stap binnen bent gestapt of laat staan iemand op een normale manier te spreken kan krijgen. Ik heb meerdere mensen in mijn netwerk zitten die behoorlijk veel te maken hebben met identiteitsfraude en die raden het allemaal af. Ik laat ook nooit een copy van mijn ID maken, of enkel wanneer er enkele gegevens afgeschermd zijn. Een ieder moet het zelf weten, maar ik doe het dus niet.

[..]

Aangezien hij zo vaag doet zal er ergens wel iets niet kloppen....
geen antwoord maar een wedervraag.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 09:34 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

[..]

Zoals gezegd heeft Roamler geen BSN van mij. Ik vertrouw op de kennis en kunde van de mensen uit mijn netwerk aangezien zij hier dagelijks mee bezig zijn, op basis hiervan trek ik mijn conclusie om het niet te doen. Wat jij hier van vindt mag je helemaal zelf weten...
geen antwoord op mijn vraag.

quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:51 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Zoals al tien keer gezegd; de combinatie BSN+vrijwel al je overige persoonlijke gegevens afstaan aan een bedrijf dat je niet kent en nagenoeg geen contact mee kan hebben is in mijn ogen riskant. Risico op indentiteitsfraude en dergelijke (zeker in het geval van bijv een hack). De kans dat er narigheid van komt is klein, maar voor een paar grijpstuivers heb ik geen zin om risico te lopen. Ben ook wel een beetje klaar met deze discussie trouwens.
mijn vraag was om nader aan te geven..... jij herhaalt alleen je standpunt.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:16 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Geef jij daar je BSN aan dan? En voor de duizendste keer gaat het niet om Roamler.
Lees je überhaupt wel of kan ik bij voorbaat al beter niet meer reageren?
wederom een wedervraag, zonder antwoord.

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:55 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

:') Volgens mij geef ik je steeds keurig antwoord hoor. De enige die geen antwoord geeft op een simpele vraag ben jij, iets dat in mijn ogen genoeg zegt. Maar ik ben er wel klaar mee, stel voor dat we dit topic niet verder vervuilen :W
geen antwoord...... maar ik had in mijn laatste post ook geen vraag meer gesteld.
pi_166647265
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 13:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

geen antwoord maar een wedervraag.

[..]

geen antwoord op mijn vraag.

[..]

mijn vraag was om nader aan te geven..... jij herhaalt alleen je standpunt.

[..]

wederom een wedervraag, zonder antwoord.

[..]

geen antwoord...... maar ik had in mijn laatste post ook geen vraag meer gesteld.
Haha en dan geen quote van mijn antwoord plaatsen. Wat een figuur jij _O- Veel plezier ermee verder, ik ga niet meer op je reageren :W

EDIT: mijn antwoord staat er gewoon tussen.

[ Bericht 2% gewijzigd door GS-Raw op 14-11-2016 13:09:57 ]
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 13:09:27 #40
21636 Feestkabouter
pi_166647363
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 13:04 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Haha en dan geen quote van mijn antwoord plaatsen. Wat een figuur jij _O- Veel plezier ermee verder, ik ga niet meer op je reageren :W
Excuses, ik heb blijkbaar ergens overheen gekeken...... Kan iemand me zeggen welke post ik heb gemist?
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 13:10:30 #41
21636 Feestkabouter
pi_166647382
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:55 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

:') Volgens mij geef ik je steeds keurig antwoord hoor. De enige die geen antwoord geeft op een simpele vraag ben jij, iets dat in mijn ogen genoeg zegt. Maar ik ben er wel klaar mee, stel voor dat we dit topic niet verder vervuilen :W
'steeds' keurig antwoord, schreef je
pi_166647417
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 13:09 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Excuses, ik heb blijkbaar ergens overheen gekeken...... Kan iemand me zeggen welke post ik heb gemist?
Stond inderdaad in de lange opsomming, excuses. Ik ben tussendoor nog gewoon aan het werk, las er overheen.In mijn ogen geef ik je gewoon een antwoord, jij bent hier blijkbaar niet tevreden mee, prima joh. Ik ga weer aan de slag! Nogmaals ben ik klaar met deze 'discussie' veel succes, hopelijk heb je de boel snel weer op de rit ^O^
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 14:40:20 #43
21636 Feestkabouter
pi_166649178
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 10:51 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Zoals al tien keer gezegd; de combinatie BSN+vrijwel al je overige persoonlijke gegevens afstaan aan een bedrijf dat je niet kent en nagenoeg geen contact mee kan hebben is in mijn ogen riskant. Risico op indentiteitsfraude en dergelijke (zeker in het geval van bijv een hack). De kans dat er narigheid van komt is klein, maar voor een paar grijpstuivers heb ik geen zin om risico te lopen. Ben ook wel een beetje klaar met deze discussie trouwens.
ok, nog eens naar gekeken: dit kun je zien als een antwoord op mijn vraag. true.

mijn bedoeling was echter om dieper naar de criteria te vragen van wanneer iets wel of niet riskant is of wat iets riskant maakt.
een bedrijf niet kennen is een kant, maar een bedrijf dat je niet kent toch gaan leren kennen is dan een andere kant.

[ Bericht 96% gewijzigd door Feestkabouter op 14-11-2016 14:47:10 ]
  maandag 14 november 2016 @ 16:34:34 #44
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166651337
Hebben we geen popcorn opdracht hiervoor?
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_166652886
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 11:14 schreef Feestkabouter het volgende:
Heel ander punt: als je telefoon volloopt heeft het zin om Roamler te verwijderen en opnieuw te installeren. Bij mij nam de app inmiddels 9 GB ruimte in op het interne geheugen van mijn foon. Android trouwens.
Nee ik heb het dan niet over foto's in mijn galerij, die verwijder ik regelmatig, maar echt over bestanden die je op geen enkele manier kunt benaderen. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, verder heb ik niks gedaan en het scheelt me echt 9 GB.
Bedankt voor de tip! Ik ga het ook eens doen. Roamler kost qua dataverbruik ook veel meer dan Smartspotter.
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 18:49:19 #46
21636 Feestkabouter
pi_166653918
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Hebben we geen popcorn opdracht hiervoor?
LOL
  † In Memoriam † maandag 14 november 2016 @ 18:50:00 #47
21636 Feestkabouter
pi_166653941
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:58 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Ik ga het ook eens doen. Roamler kost qua dataverbruik ook veel meer dan Smartspotter.
laat straks weten hoeveel het bij jou scheelt aan vrije ruimte, ben benieuwd
pi_166655009
Bij mij leverde het geen extra ruimte op, maar toch bedankt :)
pi_166658896
hoe zat het nou met die soort quiz van roamler? kreeg je nou 50xp extra als je alle vragen goed had? want ik had 1 vraag fout en heb idd geloof ik de extra 50xp niet gehad.
pi_166660703
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 21:50 schreef loezzzje het volgende:
hoe zat het nou met die soort quiz van roamler? kreeg je nou 50xp extra als je alle vragen goed had? want ik had 1 vraag fout en heb idd geloof ik de extra 50xp niet gehad.
inderdaad alleen wanneer je alle goed hebt :)
pi_166661553
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 22:46 schreef Martijntj het volgende:

[..]

inderdaad alleen wanneer je alle goed hebt :)
dat was dan weer jammer voor mij ;)
pi_166664314
Jeetje die films raden...die eerste 2 kwam ik nog wel uit, de rest geen flauw idee.
pi_166671083
Doet de app het bij jullie?
pi_166679794
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:59 schreef loezzzje het volgende:
Jeetje die films raden...die eerste 2 kwam ik nog wel uit, de rest geen flauw idee.
De eerste 2 kom ik ook niet uit...
😕 ik kijk bijna nooit films!
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 22:45:44 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166682436
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:59 schreef loezzzje het volgende:
Jeetje die films raden...die eerste 2 kwam ik nog wel uit, de rest geen flauw idee.
Ik had alleen de eerste goed :')

Ben wel benieuwd naar de antwoorden!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_166683272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik had alleen de eerste goed :')

Ben wel benieuwd naar de antwoorden!
Ik ook!
pi_166687216
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de andere 3, geen idee! en als je het dan hoort dan denk je ohja :')
pi_166687311
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166690785
Ik had 1 foutje te veel schijnbaar..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_166690910
Ik heb ook 1 fout teveel inderdaad :Y. Hoeveel mocht je er eigenlijk hebben?
pi_166692119
Daar komen we hopelijk snel genoeg achter..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_166692268
ik had ook 1 fout teveel. je mocht 1 foutje hebben van de 5.
pi_166697793
Ik heb gefaald met de films, weet normaal gesproken best veel over films, maar de quiz vond ik echt moeilijk.
pi_166698130
Jeeh! Filmquiz gehaald. Had 1 fout! Met een beetje vertalen van de spullen naar t Engels, Google of logisch nadenken kom je er wel!
pi_166700114
Hallo allemaal. Ik zie het zo gauw niet terug in de topic, maar het lijkt mij wel leuk om hier aan mee te doen! Kan ik een invite hiervoor krijgen? Ik zit in de regio Den Haag.

Als ik op een andere manier om een invite moet vragen dan hoor ik het graag 😊
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 22:17:56 #66
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166703659
Eindelijk level 5 *O*

Hoeveel checks mag je dan tegelijk doen, 5?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 22:19:50 #67
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166703714
Hoeveelste zijn jullie eigenlijk in ranking? Ik ben #192 bij roamler en #236 bij smartspotter :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † woensdag 16 november 2016 @ 23:40:01 #68
21636 Feestkabouter
pi_166705647
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 20:11 schreef DoeNutz het volgende:
Hallo allemaal. Ik zie het zo gauw niet terug in de topic, maar het lijkt mij wel leuk om hier aan mee te doen! Kan ik een invite hiervoor krijgen? Ik zit in de regio Den Haag.

Als ik op een andere manier om een invite moet vragen dan hoor ik het graag 😊
Ik heb je een bericht gestuurd
pi_166705892
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 23:40 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Ik heb je een bericht gestuurd
Top, bedankt!
pi_166706652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:00 schreef Bloempje1983 het volgende:
Jeeh! Filmquiz gehaald. Had 1 fout! Met een beetje vertalen van de spullen naar t Engels, Google of logisch nadenken kom je er wel!
dat heb ik dus ook eindeloos gedaan bij die laatste, maar kwam er echt niet uit. ben heel benieuwd welke film dat is.
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2016 @ 01:05:57 #71
21636 Feestkabouter
pi_166706714
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 22:19 schreef MaJo het volgende:
Hoeveelste zijn jullie eigenlijk in ranking? Ik ben #192 bij roamler en #236 bij smartspotter :s)
Bij Roamler verschilt het per week natuurlijk, het is een ranglijst op basis van de afgelopen 168 uur (7 dagen). en je krijgt per maand een overzicht hoe je bent geeindigd in jouw level (wat heel vreemde resultaten oplevert als je tijdens de maand een level stijgt).
Ik sta wel vaak in de top 5, zeker de afgelopen 3 weken, maar ik denk dat ik weer even wat gezakt ben aangezien ik al 3 dagen nagenoeg niets heb gedaan.

Bij SS is het een ranglijst aller tijden geloof ik, dus daar zitten dan vermoedelijk ook mensen in die gewoon stilstaan qua score en langzaam wegzakken als ze worden ingehaald.
Ik zit inmiddels rond de 70 geloof ik ergens met 16000 a 17000 punten.
  † In Memoriam † donderdag 17 november 2016 @ 03:31:38 #72
21636 Feestkabouter
pi_166707363
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 23:51 schreef DoeNutz het volgende:

[..]

Top, bedankt!
jij bent ook nog lekker laat wakker kerel ;)
pi_166707642
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 00:58 schreef loezzzje het volgende:

[..]

dat heb ik dus ook eindeloos gedaan bij die laatste, maar kwam er echt niet uit. ben heel benieuwd welke film dat is.
High heels.
Ik had t idee dat ik de eerste fout had. Welke was dat dan?
pi_166709334
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:48 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

High heels.
Ik had t idee dat ik de eerste fout had. Welke was dat dan?
is dat een film? ik had dat idd gegoogled en kwam op niet echt iets uit. de eerste en 2de was ik vrij zeker van. de 3de & 4de gegokt en de 5de wist ik dus echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166709983
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:48 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

High heels.
Ik had t idee dat ik de eerste fout had. Welke was dat dan?
Ik had Clockwork Orange bij de eerste. En ik had ook High Heels en Casino en Batman vs Superman maar toch 2 fout :(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_166711453
Wat raar die Mint opdacht van SS bij Jumbo. 1 foto maken 6 euro verdienen.
pi_166717867
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:31 schreef Remzz het volgende:
Wat raar die Mint opdacht van SS bij Jumbo. 1 foto maken 6 euro verdienen.
Ideaal toch! Dat vind ik het leuke van SS.. Deze week is 98% van mijn inkomsten afkomstig van SS en de rest van Roamler. Bij Roamler staat zoals gewoonlijk weer niets bijzonders in de app..

Er staan nu trouwens weer shifts in de app. Ideaal voor een regenachtige avond...
  Moderator donderdag 17 november 2016 @ 19:58:33 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166720114
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 01:05 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Bij Roamler verschilt het per week natuurlijk, het is een ranglijst op basis van de afgelopen 168 uur (7 dagen). en je krijgt per maand een overzicht hoe je bent geeindigd in jouw level (wat heel vreemde resultaten oplevert als je tijdens de maand een level stijgt).
Ik sta wel vaak in de top 5, zeker de afgelopen 3 weken, maar ik denk dat ik weer even wat gezakt ben aangezien ik al 3 dagen nagenoeg niets heb gedaan.

Bij SS is het een ranglijst aller tijden geloof ik, dus daar zitten dan vermoedelijk ook mensen in die gewoon stilstaan qua score en langzaam wegzakken als ze worden ingehaald.
Ik zit inmiddels rond de 70 geloof ik ergens met 16000 a 17000 punten.
Ah ik wist niet dat het bij Roamler per week was! Ik zit dus sinds gisteren in level 5 dus ben benieuwd wat dat gaat opleveren voor score ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 18:24 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ideaal toch! Dat vind ik het leuke van SS.. Deze week is 98% van mijn inkomsten afkomstig van SS en de rest van Roamler. Bij Roamler staat zoals gewoonlijk weer niets bijzonders in de app..

Er staan nu trouwens weer shifts in de app. Ideaal voor een regenachtige avond...
Ik heb ook veel via SS gedaan deze week :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_166726169
Het valt me wel op de bijna alles van SS bij de Jumbo is. En laat die nu net niet hier in de buurt liggen...
pi_166730107
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 08:59 schreef loezzzje het volgende:
Jeetje die films raden...die eerste 2 kwam ik nog wel uit, de rest geen flauw idee.
Hij was pittig inderdaad! Ik heb er twee fout, dus afgekeurd :(
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 09:42:10 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166730135
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 23:03 schreef Vincentoo het volgende:
Het valt me wel op de bijna alles van SS bij de Jumbo is. En laat die nu net niet hier in de buurt liggen...
Dat ben ik niet met je eens. Etos, kruidvat, plus en coop zit er ook zat tussen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_166731244
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 09:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Etos, kruidvat, plus en coop zit er ook zat tussen :)
Oke. Niet alles Jumbo, maar veel dan. Laten we zeggen dan veel winkels die niet bij mij in de buurt zitten. Bijna iedere opdracht bij SS is min. 3 km. Terwijl Roamler vaak dichtbij is. Maar dat zal dan wel aan mijn buurt liggen :P

Ik vind de update van Roamler er trouwens niet beter op geworden. Wat vinden jullie ?
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:27:33 #83
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166731798
Alsof de plus en coop overal zit ;(

Alleen de etos zit wel in elke plaats, net als AH.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 11:46:23 #84
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_166732184
Coop en Plus zitten hier in de zeer wijde omgeving niet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2016 @ 15:21:48 #85
21636 Feestkabouter
pi_166736144
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 10:52 schreef Vincentoo het volgende:

Ik vind de update van Roamler er trouwens niet beter op geworden. Wat vinden jullie ?
Kunnen jullie de geaccepteerde opdrachten ook niet op de kaart zien? Dit is echt waardeloos!
pi_166736417
Tip: Gekoeld opdracht bij de PLUS wederom 1 foto 6 euro ^O^
pi_166741108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:06 schreef loezzzje het volgende:

[..]

is dat een film? ik had dat idd gegoogled en kwam op niet echt iets uit. de eerste en 2de was ik vrij zeker van. de 3de & 4de gegokt en de 5de wist ik dus echt niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja had ik gegoogled en is n film!
pi_166741153
quote:
17s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik had Clockwork Orange bij de eerste. En ik had ook High Heels en Casino en Batman vs Superman maar toch 2 fout :(
En frozen.
Ik had bij de eerste klokkenluider van de notre dame. De rest hetzelfde 1 fout
pi_166747184
Smartspotter Pro == Roamler Works
Handig dat alle mailadressen in aan gingen..

Ook een skypegesprek, origineel! Toch maar even een afspraak gemaakt..
pi_166751840
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 22:54 schreef remcosw het volgende:
Smartspotter Pro == Roamler Works
Handig dat alle mailadressen in aan gingen..

Ook een skypegesprek, origineel! Toch maar even een afspraak gemaakt..
Waar zie je smartspotter pro?
pi_166751844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:31 schreef Remzz het volgende:
Wat raar die Mint opdacht van SS bij Jumbo. 1 foto maken 6 euro verdienen.
Ja heel apart, maak je bij Roamler niet mee.
pi_166752409
De drogistopdracht van SS is bij een drogist bij mij in de buurt te doen voor 16,75. Alleen, ik ken het personeel daar dus onopvallend gaat niet lukken..
Iemand tips voor die check?
  † In Memoriam † zaterdag 19 november 2016 @ 10:16:36 #93
21636 Feestkabouter
pi_166752729
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 07:01 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Waar zie je smartspotter pro?
dat is een email die de meest actieve spotters hebben ontvangen.
met een uitnodiging voor een intake om Works-achtige dingen te gaan doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Feestkabouter op 19-11-2016 10:52:38 ]
pi_166754026
Ik vind de opdrachten in Roamler goed te doen en zou ook wel met smartspotter willen beginnen. Heeft iemand nog een invite hiervoor? Ik zit in de regio Den Haag.
pi_166756309
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 12:04 schreef DoeNutz het volgende:
Ik vind de opdrachten in Roamler goed te doen en zou ook wel met smartspotter willen beginnen. Heeft iemand nog een invite hiervoor? Ik zit in de regio Den Haag.
Gaat niet via invite. Gewoon aanmelden en dan krijg je een invite van hun. Ligt er wel aan waar je woont.
  † In Memoriam † zaterdag 19 november 2016 @ 14:57:46 #96
21636 Feestkabouter
pi_166756533
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:39 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Gaat niet via invite. Gewoon aanmelden en dan krijg je een invite van hun. Ligt er wel aan waar je woont.
het gaat deels via invites, maar of je dan ook sneller aan de slag mag is me onduidelijk....
pi_166756576
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het gaat deels via invites, maar of je dan ook sneller aan de slag mag is me onduidelijk....
Ja, ik heb er idd ooit 1 weggegeven maar dat weet ik dus niet of dat sneller gaat. Ik weet ook niet meer hoelang ik destijd heb moeten wachten toen ik me aangemeld had.
pi_166757522
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 15:01 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja, ik heb er idd ooit 1 weggegeven maar dat weet ik dus niet of dat sneller gaat. Ik weet ook niet meer hoelang ik destijd heb moeten wachten toen ik me aangemeld had.
Aangemeld! We zien wel hoe lang het duurt..
pi_166758695
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 15:57 schreef DoeNutz het volgende:

[..]

Aangemeld! We zien wel hoe lang het duurt..
Bij mij duurde t n dag of 5 voor ik mail met uitnodiging van hun had.
pi_166759519
Ik kreeg ooit een invite van SS en kon gelijk aan de slag, dus je kunt wel degelijk sneller aan de slag. Zo net de laatste check voor deze week gedaan. Ik vond het weer een prima week, 125 euro verdiend :)
  zondag 20 november 2016 @ 00:56:17 #101
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_166769966
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 09:38 schreef Miek95 het volgende:
De drogistopdracht van SS is bij een drogist bij mij in de buurt te doen voor 16,75. Alleen, ik ken het personeel daar dus onopvallend gaat niet lukken..
Iemand tips voor die check?
Gewoon netjes vragen/uitleggen.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_166801996
Voor het eerst 2 Shiftst gedaan. Wat staan er soms wazige foto's bij zeg...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_166803468
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 17:19 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Bij mij duurde t n dag of 5 voor ik mail met uitnodiging van hun had.
Invite net binnengekregen. Ging erg snel dus :)
  † In Memoriam † maandag 21 november 2016 @ 20:02:26 #104
21636 Feestkabouter
pi_166808362
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 16:32 schreef DoeNutz het volgende:

[..]

Invite net binnengekregen. Ging erg snel dus :)
mag je ook werkelijk nu aan de gang van ze???
ik weet 2 mensen die al weken op hun uitnodiging wachten.......
pi_166808469
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 15:26 schreef Albert86 het volgende:
Voor het eerst 2 Shiftst gedaan. Wat staan er soms wazige foto's bij zeg...
Echt he. Ik snap niet dat die foto's goedgekeurd worden en dat andere checks om één klein foutje afgekeurd worden...

Ik heb al 6 shifts gedaan, heerlijk in bed shiften...
pi_166808755
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:02 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

mag je ook werkelijk nu aan de gang van ze???
ik weet 2 mensen die al weken op hun uitnodiging wachten.......
Yup, eerste opdracht gedaan
pi_166810097
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:06 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Echt he. Ik snap niet dat die foto's goedgekeurd worden en dat andere checks om één klein foutje afgekeurd worden...

Ik heb al 6 shifts gedaan, heerlijk in bed shiften...
Nou idd. 1 lullig foutje en je hebt een afkeur, maar zulke foto's zijn wel toegestaan...

1e shift is trouwens afgekeurd. Had het niet helemaal begrepen volgens hun.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_166810485
Ligt er natuurlijk ook aan waar je woont met SS. Misschien hadden ze daar nog niet veel spotters zitten en mocht hij daarom direct aan de slag.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2016 @ 21:18:08 #109
21636 Feestkabouter
pi_166811101
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 21:01 schreef loezzzje het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan waar je woont met SS. Misschien hadden ze daar nog niet veel spotters zitten en mocht hij daarom direct aan de slag.
ja klopt, snap ik, maar het is zo zonde omdat 1 van die personen iemand is die ook echt veel op pad is, dan maakt het qua woonplaats niets uit.
pi_166821170
Duurde bij mij ook een weekje hoor.
Overigens gaat het keuren van de opdracht ook niet snel bij SS, de welkomstopdracht duurde 2 dagen en wacht nu al 4 dagen op goedkeuring van de games opdracht...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_166838918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:15 schreef Marco001 het volgende:
Duurde bij mij ook een weekje hoor.
Overigens gaat het keuren van de opdracht ook niet snel bij SS, de welkomstopdracht duurde 2 dagen en wacht nu al 4 dagen op goedkeuring van de games opdracht...
Bij mij gaat t meestal wel snel. Of binnen een halve dag. Als t langer duurt, valt me op, wordt de opdracht vaak afgekeurd.
pi_166842345
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:31 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Als t langer duurt, valt me op, wordt de opdracht vaak afgekeurd.
Dit is idd 9 van de 10x het geval ja.
pi_166843043
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 08:25 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Dit is idd 9 van de 10x het geval ja.
zou wel jammer zijn. maar we zullen zien.
Ik doe ook gewoon af en toe een opdracht, dus ach.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_166843112
Doen jullie die puddingopdrachten wel eens bij SS? Ik laat die altijd staan, zoveel vragen en lage vergoeding. Lijkt me lastig om die onopvallend te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bloempje1983 op 24-11-2016 01:11:23 ]
pi_166845862
Nog nooit gedaan. Net als de toetjes opdracht. Veel te veel werk voor weinig vergoeding. En het zuivel staat altijd wel iemand de vakken te vullen.
pi_166850182
Joeeehoeeee bij Roamler level 3 geworden zojuist. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_166885491
Kan je xp opdrachten die in je activiteitenscherm staan ook verwijderen? Ik geef normaal altijd aan dat ik ze niet in mijn activiteitenscherm wil, maar gisteren kon ik dit niet aangeven.
pi_166895414
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 06:33 schreef Bloempje1983 het volgende:
Kan je xp opdrachten die in je activiteitenscherm staan ook verwijderen? Ik geef normaal altijd aan dat ik ze niet in mijn activiteitenscherm wil, maar gisteren kon ik dit niet aangeven.
Je kunt ze, een enkele uitzondering daargelaten, naar de zijkant wegswipen :)
pi_166913199
Zo weer lekker verdiend deze week o.a. met de zacht fruitcheck bij de Emté :) Hebben jullie die ook uitgevoerd?
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2016 @ 18:17:24 #120
21636 Feestkabouter
pi_166915205
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:31 schreef Miek95 het volgende:
Zo weer lekker verdiend deze week o.a. met de zacht fruitcheck bij de Emté :) Hebben jullie die ook uitgevoerd?
Ja gisteren voor 5 euro.....
pi_166924985
Ik kreeg vandaag een melding dat ie voor 30 euro open stond! Waarschijnlijk waren de emte's al dicht toen, das meestal :')
  † In Memoriam † zondag 27 november 2016 @ 09:45:22 #122
21636 Feestkabouter
pi_166926361
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 01:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik kreeg vandaag een melding dat ie voor 30 euro open stond! Waarschijnlijk waren de emte's al dicht toen, das meestal :')
Opmerkelijk, ik heb een melding gekregen zaterdag om 13.18 dat de opdracht 20 euro waard was.
Heb jij die niet gekregen?

En hoe laat heb jij die melding gehad over 30 euro? Die heb ik niet gekregen..... Bijzonder
pi_166926520
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 09:45 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Opmerkelijk, ik heb een melding gekregen zaterdag om 13.18 dat de opdracht 20 euro waard was.
Heb jij die niet gekregen?

En hoe laat heb jij die melding gehad over 30 euro? Die heb ik niet gekregen..... Bijzonder
die van 20 euro heb ik idd niet gehad. heb net ff terug gekeken en die van 30 euro heb ik om 17.13 gehad. technisch gezien had het nog gekund dus want supermarkten gaan om 19.00 dicht ofzo op zaterdag? maarja had toch geen tijd gehad.
  † In Memoriam † zondag 27 november 2016 @ 11:00:32 #124
21636 Feestkabouter
pi_166927287
Dat is vreemd want er is mij regelmatig verteld dat ze berichten alleen maar aan OF 1 persoon OF alle Roamlers kunnen sturen.
pi_166927882
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 10:05 schreef loezzzje het volgende:

[..]

die van 20 euro heb ik idd niet gehad. heb net ff terug gekeken en die van 30 euro heb ik om 17.13 gehad. technisch gezien had het nog gekund dus want supermarkten gaan om 19.00 dicht ofzo op zaterdag? maarja had toch geen tijd gehad.
Die Emté was tot 20.00 uur open. Helaas treuzelde ik te lang en was hij snel weg.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_166929325
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 11:43 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Die Emté was tot 20.00 uur open. Helaas treuzelde ik te lang en was hij snel weg.
Ik heb niet gezien voor welke emte het was, ik dacht nog wel 'oh dat zou flink cashen zijn'. Misschien hadden ze alleen maar nog opdrachten nodig in het zuiden ofzo. Dat daarom alleen bepaalde mensen die melding kregen. I dunno.
pi_166934920
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:21 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik heb niet gezien voor welke emte het was, ik dacht nog wel 'oh dat zou flink cashen zijn'. Misschien hadden ze alleen maar nog opdrachten nodig in het zuiden ofzo. Dat daarom alleen bepaalde mensen die melding kregen. I dunno.
Kootwijkerbroek :)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_166938745
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 16:46 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Kootwijkerbroek :)
Oh das helemaal niet bij mij in de buurt :P
pi_166940282
Ik volg dit topic nu al een tijdje sinds ik begonnen ben met Roamler (level 2 haha) en Smartspotter, maar ik lees hier over shifts. Wat zijn die en vanaf welk level mag je die doen? Klinkt als een mooie manier om toch een beetje extra te verdienen :)
pi_166940536
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 19:58 schreef Hipstervis het volgende:
Ik volg dit topic nu al een tijdje sinds ik begonnen ben met Roamler (level 2 haha) en Smartspotter, maar ik lees hier over shifts. Wat zijn die en vanaf welk level mag je die doen? Klinkt als een mooie manier om toch een beetje extra te verdienen :)
Ze staan ertussen in de lijst af en toe. Maar ook al heb je er 1 geaccepteerd dan moet je je snel aanmelden want ze zitten altijd snel vol.
pi_166959323
weet idmand de antwoorden van dat filmraden?
(she/her)
pi_166961791
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:28 schreef Fylax het volgende:
weet idmand de antwoorden van dat filmraden?
die komen nog.
pi_166963545
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:38 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Je kunt ze, een enkele uitzondering daargelaten, naar de zijkant wegswipen :)
Lukt niet, dan ga ik naar het volgende scherm (profiel) of terug naar de opdrachten.
Iemand nog andere tips om xp-opdrachten uit je geschiedenis te wissen?
  † In Memoriam † maandag 28 november 2016 @ 23:27:02 #134
21636 Feestkabouter
pi_166968193
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 20:58 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Lukt niet, dan ga ik naar het volgende scherm (profiel) of terug naar de opdrachten.
Iemand nog andere tips om xp-opdrachten uit je geschiedenis te wissen?
oh je bedoelt uit je geschiedenis. nee ik denk niet dat dat kan. als je ze wel interessant genoeg vond om uit te voeren, waarom wil je ze dan uit je geschiedenis?
en wat is er zo belangrijk aan je geschiedenis? er staan slechts 50 opdrachten in je geschiedenis, ik maak af en toe mee dat opdrachten al uit mijn geschiedenis verdwijnen voordat ze zijn beoordeeld (dat zou Roamler eens moeten voorkomen: zorgen dat nog niet beoordeelde opdrachten sowieso in de geschiedenis blijven staan tot ze beoordeeld zijn, en dat dus andere reeds beoordeelde opdrachten uit de lijst verdwijnen als ik weer nieuwe opdrachten uitvoer).
pi_166969959
vandaag na een maand weer eens 2 opdrachten gedaan voor SS. 1 tandenborstel & 1 speelgoed opdracht. redelijk makkelijk. ik zal eens kijken morgen of ik er nog meer van kan doen. toch 8 euro verdiend in 20 min. en waarschijnlijk gaat het bij de volgende sneller.
pi_166971866
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:27 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

oh je bedoelt uit je geschiedenis. nee ik denk niet dat dat kan. als je ze wel interessant genoeg vond om uit te voeren, waarom wil je ze dan uit je geschiedenis?
en wat is er zo belangrijk aan je geschiedenis? er staan slechts 50 opdrachten in je geschiedenis, ik maak af en toe mee dat opdrachten al uit mijn geschiedenis verdwijnen voordat ze zijn beoordeeld (dat zou Roamler eens moeten voorkomen: zorgen dat nog niet beoordeelde opdrachten sowieso in de geschiedenis blijven staan tot ze beoordeeld zijn, en dat dus andere reeds beoordeelde opdrachten uit de lijst verdwijnen als ik weer nieuwe opdrachten uitvoer).
Ik zeg t verkeerd. Ik bedoel stram, die al mijn vrienden kunnen zien. De onbetaalde opdrachten. Normaal kan ik aankijken dat je niet bij stram komen te staan. Nu lukte dat niet
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2016 @ 08:20:59 #137
21636 Feestkabouter
pi_166972285
Dat kun je wel ergens regelen...... Inloggen op de website via computer?
pi_167066986
Gister in de nettorama zat een leidinggevende steeds op me te letten, heel vervelend. Hij liep ook een keer heel dicht langs mij, wilde hij kijken of hij de roamler app op mijn telefoon zou zien ofzo :') Maar ik liet mij niet kennen, was een 5 euro babymelk opdracht! Dus heb hem gewoon afgemaakt. Hoop niet dat hij me volgende keer gaat herkennen.
pi_167067316
En hebben jullie nog wat verdiend deze week? Ik wel o.a. met de Bakker Bart check en drogistcheck...
pi_167078158
Vanochtend helaas 8 euro misgelopen doordat een opdracht afgekeurd was, veel te druk in de winkel waardoor ik de gangpaden niet goed op de foto kon zetten. Hoe doen jullie dat als het druk is?

Maar verder wel wat checks kunnen doen, dus toch best blij met de 15 euro die ik deze week verdiend heb tijdens het boodschappen doen. Is toch weer een sinterklaascadeautje :)
  zaterdag 3 december 2016 @ 18:27:50 #141
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167078209
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 09:26 schreef loezzzje het volgende:
Gister in de nettorama zat een leidinggevende steeds op me te letten, heel vervelend. Hij liep ook een keer heel dicht langs mij, wilde hij kijken of hij de roamler app op mijn telefoon zou zien ofzo :') Maar ik liet mij niet kennen, was een 5 euro babymelk opdracht! Dus heb hem gewoon afgemaakt. Hoop niet dat hij me volgende keer gaat herkennen.
Ik denk niet dat ze op de hoogte zijn van de app.
pi_167142549
Ik wilde die deodorant opdracht doen maar bij de AH's waar ik ben geweest hebben ze nergens een 2de kopstelling met nivea producten. Bij jullie wel? Zwaar irritant want dan moet je die controle foto's maken en daar vind ik de vergoeding dan weer te laag voor.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2016 @ 17:24:56 #143
21636 Feestkabouter
pi_167147201
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:13 schreef loezzzje het volgende:
Ik wilde die deodorant opdracht doen maar bij de AH's waar ik ben geweest hebben ze nergens een 2de kopstelling met nivea producten. Bij jullie wel? Zwaar irritant want dan moet je die controle foto's maken en daar vind ik de vergoeding dan weer te laag voor.
ik heb hem niet gezien.
om hoeveel controle foto's ging het?

gisteren een opdracht (works nota bene) met 8 controle foto's!!
pi_167149342
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:24 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik heb hem niet gezien.
om hoeveel controle foto's ging het?

gisteren een opdracht (works nota bene) met 8 controle foto's!!
3 controlefoto's en dan willen ze ook dat je van vergelijkbare producten op de foto zet wat ook ontzettend ruk is. Daarbij moest je ook een close up foto maken van de labello's die bij de kassa verkocht worden, das ook best moeilijk om een foto van te maken. Maar het gaat er mij meer om waarom er foto's gemaakt moeten worden van 2 actieplekken als alle AH's die ik bezocht heb er maar 1 hadden. En ik heb denk ik zo'n 8 AH's gehad vandaag.
pi_167171172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:13 schreef loezzzje het volgende:
Ik wilde die deodorant opdracht doen maar bij de AH's waar ik ben geweest hebben ze nergens een 2de kopstelling met nivea producten. Bij jullie wel? Zwaar irritant want dan moet je die controle foto's maken en daar vind ik de vergoeding dan weer te laag voor.
Hier ook geen 2e kopstelling, maar ik dacht dat je alleen dan 1 overzichtsfoto moest maken en dat de optionele foto's alleen verplicht zijn als je helemaal geen kopstelling met nivea producten vindt. Zo lees ik het bij vraag 6 :)

Verder maak ik die foto's van Labello gewoon bij een kassa die dicht is, heel makkelijk :)
pi_167173365
Ja idd gewoon bij een kassa die dicht is. Laat maar weten of je opdracht goedgekeurd is. Het zou kunnen hoor. Ik dacht dat je gewoon altijd controle foto's moest maken als je iets niet kon vinden maar tsja weet het nu niet.
pi_167173497
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:58 schreef loezzzje het volgende:
Ja idd gewoon bij een kassa die dicht is. Laat maar weten of je opdracht goedgekeurd is. Het zou kunnen hoor. Ik dacht dat je gewoon altijd controle foto's moest maken als je iets niet kon vinden maar tsja weet het nu niet.
Opdracht is bij mij goedgekeurd. Ik heb geen opmerkingen gekregen over het ontbreken van optionele foto's :) Het staat er bij vraag 1 expliciet bij en bij vraag 6 niet, daarom heb ik het niet gedaan...
pi_167173602
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:04 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Opdracht is bij mij goedgekeurd. Ik heb geen opmerkingen gekregen over het ontbreken van optionele foto's :) Het staat er bij vraag 1 expliciet bij en bij vraag 6 niet, daarom heb ik het niet gedaan...
Ja precies, dat had ik nog niet gezien. Misschien omdat hij de vorige keer werd afgekeurd toen ik de extra foto's niet had gemaakt, maar toen zal het er wel bij hebben gestaan. Das mooi dan, scheelt toch weer een aantal foto's ;)
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 23:16:51 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167179851
Vandaag ook weer 5 smartspotter opdrachten gedaan. 3 in 1 Etos, dat is altijd handig *O* Wat ik wel suf vind is dat er bij de verzorgingsopdracht staat dat je je moet melden en bij de andere 2 dat het een mystery opdracht is. Ik meld me gewoon en doe dan alle drie de opdrachten :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 8 december 2016 @ 08:54:20 #150
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167183436
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:16 schreef MaJo het volgende:
Vandaag ook weer 5 smartspotter opdrachten gedaan. 3 in 1 Etos, dat is altijd handig *O* Wat ik wel suf vind is dat er bij de verzorgingsopdracht staat dat je je moet melden en bij de andere 2 dat het een mystery opdracht is. Ik meld me gewoon en doe dan alle drie de opdrachten :D
Tegenwoordig moet je jezelf bij steeds meer opdrachten melden. Daar heb ik geen zin in voor z'n kleine vergoeding.
  † In Memoriam † donderdag 8 december 2016 @ 12:59:10 #151
21636 Feestkabouter
pi_167187765
hoe zijn de ervaringen van de Workers met de grote Unilever opdracht van deze week voor 4 merken bij de Jumbo?
(of misschien ben je wel een Works-Roamler maar heb je ervoor gekozen om de opdracht niet uit te voeren, dan ben ik ook benieuwd naar je overwegingen)

ik wil de vraag even heel open en ongestuurd stellen, dus ik bewaar mijn eigen mening nog even tot zaterdagochtend (misschien vrijdagavond).
pi_167198801
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 08:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tegenwoordig moet je jezelf bij steeds meer opdrachten melden. Daar heb ik geen zin in voor z'n kleine vergoeding.
Dat melden vind ik juist ideaal! Je kunt dan heerlijk rustig aan de gang gaan en bij een volgende keer kennen ze je dan al...
  Moderator donderdag 8 december 2016 @ 21:01:40 #153
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167199071
Die opdrachten voor bol, dat is eigenlijk content voor bol maken VOOR 2 EURO :')
Andere partijen betalen daar 150-300 per uitgekozen opdracht voor.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_167230220
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:08 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ja precies, dat had ik nog niet gezien. Misschien omdat hij de vorige keer werd afgekeurd toen ik de extra foto's niet had gemaakt, maar toen zal het er wel bij hebben gestaan. Das mooi dan, scheelt toch weer een aantal foto's ;)
Gisteren de opdracht op dezelfde manier uitgevoerd als ik eerder had gedaan en nu is die wel afgekeurd vanwege het ontbreken van 2 overzichtsfoto's. Heel vreemd, dat dat eerder niets over gezegd is..
  † In Memoriam † zaterdag 10 december 2016 @ 13:09:00 #155
21636 Feestkabouter
pi_167232028
En dat is dus precies waar ik me regelmatig aan stoor: in mijn ogen moeten ze zoveel duidelijkheid geven in de instructie dat je als Roamler of spotter niet hoeft af te wachten of je alles naar hun wens hebt gedaan en de opdracht goed hebt uitgevoerd, maar dat je tijdens het uitvoeren van de opdracht gewoon heel duidelijk weet dat je het gewoon goed doet.

En vaak is dat ook wel zo, maar te vaak helaas niet.
pi_167236825
^ dat vind ik dus vervelend als ik een rondje maak en ik weet niet zeker of ik de opdracht goed gedaan heb. het komt regelmatig voor dat ik al 5 of 6 opdrachten heb gedaan voordat hun beginnen met keuren. voor hetzelfde geld heb je het niet goed begrepen en worden alle opdrachten afgekeurd, toch zonde van alle tijd en km's. daarom stuur ik meestal een berichtje als ik het echt niet zeker weet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 11:46 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Gisteren de opdracht op dezelfde manier uitgevoerd als ik eerder had gedaan en nu is die wel afgekeurd vanwege het ontbreken van 2 overzichtsfoto's. Heel vreemd, dat dat eerder niets over gezegd is..
zie je! omdat jij zei dat hij goedgekeurd was had ik al zoiets van, oh ze zijn soepeler geworden. maar toch niet dus. heel vreemd ja, meten met 2 maten.
  zaterdag 10 december 2016 @ 17:52:12 #157
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167237195
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 12:59 schreef Feestkabouter het volgende:
hoe zijn de ervaringen van de Workers met de grote Unilever opdracht van deze week voor 4 merken bij de Jumbo?
(of misschien ben je wel een Works-Roamler maar heb je ervoor gekozen om de opdracht niet uit te voeren, dan ben ik ook benieuwd naar je overwegingen)

ik wil de vraag even heel open en ongestuurd stellen, dus ik bewaar mijn eigen mening nog even tot zaterdagochtend (misschien vrijdagavond).
En?
  † In Memoriam † maandag 12 december 2016 @ 10:02:29 #158
21636 Feestkabouter
pi_167274227
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:36 schreef loezzzje het volgende:
^ dat vind ik dus vervelend als ik een rondje maak en ik weet niet zeker of ik de opdracht goed gedaan heb. het komt regelmatig voor dat ik al 5 of 6 opdrachten heb gedaan voordat hun beginnen met keuren. voor hetzelfde geld heb je het niet goed begrepen en worden alle opdrachten afgekeurd, toch zonde van alle tijd en km's. daarom stuur ik meestal een berichtje als ik het echt niet zeker weet.

[..]

zie je! omdat jij zei dat hij goedgekeurd was had ik al zoiets van, oh ze zijn soepeler geworden. maar toch niet dus. heel vreemd ja, meten met 2 maten.
dit is inderdaad echt heel rot!!
en in mijn ogen het gevolg van niet duidelijk opgestelde instructies.

maar voor wat betreft het sturen van een berichtje: ja vaak heb je snel een antwoord, maar vaak duurt het ook wel 2 uur of meer en dan heeft het niet echt zin meer.
mijn suggestie aan Roamler en SS is om een kanaal beschikbaar te maken waarop je dat soort spoed-vragen kunt stellen. of bijvoorbeeld dat de door ons geschreven berichten in de Roamler-app met voorrang behandelen.
  † In Memoriam † maandag 12 december 2016 @ 10:03:52 #159
21636 Feestkabouter
pi_167274243
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:52 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

En?
mijn weekend liep anders, sorry.
ik wil het vanavond laat wel schrijven (ik ga nu haastig op pad voor 35 opdrachten) maar het heeft in mijn ogen weinig zin erover te vertellen als er geen andere Workers zijn die ook met de opdracht bezig zijn geweest..........
pi_167277028
Nouja, ik ben opzich wel benieuwd naar de Work opdrachten. Dus wat dat betreft..
Vrijdag mooi die Mediamarkt opdracht kunnen doen. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_167292942
morgen vrij. ben benieuwd of ik nog wat opdrachtjes kan doen.
pi_167299401
hoi roamlers en smartspotters,

Ik ben op zoek naar invite codes voor beide platformen. Ik woon in omgeving Breda-België. Ik hoop dat jullie mij dit gunnen. Net zoals jullie probeer ik ook bij te verdienen, zeker rond deze tijd van het jaar is het van harte welkom. Sorry als het niet de bedoeling is dat ik dit hier vraag.
Groetjes
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2016 @ 13:52:29 #163
21636 Feestkabouter
pi_167300089
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:10 schreef geenwatjex het volgende:
hoi roamlers en smartspotters,

Ik ben op zoek naar invite codes voor beide platformen. Ik woon in omgeving Breda-België. Ik hoop dat jullie mij dit gunnen. Net zoals jullie probeer ik ook bij te verdienen, zeker rond deze tijd van het jaar is het van harte welkom. Sorry als het niet de bedoeling is dat ik dit hier vraag.
Groetjes
Prima dat je dit hier vraagt. Ik heb je een PM gestuurd
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2016 @ 13:53:32 #164
21636 Feestkabouter
pi_167300111
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:43 schreef Marco001 het volgende:
Nouja, ik ben opzich wel benieuwd naar de Work opdrachten. Dus wat dat betreft..
Vrijdag mooi die Mediamarkt opdracht kunnen doen. :)
Later vandaag zal ik het eindelijk effe beschrijven. Ben al 5 dagen amper rustig thuis geweest
pi_167300540
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Prima dat je dit hier vraagt. Ik heb je een PM gestuurd
Super bedankt! Ik wilde je beantwoorden via PM maar helaas mag dat nog niet van Fok.. Ander idee hoe ik je mijn email kan sturen?
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2016 @ 14:26:25 #166
21636 Feestkabouter
pi_167300726
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:16 schreef geenwatjex het volgende:

[..]

Super bedankt! Ik wilde je beantwoorden via PM maar helaas mag dat nog niet van Fok.. Ander idee hoe ik je mijn email kan sturen?
Er vanuitgaande dat je wel mijn berichten kunt lezen heb ik je er nog 1 gestuurd :)
pi_167300769
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:26 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Er vanuitgaande dat je wel mijn berichten kunt lezen heb ik je er nog 1 gestuurd :)
Haha ja klopt, beetje omslachtig maar het wordt heel erg gewaardeerd. Dankjewel! :)
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2016 @ 14:31:19 #168
21636 Feestkabouter
pi_167300810
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef geenwatjex het volgende:

[..]

Haha ja klopt, beetje omslachtig maar het wordt heel erg gewaardeerd. Dankjewel! :)
Uitnodiging is verstuurd, ik hoop dat je net als ik in je eerste jaar ruim 15000 euro bij elkaar sprokkelt! Doe je best!
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:32:47 #169
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167300838
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Uitnodiging is verstuurd, ik hoop dat je net als ik in je eerste jaar ruim 15000 euro bij elkaar sprokkelt! Doe je best!
Bruto of netto?
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:33:18 #170
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167300849
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:03 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

mijn weekend liep anders, sorry.
ik wil het vanavond laat wel schrijven (ik ga nu haastig op pad voor 35 opdrachten) maar het heeft in mijn ogen weinig zin erover te vertellen als er geen andere Workers zijn die ook met de opdracht bezig zijn geweest..........
Ik ben wel benieuwd naar Works. Hoe zijn de vergoedingen en wat voor een opdrachten zijn het?
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 14:33:56 #171
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167300861
De invites die ik heb verstuurd is er maar 1 die level 2 heeft behaald ondanks alle beloften :(
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † dinsdag 13 december 2016 @ 14:36:26 #172
21636 Feestkabouter
pi_167300910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:32 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Bruto of netto?
Volgens de topictitel allebei
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 16:23:36 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167303155
Nieuw bij roamler: een check die alleen goedgekeurd wordt als het gecheckte ook daadwerkelijk aanwezig is (in dit geval redbull promo). Ik ga echt niet naar de winkel om te kijken of het er is en dan de check doen :X ik selecteer van tevoren waar er checks zijn en die winkel(s) bezoek ik. Niet bepaald een vooruitgang dit...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167303741
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:31 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Uitnodiging is verstuurd, ik hoop dat je net als ik in je eerste jaar ruim 15000 euro bij elkaar sprokkelt! Doe je best!
Ga ik zeker doen, bedankt! Al bijna level 2 :) 15000 euro is echt megaveel, maar goed om te weten dat dat haalbaar is. Een paar honderd extra zou mooi zijn, ik wil graag gaan beleggen en spaar daar ook voor, alleen gaat het niet zo snel als ik zou willen. Dus dit is wel een mooie kans om te benutten. Ik ben sowieso al elke dag op pad voor werk dus dit is wel ideaal om erbij te doen.

Mocht iemand nog een smartspotter-invite code hebben hoor ik het graag.. :)
pi_167303800
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:23 schreef MaJo het volgende:
Nieuw bij roamler: een check die alleen goedgekeurd wordt als het gecheckte ook daadwerkelijk aanwezig is (in dit geval redbull promo). Ik ga echt niet naar de winkel om te kijken of het er is en dan de check doen :X ik selecteer van tevoren waar er checks zijn en die winkel(s) bezoek ik. Niet bepaald een vooruitgang dit...
mwah, voor mij, als gelegenheidsroamler wel prima. :) Plus die RB opdracht is vrij kort zo te zien, dus makkelijk verdienen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_167306676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:23 schreef MaJo het volgende:
Nieuw bij roamler: een check die alleen goedgekeurd wordt als het gecheckte ook daadwerkelijk aanwezig is (in dit geval redbull promo). Ik ga echt niet naar de winkel om te kijken of het er is en dan de check doen :X ik selecteer van tevoren waar er checks zijn en die winkel(s) bezoek ik. Niet bepaald een vooruitgang dit...
Haha, dat viel mij ook al op. Ik moest toevallig even naar de Jumbo voor wat boodschappen en besloot gelijk even te kijken of er een redbull promo is, maar helaas niet.. En dat zal wel het geval zijn bij de meeste supermarkten.. Het wordt er echt niet beter op bij Roamler, maar gelukkig hebben we Smart nog. :P
  dinsdag 13 december 2016 @ 19:41:55 #177
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167307382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:23 schreef MaJo het volgende:
Nieuw bij roamler: een check die alleen goedgekeurd wordt als het gecheckte ook daadwerkelijk aanwezig is (in dit geval redbull promo). Ik ga echt niet naar de winkel om te kijken of het er is en dan de check doen :X ik selecteer van tevoren waar er checks zijn en die winkel(s) bezoek ik. Niet bepaald een vooruitgang dit...
Het wordt steeds minder. Kan me niet voorstellen dat mensen voor deze schofterige vergoedingen nog checks gaan doen.
pi_167308882
Ik doe het wel bij de babymelk + opdracht. Als al het babymelk aanwezig is dan doe ik de opdracht. Is dat niet het geval dan annuleer ik hem. Heb namelijk geen zin om naar de servicebalie te gaan.
pi_167313336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
De invites die ik heb verstuurd is er maar 1 die level 2 heeft behaald ondanks alle beloften :(
Hier precies hetzelfde! Veel beloftes vooraf, niks waarmaken!
Iemand tips om dit te voorkomen?
pi_167313612
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde! Veel beloftes vooraf, niks waarmaken!
Iemand tips om dit te voorkomen?
denk het niet. vooraf geven ze aan dat ze heel enthousiast zijn en dan blijkt het toch teveel moeite te zijn om nog voorbij level 1 te komen. want oh ze moeten ook echt de straat op om geld te verdienen en hun maar denken dat ze er slapend rijk van zouden worden ;)
pi_167316127
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde! Veel beloftes vooraf, niks waarmaken!
Iemand tips om dit te voorkomen?
Ik zou even contact met ze opnemen als je ziet dat ze niet vooruitkomen en dan vragen hoe het gaat en ze motiveren om door te gaan.

PS: heeft iemand een smartspotter invite voor me? 😇 Wil heel graag beide actief gaan gebruiken. Bij roamler verwacht ik vandaag level 2 te halen, ben gisteren begonnen.
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2016 @ 10:55:32 #182
21636 Feestkabouter
pi_167318036
ik merk ook bij deze hobby: het past bij je, of niet. een paar bekenden van me die het ook niet zo breed hebben vinden de verdiensten erg leuk, ik bied ze uiteraard een invite aan, maar ze vinden het werk zelf gewoon niks. en ik kan me ook voorstellen dat iemand er wel mee begint maar er dan pas achterkomt dat het toch niks is voor ze.

ik heb nu 12 vrienden, inclusief degene die mij heeft uitgenodigd en lekker aan mij heeft verdiend.
3 hebben de invite wel gebruikt maar geen enkel punt gescoord. 4 hebben level 2 niet gehaald (maar geenwatjex gaat daar vandaar waarschijnlijk verandering in brengen).
daarboven is iemand bij 680 blijven steken, mijn neefje rond de 2500, een ander bij 2600 en iemand die af en toe nog wel wat punten scoort zit bij 3200.

36 invites gekregen dankzij het stijgen in levels, ooit nog een keer een paar extra invites gekregen. nu nog 29 invites over.........

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 14-12-2016 12:09:32 ]
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2016 @ 12:03:44 #183
21636 Feestkabouter
pi_167319226
eindelijk: mijn beloofde Works ervaring van afgelopen week!

ik ben van eerdere Works opdrachten gewend dat het daadwerkelijk plaatsen van promotie materialen vrij weinig werk is, en dat je langer bezig bent met het vragen/zoeken naar het pakket (vooral als het een klein pakket is) en het in contact komen met degene die jou toestemming kan geven om het te plaatsen.
ook was ik gewend meestal dik 10 tot wel 20 euro per winkel te kunnen verdienen, en dan hebben we het dus over het plaatsen van 1 actie.

in dit geval geldt heel simpel: in alle winkels had ik echt heel snel het pakket in handen (een joekel van een doos), inclusief toestemming.
het plaatsen was echter een stuk meer werk! het ging om materialen voor 4 merken, het betrof onder andere 2 schapbogen (kartonnen opbouw over en voor een schapmeter), die waren het meeste werk.
er was 1 ding nog meer werk, namelijk een paar schapstroken: het plaatsen ervan is een ellende omdat je in die meters met veel prijskaartjes zit te rommelen (in sommige winkels gaat dat bijna vanzelf goed, maar met het schapsysteem van de Jumbo is het echt vechten om die stroken er fatsoenlijk in te krijgen), en dus ook bij het verwijderen is het doffe ellende. daarnaast zit er van de totale lengte van de schapstrook meer cm achter de prijskaartjes dan dat er te zien is, dus wat schiet je er dan uberhaupt mee op (het ging om Andrelon, daar zit op ongeveer elke 10 centimeter een prijskaartje. als het gaat om flessen frisdrank zou het een ander verhaal zijn, dan zitten er op sommige meters maar 2 of 3 prijskaartjes).
maar tot mijn geluk werd in alle winkels aangegeven dat ze die schapstroken liever niet wilde hebben (mogelijk heb ik daar enigzins suggestief/waarschuwend naar gevraagd ;) maar ik heb wel steeds de keuze echt bij de winkel gelaten).

dan nog een aantal kleinere materialen...... al met al was ik in mijn eerste winkel 40 minuten binnen. dat was op de eerste dag, de vergoeding was 8 euro plus 5 euro bonus. ik weet op zich uit ervaring dat de eerste winkel altijd een soort investering van tijd is (ontdekken hoe het werkt) en dat de volgende winkels sneller zullen gaan, maar ik had er gewoon geen lol in. ik vond de verdiensten (voor wat ik gewend ben) te weinig, zeker voor het feit dat het nu 4 merken zijn. en daarnaast waren er veel andere opdrachten beschikbaar waarmee ik in dezelfde tijd veel meer kon verdienen! de rest van de dag heb ik dus ruim 30 andere opdrachten gedaan die me 6 a 8 euro opleverden, ruim 250 euro verdiend, en dat had ik nooit gered als ik alleen de Works opdrachten was blijven doen.

ander punt waar ik niet blij van werd: de materialen waren deels waardeloos om mee te werken, of in elk geval niet geschikt voor de Jumbo. ik noemde eerder de schapstroken al, maar ook banieren die in de koeling moesten worden geplaatst pasten in geen enkele winkel. andere kleine banieren hadden kleine klemmetjes die in sommige winkels niet fatsoenlijk vast te maken waren. woblers die zo groot (en dus zwaar) zijn dat ze bijna recht omlaag hangen voor het product en prijskaartje 1 schap lager, ipv naar voren. veel vloerstickers die beschadigd zijn door de grote banieren die er in de grote doos tegenaan gedrukt zaten, en ik heb ook 1 afwijkend formaat doos geopend waarin het kartonnen display gewoon opgevouwen zat en de vloersticker echt opgefrommeld. dankjewel Unilever, je hebt echt waardeloos spul geleverd, volgende keer graag een wat betere voorbereiding!!

ook de instructie die er bij zat (ik weet niet of Unilever of Roamler die heeft opgesteld) bevat echt wat missers.

ik heb Roamler gecontact over de verschillende punten, zij waren er inmiddels ook deels al achter.
later op donderdag/vrijdag toen de vergoeding omhoog was gegaan heb ik er nog een aantal gedaan in mijn buurt. het ging inderdaad wel iets sneller, maar niet veel.

wat me wel opviel tijdens die dagen: de beschikbaarheid van die opdrachten verliep vreemd. ik heb uit eerdere Works ervaringen wel een aardig beeld waar de Workers actief zijn (ik houd dat altijd een beetje in de gaten), maar nu liep (ondanks de tegenvallende vergoeding) het echt heel anders: er werden veel meer opdrachten uitgevoerd dan ik had verwacht!

maar ineens kwam ik erachter hoe dat kwam: ik kwam in een Jumbo terwijl ik aan het bouwen was een Unilever medewerkster tegen, zij sprak me aan over de materialen. zij had zelf (niet via de Roamler app) ook in enkele winkels de materialen geplaatst, en ik ga er dan vanuit dat collega's van haar dat ook doen (en het dan vervolgens op 1 of andere manier afmelden zodat die locaties uit de app verdwijnen). ze was zelf ook verrast door de slecht plaatsbare materialen, het was prettig om het er even met iemand van 'mijn opdrachtgever' over te kunnen hebben. zij heeft na de eerste winkel ook de lastige schapstroken niet meer geplaatst (wat mij sterkte in de manier waarop ik dat met de verschillende winkels besprak).
  Moderator woensdag 14 december 2016 @ 13:53:07 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167320952
Ik snap dat hele roamler works sowieso niet echt, het aanbrengen van promotiemateriaal is toch bij uitstek het werk van de supermarktmedewerkers zelf :? Ik ga er niet aan beginnen in ieder geval...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator woensdag 14 december 2016 @ 13:54:01 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167320965
Ik heb ook nog roamler invites zie ik. Graag een pb bij interesse :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2016 @ 13:58:41 #186
21636 Feestkabouter
pi_167321070
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat hele roamler works sowieso niet echt, het aanbrengen van promotiemateriaal is toch bij uitstek het werk van de supermarktmedewerkers zelf :? Ik ga er niet aan beginnen in ieder geval...
de winkels worden overspoeld met materialen en gooien een aardig deel daarvan direct weg. het plaatsen van al die zooi is de laatste tijd steeds meer van hun tijd gaan vergen.
via Roamler hebben de fabrikanten een beetje actievere grip op het werkelijk geplaatst krijgen van het spul (al moet de winkel er uiteraard wel toestemming voor geven), en komen ze de winkels tegemoet in de zin dat die het niet zelf hoeven te plaatsen.
dat is een beetje het idee ervan.
pi_167327188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat hele roamler works sowieso niet echt, het aanbrengen van promotiemateriaal is toch bij uitstek het werk van de supermarktmedewerkers zelf :? Ik ga er niet aan beginnen in ieder geval...
ik ook niet. ik ben sowieso helemaal niet technisch dus zou die displays en zooi niet eens in elkaar kunnen krijgen :P
pi_167361081
Ik heb laatste tijd vaak dat ik speciaal voor een opdracht naar een bepaalde locatie ga (meestal de blauwe supermarkt) en als ik daar dan aankom en de opdracht accepteer dat ''het maximaal aantal inzendingen is bereikt''. :') Kan dus beter maar gewoon voor vertrek de opdracht accepteren :P
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 00:09:15 #189
21636 Feestkabouter
pi_167361313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:00 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb laatste tijd vaak dat ik speciaal voor een opdracht naar een bepaalde locatie ga (meestal de blauwe supermarkt) en als ik daar dan aankom en de opdracht accepteer dat ''het maximaal aantal inzendingen is bereikt''. :') Kan dus beter maar gewoon voor vertrek de opdracht accepteren :P
dat lijkt me wel zinnig ja, zeker als je speciaal voor de opdracht naar de winkel gaat........ hoe lang doe je over die barre tocht, 115 minuten??
pi_167361377
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:09 schreef Feestkabouter het volgende:
dat lijkt me wel zinnig ja, zeker als je speciaal voor de opdracht naar de winkel gaat........ hoe lang doe je over die barre tocht, 115 minuten
Haha, nee man :P Ik wil wel eens een andere winkel pakken dan ik normaal neem, maar neem geen hele omweg ervoor :') Maar had er nooit aan gedacht om eerder de opdracht te accepteren voordat ik op locatie was aangekomen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 16 december 2016 @ 00:23:43 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167361708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:11 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Haha, nee man :P Ik wil wel eens een andere winkel pakken dan ik normaal neem, maar neem geen hele omweg ervoor :') Maar had er nooit aan gedacht om eerder de opdracht te accepteren voordat ik op locatie was aangekomen.
Doe ik altijd. Ik heb zelfs al eens omdat ik helemaal de andere kant van de stad wilde hebben eerst om 11u de fiets gepakt. een kleine opdracht daar in de buurt gedaan en dan om 12u als de babymelk online kwam meteen de 3 dichtstbijzijnde in de pocket genomen, die doen en kijken en hopen dat er nog leuke opdrachten op de terugweg naar huis bij kwamen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167362342
Ik doe altijd zoveel mogelijk babymelk accepteren als ik kan en daarna pas kijken welke locatie ik wil doen. Vervolgens de babymelk dan weer annuleren en dan komen ze allemaal weer online en kun je de juiste locatie pakken (mits iemand anders hem nog niet heeft). Is omslachtig maar werkt wel voor mij :P
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 08:19:33 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167363508
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:00 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb laatste tijd vaak dat ik speciaal voor een opdracht naar een bepaalde locatie ga (meestal de blauwe supermarkt) en als ik daar dan aankom en de opdracht accepteer dat ''het maximaal aantal inzendingen is bereikt''. :') Kan dus beter maar gewoon voor vertrek de opdracht accepteren :P
Uiteraard, je hebt toch twee uur de tijd om ze uit te voeren :D ik zou het zelf nooit riskeren om later te accepteren, dan zijn ze zeker weg :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 09:46:44 #194
21636 Feestkabouter
pi_167364498
Jezus wat is de nieuwe versie van de Roamler app slecht!
Grote bug van de vorige versie zit er nog in een er is een nieuwe nog grotere bug bij gekomen!

En dan het groeperen op de kaart..... Vreselijk!!! Maar misschien is dit laatste punt iets wat voor de mensen die op een kleinere afstand werken juist prettig is?? (Graag reacties)

nadere uitleg:
de grote bug die er al eerder in zat: de geaccepteerde opdrachten zijn niet meer op een kaart te zien samen met andere (al dan niet) geaccepteerde opdrachten, en het is uberhaupt heel omslachtig om ze op een kaart te zien.
nieuwe bug: als je nu een bepaald type opdracht selecteert en je wil die op de kaart bekijken, dan zie je alle types opdrachten. het is nu dus niet meer mogelijk om 1 enkel type opdracht op de kaart te bekijken.

en over het groeperen op de kaart: misschien is het idee goed maar de uitvoering op dit moment nog slecht. voorbeeld: er staat een 3 op de kaart (dat duidt aan dat er in die buurt 3 opdrachten beschikbaar zijn) en die bevat een locatie op zo'n 15 km afstand, terwijl er veel dichterbij die locatie ook een 2 staat. dan zou het logischer zijn als die locatie bij die 2 zou zitten.
en waarom bij 4 of meer opdrachten een 3+? waarom niet gewoon alles tot en met de 9 noemen en bij groeperen van 10 of meer opdrachten pas de + erbij gebruiken?

[ Bericht 33% gewijzigd door Feestkabouter op 16-12-2016 10:03:21 ]
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 10:27:08 #195
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167365151
Nog nooit gebruik gemaakt van de functies die jij noemt, ik heb er totaal geen last van.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 11:40:20 #196
21636 Feestkabouter
pi_167366467
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
Nog nooit gebruik gemaakt van de functies die jij noemt, ik heb er totaal geen last van.
heb je vandaag de app al geopend?
ik zag ineens vanmorgen deze nieuwe versie, blijkbaar is de app vannacht geupdate.

voor een aantal dingen geldt dat je niet zozeer kunt kiezen om een bepaalde functie wel of niet te gebruiken, je loopt er gewoon tegenaan.
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 11:52:40 #197
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167366634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:40 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

heb je vandaag de app al geopend?
ik zag ineens vanmorgen deze nieuwe versie, blijkbaar is de app vannacht geupdate.

voor een aantal dingen geldt dat je niet zozeer kunt kiezen om een bepaalde functie wel of niet te gebruiken, je loopt er gewoon tegenaan.
Ik zie geen verschil en ik kijk nooit op de kaart.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 13:28:28 #198
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167368427
Er komt nu wel een update binnen, staat ook bij dat de kaart veranderd is.

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 13:48:17 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167368829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
Nog nooit gebruik gemaakt van de functies die jij noemt, ik heb er totaal geen last van.
+1

Ik werk ook nooit met die kaart dus niks anders opgemerkt :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167369030
Ik werk wel met de kaart en het valt mij op dat het soms heel lang duurt voordat de opdrachten op de kaart verschijnen. Dat is ook nogal eens het geval bij Smartspotter...

Vanochtend even naar de Etos gegaan voor een verzorgingscheck. Ik ging lekker mijn gang en was al klaar toen de baas naar mij toe kwam dat ik geen foto's meer mag maken. Ik uitgelegd dat ik er al heel lang kom en dat het personeel er niets van zegt. Hij was helaas voor geen enkele rede vatbaar en zei dat hij al diverse mailtjes heeft gestuurd naar Smartspotter over dezelfde kwestie bij een andere locatie. Dit heb ik nagevraagd maar dat klopt niet. Dat heb ik ook gezegd tegen hem, maar hij meende van wel. De locaties worden in ieder geval verwijderd door Smartspotter, dus daar gaan mijn inkomsten :(

Wat ik nog 't lulligste vond is dat de kassamedewerkster gauw smoesde naar baas dat ik foto's aan het maken was. Ik werd dus gewoon verraden door haar. Terwijl die zelfde medewerkster mij vaak hielp met checks en ik regelmatig een praatje maakte met haar. Ik was van plan om het personeel aan het eind van het jaar een doos chocola te geven om hen te bedanken voor de goede samenwerking het afgelopen jaar, maar daar zie ik nu vanaf...
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 16 december 2016 @ 14:01:31 #201
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_167369170
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:55 schreef Miek95 het volgende:
Ik werk wel met de kaart en het valt mij op dat het soms heel lang duurt voordat de opdrachten op de kaart verschijnen. Dat is ook nogal eens het geval bij Smartspotter...

Vanochtend even naar de Etos gegaan voor een verzorgingscheck. Ik ging lekker mijn gang en was al klaar toen de baas naar mij toe kwam dat ik geen foto's meer mag maken. Ik uitgelegd dat ik er al heel lang kom en dat het personeel er niets van zegt. Hij was helaas voor geen enkele rede vatbaar en zei dat hij al diverse mailtjes heeft gestuurd naar Smartspotter over dezelfde kwestie bij een andere locatie. Dit heb ik nagevraagd maar dat klopt niet. Dat heb ik ook gezegd tegen hem, maar hij meende van wel. De locaties worden in ieder geval verwijderd door Smartspotter, dus daar gaan mijn inkomsten :(

Wat ik nog 't lulligste vond is dat de kassamedewerkster gauw smoesde naar baas dat ik foto's aan het maken was. Ik werd dus gewoon verraden door haar. Terwijl die zelfde medewerkster mij vaak hielp met checks en ik regelmatig een praatje maakte met haar. Ik was van plan om het personeel aan het eind van het jaar een doos chocola te geven om hen te bedanken voor de goede samenwerking het afgelopen jaar, maar daar zie ik nu vanaf...
raar, aangezien de filialen zelfs door onze beoordelingen kans maken op de jaarprijzen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167371848
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:01 schreef Nizno het volgende:

[..]

raar, aangezien de filialen zelfs door onze beoordelingen kans maken op de jaarprijzen.
Ja, daarom snap ik niet waarom ze zo moeilijk doen. De opdrachten worden tenslotte uitgevoerd voor het hoofdkantoor. Ook dat heb ik weleens uitgelegd maar daar werd niet op gereageerd. De handdoekenactie mocht een maand of 3 geleden wel gefotografeerd worden. Heel vreemd allemaal...
pi_167373189
Ik zie geen verschil met de vorige. Hij is wel ge update maar zie niks nieuws. Gebruik de kaart ook nooit dus daar heb ik geen last van.
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 17:35:33 #204
21636 Feestkabouter
pi_167374069
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:52 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil en ik kijk nooit op de kaart.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

+1

Ik werk ook nooit met die kaart dus niks anders opgemerkt :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:06 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie geen verschil met de vorige. Hij is wel ge update maar zie niks nieuws. Gebruik de kaart ook nooit dus daar heb ik geen last van.
dan merk je idd weinig verschil. de verschillen zitten em echt in de kaart.

ik merk een nieuwe feature die is toegevoegd, en die is wel geweldig: als je bij een opdracht specifiek kijkt naar de kaart, is er de optie om de locatie als bestemming in Google Maps (of een andere app) te starten. werkt als een dolle!
ik zal hem niet vaak gebruiken (want de meeste locaties ken ik al), maar het is wel echt een goeie toevoeging.

het roept echter de vraag op of het nog wel realistisch is van Roamler om nu ze er zelfs de route naar de locatie bij leveren toch nog de verantwoordelijkheid voor het bezoeken van de juiste locatie bij de Roamlers te leggen (ik blijf er af en toe tegenaan lopen bij zowel Roamler als SS dat de pin echt grondig verkeerd staat).

[ Bericht 16% gewijzigd door Feestkabouter op 16-12-2016 17:40:58 ]
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 17:40:01 #205
21636 Feestkabouter
pi_167374179
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:55 schreef Miek95 het volgende:

Vanochtend even naar de Etos gegaan voor een verzorgingscheck. Ik ging lekker mijn gang en was al klaar toen de baas naar mij toe kwam dat ik geen foto's meer mag maken. Ik uitgelegd dat ik er al heel lang kom en dat het personeel er niets van zegt. Hij was helaas voor geen enkele rede vatbaar en zei dat hij al diverse mailtjes heeft gestuurd naar Smartspotter over dezelfde kwestie bij een andere locatie. Dit heb ik nagevraagd maar dat klopt niet. Dat heb ik ook gezegd tegen hem, maar hij meende van wel. De locaties worden in ieder geval verwijderd door Smartspotter, dus daar gaan mijn inkomsten :(

Wat ik nog 't lulligste vond is dat de kassamedewerkster gauw smoesde naar baas dat ik foto's aan het maken was. Ik werd dus gewoon verraden door haar. Terwijl die zelfde medewerkster mij vaak hielp met checks en ik regelmatig een praatje maakte met haar. Ik was van plan om het personeel aan het eind van het jaar een doos chocola te geven om hen te bedanken voor de goede samenwerking het afgelopen jaar, maar daar zie ik nu vanaf...
dat is echt wel heel rot!!
ging je steeds gewoon aan de gang of vraag je wel elke keer toestemming?
ik vraag (ook in de Etossen waar ik al 100 keer ben geweest) wel altijd elke keer toestemming.

heb je ook aan die baas uitgelegd dat hij er bericht over heeft gehad van hun hoofdkantoor?
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 17:41:48 #206
21636 Feestkabouter
pi_167374228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:55 schreef Miek95 het volgende:
Ik werk wel met de kaart en het valt mij op dat het soms heel lang duurt voordat de opdrachten op de kaart verschijnen. Dat is ook nogal eens het geval bij Smartspotter...
en wat vind je van de clustering in de nieuwe versie van de app?
pi_167374952
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

dat is echt wel heel rot!!
ging je steeds gewoon aan de gang of vraag je wel elke keer toestemming?
ik vraag (ook in de Etossen waar ik al 100 keer ben geweest) wel altijd elke keer toestemming.

heb je ook aan die baas uitgelegd dat hij er bericht over heeft gehad van hun hoofdkantoor?
Meestal meldde ik mij even of als een medewerker mij begroette vertelde ik even dat ik weer voor een check kwam. Ik ging altijd netjes te werk en stoorde het personeel niet in hun werkzaamheden. Ook aan de baas uitgelegd dat hij bericht heeft gehad ja, maar daar wisten ze niets van. Blijkbaar worden die intranet berichten niet/nauwelijks gelezen :) Sowieso is die baas voor geen enkele rede vatbaar. Hij liep mij achterna de winkel uit toen ik al klaar was om te vragen waarvoor ik foto's maakte. Echt een gênante situatie...

Ik heb Smartspotter gemaild. Ze vinden het vervelend voor mij en gaan in gesprek met het hoofdkantoor zodat er een oplossing voor 2017 komt. Ik hoop het echt want ik kan nu geen checks meer doen in Veenendaal.

Wel vaker meegemaakt dat ik geen checks mocht doen maar dat was dan bij Etossen waar ik bijna nooit kom dus dan geeft het niet. Ik vind het vooral zo vreemd dat pas na een jaar gezegd wordt dat ik niet meer mag komen. :(
pi_167374968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en wat vind je van de clustering in de nieuwe versie van de app?
Ik moet zeggen dat ik daar nog niet naar gekeken heb. Ik gebruik de kaart wel regelmatig omdat ik familie heb wonen in andere delen van het land combineer ik vaak familiebezoek met checks :)
  † In Memoriam † zondag 18 december 2016 @ 21:56:43 #209
21636 Feestkabouter
pi_167431631
heb effe wat zitten excellen:

aan de mensen die ik heb uitgenodigd voor Roamler heb ik 5x2=10 euro verdiend omdat zij level 2 behaalden, plus 15,28 euro omdat die 5 opdrachten hebben uitgevoerd.

een paar duizend gewone opdrachten leverden me gemiddeld net geen 5 euro per stuk op.

een paar honderd Works opdrachten leverden me gemiddeld ruim 8 euro per stuk op...... dat vind ik verrassend weinig eigenlijk, voor mijn gevoel zitten er veel bij die een flink stuk meer opleveren, maar waarschijnlijk hebben er in de zomer wat Unilever ijs opdrachten of zo bij gezeten die minder opleverden. en ik heb voor een deel van de opdrachten de bonus pas later ontvangen als nabetaling (dik 40 nabetalingen van gemiddeld ruim 10 euro om allerlei redenen: bonus, onterechte afkeuring, etc).

een paar duizend gewone opdrachten leverden me gemiddeld net geen 5 euro per stuk op.
pi_167449560
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:41 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en wat vind je van de clustering in de nieuwe versie van de app?
Vandaag even gekeken en dat werkt echt voor geen meter! Ik kijk altijd of een bepaalde opdracht nog bijv. in Schoonhoven open staat en dat is bijna niet te doen op deze manier...
pi_167449614
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 21:56 schreef Feestkabouter het volgende:
heb effe wat zitten excellen:

aan de mensen die ik heb uitgenodigd voor Roamler heb ik 5x2=10 euro verdiend omdat zij level 2 behaalden, plus 15,28 euro omdat die 5 opdrachten hebben uitgevoerd.

een paar duizend gewone opdrachten leverden me gemiddeld net geen 5 euro per stuk op.

een paar honderd Works opdrachten leverden me gemiddeld ruim 8 euro per stuk op...... dat vind ik verrassend weinig eigenlijk, voor mijn gevoel zitten er veel bij die een flink stuk meer opleveren, maar waarschijnlijk hebben er in de zomer wat Unilever ijs opdrachten of zo bij gezeten die minder opleverden. en ik heb voor een deel van de opdrachten de bonus pas later ontvangen als nabetaling (dik 40 nabetalingen van gemiddeld ruim 10 euro om allerlei redenen: bonus, onterechte afkeuring, etc).

een paar duizend gewone opdrachten leverden me gemiddeld net geen 5 euro per stuk op.
Nog best een hoog gemiddelde! Ik verdien gemiddeld 2-3 euro per opdracht...
  † In Memoriam † maandag 19 december 2016 @ 18:54:32 #212
21636 Feestkabouter
pi_167450491
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:24 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Vandaag even gekeken en dat werkt echt voor geen meter! Ik kijk altijd of een bepaalde opdracht nog bijv. in Schoonhoven open staat en dat is bijna niet te doen op deze manier...
ja dat is ook mijn ervaring.
maar niet specifiek Schoonhoven dan :-)
slechts heel af en toe kom ik in je buurtje
  † In Memoriam † maandag 19 december 2016 @ 18:59:58 #213
21636 Feestkabouter
pi_167450650
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:26 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Nog best een hoog gemiddelde! Ik verdien gemiddeld 2-3 euro per opdracht...
vandaag in nog geen 5 uur weer 25 opdrachten met gemiddeld ruim 6,40 euro, allemaal geen Works. er is zat te verdienen......
waarschijnlijk zometeen nog even 2 a 3 uurtjes op pad.
pi_167461239
Heb wat aldi opdrachten aangevraagd, dan kan ik nog wat kerst inkopen daar doen :P
pi_167478158
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

vandaag in nog geen 5 uur weer 25 opdrachten met gemiddeld ruim 6,40 euro, allemaal geen Works. er is zat te verdienen......
waarschijnlijk zometeen nog even 2 a 3 uurtjes op pad.
Er staat inderdaad zat in de app, maar wel veel horeca checks en dat soort grut. Dat is totaal niet mijn ding...
pi_167478176
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ja dat is ook mijn ervaring.
maar niet specifiek Schoonhoven dan :-)
slechts heel af en toe kom ik in je buurtje
Ik woon daar niet in de buurt, maar kom daar af en toe voor familiebezoek ;) Overigens kom je denk ik ook niet vaak bij mij in de buurt haha.
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 21:08:14 #217
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167509011
Het overkomt me niet vaak maar net aangesproken bij de plus, heb daarom de check niet kunnen doen. Krijg je dan eigenlijk een vergoeding?

Ik vond de toon van de bedrijfsleider erg vervelend, had daarom ook geen zin om uit te leggen wat ik aan het doen was en gewoon gezegd "ok ik zal geen foto's meer maken". Hij had het erover dat het niet mocht vanwege veiligheid? 8)7
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167513716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:08 schreef MaJo het volgende:
Het overkomt me niet vaak maar net aangesproken bij de plus, heb daarom de check niet kunnen doen. Krijg je dan eigenlijk een vergoeding?

Ik vond de toon van de bedrijfsleider erg vervelend, had daarom ook geen zin om uit te leggen wat ik aan het doen was en gewoon gezegd "ok ik zal geen foto's meer maken". Hij had het erover dat het niet mocht vanwege veiligheid? 8)7
Je kunt het vermelden maar volgens mij krijg je de vergoeding niet. Kan het mis hebben hoor. Vandaag ook 2 checks in de plus gedaan en ze waren nogal lang. Ben denk ik wel 6x langs elke vakkenvuller gelopen :') maar geen 1x aangesproken :P

Ook een zelfscan opdracht bij de jumbo gedaan voor 9 euro.
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2016 @ 22:56:13 #219
21636 Feestkabouter
pi_167514037
als het niet te vaak voorkomt en het is bij Roamler en je maakt buiten een foto van de gevel en je legt de situatie uit, dan betaalt Roamler je meestal wel uit.

ik vandaag iets bijzonders in ongeveer dezelfde categorie:
ik deed een opdracht waarin een toestemmingsbrief zat, bij een supermarkt van een keten. de brief is duidelijk niet opgesteld door Roamler zelf, maar door de klant/opdrachtgever van Roamler (Scandinavian Tobacco Group).
in die brief staat dat het hoofdkantoor van de winkelketen toestemming heeft gegeven voor het onderzoek. de eigenaar van een van de winkels waar ik vandaag langsging zei dat hij emails van andere winkels en het hoofdkantoor heeft zien langskomen over deze Roamler opdracht en de inhoud van de toestemmingsbrief, en dat daarin duidelijk blijkt dat er helemaal nooit toestemming is gegeven voor de foto's.
ik mocht dus de foto's niet maken.

mogelijk (dat vermoeden heb ik wel eens vaker gehad bij een toestemmingsbrief) is deze brief bewust zo geformuleerd en gelogen in de hoop dat het op een makkelijke manier toch veel resultaten oplevert.
of mogelijk is er door STG wel over een onderzoek gesproken met het hoofdkantoor maar is daar (bewust of onbewust) niet bij genoemd dat dat met foto's zou gebeuren.
of zoiets....

nou ja, Roamler heeft me netjes uitbetaald.
  Moderator woensdag 21 december 2016 @ 23:06:44 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167514458
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Feestkabouter het volgende:
als het niet te vaak voorkomt en het is bij Roamler en je maakt buiten een foto van de gevel en je legt de situatie uit, dan betaalt Roamler je meestal wel uit.

ik vandaag iets bijzonders in ongeveer dezelfde categorie:
ik deed een opdracht waarin een toestemmingsbrief zat, bij een supermarkt van een keten. de brief is duidelijk niet opgesteld door Roamler zelf, maar door de klant/opdrachtgever van Roamler (Scandinavian Tobacco Group).
in die brief staat dat het hoofdkantoor van de winkelketen toestemming heeft gegeven voor het onderzoek. de eigenaar van een van de winkels waar ik vandaag langsging zei dat hij emails van andere winkels en het hoofdkantoor heeft zien langskomen over deze Roamler opdracht en de inhoud van de toestemmingsbrief, en dat daarin duidelijk blijkt dat er helemaal nooit toestemming is gegeven voor de foto's.
ik mocht dus de foto's niet maken.

mogelijk (dat vermoeden heb ik wel eens vaker gehad bij een toestemmingsbrief) is deze brief bewust zo geformuleerd en gelogen in de hoop dat het op een makkelijke manier toch veel resultaten oplevert.
of mogelijk is er door STG wel over een onderzoek gesproken met het hoofdkantoor maar is daar (bewust of onbewust) niet bij genoemd dat dat met foto's zou gebeuren.
of zoiets....

nou ja, Roamler heeft me netjes uitbetaald.
Ik heb inderdaad van veraf wat foto's gemaakt. Durfde niet van te dichtbij nog foto's te maken in de angst dat die bedrijfsleider naar buiten achter me aan zou komen :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  † In Memoriam † donderdag 22 december 2016 @ 00:12:58 #221
21636 Feestkabouter
pi_167516704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:06 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad van veraf wat foto's gemaakt. Durfde niet van te dichtbij nog foto's te maken in de angst dat die bedrijfsleider naar buiten achter me aan zou komen :')
op straat mag iedereen gewoon foto's maken, dus dat zou niet mogen uitmaken.
maar ik snap het gevoel.
ik heb die discussie ook wel eens gehad hoor, en dan zeg ik:
"u geeft me aan dat ik in uw winkel geen foto's meer mag maken, en ik heb u direct verteld dat ik dat zal respecteren. maar over wat ik op de openbare weg of in de openbare ruimte doe heeft u niets te zeggen. dat neemt niet weg dat ik het u wel wil uitleggen: voor het onderzoeksbureau maak ik een foto van de gevel, zodat ik kan aantonen dat ik in elk geval wel op de juiste locatie ben geweest."

maar ik heb in een tokkie-buurt ook wel eens meegemaakt dat het personeel van een Plus mij vertelde dat ze zelfs mijn telefoon zouden breken als ik buiten een foto van de gevel zou maken. die heb ik in hun gezicht uitgelachen (ik ben een grote brede vent van dik 100 kilo, meer spieren dan spek, dus dat helpt dan wel) en ik heb gemeld bij de bedrijfsleider van de winkel gemeld dat ik dat soort uitspraken niet accepteer. die reageerde er overigens vrij laconiek op........ hij wilde het er verder niet over hebben, dus ik weet niet of hij mij niet geloofde, of wel gewend was om deze kritiek te horen, of wat dan ook.
  Moderator donderdag 22 december 2016 @ 16:40:50 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167528507
Check is goedgekeurd, erg netjes ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167682124
En jullie nog wat checks gedaan afgelopen week? Ik heb vooral wat simpele checks gedaan van 7 euro of hoger o.a. het checken van sigaren, spellen (bij Bart Smit voor 17,50). chocoladedisplays, en go-pro displays. Ik werk momenteel niet alleen voor Smartspotter of Roamler, maar vooral voor Streetspotter en Mobeye :-)
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 19:12:58 #224
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167682242
Mobeye heeft hier in de buurt zowat nooit iets.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_167682320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
Mobeye heeft hier in de buurt zowat nooit iets.
Hier helaas ook niet. In mijn stad is momenteel bijna niets te doen, dus ik ga af en toe even op pad naar andere steden en daar staat soms wat open..
Helaas werkt de app van mobeye momenteel niet goed en kan ik daardoor geen checks uitvoeren.
  Moderator woensdag 28 december 2016 @ 20:59:50 #226
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167686376
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:08 schreef Miek95 het volgende:
En jullie nog wat checks gedaan afgelopen week? Ik heb vooral wat simpele checks gedaan van 7 euro of hoger o.a. het checken van sigaren, spellen (bij Bart Smit voor 17,50). chocoladedisplays, en go-pro displays. Ik werk momenteel niet alleen voor Smartspotter of Roamler, maar vooral voor Streetspotter en Mobeye :-)
Ik ken beiden niet, ga het eens checken.

Multivalue heeft ook erg weinig momenteel...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_167688371
Heb van de week wat aldi checks gedaan voor multi value. Ze zijn allemaal goedgekeurd maar kreeg wel de opmerking dat ik de vraag "wat mist u in het assortiment van aldi" & "waarom gaat u naar (bepaalde supermarkt) ipv aldi". Ik doe daar altijd kopieren/plakken want mijn antwoord is daar gewoon hetzelfde. Ik moet het bij elke opdracht dus anders formuleren -_-
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 01:59:23 #228
21636 Feestkabouter
pi_167730909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 21:41 schreef loezzzje het volgende:
Heb van de week wat aldi checks gedaan voor multi value. Ze zijn allemaal goedgekeurd maar kreeg wel de opmerking dat ik de vraag "wat mist u in het assortiment van aldi" & "waarom gaat u naar (bepaalde supermarkt) ipv aldi". Ik doe daar altijd kopieren/plakken want mijn antwoord is daar gewoon hetzelfde. Ik moet het bij elke opdracht dus anders formuleren -_-
vreemd.
en oneerlijk denk ik.

ik heb dit eerder ook gedaan, ik had een bestandje met wat teksten om met copy/paste in mijn verslagen te zetten (mijn eerlijke antwoorden op de vragen die niet specifiek over de bezochte winkel gaan). ik heb er in mijn contacten met MV wel eens naar gevraagd, maar ze vonden het toen niet erg dat het steeds dezelfde teksten waren.
nu dus blijkbaar wel, maar dat betekent dus dat de klant (hoofdkantoor van Aldi) erover heeft geklaagd dat teveel dezelfde mensen de rapporten voor MV maken, en nu wil MV blijkbaar de indruk wekken dat het toch meer verschillende personen zijn (er vanuitgaande dat de rapporten anoniem naar het hoofdkantoor van Aldi gaan).
ze zouden een maximum kunnen instellen, maar waarschijnlijk weten ze dat ze dan niet alle winkels bezocht krijgen. dan maar oneerlijk oplossen dus......... niet netjes van MV.
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 02:01:52 #229
21636 Feestkabouter
pi_167730930
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:08 schreef Miek95 het volgende:
En jullie nog wat checks gedaan afgelopen week? Ik heb vooral wat simpele checks gedaan van 7 euro of hoger o.a. het checken van sigaren, spellen (bij Bart Smit voor 17,50). chocoladedisplays, en go-pro displays. Ik werk momenteel niet alleen voor Smartspotter of Roamler, maar vooral voor Streetspotter en Mobeye :-)
thanks voor de tip, had er nog nooit van gehoord: vandaag Streetspotr geinstalleerd en de eerste 3 opdrachten uitgevoerd, 3 keer 7 euro in 1 winkelcentrum, lekker makkelijk.

Mobeye heb ik wel al wat langer, maar slechts een paar keer wat mee gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 02:04:08 #230
21636 Feestkabouter
pi_167730944
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Feestkabouter het volgende:
als het niet te vaak voorkomt en het is bij Roamler en je maakt buiten een foto van de gevel en je legt de situatie uit, dan betaalt Roamler je meestal wel uit.

ik vandaag iets bijzonders in ongeveer dezelfde categorie:
ik deed een opdracht waarin een toestemmingsbrief zat, bij een supermarkt van een keten. de brief is duidelijk niet opgesteld door Roamler zelf, maar door de klant/opdrachtgever van Roamler (Scandinavian Tobacco Group).
in die brief staat dat het hoofdkantoor van de winkelketen toestemming heeft gegeven voor het onderzoek. de eigenaar van een van de winkels waar ik vandaag langsging zei dat hij emails van andere winkels en het hoofdkantoor heeft zien langskomen over deze Roamler opdracht en de inhoud van de toestemmingsbrief, en dat daarin duidelijk blijkt dat er helemaal nooit toestemming is gegeven voor de foto's.
ik mocht dus de foto's niet maken.

mogelijk (dat vermoeden heb ik wel eens vaker gehad bij een toestemmingsbrief) is deze brief bewust zo geformuleerd en gelogen in de hoop dat het op een makkelijke manier toch veel resultaten oplevert.
of mogelijk is er door STG wel over een onderzoek gesproken met het hoofdkantoor maar is daar (bewust of onbewust) niet bij genoemd dat dat met foto's zou gebeuren.
of zoiets....

nou ja, Roamler heeft me netjes uitbetaald.
ik moet dit verhaal nog even aanvullen:
het blijkt dat er wel echt toestemming was van het hoofdkantoor van de keten, maar dat het erg onduidelijk was gecommuniceerd naar de winkels en er daardoor misverstanden over bestonden.
pi_167731170
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 01:59 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

vreemd.
en oneerlijk denk ik.

ik heb dit eerder ook gedaan, ik had een bestandje met wat teksten om met copy/paste in mijn verslagen te zetten (mijn eerlijke antwoorden op de vragen die niet specifiek over de bezochte winkel gaan). ik heb er in mijn contacten met MV wel eens naar gevraagd, maar ze vonden het toen niet erg dat het steeds dezelfde teksten waren.
nu dus blijkbaar wel, maar dat betekent dus dat de klant (hoofdkantoor van Aldi) erover heeft geklaagd dat teveel dezelfde mensen de rapporten voor MV maken, en nu wil MV blijkbaar de indruk wekken dat het toch meer verschillende personen zijn (er vanuitgaande dat de rapporten anoniem naar het hoofdkantoor van Aldi gaan).
ze zouden een maximum kunnen instellen, maar waarschijnlijk weten ze dat ze dan niet alle winkels bezocht krijgen. dan maar oneerlijk oplossen dus......... niet netjes van MV.
Ik vind het voornamelijk gek, er werd eerst niets over gezegd en nu is het ineens een probleem. Ik zal een stukje quoten uit de goedkeurings mail die ik kreeg. Geen idee of dit mag dus maar ff in spoiler;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maw, ik ben straks nog meer tijd kwijt aan die rapporten schrijven want ik moet mijn zelfde mening steeds anders formuleren.
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 09:04:58 #232
21636 Feestkabouter
pi_167732273
Vraag MV of je het formulier mag printen en dan met pen invullen, dan weten ze zeker dat het authentiek is.
pi_167732601
Als ze willen dat het authentiek is dan moeten ze maar 1 winkel per persoon aanwijzen maar ze weten ook wel dat ze dan niet alle winkels bezocht krijgen.
  vrijdag 30 december 2016 @ 09:47:32 #234
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167733069
Laatste paar maanden geen checks meer gedaan. De leukigheid is er vanaf. Opdrachten worden te groot, je moet je overal melden en de kans op fouten is groter.
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 09:57:06 #235
21636 Feestkabouter
pi_167733279
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Sunri5e het volgende:
Laatste paar maanden geen checks meer gedaan. De leukigheid is er vanaf. Opdrachten worden te groot, je moet je overal melden en de kans op fouten is groter.
het gaat met vlagen, als ik kijk wat ik de afgelopen maand heb gedaan dan klopt dat zeker niet allemaal. vooral heel veel kleine opdrachten voor 7 a 9 euro, met een kleine kans op fouten.

als je lol hebt in deze bezigheden is het zonde om meteen af te haken als er even wat weken met minder leuke opdrachten zijn.
pi_167734013
Ik heb nu al 3 maanden bijna niks gedaan voor roamler. Steeds denk ik oh er komen wel weer meer opdrachten, maar dat gebeurd steeds niet. Rond deze tijd is het natuurlijk rustig door de feestdagen maar ik heb al bijna 3 maanden bijna niks meer gedaan. Kreeg wel een mail van ze met mijn inkomsten van 2016. Dat was dan wel weer leuk om te zien.
pi_167734611
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 02:01 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

thanks voor de tip, had er nog nooit van gehoord: vandaag Streetspotr geinstalleerd en de eerste 3 opdrachten uitgevoerd, 3 keer 7 euro in 1 winkelcentrum, lekker makkelijk.

Mobeye heb ik wel al wat langer, maar slechts een paar keer wat mee gedaan.
Graag gedaan! Ik zit in een app groep met een paar Roamler/Smart fanaten en kreeg daar de tip :) Bij alle bever locaties staat 2x dezelfde opdracht open. Ik voer alle 2 de opdrachten exact hetzelfde uit en beide worden goedgekeurd. Lekker verdienen zo :)
pi_167734789
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 09:57 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

het gaat met vlagen, als ik kijk wat ik de afgelopen maand heb gedaan dan klopt dat zeker niet allemaal. vooral heel veel kleine opdrachten voor 7 a 9 euro, met een kleine kans op fouten.

als je lol hebt in deze bezigheden is het zonde om meteen af te haken als er even wat weken met minder leuke opdrachten zijn.
Ik doe ook vooral opdrachten voor 7 euro of hoger. Gisteren nog 2 combinatiechecks gedaan voor 12,50 en 13 euro. Dat kost wel even wat tijd, maar beter te doen dan al die 2 euro opdrachten met 20 foto's :)

Al met al was het voor mij een goed jaar 2600 euro met Roamler en met Smartspotter 2000 euro verdiend. De laatste maanden zijn mijn inkomsten wel wat afgenomen door o.a. minder tijd, meer concurrentie en gedoe met Etos. Ik heb contact opgenomen met Smartspotter, ben in gesprek gegaan met Etos hoofdkantoor maar er is geen oplossing gekomen. Zowel Smartspotter als het Etos hoofdkantoor raadden mij aan om in gesprek te gaan met de manager. Helaas gaat dat niet lukken omdat de manager niet in gesprek met mij wil. Ik laat het een paar maanden rusten en ga dan een brief sturen met de vraag of hij alsnog in gesprek met mij wil..
Etos hoofdkantoor vind het absoluut niet kunnen hoe ik behandeld ben, maar daar kunnen ze de manager niet op aanspreken...
pi_167735042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:56 schreef Miek95 het volgende:

[..]
Etos hoofdkantoor vind het absoluut niet kunnen hoe ik behandeld ben, maar daar kunnen ze de manager niet op aanspreken...
Dat lijkt me nergens op te slaan
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2016 @ 11:46:51 #240
21636 Feestkabouter
pi_167736151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 11:06 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dat lijkt me nergens op te slaan
als het een franchise nemer is, dan is ie dus eigen ondernemer en mag ie een hoop dingen zelf bepalen.
zo heb ik ook gedrag van management van Plus supermarkten meegemaakt waar het hoofdkantoor niks tegen kan doen.
pi_167751608
Vandaag voor het eerst 4 opdrachten gedaan van mobeye. Nog beetje onwennig omdat ik de app nog niet goed ken maar ben benieuwd.
pi_167762443
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef loezzzje het volgende:
Vandaag voor het eerst 4 opdrachten gedaan van mobeye. Nog beetje onwennig omdat ik de app nog niet goed ken maar ben benieuwd.
Leuk! Opdrachten worden niet heel vlot nagekeken en uitbetalen kan vanaf ¤7,00 euro. Ik ben blij dat er nu opdrachten van ¤7,00 euro zijn, want er zijn maar zelden opdrachten..
Overigens worden opdrachten niet snel afgekeurd :)
pi_167763688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 19:08 schreef Miek95 het volgende:
En jullie nog wat checks gedaan afgelopen week? Ik heb vooral wat simpele checks gedaan van 7 euro of hoger o.a. het checken van sigaren, spellen (bij Bart Smit voor 17,50). chocoladedisplays, en go-pro displays. Ik werk momenteel niet alleen voor Smartspotter of Roamler, maar vooral voor Streetspotter en Mobeye :-)
Ik heb mobeye en streetspotr ook gedownload. Maar streetspottr is alleen in t Engels of Duits? Ik ben heel slecht in andere talen. Of kan ik hem op 1 of andere manier op Nederlands zetten?
pi_167764050
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 22:06 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Leuk! Opdrachten worden niet heel vlot nagekeken en uitbetalen kan vanaf ¤7,00 euro. Ik ben blij dat er nu opdrachten van ¤7,00 euro zijn, want er zijn maar zelden opdrachten..
Overigens worden opdrachten niet snel afgekeurd :)
Het waren idd 4 opdrachten van 7 euro. Er stond er eigenlijk maar 1 in op verschillende locaties. Chocolade check van AH. Wat ik wel een beetje vreemd vond was dat ik in 2 AH's het display niet kon vinden maar wel alle velden moest invullen. Ook de smaak vraag, daar was geen optie "geen smaken" dus heb maar 1 ingevuld en bij opmerkingen gezegd dat er niks was. Ik hoop dat ze het begrijpen en gewoon goedkeuren.

Heb jij dat ook gehad dat je het display niet kon vinden?
  † In Memoriam † zaterdag 31 december 2016 @ 09:54:54 #245
21636 Feestkabouter
pi_167775700
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Het waren idd 4 opdrachten van 7 euro. Er stond er eigenlijk maar 1 in op verschillende locaties. Chocolade check van AH. Wat ik wel een beetje vreemd vond was dat ik in 2 AH's het display niet kon vinden maar wel alle velden moest invullen. Ook de smaak vraag, daar was geen optie "geen smaken" dus heb maar 1 ingevuld en bij opmerkingen gezegd dat er niks was. Ik hoop dat ze het begrijpen en gewoon goedkeuren.

Heb jij dat ook gehad dat je het display niet kon vinden?
ik hetzelfde.
wel heel kwalijk: ze vragen nu om 2 controle foto's, dat is prima, maar daar kom je echt pas achter als je in die situatie bent. stel dat je daar bent en er dan pas achter komt dat je 10 controle foto's moet maken...... wat dat betreft is Smartspotter wel duidelijker.
pi_167776160
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 09:54 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik hetzelfde.
wel heel kwalijk: ze vragen nu om 2 controle foto's, dat is prima, maar daar kom je echt pas achter als je in die situatie bent. stel dat je daar bent en er dan pas achter komt dat je 10 controle foto's moet maken...... wat dat betreft is Smartspotter wel duidelijker.
Idd. De controle foto's waren geen probleem, maar dat je dan alle velden moet invullen, er was ook geen nvt optie ofzo dus heb gewoon overal nee ingevuld. Er is nog wel ruimte voor verbetering want zo is het nogal onduidelijk. Daarom was ik blij dat ik bij die 2 andere het display wel kon vinden, maakt de opdracht toch al een stuk makkelijker.
pi_167777617
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 22:31 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Ik heb mobeye en streetspotr ook gedownload. Maar streetspottr is alleen in t Engels of Duits? Ik ben heel slecht in andere talen. Of kan ik hem op 1 of andere manier op Nederlands zetten?
Het is in het engels. Ik ben ook niet goed in Engels, maar begrijp wel wat ze bedoelen met de go-pro check :)
pi_167777643
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Het waren idd 4 opdrachten van 7 euro. Er stond er eigenlijk maar 1 in op verschillende locaties. Chocolade check van AH. Wat ik wel een beetje vreemd vond was dat ik in 2 AH's het display niet kon vinden maar wel alle velden moest invullen. Ook de smaak vraag, daar was geen optie "geen smaken" dus heb maar 1 ingevuld en bij opmerkingen gezegd dat er niks was. Ik hoop dat ze het begrijpen en gewoon goedkeuren.

Heb jij dat ook gehad dat je het display niet kon vinden?
Tot nu toe op alle locaties de display kunnen vinden. Nu staan er overal in de winkels volop displays dus soms was het wel flink zoeken...
pi_167792983
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:15 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Het is in het engels. Ik ben ook niet goed in Engels, maar begrijp wel wat ze bedoelen met de go-pro check :)
Bij mij is hij Engels en Duits door elkaar. Heel raar!
pi_167853544
Wat een drama bij roamler. Er staat 1 opdracht in de lijst die ik kan doen :{

Bij mobeye heeft het even geduurd maar ze zijn goedgekeurd :D
pi_167856830
Fijn Loezzzje! Hier is ook niets te doen bij zowel Smartspotter als Roamler. Bij Smartspotter waren er wel een paar opdrachten maar die zijn ingepikt door iemand anders. Ik vind het niet heel erg, 't is veel te koud om voor 4 euro op de fiets te springen. ;)
pi_167857175
Misschien dat ik morgen nog wat voor mobeye ga doen maar ze zijn niet heel dichtbij dus ik ben nog aan het bedenken of de verdiensten dan rendabel zijn ;)
pi_167857339
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:26 schreef loezzzje het volgende:
Misschien dat ik morgen nog wat voor mobeye ga doen maar ze zijn niet heel dichtbij dus ik ben nog aan het bedenken of de verdiensten dan rendabel zijn ;)
Ik ga er donderdag nog 1 doen in Amersfoort. Ik wilde die vorige week al doen, maar toen sloot de app steeds af, als ik op voltooien klikte. Nu geen last meer van, dus donderdag nog eens een poging wagen ;)
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2017 @ 18:27:00 #254
21636 Feestkabouter
pi_167860938
Ik weet niet of die opdracht er donderdag nog is, je moet immers snel zijn want de opdracht staat 'enkel 2 dagen' open! :P

/sarcasme
pi_167861494
Ik was van plan met m'n oudste dochter morgen de stad in te gaan en wat opdrachten te doen, ik hoop dat er wel wat meer instaat dan nu... is echt dramatisch al een paar dagen...
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2017 @ 19:58:04 #256
21636 Feestkabouter
pi_167863464
Er was in december een hoop te doen voor ons, en in heel veel bedrijfstakken is het begin januari even een beetje rustig, misschien blijft het deze week nog wel aardig rustig maar het komt vast snel weer op gang.
pi_167864069
Klopt, en door omstandigheden had ik toen geen tijd...Nu heb ik tijd en zul je net zien... maar komt vast goed!
pi_167869721
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:32 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik ga er donderdag nog 1 doen in Amersfoort. Ik wilde die vorige week al doen, maar toen sloot de app steeds af, als ik op voltooien klikte. Nu geen last meer van, dus donderdag nog eens een poging wagen ;)
Ik heb er 3 op de planning staan, samen met 4 aldi bezoeken van MV. Dus ik kom morgen mijn dag wel productief door. Als er nou bij SS & roamler ook nog wat in staat morgen dan ben ik helemaal blij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 18:27 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik weet niet of die opdracht er donderdag nog is, je moet immers snel zijn want de opdracht staat 'enkel 2 dagen' open! :P

/sarcasme
Ik heb de app nou een week en dat staat er de hele tijd al in (en misschien al wel langer) _O-
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2017 @ 07:48:39 #259
21636 Feestkabouter
pi_167871823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:32 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik ga er donderdag nog 1 doen in Amersfoort. Ik wilde die vorige week al doen, maar toen sloot de app steeds af, als ik op voltooien klikte. Nu geen last meer van, dus donderdag nog eens een poging wagen ;)
Als je nou vandaag nog kon gaan kon je ook de opdracht bij KPN nog even mee pikken: 12,50 voor 3 simpele foto's
pi_167872582
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 07:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Als je nou vandaag nog kon gaan kon je ook de opdracht bij KPN nog even mee pikken: 12,50 voor 3 simpele foto's
ja, die ga ik zo ook nog doen. Easy money:)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_167872961
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 07:48 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

Als je nou vandaag nog kon gaan kon je ook de opdracht bij KPN nog even mee pikken: 12,50 voor 3 simpele foto's
Best kans dat de opdracht even verlengd wordt. Ik kom er echter pas morgen. En heb geen tijd om vandaag te gaan helaas...
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2017 @ 10:43:00 #262
21636 Feestkabouter
pi_167873789
Als er in Roamler staat 'nog 13 uur', dan loopt het doorgaans wel echt af volgens mij
pi_167873801
Kpn Groningen is net door mij gedaan. 2 minuutjes werk en gratis koffie.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_167880338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:43 schreef Feestkabouter het volgende:
Als er in Roamler staat 'nog 13 uur', dan loopt het doorgaans wel echt af volgens mij
Regelmatig meegemaakt dat de opdracht dan toch nog verlengd werd. Als Roamler de allerlaatste inzending nog nodig heeft, verlengen ze gerust ;)
pi_167882731
Nog 2 opdrachten gedaan voor mobeye, de 3de die ik wilde doen was weg :{ Nu 42 euro opgebouwd daar, eerst maar eens kijken hoe het met uitbetalen gaat.
pi_167882780
Vanochtend ging ik naar de Kruidvat voor de vitamineopdracht. Ik liep nog even in de winkel rond om de opdracht te verzenden. Ik kijk altijd even in de app of er soms nog een opdracht te doen is en ineens zag ik dat er in diezelfde Kruidvat nog een opdracht te doen was. Ik loop naar het schap van Yokebe en kwam daar een andere Roamler tegen die met diezelfde opdracht bezig was. Nu was de opdracht bij haar verlopen, maar ze kon 'm nog wel inzenden en dacht toch wel het geld te krijgen. Nou dat lijkt mij van niet. Wij raakte aan de praat over opdrachten en toen vertelde dat ze zich voor bijna iedere opdracht meldt in de winkels. Zij wil namelijk de opdrachten niet anoniem doen. Maar dat is juist de bedoeling toch van dit werk!?
Zo was ze al een paar keer naar de Etos geweest in de hoop toch toestemming te krijgen. Maar dat kreeg ze iedere keer niet. Ik heb haar op het hart gedrukt niet meer naar die Etos te gaan en daar ging ze mee akkoord. De manager had al dreigend tegen haar gezegd, dat hij haar zou slaan als ze nog foto's komt maken dus ik snap niet waarom ze steeds terug gaat naar die winkel.

Melden jullie je ook vaak voor een opdracht? Ik verbaas mij er echt over dat zij zich overal meldt voor een opdracht. Dat is namelijk helemaal niet de bedoeling. En ik hoop dat dat geen gevolgen heeft voor mij, want ik kan mij voorstellen dat personeel nu is ingelicht over mysteryshoppers en dat ze daar op moeten letten.
pi_167882793
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:54 schreef loezzzje het volgende:
Nog 2 opdrachten gedaan voor mobeye, de 3de die ik wilde doen was weg :{ Nu 42 euro opgebouwd daar, eerst maar eens kijken hoe het met uitbetalen gaat.
Uitbetalen kan via o.a. via Paypal :-)
pi_167882932
^ik meld me nooit. opdrachten waarbij je je moet melden die doe ik niet. ik voel me er niet gemakkelijk bij om dat te doen en ik vind dat gewoon niet leuk. het zou het natuurlijk wel een heel stuk makkelijker maken als je niet zo stiekem hoeft te doen maar het is niet de bedoeling. roamler zegt heel vaak dat het hoofdkantoor ervan af weet maar ik heb hier al te vaak gelezen dat dit niet zo is en dan sta je daar in zo'n winkel toch een beetje voor paal.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Uitbetalen kan via o.a. via Paypal :-)
Ja, ik heb uitbetaling aangevraagd en nu maar kijken wat er gebeurd :)
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2017 @ 20:16:40 #269
21636 Feestkabouter
pi_167886318
Ik heb ook zojuist mijn eerste betalingen bij Streetspotr en Mobeye aangevraagd.
Mobeye had ik al langer, maar ik had slechts 1 opdracht gedaan die me 3 euro had opgeleverd.
Nu inmiddels ruim 100 euro bij de 2 samen, eens kijken hoe vlot dat gaat.......
'Binnen 30 dagen' (Streetspotr) kan in theorie ook binnen een paar dagen zijn, maar ik neem aan dat ze die termijn aanhouden omdat ze 1 keer per maand een uitbetaalronde doen of zo.
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2017 @ 20:22:06 #270
21636 Feestkabouter
pi_167886514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 23:43 schreef loezzzje het volgende:

Ik heb de app nou een week en dat staat er de hele tijd al in (en misschien al wel langer) _O-
ik zag net op FB bij Mobeye dat de opdracht op 9 december online is gekomen....... dit zijn wel 2 extreem lange dagen _O-
pi_167887024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:22 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik zag net op FB bij Mobeye dat de opdracht op 9 december online is gekomen....... dit zijn wel 2 extreem lange dagen _O-
wel slecht zeg _O- ik zou er opzich nog wel een aantal willen doen, zo makkelijk die opdracht. alleen is de dichtstbijzijnde voor mij nu 40km rijden en die daarna 65km :{
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2017 @ 12:50:05 #272
21636 Feestkabouter
pi_167899009
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 16:26 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Regelmatig meegemaakt dat de opdracht dan toch nog verlengd werd. Als Roamler de allerlaatste inzending nog nodig heeft, verlengen ze gerust ;)
en dit keer heb je gelijk gekregen, hij staat er nog in.
hopelijk morgen ook nog, dan kom ik langs Amersfoort.
pi_167900250
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:50 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

en dit keer heb je gelijk gekregen, hij staat er nog in.
hopelijk morgen ook nog, dan kom ik langs Amersfoort.
Jij mag 'm doen. Ik was vandaag wel in Amersfoort maar meer richting Leusden en daar was het nog bijna 7 km vandaan. Ik heb i.p.v. daarvan even wat andere opdrachten gedaan die net zoveel opbrachten als die opdracht...
pi_167900412
Zo al flink wat Jumbo's bezocht voor de smeerkaasopdracht. Echt een makkelijke opdracht en met maar weinig optionele foto's als er geen actieplek is. En die actieplekken ben ik tot nu toe nog maar weinig tegen gekomen. Ook nog de milde yoghurt check bij SS gedaan, die is op zich ook wel goed te doen maar daar moet je 2 plekken met activia zoeken. Als er maar 1 plek is moet je 8 optionele foto's maken... En dat vind ik wel een nadeel want waarom zou een winkel als ze een activia display hebben ook nog een koeling met activia vullen, daar zie ik de logica niet van in.
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2017 @ 15:52:58 #275
21636 Feestkabouter
pi_167903603
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:33 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Jij mag 'm doen. Ik was vandaag wel in Amersfoort maar meer richting Leusden en daar was het nog bijna 7 km vandaan. Ik heb i.p.v. daarvan even wat andere opdrachten gedaan die net zoveel opbrachten als die opdracht...
ik zag dat de Mobeye chocolade opdracht in Amersfoort inmiddels verdwenen was ja
pi_167906781
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 15:52 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ik zag dat de Mobeye chocolade opdracht in Amersfoort inmiddels verdwenen was ja
Daar ben ik inderdaad geweest. De display kon ik helaas niet vinden, maar die is natuurlijk nu de feestdagen voorbij zijn weggehaald. Ach, een paar overzichtsfoto's maken vind ik geen probleem en de opdracht is al goedgekeurd :)

KPN-opdracht is inmiddels ook weg.
pi_167965158
Nou dat ging snel. Ik lig er al uit bij roamler voor widm _O-
  Moderator zaterdag 7 januari 2017 @ 23:49:10 #278
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167965869
Helemaal vergeten. Kut dat die opdrachten nu apart staan, mis ik ze steeds.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_167970560
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 23:25 schreef loezzzje het volgende:
Nou dat ging snel. Ik lig er al uit bij roamler voor widm _O-
ik ook. Had Vincent als Mol opgegeven..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_167970901
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 07:39 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ik ook. Had Vincent als Mol opgegeven..
ik ook. had gewoon 2 mensen opgegeven die een vrijstelling hadden, dacht dan ben ik sowieso door, maar dat liep dus ff anders :P
pi_167983849
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 20:16 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik heb ook zojuist mijn eerste betalingen bij Streetspotr en Mobeye aangevraagd.
Mobeye had ik al langer, maar ik had slechts 1 opdracht gedaan die me 3 euro had opgeleverd.
Nu inmiddels ruim 100 euro bij de 2 samen, eens kijken hoe vlot dat gaat.......
'Binnen 30 dagen' (Streetspotr) kan in theorie ook binnen een paar dagen zijn, maar ik neem aan dat ze die termijn aanhouden omdat ze 1 keer per maand een uitbetaalronde doen of zo.
Ik heb streetspottr gedownload en het is in het Engels. Kun je dit veranderen en zo niet, moet je antwoord geven in het Engels of kan het in het Nederlands?
  Moderator zondag 8 januari 2017 @ 19:34:52 #282
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167984098
Soms in het Duits bij Streetspotr
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_167996542
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:25 schreef Lvdgvb het volgende:

[..]

Ik heb streetspottr gedownload en het is in het Engels. Kun je dit veranderen en zo niet, moet je antwoord geven in het Engels of kan het in het Nederlands?
Nee kun je niet veranderen. Je moet in het Engels antwoord geven :-)
pi_167996776
Ik heb streetspotr eraf gehaald. Vond het totaal niet handig en ook geen leuke opdrachten bij mij in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2017 @ 09:20:35 #285
21636 Feestkabouter
pi_167997248
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 08:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb streetspotr eraf gehaald. Vond het totaal niet handig en ook geen leuke opdrachten bij mij in de buurt.
heb er vorige week heel makkelijk 10x7 euro mee verdiend........ eigenlijk zelfs 3x14 + 4x7, want op 3 locaties kon ik de opdracht dubbel doen (raar).
nu is het akelig leeg in NL, benieuwd wanneer er weer iets in komt te staan.

maar ja, Roamler is op het moment ook akelig leeg.
pi_167997396
Roamler is inderdaad akelig leeg, staat bij mij maar 1 opdracht in, die van koek en snoep...
pi_167998690
Bij Roamler inderdaad akelig leeg, maar ook bij Smartspotter niet heel veel soeps :-)
pi_167999635
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 10:39 schreef Miek95 het volgende:
Bij Roamler inderdaad akelig leeg, maar ook bij Smartspotter niet heel veel soeps :-)
Heel veel van die verschrikkelijke frituur opdrachten. Hoe kun je die nou onopvallend doen..?
pi_168000428
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 11:34 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

Heel veel van die verschrikkelijke frituur opdrachten. Hoe kun je die nou onopvallend doen..?
Dat gaat bijna niet, tenzij de vriezer achterin de winkel is :-)
pi_168000510
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:24 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Dat gaat bijna niet, tenzij de vriezer achterin de winkel is :-)
En dat heb ik dus nog nooit meegemaakt....
pi_168001006
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:29 schreef Suziekoe het volgende:

[..]

En dat heb ik dus nog nooit meegemaakt....
De lokale Jumbo en Albert Heijn :)
Alleen heb ik helaas die opdracht er niet tussen staan.

Streetspottr lijkt de beloningen ook afhankelijk van de tijd te doen. Er staat bij mij op het werk in de buurt een Lidl opdracht open, die was vanmorgen 12.50, nu 10 euro. Ga hem even in de gaten houden, maar zag er makkelijk uit, die opdracht.

[ Bericht 16% gewijzigd door Marco001 op 09-01-2017 12:55:03 ]
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  † In Memoriam † maandag 9 januari 2017 @ 12:59:50 #292
21636 Feestkabouter
pi_168001350
zojuist netjes betaald gekregen door Mobeye.
pi_168002109
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 12:49 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De lokale Jumbo en Albert Heijn :)
Alleen heb ik helaas die opdracht er niet tussen staan.

Streetspottr lijkt de beloningen ook afhankelijk van de tijd te doen. Er staat bij mij op het werk in de buurt een Lidl opdracht open, die was vanmorgen 12.50, nu 10 euro. Ga hem even in de gaten houden, maar zag er makkelijk uit, die opdracht.
Ik zie helemaal geen betaalde opdrachten staan bij Streetspotter, in welke regio zit jij?
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 13:30:09 #294
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_168002211
Hier ook geen betaalde daar. Ik heb vorige week een fotoopdracht gedaan (alleen punten) en die is nog niet eens gekeurd.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_168002298
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 13:26 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik zie helemaal geen betaalde opdrachten staan bij Streetspotter, in welke regio zit jij?
Ik woon c.a. 15 km van Groningen af, werk in Veendam.
Meeste Streetspotter opdrachten lijken in Duitsland te zijn.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_168004794
Ik heb net even weer ingelogd op Roamler. Deed het vroeger vaak, nu zijn de prijzen wat hoger.
Ik zie dat ik nog een invite kan weggeven. kan ik iemand verblijden?

[ Bericht 5% gewijzigd door WIFIvanuitderuimte op 09-01-2017 17:00:57 ]
pi_168005054
Ik heb vorige week betaling aangevraagd bij mobeye en er staat nog steeds in behandeling. Hoelang duurt zoiets? Ik ga geen opdrachten meer uitvoeren tot ik deze 40 euro heb.
pi_168008352
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 15:48 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb vorige week betaling aangevraagd bij mobeye en er staat nog steeds in behandeling. Hoelang duurt zoiets? Ik ga geen opdrachten meer uitvoeren tot ik deze 40 euro heb.
Ik heb vorige week ook betaling betaling aangevraagd en kreeg vandaag bericht dat het geld is overgemaakt naar mijn paypal account. Het duurt meestal wel een paar dagen, maar ze maken het echt over.
pi_168008683
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 18:15 schreef Miek95 het volgende:

[..]

Ik heb vorige week ook betaling betaling aangevraagd en kreeg vandaag bericht dat het geld is overgemaakt naar mijn paypal account. Het duurt meestal wel een paar dagen, maar ze maken het echt over.
ok dan wacht ik nog af. thanks iig :)
pi_168008723
Vanmiddag nog even een milde yoghurt check en een vers check gedaan. Jammer dat de milde yoghurt check niet in iedere jumbo te doen is, anders had ik er nog veel meer gedaan :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Miek95 op 09-01-2017 21:08:51 ]
pi_168049406
En dicht
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')