Ik ken beiden niet, ga het eens checken.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:08 schreef Miek95 het volgende:
En jullie nog wat checks gedaan afgelopen week? Ik heb vooral wat simpele checks gedaan van 7 euro of hoger o.a. het checken van sigaren, spellen (bij Bart Smit voor 17,50). chocoladedisplays, en go-pro displays. Ik werk momenteel niet alleen voor Smartspotter of Roamler, maar vooral voor Streetspotter en Mobeye :-)
vreemd.quote:Op woensdag 28 december 2016 21:41 schreef loezzzje het volgende:
Heb van de week wat aldi checks gedaan voor multi value. Ze zijn allemaal goedgekeurd maar kreeg wel de opmerking dat ik de vraag "wat mist u in het assortiment van aldi" & "waarom gaat u naar (bepaalde supermarkt) ipv aldi". Ik doe daar altijd kopieren/plakken want mijn antwoord is daar gewoon hetzelfde. Ik moet het bij elke opdracht dus anders formuleren -_-
thanks voor de tip, had er nog nooit van gehoord: vandaag Streetspotr geinstalleerd en de eerste 3 opdrachten uitgevoerd, 3 keer 7 euro in 1 winkelcentrum, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 28 december 2016 19:08 schreef Miek95 het volgende:
En jullie nog wat checks gedaan afgelopen week? Ik heb vooral wat simpele checks gedaan van 7 euro of hoger o.a. het checken van sigaren, spellen (bij Bart Smit voor 17,50). chocoladedisplays, en go-pro displays. Ik werk momenteel niet alleen voor Smartspotter of Roamler, maar vooral voor Streetspotter en Mobeye :-)
ik moet dit verhaal nog even aanvullen:quote:Op woensdag 21 december 2016 22:56 schreef Feestkabouter het volgende:
als het niet te vaak voorkomt en het is bij Roamler en je maakt buiten een foto van de gevel en je legt de situatie uit, dan betaalt Roamler je meestal wel uit.
ik vandaag iets bijzonders in ongeveer dezelfde categorie:
ik deed een opdracht waarin een toestemmingsbrief zat, bij een supermarkt van een keten. de brief is duidelijk niet opgesteld door Roamler zelf, maar door de klant/opdrachtgever van Roamler (Scandinavian Tobacco Group).
in die brief staat dat het hoofdkantoor van de winkelketen toestemming heeft gegeven voor het onderzoek. de eigenaar van een van de winkels waar ik vandaag langsging zei dat hij emails van andere winkels en het hoofdkantoor heeft zien langskomen over deze Roamler opdracht en de inhoud van de toestemmingsbrief, en dat daarin duidelijk blijkt dat er helemaal nooit toestemming is gegeven voor de foto's.
ik mocht dus de foto's niet maken.
mogelijk (dat vermoeden heb ik wel eens vaker gehad bij een toestemmingsbrief) is deze brief bewust zo geformuleerd en gelogen in de hoop dat het op een makkelijke manier toch veel resultaten oplevert.
of mogelijk is er door STG wel over een onderzoek gesproken met het hoofdkantoor maar is daar (bewust of onbewust) niet bij genoemd dat dat met foto's zou gebeuren.
of zoiets....
nou ja, Roamler heeft me netjes uitbetaald.
Ik vind het voornamelijk gek, er werd eerst niets over gezegd en nu is het ineens een probleem. Ik zal een stukje quoten uit de goedkeurings mail die ik kreeg. Geen idee of dit mag dus maar ff in spoiler;quote:Op vrijdag 30 december 2016 01:59 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
vreemd.
en oneerlijk denk ik.
ik heb dit eerder ook gedaan, ik had een bestandje met wat teksten om met copy/paste in mijn verslagen te zetten (mijn eerlijke antwoorden op de vragen die niet specifiek over de bezochte winkel gaan). ik heb er in mijn contacten met MV wel eens naar gevraagd, maar ze vonden het toen niet erg dat het steeds dezelfde teksten waren.
nu dus blijkbaar wel, maar dat betekent dus dat de klant (hoofdkantoor van Aldi) erover heeft geklaagd dat teveel dezelfde mensen de rapporten voor MV maken, en nu wil MV blijkbaar de indruk wekken dat het toch meer verschillende personen zijn (er vanuitgaande dat de rapporten anoniem naar het hoofdkantoor van Aldi gaan).
ze zouden een maximum kunnen instellen, maar waarschijnlijk weten ze dat ze dan niet alle winkels bezocht krijgen. dan maar oneerlijk oplossen dus......... niet netjes van MV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maw, ik ben straks nog meer tijd kwijt aan die rapporten schrijven want ik moet mijn zelfde mening steeds anders formuleren.
het gaat met vlagen, als ik kijk wat ik de afgelopen maand heb gedaan dan klopt dat zeker niet allemaal. vooral heel veel kleine opdrachten voor 7 a 9 euro, met een kleine kans op fouten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 09:47 schreef Sunri5e het volgende:
Laatste paar maanden geen checks meer gedaan. De leukigheid is er vanaf. Opdrachten worden te groot, je moet je overal melden en de kans op fouten is groter.
Graag gedaan! Ik zit in een app groep met een paar Roamler/Smart fanaten en kreeg daar de tipquote:Op vrijdag 30 december 2016 02:01 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
thanks voor de tip, had er nog nooit van gehoord: vandaag Streetspotr geinstalleerd en de eerste 3 opdrachten uitgevoerd, 3 keer 7 euro in 1 winkelcentrum, lekker makkelijk.
Mobeye heb ik wel al wat langer, maar slechts een paar keer wat mee gedaan.
Ik doe ook vooral opdrachten voor 7 euro of hoger. Gisteren nog 2 combinatiechecks gedaan voor 12,50 en 13 euro. Dat kost wel even wat tijd, maar beter te doen dan al die 2 euro opdrachten met 20 foto'squote:Op vrijdag 30 december 2016 09:57 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
het gaat met vlagen, als ik kijk wat ik de afgelopen maand heb gedaan dan klopt dat zeker niet allemaal. vooral heel veel kleine opdrachten voor 7 a 9 euro, met een kleine kans op fouten.
als je lol hebt in deze bezigheden is het zonde om meteen af te haken als er even wat weken met minder leuke opdrachten zijn.
Dat lijkt me nergens op te slaanquote:Op vrijdag 30 december 2016 10:56 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Etos hoofdkantoor vind het absoluut niet kunnen hoe ik behandeld ben, maar daar kunnen ze de manager niet op aanspreken...
als het een franchise nemer is, dan is ie dus eigen ondernemer en mag ie een hoop dingen zelf bepalen.quote:
Leuk! Opdrachten worden niet heel vlot nagekeken en uitbetalen kan vanaf ¤7,00 euro. Ik ben blij dat er nu opdrachten van ¤7,00 euro zijn, want er zijn maar zelden opdrachten..quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:10 schreef loezzzje het volgende:
Vandaag voor het eerst 4 opdrachten gedaan van mobeye. Nog beetje onwennig omdat ik de app nog niet goed ken maar ben benieuwd.
Ik heb mobeye en streetspotr ook gedownload. Maar streetspottr is alleen in t Engels of Duits? Ik ben heel slecht in andere talen. Of kan ik hem op 1 of andere manier op Nederlands zetten?quote:Op woensdag 28 december 2016 19:08 schreef Miek95 het volgende:
Het waren idd 4 opdrachten van 7 euro. Er stond er eigenlijk maar 1 in op verschillende locaties. Chocolade check van AH. Wat ik wel een beetje vreemd vond was dat ik in 2 AH's het display niet kon vinden maar wel alle velden moest invullen. Ook de smaak vraag, daar was geen optie "geen smaken" dus heb maar 1 ingevuld en bij opmerkingen gezegd dat er niks was. Ik hoop dat ze het begrijpen en gewoon goedkeuren.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:06 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Leuk! Opdrachten worden niet heel vlot nagekeken en uitbetalen kan vanaf ¤7,00 euro. Ik ben blij dat er nu opdrachten van ¤7,00 euro zijn, want er zijn maar zelden opdrachten..
Overigens worden opdrachten niet snel afgekeurd
ik hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het waren idd 4 opdrachten van 7 euro. Er stond er eigenlijk maar 1 in op verschillende locaties. Chocolade check van AH. Wat ik wel een beetje vreemd vond was dat ik in 2 AH's het display niet kon vinden maar wel alle velden moest invullen. Ook de smaak vraag, daar was geen optie "geen smaken" dus heb maar 1 ingevuld en bij opmerkingen gezegd dat er niks was. Ik hoop dat ze het begrijpen en gewoon goedkeuren.
Heb jij dat ook gehad dat je het display niet kon vinden?
Idd. De controle foto's waren geen probleem, maar dat je dan alle velden moet invullen, er was ook geen nvt optie ofzo dus heb gewoon overal nee ingevuld. Er is nog wel ruimte voor verbetering want zo is het nogal onduidelijk. Daarom was ik blij dat ik bij die 2 andere het display wel kon vinden, maakt de opdracht toch al een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 31 december 2016 09:54 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik hetzelfde.
wel heel kwalijk: ze vragen nu om 2 controle foto's, dat is prima, maar daar kom je echt pas achter als je in die situatie bent. stel dat je daar bent en er dan pas achter komt dat je 10 controle foto's moet maken...... wat dat betreft is Smartspotter wel duidelijker.
Het is in het engels. Ik ben ook niet goed in Engels, maar begrijp wel wat ze bedoelen met de go-pro checkquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:31 schreef Bloempje1983 het volgende:
[..]
Ik heb mobeye en streetspotr ook gedownload. Maar streetspottr is alleen in t Engels of Duits? Ik ben heel slecht in andere talen. Of kan ik hem op 1 of andere manier op Nederlands zetten?
Tot nu toe op alle locaties de display kunnen vinden. Nu staan er overal in de winkels volop displays dus soms was het wel flink zoeken...quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:37 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het waren idd 4 opdrachten van 7 euro. Er stond er eigenlijk maar 1 in op verschillende locaties. Chocolade check van AH. Wat ik wel een beetje vreemd vond was dat ik in 2 AH's het display niet kon vinden maar wel alle velden moest invullen. Ook de smaak vraag, daar was geen optie "geen smaken" dus heb maar 1 ingevuld en bij opmerkingen gezegd dat er niks was. Ik hoop dat ze het begrijpen en gewoon goedkeuren.
Heb jij dat ook gehad dat je het display niet kon vinden?
Bij mij is hij Engels en Duits door elkaar. Heel raar!quote:Op zaterdag 31 december 2016 11:15 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Het is in het engels. Ik ben ook niet goed in Engels, maar begrijp wel wat ze bedoelen met de go-pro check
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |