Daar ben ik inderdaad geweest. De display kon ik helaas niet vinden, maar die is natuurlijk nu de feestdagen voorbij zijn weggehaald. Ach, een paar overzichtsfoto's maken vind ik geen probleem en de opdracht is al goedgekeurdquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik zag dat de Mobeye chocolade opdracht in Amersfoort inmiddels verdwenen was ja
ik ook. Had Vincent als Mol opgegeven..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:25 schreef loezzzje het volgende:
Nou dat ging snel. Ik lig er al uit bij roamler voor widm
ik ook. had gewoon 2 mensen opgegeven die een vrijstelling hadden, dacht dan ben ik sowieso door, maar dat liep dus ff andersquote:Op zondag 8 januari 2017 07:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ik ook. Had Vincent als Mol opgegeven..
Ik heb streetspottr gedownload en het is in het Engels. Kun je dit veranderen en zo niet, moet je antwoord geven in het Engels of kan het in het Nederlands?quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:16 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik heb ook zojuist mijn eerste betalingen bij Streetspotr en Mobeye aangevraagd.
Mobeye had ik al langer, maar ik had slechts 1 opdracht gedaan die me 3 euro had opgeleverd.
Nu inmiddels ruim 100 euro bij de 2 samen, eens kijken hoe vlot dat gaat.......
'Binnen 30 dagen' (Streetspotr) kan in theorie ook binnen een paar dagen zijn, maar ik neem aan dat ze die termijn aanhouden omdat ze 1 keer per maand een uitbetaalronde doen of zo.
Nee kun je niet veranderen. Je moet in het Engels antwoord geven :-)quote:Op zondag 8 januari 2017 19:25 schreef Lvdgvb het volgende:
[..]
Ik heb streetspottr gedownload en het is in het Engels. Kun je dit veranderen en zo niet, moet je antwoord geven in het Engels of kan het in het Nederlands?
heb er vorige week heel makkelijk 10x7 euro mee verdiend........ eigenlijk zelfs 3x14 + 4x7, want op 3 locaties kon ik de opdracht dubbel doen (raar).quote:Op maandag 9 januari 2017 08:45 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb streetspotr eraf gehaald. Vond het totaal niet handig en ook geen leuke opdrachten bij mij in de buurt.
Heel veel van die verschrikkelijke frituur opdrachten. Hoe kun je die nou onopvallend doen..?quote:Op maandag 9 januari 2017 10:39 schreef Miek95 het volgende:
Bij Roamler inderdaad akelig leeg, maar ook bij Smartspotter niet heel veel soeps :-)
Dat gaat bijna niet, tenzij de vriezer achterin de winkel is :-)quote:Op maandag 9 januari 2017 11:34 schreef Suziekoe het volgende:
[..]
Heel veel van die verschrikkelijke frituur opdrachten. Hoe kun je die nou onopvallend doen..?
En dat heb ik dus nog nooit meegemaakt....quote:Op maandag 9 januari 2017 12:24 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Dat gaat bijna niet, tenzij de vriezer achterin de winkel is :-)
De lokale Jumbo en Albert Heijnquote:Op maandag 9 januari 2017 12:29 schreef Suziekoe het volgende:
[..]
En dat heb ik dus nog nooit meegemaakt....
Ik zie helemaal geen betaalde opdrachten staan bij Streetspotter, in welke regio zit jij?quote:Op maandag 9 januari 2017 12:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De lokale Jumbo en Albert Heijn
Alleen heb ik helaas die opdracht er niet tussen staan.
Streetspottr lijkt de beloningen ook afhankelijk van de tijd te doen. Er staat bij mij op het werk in de buurt een Lidl opdracht open, die was vanmorgen 12.50, nu 10 euro. Ga hem even in de gaten houden, maar zag er makkelijk uit, die opdracht.
Ik woon c.a. 15 km van Groningen af, werk in Veendam.quote:Op maandag 9 januari 2017 13:26 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen betaalde opdrachten staan bij Streetspotter, in welke regio zit jij?
Ik heb vorige week ook betaling betaling aangevraagd en kreeg vandaag bericht dat het geld is overgemaakt naar mijn paypal account. Het duurt meestal wel een paar dagen, maar ze maken het echt over.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:48 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb vorige week betaling aangevraagd bij mobeye en er staat nog steeds in behandeling. Hoelang duurt zoiets? Ik ga geen opdrachten meer uitvoeren tot ik deze 40 euro heb.
ok dan wacht ik nog af. thanks iigquote:Op maandag 9 januari 2017 18:15 schreef Miek95 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ook betaling betaling aangevraagd en kreeg vandaag bericht dat het geld is overgemaakt naar mijn paypal account. Het duurt meestal wel een paar dagen, maar ze maken het echt over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |