abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167306676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:23 schreef MaJo het volgende:
Nieuw bij roamler: een check die alleen goedgekeurd wordt als het gecheckte ook daadwerkelijk aanwezig is (in dit geval redbull promo). Ik ga echt niet naar de winkel om te kijken of het er is en dan de check doen :X ik selecteer van tevoren waar er checks zijn en die winkel(s) bezoek ik. Niet bepaald een vooruitgang dit...
Haha, dat viel mij ook al op. Ik moest toevallig even naar de Jumbo voor wat boodschappen en besloot gelijk even te kijken of er een redbull promo is, maar helaas niet.. En dat zal wel het geval zijn bij de meeste supermarkten.. Het wordt er echt niet beter op bij Roamler, maar gelukkig hebben we Smart nog. :P
  dinsdag 13 december 2016 @ 19:41:55 #177
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_167307382
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:23 schreef MaJo het volgende:
Nieuw bij roamler: een check die alleen goedgekeurd wordt als het gecheckte ook daadwerkelijk aanwezig is (in dit geval redbull promo). Ik ga echt niet naar de winkel om te kijken of het er is en dan de check doen :X ik selecteer van tevoren waar er checks zijn en die winkel(s) bezoek ik. Niet bepaald een vooruitgang dit...
Het wordt steeds minder. Kan me niet voorstellen dat mensen voor deze schofterige vergoedingen nog checks gaan doen.
pi_167308882
Ik doe het wel bij de babymelk + opdracht. Als al het babymelk aanwezig is dan doe ik de opdracht. Is dat niet het geval dan annuleer ik hem. Heb namelijk geen zin om naar de servicebalie te gaan.
pi_167313336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
De invites die ik heb verstuurd is er maar 1 die level 2 heeft behaald ondanks alle beloften :(
Hier precies hetzelfde! Veel beloftes vooraf, niks waarmaken!
Iemand tips om dit te voorkomen?
pi_167313612
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

denk het niet. vooraf geven ze aan dat ze heel enthousiast zijn en dan blijkt het toch teveel moeite te zijn om nog voorbij level 1 te komen. want oh ze moeten ook echt de straat op om geld te verdienen en hun maar denken dat ze er slapend rijk van zouden worden ;)
pi_167316127
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Bloempje1983 het volgende:

[..]

Ik zou even contact met ze opnemen als je ziet dat ze niet vooruitkomen en dan vragen hoe het gaat en ze motiveren om door te gaan.

PS: heeft iemand een smartspotter invite voor me? 😇 Wil heel graag beide actief gaan gebruiken. Bij roamler verwacht ik vandaag level 2 te halen, ben gisteren begonnen.
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2016 @ 10:55:32 #182
21636 Feestkabouter
pi_167318036
ik merk ook bij deze hobby: het past bij je, of niet. een paar bekenden van me die het ook niet zo breed hebben vinden de verdiensten erg leuk, ik bied ze uiteraard een invite aan, maar ze vinden het werk zelf gewoon niks. en ik kan me ook voorstellen dat iemand er wel mee begint maar er dan pas achterkomt dat het toch niks is voor ze.

ik heb nu 12 vrienden, inclusief degene die mij heeft uitgenodigd en lekker aan mij heeft verdiend.
3 hebben de invite wel gebruikt maar geen enkel punt gescoord. 4 hebben level 2 niet gehaald (maar geenwatjex gaat daar vandaar waarschijnlijk verandering in brengen).
daarboven is iemand bij 680 blijven steken, mijn neefje rond de 2500, een ander bij 2600 en iemand die af en toe nog wel wat punten scoort zit bij 3200.

36 invites gekregen dankzij het stijgen in levels, ooit nog een keer een paar extra invites gekregen. nu nog 29 invites over.........

[ Bericht 0% gewijzigd door Feestkabouter op 14-12-2016 12:09:32 ]
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2016 @ 12:03:44 #183
21636 Feestkabouter
pi_167319226
eindelijk: mijn beloofde Works ervaring van afgelopen week!

ik ben van eerdere Works opdrachten gewend dat het daadwerkelijk plaatsen van promotie materialen vrij weinig werk is, en dat je langer bezig bent met het vragen/zoeken naar het pakket (vooral als het een klein pakket is) en het in contact komen met degene die jou toestemming kan geven om het te plaatsen.
ook was ik gewend meestal dik 10 tot wel 20 euro per winkel te kunnen verdienen, en dan hebben we het dus over het plaatsen van 1 actie.

in dit geval geldt heel simpel: in alle winkels had ik echt heel snel het pakket in handen (een joekel van een doos), inclusief toestemming.
het plaatsen was echter een stuk meer werk! het ging om materialen voor 4 merken, het betrof onder andere 2 schapbogen (kartonnen opbouw over en voor een schapmeter), die waren het meeste werk.
er was 1 ding nog meer werk, namelijk een paar schapstroken: het plaatsen ervan is een ellende omdat je in die meters met veel prijskaartjes zit te rommelen (in sommige winkels gaat dat bijna vanzelf goed, maar met het schapsysteem van de Jumbo is het echt vechten om die stroken er fatsoenlijk in te krijgen), en dus ook bij het verwijderen is het doffe ellende. daarnaast zit er van de totale lengte van de schapstrook meer cm achter de prijskaartjes dan dat er te zien is, dus wat schiet je er dan uberhaupt mee op (het ging om Andrelon, daar zit op ongeveer elke 10 centimeter een prijskaartje. als het gaat om flessen frisdrank zou het een ander verhaal zijn, dan zitten er op sommige meters maar 2 of 3 prijskaartjes).
maar tot mijn geluk werd in alle winkels aangegeven dat ze die schapstroken liever niet wilde hebben (mogelijk heb ik daar enigzins suggestief/waarschuwend naar gevraagd ;) maar ik heb wel steeds de keuze echt bij de winkel gelaten).

dan nog een aantal kleinere materialen...... al met al was ik in mijn eerste winkel 40 minuten binnen. dat was op de eerste dag, de vergoeding was 8 euro plus 5 euro bonus. ik weet op zich uit ervaring dat de eerste winkel altijd een soort investering van tijd is (ontdekken hoe het werkt) en dat de volgende winkels sneller zullen gaan, maar ik had er gewoon geen lol in. ik vond de verdiensten (voor wat ik gewend ben) te weinig, zeker voor het feit dat het nu 4 merken zijn. en daarnaast waren er veel andere opdrachten beschikbaar waarmee ik in dezelfde tijd veel meer kon verdienen! de rest van de dag heb ik dus ruim 30 andere opdrachten gedaan die me 6 a 8 euro opleverden, ruim 250 euro verdiend, en dat had ik nooit gered als ik alleen de Works opdrachten was blijven doen.

ander punt waar ik niet blij van werd: de materialen waren deels waardeloos om mee te werken, of in elk geval niet geschikt voor de Jumbo. ik noemde eerder de schapstroken al, maar ook banieren die in de koeling moesten worden geplaatst pasten in geen enkele winkel. andere kleine banieren hadden kleine klemmetjes die in sommige winkels niet fatsoenlijk vast te maken waren. woblers die zo groot (en dus zwaar) zijn dat ze bijna recht omlaag hangen voor het product en prijskaartje 1 schap lager, ipv naar voren. veel vloerstickers die beschadigd zijn door de grote banieren die er in de grote doos tegenaan gedrukt zaten, en ik heb ook 1 afwijkend formaat doos geopend waarin het kartonnen display gewoon opgevouwen zat en de vloersticker echt opgefrommeld. dankjewel Unilever, je hebt echt waardeloos spul geleverd, volgende keer graag een wat betere voorbereiding!!

ook de instructie die er bij zat (ik weet niet of Unilever of Roamler die heeft opgesteld) bevat echt wat missers.

ik heb Roamler gecontact over de verschillende punten, zij waren er inmiddels ook deels al achter.
later op donderdag/vrijdag toen de vergoeding omhoog was gegaan heb ik er nog een aantal gedaan in mijn buurt. het ging inderdaad wel iets sneller, maar niet veel.

wat me wel opviel tijdens die dagen: de beschikbaarheid van die opdrachten verliep vreemd. ik heb uit eerdere Works ervaringen wel een aardig beeld waar de Workers actief zijn (ik houd dat altijd een beetje in de gaten), maar nu liep (ondanks de tegenvallende vergoeding) het echt heel anders: er werden veel meer opdrachten uitgevoerd dan ik had verwacht!

maar ineens kwam ik erachter hoe dat kwam: ik kwam in een Jumbo terwijl ik aan het bouwen was een Unilever medewerkster tegen, zij sprak me aan over de materialen. zij had zelf (niet via de Roamler app) ook in enkele winkels de materialen geplaatst, en ik ga er dan vanuit dat collega's van haar dat ook doen (en het dan vervolgens op 1 of andere manier afmelden zodat die locaties uit de app verdwijnen). ze was zelf ook verrast door de slecht plaatsbare materialen, het was prettig om het er even met iemand van 'mijn opdrachtgever' over te kunnen hebben. zij heeft na de eerste winkel ook de lastige schapstroken niet meer geplaatst (wat mij sterkte in de manier waarop ik dat met de verschillende winkels besprak).
  Moderator woensdag 14 december 2016 @ 13:53:07 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167320952
Ik snap dat hele roamler works sowieso niet echt, het aanbrengen van promotiemateriaal is toch bij uitstek het werk van de supermarktmedewerkers zelf :? Ik ga er niet aan beginnen in ieder geval...
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator woensdag 14 december 2016 @ 13:54:01 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167320965
Ik heb ook nog roamler invites zie ik. Graag een pb bij interesse :)
  † In Memoriam † woensdag 14 december 2016 @ 13:58:41 #186
21636 Feestkabouter
pi_167321070
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:53 schreef MaJo het volgende:
Ik snap dat hele roamler works sowieso niet echt, het aanbrengen van promotiemateriaal is toch bij uitstek het werk van de supermarktmedewerkers zelf :? Ik ga er niet aan beginnen in ieder geval...
de winkels worden overspoeld met materialen en gooien een aardig deel daarvan direct weg. het plaatsen van al die zooi is de laatste tijd steeds meer van hun tijd gaan vergen.
via Roamler hebben de fabrikanten een beetje actievere grip op het werkelijk geplaatst krijgen van het spul (al moet de winkel er uiteraard wel toestemming voor geven), en komen ze de winkels tegemoet in de zin dat die het niet zelf hoeven te plaatsen.
dat is een beetje het idee ervan.
pi_167327188
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 13:53 schreef MaJo het volgende:
ik ook niet. ik ben sowieso helemaal niet technisch dus zou die displays en zooi niet eens in elkaar kunnen krijgen :P
pi_167361081
Ik heb laatste tijd vaak dat ik speciaal voor een opdracht naar een bepaalde locatie ga (meestal de blauwe supermarkt) en als ik daar dan aankom en de opdracht accepteer dat ''het maximaal aantal inzendingen is bereikt''. :') Kan dus beter maar gewoon voor vertrek de opdracht accepteren :P
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 00:09:15 #189
21636 Feestkabouter
pi_167361313
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:00 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb laatste tijd vaak dat ik speciaal voor een opdracht naar een bepaalde locatie ga (meestal de blauwe supermarkt) en als ik daar dan aankom en de opdracht accepteer dat ''het maximaal aantal inzendingen is bereikt''. :') Kan dus beter maar gewoon voor vertrek de opdracht accepteren :P
dat lijkt me wel zinnig ja, zeker als je speciaal voor de opdracht naar de winkel gaat........ hoe lang doe je over die barre tocht, 115 minuten??
pi_167361377
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:09 schreef Feestkabouter het volgende:
dat lijkt me wel zinnig ja, zeker als je speciaal voor de opdracht naar de winkel gaat........ hoe lang doe je over die barre tocht, 115 minuten
Haha, nee man :P Ik wil wel eens een andere winkel pakken dan ik normaal neem, maar neem geen hele omweg ervoor :') Maar had er nooit aan gedacht om eerder de opdracht te accepteren voordat ik op locatie was aangekomen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 16 december 2016 @ 00:23:43 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_167361708
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:11 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Haha, nee man :P Ik wil wel eens een andere winkel pakken dan ik normaal neem, maar neem geen hele omweg ervoor :') Maar had er nooit aan gedacht om eerder de opdracht te accepteren voordat ik op locatie was aangekomen.
Doe ik altijd. Ik heb zelfs al eens omdat ik helemaal de andere kant van de stad wilde hebben eerst om 11u de fiets gepakt. een kleine opdracht daar in de buurt gedaan en dan om 12u als de babymelk online kwam meteen de 3 dichtstbijzijnde in de pocket genomen, die doen en kijken en hopen dat er nog leuke opdrachten op de terugweg naar huis bij kwamen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_167362342
Ik doe altijd zoveel mogelijk babymelk accepteren als ik kan en daarna pas kijken welke locatie ik wil doen. Vervolgens de babymelk dan weer annuleren en dan komen ze allemaal weer online en kun je de juiste locatie pakken (mits iemand anders hem nog niet heeft). Is omslachtig maar werkt wel voor mij :P
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 08:19:33 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167363508
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:00 schreef SLP_ het volgende:
Uiteraard, je hebt toch twee uur de tijd om ze uit te voeren :D ik zou het zelf nooit riskeren om later te accepteren, dan zijn ze zeker weg :Y
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 09:46:44 #194
21636 Feestkabouter
pi_167364498
Jezus wat is de nieuwe versie van de Roamler app slecht!
Grote bug van de vorige versie zit er nog in een er is een nieuwe nog grotere bug bij gekomen!

En dan het groeperen op de kaart..... Vreselijk!!! Maar misschien is dit laatste punt iets wat voor de mensen die op een kleinere afstand werken juist prettig is?? (Graag reacties)

nadere uitleg:
de grote bug die er al eerder in zat: de geaccepteerde opdrachten zijn niet meer op een kaart te zien samen met andere (al dan niet) geaccepteerde opdrachten, en het is uberhaupt heel omslachtig om ze op een kaart te zien.
nieuwe bug: als je nu een bepaald type opdracht selecteert en je wil die op de kaart bekijken, dan zie je alle types opdrachten. het is nu dus niet meer mogelijk om 1 enkel type opdracht op de kaart te bekijken.

en over het groeperen op de kaart: misschien is het idee goed maar de uitvoering op dit moment nog slecht. voorbeeld: er staat een 3 op de kaart (dat duidt aan dat er in die buurt 3 opdrachten beschikbaar zijn) en die bevat een locatie op zo'n 15 km afstand, terwijl er veel dichterbij die locatie ook een 2 staat. dan zou het logischer zijn als die locatie bij die 2 zou zitten.
en waarom bij 4 of meer opdrachten een 3+? waarom niet gewoon alles tot en met de 9 noemen en bij groeperen van 10 of meer opdrachten pas de + erbij gebruiken?

[ Bericht 33% gewijzigd door Feestkabouter op 16-12-2016 10:03:21 ]
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 10:27:08 #195
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167365151
Nog nooit gebruik gemaakt van de functies die jij noemt, ik heb er totaal geen last van.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2016 @ 11:40:20 #196
21636 Feestkabouter
pi_167366467
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
Nog nooit gebruik gemaakt van de functies die jij noemt, ik heb er totaal geen last van.
heb je vandaag de app al geopend?
ik zag ineens vanmorgen deze nieuwe versie, blijkbaar is de app vannacht geupdate.

voor een aantal dingen geldt dat je niet zozeer kunt kiezen om een bepaalde functie wel of niet te gebruiken, je loopt er gewoon tegenaan.
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 11:52:40 #197
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167366634
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:40 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

heb je vandaag de app al geopend?
ik zag ineens vanmorgen deze nieuwe versie, blijkbaar is de app vannacht geupdate.

voor een aantal dingen geldt dat je niet zozeer kunt kiezen om een bepaalde functie wel of niet te gebruiken, je loopt er gewoon tegenaan.
Ik zie geen verschil en ik kijk nooit op de kaart.
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 13:28:28 #198
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_167368427
Er komt nu wel een update binnen, staat ook bij dat de kaart veranderd is.

Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 13:48:17 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_167368829
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
+1

Ik werk ook nooit met die kaart dus niks anders opgemerkt :)
pi_167369030
Ik werk wel met de kaart en het valt mij op dat het soms heel lang duurt voordat de opdrachten op de kaart verschijnen. Dat is ook nogal eens het geval bij Smartspotter...

Vanochtend even naar de Etos gegaan voor een verzorgingscheck. Ik ging lekker mijn gang en was al klaar toen de baas naar mij toe kwam dat ik geen foto's meer mag maken. Ik uitgelegd dat ik er al heel lang kom en dat het personeel er niets van zegt. Hij was helaas voor geen enkele rede vatbaar en zei dat hij al diverse mailtjes heeft gestuurd naar Smartspotter over dezelfde kwestie bij een andere locatie. Dit heb ik nagevraagd maar dat klopt niet. Dat heb ik ook gezegd tegen hem, maar hij meende van wel. De locaties worden in ieder geval verwijderd door Smartspotter, dus daar gaan mijn inkomsten :(

Wat ik nog 't lulligste vond is dat de kassamedewerkster gauw smoesde naar baas dat ik foto's aan het maken was. Ik werd dus gewoon verraden door haar. Terwijl die zelfde medewerkster mij vaak hielp met checks en ik regelmatig een praatje maakte met haar. Ik was van plan om het personeel aan het eind van het jaar een doos chocola te geven om hen te bedanken voor de goede samenwerking het afgelopen jaar, maar daar zie ik nu vanaf...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')