ja zekerquote:
weer Polen maatquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja zeker
ik heb het zo koud hier bij mn ouders
en de logeerkamer warmt maar niet op
en geen elektrische deken
leg de schuld maar bij mij Lekker makkelijk natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:50 schreef Elan het volgende:
Morgen naar Gent sof.
Nog even Bonnie dr shopblog checken voor wat tips.
ik 1 + volgende dag ontbijtquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik volgende week
3 dagen achter elkaar
ik ook nietquote:
poolse trouwerij antigenot als je niet drinktquote:
ga denk ik zo bij mn zusje op de kamer slapenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
poolse trouwerij antigenot als je niet drinkt
moet ik weer voor invliegen ook
wij hebben weinig woorden nodig Johannesquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sof, ik moet zeggen dat ik onze vriendschap nog als zeer hecht ervaar, ook al praten we zelden. Dat is toch bijzonder
quote:
Ik kan mij anders nog een gesprek met weinig woorden herinneren waarna jij Johannes, erg onbeleefd, afwees.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben weinig woorden nodig Johannes
zal ze vast niet erg vindenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga denk ik zo bij mn zusje op de kamer slapen
daar is het wel warm
waar sta jijquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk je echt?
Had je me gezien in die ene vlog?
gaat het goed met haar?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga denk ik zo bij mn zusje op de kamer slapen
daar is het wel warm
Wat hij vroeg was dan ook onbeleefdquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan mij anders nog een gesprek met weinig woorden herinneren waarna jij Johannes, erg onbeleefd, afwees.
Ja bij HEMA event was je ff in beeld.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk je echt?
Had je me gezien in die ene vlog?
netjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor.
al 22 maanden
gaat snel
quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja bij HEMA event was je ff in beeld.
Alleen je zei geen reet
ja wat doe je er verder aan hequote:
vlog 317quote:
alleen maar goedquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wat doe je er verder aan he
jammer dat ze smerig eigenwijs is
Viel mee tochquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:55 schreef supersof het volgende:
[..]ik was best lang in beeld maar oké
wat voor school en waarquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen maar goed
was in Londen bij een school waar die kinderen echt schijnheilig waren en ja-knikkers, heb je niks aan
Je zag haar best langquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja bij HEMA event was je ff in beeld.
Alleen je zei geen reet
Charlton Manorquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat voor school en waar
wat moest je daar
Dat beloofde erg gezellig te worden inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan mij anders nog een gesprek met weinig woorden herinneren waarna jij Johannes, erg onbeleefd, afwees.
res non verba lolquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Charlton Manor
die kinders hadden wel een Tardis.
en dat zeg ik niet
quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
hey mongool
je was praktisch naast mij
bijna afgestudeerd dus?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben weinig woorden nodig Johannes
Nou, was best lang. Ze heeft er veel uit geknipt en veel ook niet gefilmd hahaquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel mee toch
Ze heeft ook nog een vriendin die Sophia heet, ging ze moeten. Dacht dat jij dat was.
oh pas je wel opquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wou een flauw grapje maken over prullenbakken maar te weinig inspiratie
Ja gingen ze naar het bos.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, was best lang. Ze heeft er veel uit geknipt en veel ook niet gefilmd haha
En die vriendin heet Sofie, die ene die bij Rotterdam in de buurt woont bedoel je?
Net als dat Clinton sowieso zou winnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
Als Sarah Palin srs minister gaat worden hč
nee sorry, nog twee jaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bijna afgestudeerd dus?
Zie hoe weinig woorden dit zijn.
mwah, niet echt heel knap, maar vind hem ook niet lelijk. Ik vind hem vooral heel lief en grappigquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja gingen ze naar het bos.
Vind je Nick knap?
Hij is wel al behoorlijk aan het terugkrabbelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als dat Clinton sowieso zou winnen.
Zo blij met Trump héquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als dat Clinton sowieso zou winnen.
ben je dat alweer kwijtquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh pas je wel op
Anders herken ik je ooit wel
lijkt wel een politicus hé?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel al behoorlijk aan het terugkrabbelen.
Obamacare blijft (gedeeltelijk) overeind.
Hij is wel attent hč.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, niet echt heel knap, maar vind hem ook niet lelijk. Ik vind hem vooral heel lief en grappig
fifa had klaar gelegenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
gemiste kans
had graag jou en je vrouw even verslagen met FIFA
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel al behoorlijk aan het terugkrabbelen.
Obamacare blijft (gedeeltelijk) overeind.
Ja en soms echt gek. Met die hoepel hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel attent hč.
Toen hij kok speelde
neequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je al eens fokkers gemeet ondertussen?
wanneer gaan we dat nou eens doenquote:
wat heeft ie gedaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
sinds ik door JC de grond in werd gestampt door een foto
gaat dat ook niet gebeuren
heb je alweer een vriendje sof?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer gaan we dat nou eens doen
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
sinds ik door JC de grond in werd gestampt door een foto
gaat dat ook niet gebeuren
Nee, ook niet echt actief mee bezig. Why?quote:
Ach, over 2 jaar kan zijn macht al flink ingeperkt worden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Trump wilde president worden, niet zijn campagnebeloftes nakomen.
Ik ben daar zo slecht in. Zou alleen weten wanneer jij hoi zegtquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe ik er uit zie he. Hoe herken je me anders
Zomaar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ook niet echt actief mee bezig. Why?
jij nog samen met je vriendin?quote:
Trump is ook geen echte Republikein, dus ik heb wel goede hoop dat hij (na wat wennen en nadat er een paar overstag zijn gegaan) een beetje van beide partijen kan gaan doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach, over 2 jaar kan zijn macht al flink ingeperkt worden.
Zag speech van Obama samen met Trump en die laatste zat daar toch een beetje als een verlegen lulletje naast. Obama was publiek ijzersterk.
2 meter, gezet, vieze hipster baard en x benenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben daar zo slecht in. Zou alleen weten wanneer jij hoi zegt
Misschien kan je moeder als gastspreker de Hello bespreken als geļnteresseerde van het continent.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inso wat dacht je van een meet met een leuk aantal politieke stellingen en een bespreking van de Hello
Tijd voor de wallquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Trump is ook geen echte Republikein, dus ik heb wel goede hoop dat hij (na wat wennen en nadat er een paar overstag zijn gegaan) een beetje van beide partijen kan gaan doen.
dan nodigen we jc niet uitquote:
ga weg gekquote:
Dat kan elke venhuuzenaar zijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
2 meter, gezet, vieze hipster baard en x benen
Doe normaal manquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:13 schreef Typisch het volgende:
georgina verbaan is wel aantrekkelijk
einde bericht
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was de enige met positieve reactie ja
Mijn vader gaat nu naar Malta om zijn Engels bij te spijkeren, waarschijnlijk was hij jaloers op het hoge niveau van mijn moeder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kan je moeder als gastspreker de Hello bespreken als geļnteresseerde van het continent.
wat zei fokkie danquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij was de enige met positieve reactie ja
begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
waarschijnlijk was ik toen al aan het bijkomen van de opmerking van JC
waarquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb echt beschamende dingen gestuurd de week van 10 mei zie ik
jawelquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
je zit die foto toch niet terug te zoeken
Je zusje ook tegen mijquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij moet gewoon normaal tegen my doen
nee het commentaar van mijquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
je zit die foto toch niet terug te zoeken
Omgquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:18 schreef supersof het volgende:
Mijn nieuwe lievelingsnummer is You Got It van Roy Orbison
genoeg om mijn broze zelfbeeld af te laten brokkelenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee het commentaar van mij
"gekke hipster"
Dat was alles
nee helemaal niet gezetquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahahah.
vraag maar aan sof
die is iig objectief
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:18 schreef supersof het volgende:
Mijn nieuwe lievelingsnummer is You Got It van Roy Orbison
heb die eerste foto niet meer, alleen die anderequote:
Lieve jongenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Omg
Monkees is ook tof. Daydreambeliever.
oquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:21 schreef supersof het volgende:
[..]
heb die eerste foto niet meer, alleen die andere
Was je toen dronkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o
weet die 1e niet meer
geloof dat ik toen 4 verstandskiezen eruit had of eruit zou krijgen
erg was die dag.
neequote:
Inso.rarquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou inso.rar graag ontvangen. Ik ben eerlijk en positief ingesteld.
nou sterkte manquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee
moest gewoon 4 vertandskiezen eruit
maar deed in polen want meer corruptie en makkelijker dingen voor elkaar te krijgen
ik zei
gooi me onder algehele narcose en haal ze er alle 4 uit
god, dat deed veel pijn erna.
wie is Connor en wat gaat ie doenquote:
connor is connorquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wie is Connor en wat gaat ie doen
mattenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wie is Connor en wat gaat ie doen
Je vraagt dat precies op het goede moment want ik heb m vandaag voor het eerst in meer dan een maand gezien (aangezien ik niet meer zo vaak bij mn ouders ben). Hij maakt het echt uitstekendquote:
was op een terrasquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o
weet die 1e niet meer
geloof dat ik toen 4 verstandskiezen eruit had of eruit zou krijgen
erg was die dag.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vraagt dat precies op het goede moment want ik heb m vandaag voor het eerst in meer dan een maand gezien (aangezien ik niet meer zo vaak bij mn ouders ben). Hij maakt het echt uitstekendEn morgen ga ik uitgebreid met hem wandelen.
ook leuk inderdaad jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Omg
Monkees is ook tof. Daydreambeliever.
jij hebt toch ook een hondquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Post binnenkort maar weer eens een paar toffe foto's van die trouwe Lobbes
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Moest ingeslapen van kk rechter
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Dit vind ik erg vervelend om te horenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet meer.
Had een oude kerel gebeten op de dijk. Die trapte hem om niks.quote:
dacht dat het een teef wasquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:32 schreef Elan het volgende:
Had een oude kerel gebeten op de dijk. Die trapte hem om niks.
Stafford vrouwtje, Bull mannetje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja eerst was het een vrouwtjeshond
die hoef ik niet te oefenenquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Had een oude kerel gebeten op de dijk. Die trapte hem om niks.
Toen had die 19 hechtingen.
ik denk nooitquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer zou stuart weer eens komen op FOK!
Stafford is in beslag genomen. Weet niet of ze al dood is ben al 2 weken binnrn. Moest dinsdag naar Wilhelmina plein rechtbank verschijnen eigenlijk mjaquote:
Die hebben we hier gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie niet
Inso haat transgenders ook.
Echt belachelijkquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie niet
Inso haat transgenders ook.
Wel over transgenders in het algemeen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nooit kwaad woord gesproken over AdoraBella.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel over transgenders in het algemeen.
En communismequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel over transgenders in het algemeen.
Vind je hooguit goed gek en psychiatrisch instabiel als je trans bent.quote:
gaat alles wel goed elan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Stafford is in beslag genomen. Weet niet of ze al dood is ben al 2 weken binnrn. Moest dinsdag naar Wilhelmina plein rechtbank verschijnen eigenlijk mja
slaap lekkerquote:
I need a pinochet.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En die 2 die ik op FOK! heb zien posten bevestigde dat wel.
ja haat dit weer hierquote:
vervelend johquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja haat dit weer hier
met kerst zal ik ook wel weer -20/-25 tegenkomen
bah viezerikken hier
nee want vlieg op 26e naar vakantiequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
vervelend joh
Kunnen ze met kerst niet bij jullie komen, iets fijner weer haha
ohhh ja dat is ook wel leuk een keertjequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want vlieg op 26e naar vakantie
en vind wel leuk om keer met poolse familie kerstmis te vieren
Geen ideequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe heette die ene ook al weer die ene die een computer van de trap ging gooien 10x.
denk dat mn zusje alleen nog net te jong is om kerstman te snappenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhh ja dat is ook wel leuk een keertje
jaquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen idee
Weet je cookieslikker en geflipte koelkast nog
De beste "student" van zn opleiding zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je al die gekken langs ziet komen zijn wij geloof ik de enige normale Inso
Wij trollen en schelden elkaar verrot en not a single fuck has been given!quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kun je niet tegen een (bekken)stootje, get the fuck out of here!quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij trollen en schelden elkaar verrot en not a single fuck has been given!
heb je the crown al gekekenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een (bekken)stootje, get the fuck out of here!
Nee ik heb net VI even teruggekeken.quote:
Vooral om de frusties te trollen, verder maakt het mij allemaal vrij weinig uit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geniet meer van de Trump overwinning dan ik had verwacht
Hallo Stijnquote:
GTST in een advocatenkantoor. Wat een kutserie is dat geworden zeg.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
Bijna nieuwe seizoen van suits op Netflix oeh
Jr lacht mij nu uit
Ik geniet zo van die pseudo-intellectuelen en linksen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral om de frusties te trollen, verder maakt het mij allemaal vrij weinig uit.
Deze mening is nieuw voor mijquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hallo Stijn
[..]
GTST in een advocatenkantoor. Wat een kutserie is dat geworden zeg.
Fascinerend hoeveel mensen er mad om raken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet zo van die pseudo-intellectuelen en linksen.
Ik heb poolse avondtelevisie gekeken met mijn moeder.quote:
Ik geniet van alle deugmensen die in complete paniek zijn en op elke scheet van Trump in paniek reageren.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fascinerend hoeveel mensen er mad om raken.
Lewandowski heeft Polen trots gemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb poolse avondtelevisie gekeken met mijn moeder.
Toen had ik het te koud om te slapen.
Ik moet nog steeds lachen om DWDD die echt in rouwstemming was en geen eens een TV Draait Door hadquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geniet van alle deugmensen die in complete paniek zijn en op elke scheet van Trump in paniek reageren.
Mensen die er tegen zijn dat de wet wordt uitgevoerdquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook die paniek om 12 miljoen illegalen waar Trump uitspraken over deed.
Ge-not.
Pechtold was ook leuk bij Tanquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om DWDD die echt in rouwstemming was en geen eens een TV Draait Door had![]()
En dan Pauw genot
Zelfhatend links zou het liefst zelf vanuit Syriė de vluchtroute afleggen. Zo vergaand zie ik Jesse Klaver nog wel gaan. Heel Syriė naar Nederland transporteren is stiekem zijn natte droom.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die er tegen zijn dat de wet wordt uitgevoerd
ILLEGALEN.
ILLEGAAL.
ONWETTIG.
LINKSEN DIE DAT IETS GOEDS VINDEN
Ook niet op the Day after?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat programma heb ik echt nog nooit gezien.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee toen was het DWDD - voetbal - Pauw.
Mijn leven flitste aan me voorbij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zei je toen 'Godverdomme' of 'au'?
Op die dag was het genot, verder kijk ik dat nooit (op voetbal na dan)quote:
Dat was gewoon je computerscherm hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn leven flitste aan me voorbij.
Ik vind het altijd leuk om te kankeren op het Nederlands Elftal en dan mijn vader te horen dat ze echt wel hun best doen en hard werken.quote:
Ik kijk daar echt niet naar. Alleen bij ek en wk en die wedstrijd tegen de Turken was ook wel leukquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om te kankeren op het Nederlands Elftal en dan mijn vader te horen dat ze echt wel hun best doen en hard werken.
Ik kijk uit naar de Madrileense derby. Geen Kroos, geen Casemiro bij Real Madrid.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan moet ik al het voetbalgenot missen.
ZOOOOquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan moet ik al het voetbalgenot missen.
Ik heb toch mijn portie voetbal nodig hč, ook al is het dan interlandaids.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kijk daar echt niet naar. Alleen bij ek en wk en die wedstrijd tegen de Turken was ook wel leuk
Dat is wel een mooie wedstrijd ja. Ook Man Utd - Arsenal toch? Mourinho vs. Wenger, altijd leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de Madrileense derby. Geen Kroos, geen Casemiro bij Real Madrid.
Nee man, weekendje Center Parcs met familie.quote:
Lekker manquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie wedstrijd ja. Ook Man Utd - Arsenal toch? Mourinho vs. Wenger, altijd leuk.
[..]
Nee man, weekendje Center Parcs met familie.
Woensdag wel date met onze vriendin
Jammer dat Ibrahimovic geschorst is. Ik weet zeker dat die er nog een vrachtlading in gaat schieten in de komende weken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie wedstrijd ja. Ook Man Utd - Arsenal toch? Mourinho vs. Wenger, altijd leuk.
[..]
Nee man, weekendje Center Parcs met familie.
Woensdag wel date met onze vriendin
Vorig weekend ook feyenoord. Was best leuk vanwege het resultaat maar de restquote:
Rashfordquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Ibrahimovic geschorst is. Ik weet zeker dat die er nog een vrachtlading in gaat schieten in de komende weken.
Dat soort wedstrijden moet je gewoon kijken met het livetopic erbij, als je daar puur geconcentreerd naar kijkt raak je hersendood.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vorig weekend ook feyenoord. Was best leuk vanwege het resultaat maar de rest
Rooneyquote:Op zaterdag 12 november 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rashford
Martial-Mkytharian-Mata
Nog steeds prima voorhoede, al zal die Armeniėr wel niet spelenDan maar Herrera voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |