quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
hey mongool
je was praktisch naast mij
bijna afgestudeerd dus?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wij hebben weinig woorden nodig Johannes
Nou, was best lang. Ze heeft er veel uit geknipt en veel ook niet gefilmd hahaquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel mee toch
Ze heeft ook nog een vriendin die Sophia heet, ging ze moeten. Dacht dat jij dat was.
oh pas je wel opquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wou een flauw grapje maken over prullenbakken maar te weinig inspiratie
Ja gingen ze naar het bos.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, was best lang. Ze heeft er veel uit geknipt en veel ook niet gefilmd haha
En die vriendin heet Sofie, die ene die bij Rotterdam in de buurt woont bedoel je?
Net als dat Clinton sowieso zou winnen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:00 schreef Elan het volgende:
Als Sarah Palin srs minister gaat worden hè
nee sorry, nog twee jaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bijna afgestudeerd dus?
Zie hoe weinig woorden dit zijn.
mwah, niet echt heel knap, maar vind hem ook niet lelijk. Ik vind hem vooral heel lief en grappigquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja gingen ze naar het bos.
Vind je Nick knap?
Hij is wel al behoorlijk aan het terugkrabbelen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als dat Clinton sowieso zou winnen.
Zo blij met Trump héquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Net als dat Clinton sowieso zou winnen.
ben je dat alweer kwijtquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh pas je wel op
Anders herken ik je ooit wel
lijkt wel een politicus hé?quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel al behoorlijk aan het terugkrabbelen.
Obamacare blijft (gedeeltelijk) overeind.
Hij is wel attent hè.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, niet echt heel knap, maar vind hem ook niet lelijk. Ik vind hem vooral heel lief en grappig
fifa had klaar gelegenquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
gemiste kans
had graag jou en je vrouw even verslagen met FIFA
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel al behoorlijk aan het terugkrabbelen.
Obamacare blijft (gedeeltelijk) overeind.
Ja en soms echt gek. Met die hoepel hahahaquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel attent hè.
Toen hij kok speelde
neequote:Op zaterdag 12 november 2016 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je al eens fokkers gemeet ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |