Goed voor de kijkcijfersquote:Op maandag 14 november 2016 23:13 schreef Onnoman het volgende:
waarom geven ze deze idioten nog een podium?
Niet alles op je zelf reflecteren.quote:Op maandag 14 november 2016 23:15 schreef BobW het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar Kuzu kan wel redelijk praten.
Ja en als er iemand een wolf in schaapskleren is dan is hij het wel.quote:Op maandag 14 november 2016 23:15 schreef BobW het volgende:
Komt Hitler z'n bed niet voor uit.quote:Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh 200000 maar, dan valt het nog mee.
Alles onder de miljoen is geen genocide.quote:Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh 200000 maar, dan valt het nog mee.
Voor D-Day ook niet.quote:Op maandag 14 november 2016 23:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Komt Hitler z'n bed niet voor uit.
Die blik in zijn ogen...quote:Op maandag 14 november 2016 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja en als er iemand een wolf in schaapskleren is dan is hij het wel.
Dit. Zoveel beter te verduren dan Zeurvana iig.quote:Op maandag 14 november 2016 23:15 schreef BobW het volgende:
250.000, 600.000, 700.000, 1.000.000, allemaal onduidelijkheid, dat snap je toch wel?quote:Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Armeense genocide is niet erg, maar Nederland moet wel ff volledige schuld erkennen inzake Maluku en Suriname in de jaren 80 en 90...
Maluku kan ik me voorstellen, dat was compleet onhaalbaar. Maar dan de Armeense genocide afdoen als een kwestie, maakt je compleet belachelijk.
Ik zou verder niet weten wat wij nog met Suriname zouden moeten overigens..
hij is irritantquote:
Voetnootquote:Op maandag 14 november 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Nederlands koloniaal verleden: vreselijk, moet meer aandacht krijgen
Armeense genocide door Turken: niet gebeurd!
quote:
Het gebruik van medicijnen om de werking tegen te gaan van de hormonen in de ballen.quote:
quote:
hmquote:Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helden programma. Het mooie is dat het niet links of rechts is.
Ja want je moet begrijpen dat het voor kinderen later heel erg is hoor.quote:
Castreren is een feestjequote:
Klinkt als een goed middel voor de nofap.quote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het gebruik van medicijnen om de werking tegen te gaan van de hormonen in de ballen.
Androcur is een bekende.
ben jij voorstander?quote:Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, je ballen in het batterijzuur hangen.
Ha ha ha. Dat gelul altijd van On-Nederlands goed. Man Nederlandse tv is tien keer beter en 100 keer zo leuk dan die Amerikanen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Bolasie het volgende:
Ik vind dat programma van Lubach niet zo bijzonder. Beetje nep-Amerikaans.
Net als cremeren volgens Harry Mens Ha ha haquote:
Waar ontken ik dat?quote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Dat gelul altijd van On-Nederlands goed. Man Nederlandse tv is tien keer beter en 100 keer zo leuk dan die Amerikanen.
Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
'Fresku' kijkt ook altijd uit zijn ogen alsof hij een pseudo-filosoof is of gewoon stoned
Juist niet man. Dat ie weer zo gemakke;lijk roeptoetyerenquote:
Je wordt er wel kaal van.quote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klinkt als een goed middel voor de nofap.
dat zei je idd.. je hebt scherpe zintuigen mijn vriendquote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei het toch Fresku is pro Denk
Deden ze namens IS in Bataglan. Volgens het het geloof.quote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
De pik afsnijden en in de bek douwen, zouden Henk en Ingrid zeggen.
Fresku Denkt gewoon na, hij zal er niet intrappen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei het toch Fresku is pro Denk
Ik zei ook dat Trump zou winnen en Brexitquote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat zei je idd.. je hebt scherpe zintuigen mijn vriend
is ie wel hoorquote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist niet man. Dat ie weer zo gemakke;lijk roeptoetyeren
Je zegt dat het van Amerikanen gejat isquote:
Zeiken als ik een broodje ham eet.quote:Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Hoe zou dat komen dat mensen met arabische namen niet worden uitgenodigd? Omdat het gewoon vaak kut werken is en de vrijmibo ongezellig.
bron anders geloof ik je nietquote:Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zei ook dat Trump zou winnen en Brexit
Donaties geven mag, info via DM
Maar dat gaat niet gebeuren bij de geitenneukersquote:Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef Fylax het volgende:
Allerlei Marokkanen die als straf op bezoek moeten bij Joden.
Precies. Dat is slecht, dit dus ook.quote:Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zegt dat het van Amerikanen gejat is
Alsof ze jou aankijken, Nederlandse hond.quote:Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zeiken als ik een broodje ham eet.
Nou laat hem. Hij spaart de Linksen nietquote:
Ik zag vandaag een "Bring back death penalty for pedofiles?" kettingmail/ding/post of iets in die richting op Facebook langskomen. Alléén maar "yes".quote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
De pik afsnijden en in de bek douwen, zouden Henk en Ingrid zeggen.
Ik ben ook tegen de monarchie. Ben ik walgelijk ?quote:Op maandag 14 november 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
Hij is ook tegen de monarchie. Walgelijk mannetje dus.
Volgens funx is dat andersquote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geestelijk minder begaafd dus
Grapje, werkten geen buitenlanders waar ik werkte. Alsof er but'nlanders werken op een Gronings accountantskantoor.quote:Op maandag 14 november 2016 23:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alsof ze jou aankijken, Nederlandse hond.
Ken je The Office, Idols, Big Brother ?quote:Op maandag 14 november 2016 23:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies. Dat is slecht, dit dus ook.
Er zijn onderzoeken gedaan met identieke CVs en brieven en toch was er discriminatie.quote:Op maandag 14 november 2016 23:25 schreef gosschalks het volgende:
Nou meneer Kuzu, het is ook zo dat veel 'allochtonen' (mag dat nog?) toch wel degelijk een taalachterstand hebben. En als je een sollicitatiebrief met 5 spelfouten per zin schrijft, heeft het niet per definitie met je naam of afkomst te maken dat je wordt afgewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |