Ha ha ha. Dat gelul altijd van On-Nederlands goed. Man Nederlandse tv is tien keer beter en 100 keer zo leuk dan die Amerikanen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:19 schreef Bolasie het volgende:
Ik vind dat programma van Lubach niet zo bijzonder. Beetje nep-Amerikaans.
Net als cremeren volgens Harry Mens Ha ha haquote:
Waar ontken ik dat?quote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Dat gelul altijd van On-Nederlands goed. Man Nederlandse tv is tien keer beter en 100 keer zo leuk dan die Amerikanen.
Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
'Fresku' kijkt ook altijd uit zijn ogen alsof hij een pseudo-filosoof is of gewoon stoned
Juist niet man. Dat ie weer zo gemakke;lijk roeptoetyerenquote:
Je wordt er wel kaal van.quote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klinkt als een goed middel voor de nofap.
dat zei je idd.. je hebt scherpe zintuigen mijn vriendquote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei het toch Fresku is pro Denk
Deden ze namens IS in Bataglan. Volgens het het geloof.quote:Op maandag 14 november 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
De pik afsnijden en in de bek douwen, zouden Henk en Ingrid zeggen.
Fresku Denkt gewoon na, hij zal er niet intrappen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:21 schreef Doublepain het volgende:
Ik zei het toch Fresku is pro Denk
Ik zei ook dat Trump zou winnen en Brexitquote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dat zei je idd.. je hebt scherpe zintuigen mijn vriend
is ie wel hoorquote:Op maandag 14 november 2016 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist niet man. Dat ie weer zo gemakke;lijk roeptoetyeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |