quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:14 schreef topdeck het volgende:
ik wil die kleine zo hard bij de poes grijpen
Lekker voor ze, baggertent. Net als dat Vapiano.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:05 schreef Sunri5e het volgende:
Mooi ook die reacties op hun Facebook pagina![]()
https://www.facebook.com/(...)552171948119?fref=ts
Ik had er voor dit topic nog nooit van gehoord, dus met dat boycotten zit het wel goed.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:29 schreef Harvest89 het volgende:
Laten we met zijn allen Happy Italy boycotten.![]()
Zo veel mogelijk slechte reviews schrijven.
Dit dus. Smerige teringlijers zijn het.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:34 schreef perezoso het volgende:
Ik ken die zaak niet, bij deze zal ik er ook nooit eten.
Ik accepteer eerder een cocktail van Bill Cosby dan een hapje bij Happy Italy.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:29 schreef Harvest89 het volgende:
Laten we met zijn allen Happy Italy boycotten.![]()
Zo veel mogelijk slechte reviews schrijven.
Die is erg neukbaar ja. Maar die lange heeft dikkere tieten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Goed om te weten dat ik niet de enige ben die die kleine zou doen.
Is dat nou jouw manier om te zeggen dat je een BBC wel ziet zitten?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik accepteer eerder een cocktail van Bill Cosby dan een hapje bij Happy Italy.
Ik hoop het wel voor 'm. Bij McDonalds eet je zelfs nog knapper. Rustiger ook trouwens. En je hoeft niet in de rij te staan terwijl de helft van de tafels onbezet is.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:18 schreef AchJa het volgende:
Misschien moet Iwanius wat van die tent gaan vinden... Maar het zal we ruim beneden "zijn stand" zijn...
Leuk ding ja het ja!quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:14 schreef topdeck het volgende:
ik wil die kleine zo hard bij de poes grijpen
Beetje dom inderdaad, je recht halen heeft zijn prijsquote:Op zaterdag 12 november 2016 09:55 schreef hottentot het volgende:
Erg naief zijn ze wel.
Wat hadden ze dan verwacht?
"Nou meid, sorry hoor. Hier is je geld en morgen kom je toch wel werken bij ons"
Nee lekker blijven zitten bij die ballentent is een goede optie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje dom inderdaad, je recht halen heeft zijn prijs
Punt is dat deze meiden niet verwacht hadden dat dit meer gevolgen zou hebben dan een "Nou, vind ik niet leuk dat je dit doet."quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee lekker blijven zitten bij die ballentent is een goede optie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |