#prayforsoundosquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
Weer geen SoundosWeer geen Soundos
Ik heb een andere uitzending gezien denk ik. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:07 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
compleet afgebrand, stamelen, hij had het niet verwacht.
ik ook niet.
top tv
Hopelijk nooit meer.quote:
mah herzien idd minder hard, maar rooie loper werd niet uitgelegd voor hem. 'dit boekje gaan die mensen echt niet kopen hoor' en doorzagen over wat zo'n nieuwe feestdag oplost waren pijnlijke momenten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een andere uitzending gezien denk ik. Kan gebeuren.
preciesquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:24 schreef Andromache het volgende:
Kijk nu de herhaling. Matthijs was voor zijn doen behoorlijk kritisch en sterk tegenover Klaver.
Hallelujah? Vond ik echt een mooie uitvoering, had ook een verkrachting verwacht maar het viel eens een keer mee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er een artiest dood komen er bij dwdd zijn nummer even kapot maken waarom? Wie doe je hier een plezier mee?
beetje zoals veldrijden bij de Belgenquote:Op maandag 14 november 2016 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Schaatsen is geen sport maar folklore.
Echt niequote:Op maandag 14 november 2016 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beetje zoals veldrijden bij de Belgen
Vanavond bij Tan komen Jack en Robert Doornbos.quote:
en straks bij Peptalkquote:Op maandag 14 november 2016 19:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vanavond bij Tan komen Jack en Robert Doornbos.
Rijdende Rechter en Familiediner moeten blijven iddquote:Op maandag 14 november 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de PO wordt verkleind zal dat helaas ten koste gaan van juist de wél relevante programmas die de PO maakt.
TROS Muziekfeest op het pleinquote:Op maandag 14 november 2016 19:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Rijdende Rechter en Familiediner moeten blijven idd
Dat kan prima bij de commerciëlen ja.quote:Op maandag 14 november 2016 19:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Rijdende Rechter en Familiediner moeten blijven idd
Voor wie dan wel?quote:Op maandag 14 november 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Powned is niet voor laagopgeleiden.
Voor de rechtse jeugd.quote:
Volendam en Urk zit er vol meequote:Op maandag 14 november 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de rechtse jeugd.
En die is er volop.
Ja, ander woord voor tokkies dus.quote:Op maandag 14 november 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de rechtse jeugd.
En die is er volop.
Kijk maar uit. Ze zitten volop op FOK!quote:
Dacht heel even dat het over Mick Jagger ging toen ik inschakelde en een foto zag.quote:Op maandag 14 november 2016 19:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij kon wel goed Mick Jagger nadoen bij de Sterren Playbackshow weet ik nog.
Ik heb geen interesse in literatuur, maar die programma's van Buch vond ik wel leuk en interessant om te kijken.quote:Op maandag 14 november 2016 19:26 schreef Evertjan het volgende:
Buch op reis dat was nou een programma voor alle lagen van de bevolking
Hij leek ook wel op Mick Jagger vroeger, alleen werd Boudewijn langzaam een gezellige dikzak, terwijl Mick steeds meer op een magere sprinkhaan ging lijken.quote:Op maandag 14 november 2016 19:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dacht heel even dat het over Mick Jagger ging toen ik inschakelde en een foto zag.
Weet ik, de FrontPage zit er vol mee.quote:Op maandag 14 november 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ze zitten volop op FOK!
vind je het gek, dat geluid wordt daar ontzettend gevoed.quote:Op maandag 14 november 2016 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, de FrontPage zit er vol mee.
johquote:Op maandag 14 november 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vind je het gek, dat geluid wordt daar ontzettend gevoed.
henquote:Op maandag 14 november 2016 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik hen het boekje in een paar uurtjes uitgelezen, deze man heeft 10 jaar lang de lekkerste wijven geneukt en is nu met een steenrijke Amerikaanse MILF. Wat een leven.
Kopen?quote:Op maandag 14 november 2016 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik hen het boekje in een paar uurtjes uitgelezen, deze man heeft 10 jaar lang de lekkerste wijven geneukt en is nu met een steenrijke Amerikaanse MILF. Wat een leven.
Hij heeft zelfs Marianne Vos gestokt las ikquote:Op maandag 14 november 2016 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Wat?!quote:Op maandag 14 november 2016 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs Marianne Vos gestokt las ik
Serieus? Na hoop drank zekerquote:Op maandag 14 november 2016 19:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs Marianne Vos gestokt las ik
Volgens TD steekt hij voor Lau 100% zijn handen in het vuur.quote:
Beetje extra smeuiig maken, verkoopt net wat lekkerderquote:Op maandag 14 november 2016 19:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
"Ik ben ook eerlijk in dit boek" alsof die man ooit niet heeft gelogen..
pics van die milf?quote:Op maandag 14 november 2016 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het boek net gekocht bij bolquote:Op maandag 14 november 2016 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bij boeken van ex-dopers.
Dezelfde uitgever als de boekjes over Gijp en Kieft.quote:Op maandag 14 november 2016 19:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Beetje extra smeuiig maken, verkoopt net wat lekkerder
Haha. Ja dat gelooft ook niemand natuurlijk.quote:
Hij heeft zelf ook flink verdiend natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2016 19:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Thomas de golddigger begrijp ik?
Hij heeft wel de goede jaren van Rabobank meegemaakt.quote:Op maandag 14 november 2016 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook flink verdiend natuurlijk.
Waarom zou hij berouw moeten hebben?quote:Op maandag 14 november 2016 19:44 schreef Postbus100 het volgende:
Totaal geen berouwWaarom krijgen deze mensen een podium?
Mensen voorliegen? (vooral mensen in zijn omgeving, nog niet eens heel Nederland).quote:Op maandag 14 november 2016 19:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zou hij berouw moeten hebben?
Af en toe slaat hij door maar meestal zegt hij zinnige dingen. Ook z'n artikelen vind ik wel leuk om te lezen.quote:Op maandag 14 november 2016 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ik ben de enige op FOK die Thijssie wel goed vind.
Heeft Wim Stroetinga ook een account? Dan zouden het er 2 zijnquote:Op maandag 14 november 2016 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ik ben de enige op FOK die Thijssie wel goed vind.
quote:Op maandag 14 november 2016 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wanneer gaat Mathijs zich eens afvragen dat als doping zo in het wielrennen zit, het misschien ook wel net zo in het schaatsen en voetbal is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit. Journalist van lik me vessie.quote:Op maandag 14 november 2016 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wanneer gaat Mathijs zich eens afvragen dat als doping zo in het wielrennen zit, het misschien ook wel net zo in het schaatsen en voetbal is.
Van der Meyde en Ricksen vinden dit leukquote:Op maandag 14 november 2016 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
In het voetballen is dat hoeren en snoeren waarschijnlijk nog 10 keer erger.
Frits is seksueel misbruikt door de Hell's Angels.quote:Op maandag 14 november 2016 19:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Barend is bang dat Van Dorp uit de school klapt.
Hij heeft altijd de meest onnozele hersenschetenquote:
MaxGodquote:Op maandag 14 november 2016 19:51 schreef superniger het volgende:
* Jan Lammers over de spectaculaire
inhaalrace van Max Verstappen tijdens
de Grand Prix Formule 1 van Brazilië.
Ik dacht dat jij christen was.quote:Op maandag 14 november 2016 19:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom zou hij berouw moeten hebben?
Maar geen heilig boontje.quote:
En dan kan Erben ineens niet meer praten...quote:Op maandag 14 november 2016 19:53 schreef rajknier het volgende:
Even die steek naar het schaatsen mbt Kuli
Overspel, hoererij, bedrog, liegen... Volgens mij niet echt christelijke waarden.quote:
juist wel dacht ikquote:Op maandag 14 november 2016 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Overspel, hoererij, bedrog, liegen... Volgens mij niet echt christelijke waarden.
Matthijs gaat opeens even de pastoor uithangen, alsof hij niet in dat tv wereldje duizenden kilo's coke voorbij heeft zien komen.quote:Op maandag 14 november 2016 19:56 schreef Kaji het volgende:
Matthijs die boos is op Thomas omdat die zijn illusie doorgeprikt heeft.
En die van Vaseline Steven.quote:
Matthijs heeft onder een steen geleefd de afgelopen 20 jaar?quote:Op maandag 14 november 2016 19:56 schreef Kaji het volgende:
Matthijs die boos is op Thomas omdat die zijn illusie doorgeprikt heeft.
En van Bram Spermatankinkquote:Op maandag 14 november 2016 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En die van Vaseline Steven.
Hij was bijna net zo verbaasd als bij de winst van Trump vorige week.quote:Op maandag 14 november 2016 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Matthijs heeft onder een steen geleefd de afgelopen 20 jaar?
hij heeft m al verlinkt bij de dopingautoriteit, en nu ff een hoofdstuk over poolse hoeren met voorbinddildo'squote:Op maandag 14 november 2016 19:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nouja bij hem was het ook wel duidelijk dat het niet alleen een verkeerd neusspraytje was.
Zijn sowieso geen deugdelijke waarden.quote:Op maandag 14 november 2016 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Overspel, hoererij, bedrog, liegen... Volgens mij niet echt christelijke waarden.
twitter:stevendejongh twitterde op maandag 14-11-2016 om 21:56:53Ik snap wel dat @thomasdekker het niet in het boek wilde Bedankt @thijszonneveld voor de hoor en wederhoor #nietgebeurd #klasse reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 14-11-2016 om 22:34:22@stevendejongh @thomasdekker Is vrij lastig bij iemand die aangeeft mij & mijn collega's niet meer te woord te staan over deze onderwerpen. reageer retweet
twitter:v_incent twitterde op maandag 14-11-2016 om 08:25:59@thijszonneveld is/was Michael Boogerd ook op de hoogte van bepaalde inhoud boek? Benieuwd naar zijn reactie reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 14-11-2016 om 16:29:35@MaikDijkhuizen @v_incent Ja. Meerdere keren met hem over het verhaal gesproken. reageer retweet
twitter:BoogerdLive twitterde op maandag 14-11-2016 om 17:38:59@thijszonneveld @MaikDijkhuizen @v_incent ik heb nooit de volledige passages mogen lezen! reageer retweet
De doping-zondaar die in 1988 sportman van het jaar werd omdat ie tweede werd in de Tour. Van Basten won overal alle prijzen, behalve in Nederland.quote:
Trek je dat wel ?quote:Op maandag 14 november 2016 19:47 schreef franklop het volgende:
Ik ga dat boek morgen in 1 ruk uitlezen
euh.. verkeerde woordkeuze
niet Rooks, maar De Jonghquote:Op dinsdag 15 november 2016 07:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De doping-zondaar die in 1988 sportman van het jaar werd omdat ie tweede werd in de Tour. Van Basten won overal alle prijzen, behalve in Nederland.
En Wim Suurbier, Wim van der Horst, Karel Bouwens, René van der Gijp, Piet keur, Frans de Munck ( Die neukte zelfs de vrouw van de voorzitter van Fortuna 54) Günter Netzer, Ruud Krol, Garrincha, George Best, Hans Kraaij Jr. Patrick Pothuizen, Martin Drent, Milco Djurovski, Maradona, Oscar Moens, Wim Kieft.quote:Op maandag 14 november 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van der Meyde en Ricksen vinden dit leuk
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat heeft die met Verstappen te makenquote:Op maandag 14 november 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Sjeck van Gelder straks bij Oemberto Tan.
Gezien de nacht van de Popmuziek afgelopen zaterdag wel. tenenkrommend.quote:Op maandag 14 november 2016 19:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Matthijs heeft onder een steen geleefd de afgelopen 20 jaar?
Excuus. Moet de herhaling nog kijken.quote:
Waarom is Frits een dwaas?quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:55 schreef Heufd het volgende:
Item met Thomas Dekker terugkeken. Frits Barend, wat een dwaas. Heel benieuwd naar dat boek.
http://www.volkskrant.nl/(...)rlijk-vaag~a4415501/quote:
Dank je, wie spreekt de waarheid?quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)rlijk-vaag~a4415501/
---
Gevraagd naar een reactie op het boek erkent Boogerd zijn pupil destijds aan Matschiner te hebben gekoppeld. 'En met Dynepo zal dat ook wel zo zijn gegaan. Maar er was in die tijd niets geheimzinnigs aan. Het was gewoon iets collegiaals.'
Op de details over de bordeelbezoeken, het drugsgebruik en het gezuip heeft Boogerd niet gereageerd. Is hem wel, zoals Zonneveld meldt in een naschrift, om een reactie gevraagd toen het boek af was? Ja, dat wel, aldus Boogerd, maar het aanbod was uiterst summier. 'Ik kreeg niets te lezen, alles bleef behoorlijk vaag.'
Op Twitter zegt Zonneveld dat hij de afgelopen weken uren met Boogerd heeft gesproken. 'De feiten zijn hem puntsgewijs voorgelegd.'
--
Via een sms laat Steven de Jongh weten niet te willen reageren. Op Twitter doet hij dat wel: 'Ik snap wel dat Thomas Dekker het (de voornoemde passage, red.) niet in het boek wilde. Bedankt Thijs Zonneveld voor de hoor en wederhoor. Niet gebeurd. Klasse.'
Boogerd en de Jong ontkennen het niet, toch? De Jong's tweet is duidelijk bevestigendquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:21 schreef ato het volgende:
[..]
Dank je, wie spreekt de waarheid?
Wielrennerswereld staat nu op zijn kop.
Nee is ook zo, alhoewel Boogerd ontkennend is over de prostitutie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Boogerd en de Jong ontkennen het niet, toch? De Jong's tweet is duidelijk bevestigend
Q-tip niet kennen, toen was hiphop nog cool, die wigger shit van nu is aids met vleugjes kinkhoestquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Groot nieuws in de Hiphop: een nieuw album van het legendarische A Tribe Called Quest. ‘We Got It from Here... Thank You 4 Your Service' is het zesde en allerlaatste album van de act die je kent van hun hits ‘Can I Kick It’ en ‘I Left My Wallet in El Segundo’.
De groep bestond eigenlijk niet meer, Jarobi verliet de groep in 1991, Phife Dawg overleed maart dit jaar, Q-Tip en Ali Shaheed Muhammad werkten aan succesvolle solo-carrières.
??? wat? wie? Wat is dit voor een geforceerd 'zwart' 'hip' 'urban' item?
Allemaal apenmuziek johquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Q-tip niet kennen, toen was hiphop nog cool, die wigger shit van nu is aids met vleugjes kinkhoest
Iedereen boven de 28 hoort ze wel te kennenquote:Op dinsdag 15 november 2016 18:44 schreef DrDentz het volgende:
Alsof Matthijs weet wie Q-Tip is, lol!
"Groot nieuws" "legendarisch" "act die je kent" "succesvol"
Een derde oogquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:07 schreef schoolstudent het volgende:
Die plek tussen haar wenkbrauwen leidt echt teveel af.
in india lopen ze daar allemaal meer, maar dan rood gezweerdquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:07 schreef schoolstudent het volgende:
Die plek tussen haar wenkbrauwen leidt echt teveel af.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
in india lopen ze daar allemaal meer, maar dan rood gezweerd
Eh in europa is links nooit aan de macht geweest hans, vandaar dat we bondgenoten zijn van Muricaquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:09 schreef DrDentz het volgende:
Merkel sloopt Europa en de linkschmensch wil meer?
Jij hebt niet opgelet bij geschiedenisquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh in europa is links nooit aan de macht geweest hans, vandaar dat we bondgenoten zijn van Murica
noem maar op, koude oorlog gemist domme hansquote:Op dinsdag 15 november 2016 19:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij hebt niet opgelet bij geschiedenis
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Zijn we nog steeds anti Trump? Het is bijna 2017 jongens we moeten mee in de Trump vibe.
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:32 schreef Joezi het volgende:
verified.pngverified.pngverified.pngverified.pngverified.pngverified.pngverified.pngverified.pngverified.pngverified.png
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |