#prayforsoundosquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:53 schreef superniger het volgende:
Weer geen SoundosWeer geen Soundos
Ik heb een andere uitzending gezien denk ik. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:07 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
compleet afgebrand, stamelen, hij had het niet verwacht.
ik ook niet.
top tv
Hopelijk nooit meer.quote:
mah herzien idd minder hard, maar rooie loper werd niet uitgelegd voor hem. 'dit boekje gaan die mensen echt niet kopen hoor' en doorzagen over wat zo'n nieuwe feestdag oplost waren pijnlijke momenten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een andere uitzending gezien denk ik. Kan gebeuren.
preciesquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:24 schreef Andromache het volgende:
Kijk nu de herhaling. Matthijs was voor zijn doen behoorlijk kritisch en sterk tegenover Klaver.
Hallelujah? Vond ik echt een mooie uitvoering, had ook een verkrachting verwacht maar het viel eens een keer mee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er een artiest dood komen er bij dwdd zijn nummer even kapot maken waarom? Wie doe je hier een plezier mee?
beetje zoals veldrijden bij de Belgenquote:Op maandag 14 november 2016 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Schaatsen is geen sport maar folklore.
Echt niequote:Op maandag 14 november 2016 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beetje zoals veldrijden bij de Belgen
Vanavond bij Tan komen Jack en Robert Doornbos.quote:
en straks bij Peptalkquote:Op maandag 14 november 2016 19:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vanavond bij Tan komen Jack en Robert Doornbos.
Rijdende Rechter en Familiediner moeten blijven iddquote:Op maandag 14 november 2016 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de PO wordt verkleind zal dat helaas ten koste gaan van juist de wél relevante programmas die de PO maakt.
TROS Muziekfeest op het pleinquote:Op maandag 14 november 2016 19:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Rijdende Rechter en Familiediner moeten blijven idd
Dat kan prima bij de commerciëlen ja.quote:Op maandag 14 november 2016 19:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Rijdende Rechter en Familiediner moeten blijven idd
Voor wie dan wel?quote:Op maandag 14 november 2016 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Powned is niet voor laagopgeleiden.
Voor de rechtse jeugd.quote:
Volendam en Urk zit er vol meequote:Op maandag 14 november 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de rechtse jeugd.
En die is er volop.
Ja, ander woord voor tokkies dus.quote:Op maandag 14 november 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de rechtse jeugd.
En die is er volop.
Kijk maar uit. Ze zitten volop op FOK!quote:
Dacht heel even dat het over Mick Jagger ging toen ik inschakelde en een foto zag.quote:Op maandag 14 november 2016 19:20 schreef DrDentz het volgende:
Hij kon wel goed Mick Jagger nadoen bij de Sterren Playbackshow weet ik nog.
Ik heb geen interesse in literatuur, maar die programma's van Buch vond ik wel leuk en interessant om te kijken.quote:Op maandag 14 november 2016 19:26 schreef Evertjan het volgende:
Buch op reis dat was nou een programma voor alle lagen van de bevolking
Hij leek ook wel op Mick Jagger vroeger, alleen werd Boudewijn langzaam een gezellige dikzak, terwijl Mick steeds meer op een magere sprinkhaan ging lijken.quote:Op maandag 14 november 2016 19:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dacht heel even dat het over Mick Jagger ging toen ik inschakelde en een foto zag.
Weet ik, de FrontPage zit er vol mee.quote:Op maandag 14 november 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ze zitten volop op FOK!
vind je het gek, dat geluid wordt daar ontzettend gevoed.quote:Op maandag 14 november 2016 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, de FrontPage zit er vol mee.
johquote:Op maandag 14 november 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vind je het gek, dat geluid wordt daar ontzettend gevoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |