Nog een mooiere. pvv heeft ook een groep van ongeveer 20% van het totale electoraat. Want 20% van de zetels in de peilingen zijn voor de pvv. pvv wil minder minder minder marokkanen. Dan ook maar alle marokkanen het land uit?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Stel dat 17% tegen zwarte piet is, dan is er nog een veel grotere groep tegen de komst van nog meer niet-westerse immigranten. Dus als we Zwarte Piet afschaffen op grond van die 17% dan lijkt het mij ook niet meer dan redelijk om de grenzen te sluiten.
Niet aanpassen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh, en waar ergens tussen die twee cijfers komt 90%?
Zijn dat overigens mensen die vinden dat Zwarte Piet niet aangepast mag worden, of mensen die vinden dat Zwarte Piet in enige vorm moet blijven?
Illegaal gedrag is illegaal. Dat moet je gewoon aanpakken. Dat neemt niet weg dat je als verstandig, gematigd mens best kunt toegeven dat beide groepen een punt hebben en naar een compromis zoeken. Zelfs een stilstaande klok staat tweemaal per dag gelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jawel. Die groepen zijn essentieel. Zij zijn immers de discussie begonnen, willen de intochten verstoren met geweld en zijn de angel in de bedreigingen.
Dan kun je je wel richten op het centrum, maar daar heeft niemand iets aan. Want het blijft doorgaan.
Als dat uiteindelijk de intentie is, dan wel. De protesten hebben dan niet zozeer betrekking tot vrouwen achter het stuur, maar de intenties van de Saudische GroenLinks.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
So fucking what? Als de Saudische GroenLinks een wetsvoorstel lanceert om vrouwen het recht te geven auto te rijden, met als uiteindelijke doel om genocide te plegen op mannen, moeten we dan ook maar als een stel debielen gaan protesteren tegen vrouwen achter het stuur?
Ligt eraan wat je bedoelt met 'mogen': zou je ervoor gestraft moeten worden? Nee. Maar je zou je wel eens moeten afvragen of het niet een beetje flauw is om die euro op zak te houden als je er ook iemand blij mee kunt maken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Stel ik verdien 100k per jaar. Dan is een euro missen iets waar ik niets van merk. Betekent dit dag ik een bedelaar geen euro meer mag weigeren?
Maar als een bepaalde groep van pakweg 100 personen nu een bizar en extreem standpunt heeft, moeten we dat dan ook maar accepteren als er 14 miljoen mensen zijn die het waanzin vinden?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Illegaal gedrag is illegaal. Dat moet je gewoon aanpakken. Dat neemt niet weg dat je als verstandig, gematigd mens best kunt toegeven dat beide groepen een punt hebben en naar een compromis zoeken. Zelfs een stilstaande klok staat tweemaal per dag gelijk.
Proost.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:32 schreef autoknutselaar het volgende:
GGaaaann zzee nnoogg sstteeeeddss vveecchhtteenn bbiijj ddee iinnttoocchhtt mmoorrggeenn??
Nou, dat ben ik met je oneens. Ik vind dat je best kunt toegeven dat groepen die over het algemeen onredelijk zijn, soms redelijke dingen zeggen. Als je dat niet meer kunt, gooi je de baby met het badwater weg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als dat uiteindelijk de intentie is, dan wel. De protesten hebben dan niet zozeer betrekking tot vrouwen achter het stuur, maar de intenties van de Saudische GroenLinks.
Overigens is in dit geval zowel het "verzoek" *proest* als de intentie fout.
Gaan ze nog vechten bij de intocht morgen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Proost.
Volgens mij blijft je toetsenbord hangen. Iets met dduubbeell toetsen.
Dat mag ik zelf bepalen. Net zoals wij Nederlander zelf mogen bepalen om Piet Zwart te houden. Wij zijn zwarte mensen niets maar dan ook niets verschuldigd. In tegendeel zelfs, we hebben enorm veel voor zwarte mensen gedaan (denk maar aan de kansen die Sylvana Simons in onze samenleving heeft gekregen).quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je bedoelt met 'mogen': zou je ervoor gestraft moeten worden? Nee. Maar je zou je wel eens moeten afvragen of het niet een beetje flauw is om die euro op zak te houden als je er ook iemand blij mee kunt maken.
Heb ik al tig keer onderbouwd in dit topic.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik met je oneens. Ik vind dat je best kunt toegeven dat groepen die over het algemeen onredelijk zijn, soms redelijke dingen zeggen. Als je dat niet meer kunt, gooi je de baby met het badwater weg.
Wanneer ga je nou eens vertellen wat er zo fout is aan het verzoek?
Ik zeg ja, want ik ben er bang voor. Want de antipieten zijn zielig, hebben zich niet aangemeld als demonstrerende partij omdat ze het niet eens zijn met de plaats, denken een legitieme reden te hebben en hebben al laten weten dat andere 'mogelijkheden' worden aangezet om het standpunt 'kracht' bij te zetten. En uitten ook bedreigingen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:35 schreef autoknutselaar het volgende:
[..]
Gaan ze nog vechten bij de intocht morgen?
Ik en velen met mij worden bij elke Marokkaan die we zien herinnerd aan de dingen die ons persoonlijk zijn aangedaan door een Marokkaan, we worden keer op keer herinnerd aan onze trauma's..quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog een mooiere. pvv heeft ook een groep van ongeveer 20% van het totale electoraat. Want 20% van de zetels in de peilingen zijn voor de pvv. pvv wil minder minder minder marokkanen. Dan ook maar alle marokkanen het land uit?
Zo ridicuul is gelijk geven aan kozp.
Dankzij al die hoofddoekjes op straat voel ik mij niet meer alsof ik in Nederland ben. Verbieden dus. Oh wacht..quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik en velen met mij worden bij elke Marokkaan die ze zien herinnert aan de dingen die ons persoonlijk zijn aangedaan door een Marokkaan, we worden keer op keer herinnerd aan onze trauma's..
Als we de AP redenering volgen is het meer dan terecht om alle Marokkanen het land uit te zetten!
Ik heb met veel marokkanen gewerkt en allemaal waren het een stel discriminerende eikels. Uitschelden voor kuffar en zo.. Ja nare herinneringen. En dan hebben wij het nog wel ECHT meegemaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik en velen met mij worden bij elke Marokkaan die we zien herinnerd aan de dingen die ons persoonlijk zijn aangedaan door een Marokkaan, we worden keer op keer herinnerd aan onze trauma's..
Als we de AP redenering volgen is het meer dan terecht om alle Marokkanen het land uit te zetten!
Met die instelling komen we er wel....quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niemand die bereid is tot compromis zou zich daardoor aangesproken hoeven voelen. De rest valt toch niet met argumenten te overtuigen.
Daar komt nog bij dat mensen in hun eigen land heel wat meer recht hebben van spreken dan vreemdelingen. Dat geldt voor ons in andere landen, maar ook voor mensen uit andere landen die hier zijn. Je past je aan of je vertrekt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb met veel marokkanen gewerkt en allemaal waren het een stel discriminerende eikels. Uitschelden voor kuffar en zo.. Ja nare herinneringen. En dan hebben wij het nog wel ECHT meegemaakt.
Ridicuul.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb met veel marokkanen gewerkt en allemaal waren het een stel discriminerende eikels. Uitschelden voor kuffar en zo.. Ja nare herinneringen. En dan hebben wij het nog wel ECHT meegemaakt.
Ridicuul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:56 schreef madam-april het volgende:
[..]Dat is echt die spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry zo, maar dm kan ik niet ofso, fout bij verzenden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Lul toch niet zo stroef, is dat echt? Ja is echt, is dat niet bij haar dat wel bij tig anderen....quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is echt die spoiler?
Sorry zo, maar dm kan ik niet ofso, fout bij verzenden.
Lul niet zo stroef, je weet alleen niet wat je moet geloven op inet he..quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stroef, is dat echt? Ja is echt, is dat niet bij haar dat wel bij tig anderen....
Niet op het niveau van wat jij denkt. Meer van 'ja, ik snap je'.quote:Wir haben er nicht ge.... en vul maar in.
Soort van wake up call bij je nu?
Ben ook verre van een racist, maar ik wil zo weinig mogelijk te maken hebben met die 90%. Totaal onnodige bende. Hoe je het ook bekijkt.quote:Ik woon heerlijk in een Marokkanen vrije wijk hier in R'dam, bestaan die? Jazekers... heel fijn wonen hier. Dat een bepaalde bevolking uit het noorden van Afrika het verkloot voor de rest is mij al jaren duidelijk. We verhuizen daarom zo snel mogelijk naar een provincie in Nederland die dat probleem in de multi culti al decennia door hebben.
En lees goed: ik ben geen racist, verre van zelfs, multi culti is zeker een verrijking, maar 90% van de nazaten van dat land snappen er echt geen reet van. Zijn een beetje zoekende in deze maatschappij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |