Hij gaat nu toch met zo'n minderjarige? Of is die inmiddels volwassen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:52 schreef de_boswachter het volgende:
Laat hij zich als afscheid nu weer pijpen door een hoer live op de radio?!?
Hij wil graag school tv weekjournaal gaan presenteren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij gaat nu toch met zo'n minderjarige? Of is die inmiddels volwassen?
Goeie beschrijving van Giel. Heeft hij ZIJN ontdekking Jett -de zoon van Prince- Rebel al gedraaid?quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:20 schreef Habbezak het volgende:
Ik vind Giel Beelen dus echt een loser.. Vandaag is Leonard Cohen overleden. En daar heb ik hem gewoon niks over horen zeggen bij zijn ochtendshow vanmorgen tussen kwart voor 7 en kwart voor 8. Ja het kwam op het nieuws om half 8. Giel vindt zijn eigen afscheidsfeestje belangrijker dan stilstaan bij zo'n legende.
Maar hij neemt wel de tijd om te melden dat Justin Bieber en Selena Gomez elkaar in een kliniek hebben opgezocht. walgelijke vent.
Hij heeft al weer een andere, die ene was te oud geworden..quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij gaat nu toch met zo'n minderjarige? Of is die inmiddels volwassen?
Hij heeft er wel wat over gezegd, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:20 schreef Habbezak het volgende:
Ik vind Giel Beelen dus echt een loser.. Vandaag is Leonard Cohen overleden. En daar heb ik hem gewoon niks over horen zeggen bij zijn ochtendshow vanmorgen tussen kwart voor 7 en kwart voor 8. Ja het kwam op het nieuws om half 8. Giel vindt zijn eigen afscheidsfeestje belangrijker dan stilstaan bij zo'n legende.
Maar hij neemt wel de tijd om te melden dat Justin Bieber en Selena Gomez elkaar in een kliniek hebben opgezocht. walgelijke vent.
Giel beelen is toch degene die het programma de beste singer songwriter presenteerde.. Dat kwam toch uit zijn kokertje? Als er een persoon is die deze titel verdient is dat Leonard Cohen wel. Giel is gewoon een naar narcistisch mannetje. Ik ben blij dat ik hem niet meer hoef te horen in de ochtend.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij heeft er wel wat over gezegd, maar dat terzijde.
Cohen was een grootheid, maar voor zijn muziek moet je niet bij 3fm zijn. Logisch dat er niet veel bij stil wordt gestaan.
Giel gaf te kennen geen zin te hebben in het afscheid met pers en collega's en verliet rond 8.30 uur de studio. ,,Ik ga gewoon weg, fuck it. Ik ga er gewoon vandoor", zei Giel tegen zijn luisteraars en nieuwslezer Joeri Stubenitsky. ,,Het is eigenlijk best wel een naaistreek omdat er allemaal persmensen komen en ongetwijfeld allemaal lieve collega's, maar ik hou hier gewoon niet van."quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:33 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)ndshow-3fm~a2ead24b/
Alsof Giel Beelen mag bepalen wat hij draait.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:57 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Giel beelen is toch degene die het programma de beste singer songwriter presenteerde.. Dat kwam toch uit zijn kokertje? Als er een persoon is die deze titel verdient is dat Leonard Cohen wel. Giel is gewoon een naar narcistisch mannetje. Ik ben blij dat ik hem niet meer hoef te horen in de ochtend.
Giel had bepaalde privileges en mocht wel wat vrije keuzes in zijn show.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alsof Giel Beelen mag bepalen wat hij draait.![]()
De playlist wordt volledig bepaalt daar zender coördinatoren. En ook die moeten zich aan regels houden.
Wat waren die privileges dan? Zichzelf laten pijpen door een hoer tijdens een uitzending?quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Giel had bepaalde privileges en mocht wel wat vrije keuzes in zijn show.
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat waren die privileges dan? Zichzelf laten pijpen door een hoer tijdens een uitzending?
Dat zal ook best wel zo zijn, maar Cohen is gewoonweg geen 3fm muziek, dus het overgrote deel van de luisteraars van 3fm heeft ook niet veel met de muziek van Cohen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Giel had bepaalde privileges en mocht wel wat vrije keuzes in zijn show.
DWDD gaat vanavond vast ook een deel over Cohen, daar heeft het overgrote deel van de kijkers toch ook niks mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zal ook best wel zo zijn, maar Cohen is gewoonweg geen 3fm muziek, dus het overgrote deel van de luisteraars van 3fm heeft ook niet veel met de muziek van Cohen.
Ik had het niet over Cohenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zal ook best wel zo zijn, maar Cohen is gewoonweg geen 3fm muziek, dus het overgrote deel van de luisteraars van 3fm heeft ook niet veel met de muziek van Cohen.
Als het je laatste uitzending is, mag je best wat doen aan zelfbevlekking en doen wat jij wilt. En als Giel niet veel aandacht besteedt aan Cohen, prima toch.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:40 schreef MCH het volgende:
[..]
DWDD gaat vanavond vast ook een deel over Cohen, daar heeft het overgrote deel van de kijkers toch ook niks mee.
Denk een beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het je laatste uitzending is, mag je best wat doen aan zelfbevlekking en doen wat jij wilt. En als Giel niet veel aandacht besteedt aan Cohen, prima toch.
Het ging hier over het feit dat Giel niet lang stilstond bij het overlijden van Cohen. Waarom zou hij als het overgrote deel van de luisteraars Cohen niks boeit?quote:
Als een eckte autist. Zou hij ook op Fok! zitten?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:01 schreef wise het volgende:
[..]
Giel gaf te kennen geen zin te hebben in het afscheid met pers en collega's en verliet rond 8.30 uur de studio. ,,Ik ga gewoon weg, fuck it. Ik ga er gewoon vandoor", zei Giel tegen zijn luisteraars en nieuwslezer Joeri Stubenitsky. ,,Het is eigenlijk best wel een naaistreek omdat er allemaal persmensen komen en ongetwijfeld allemaal lieve collega's, maar ik hou hier gewoon niet van."
Onder andere collega's Gerard Ekdom en Michiel Feenstra meldden zich vanochtend in de studio voor het afscheid van Beelen en werden verrast door het ontbreken van de dj.
idioot
3FM speelt het hard.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zometeen ook de laatste keer Paul Rabbering in de middag op 3FM.
En nu laatste keer Timur & Ramon Superradio op 3FM.
Wat een dag.
Naar NPO Radio 2.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
3FM speelt het hard.
Wat gaat Rabbering eigenlijk doen?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:32 schreef Kittekop het volgende:
Altijd als ik Chiel zie of hoor denk ik aan een onverzorgd gebit, een stinkende ochtendbek en vies vettig haar. Maakt niet uit in welke situatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |