Niet deze shit weer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zijn wel meer woorden die continu terugkomen en die geen drol toevoegen aan de discussie. Maar hee die vallen natuurlijk in je straatje dus mogen blijven staan. Geef dan gewoon toe dat je ongeschikt bent als mod.
Familie van Halbequote:Op vrijdag 11 november 2016 20:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, erg is dat zeker niet Ik heb altijd geroepen dat het geleidelijk moet gaan, dat niet elke oproep/intocht/supermarkt met iets anders komt.
Wat tegenwoordig heel interessant is, is dat al tien jaar geleden veel comité's de inktzwarte schmink voor de vriendelijkere bruine schmink hebben ingeruild. Het komt minder eng over voor kinderen en is bovendien praktischer bij het schoonmaken van die schmink. Heel opmerkelijk dat zo'n geleidelijke verandering nauuwelijks opgevallen is. Het is verder eigenlijk ook niet zo problematisch dat het platteland met dit soort dingen er achter aan hobbelt. Dat gebeurt toch ook wel met meer ontwikkelingen.quote:In bepaalde regio's ligt deze discussie gevoeliger dan in andere regio's. Op het platteland bij mijn ouders is zwarte Piet zwart en dat zal voorlopig zeker zo blijven. Waarom wat veranderen omdat wat schreeuwers in A'dam dat eisen.
Juist omdat die noodverordening er is, zoveel politie, de poortjes, de duidelijke huisregels in het gebied en het verbod op demonstreren gaan wij dus wel!quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik zei het al eerder, wat een oerhollandse discussie met oerhollandse polderoplossing had kunnen worden is verzandt in een kansloze (internet)vete die er nu voor zorgt dat er net zoveel politie en beveiligingsmaatregelen zijn bij de intocht als bij een risico wedstrijd.
Dat is triest.
en dan je schoen zetten! net als vroeger! kijken of de sint er wat in doet, ik wacht al jaren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:40 schreef Nielsch het volgende:
Anyway, morgen de intocht kijken op TV. Zin in!
Ik krijg elk jaar iets!quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
en dan je schoen zetten! net als vroeger! kijken of de sint er wat in doet, ik wacht al jaren.
Wie is Halbe?quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Familie van Halbe
[..]
Wat tegenwoordig heel interessant is, is dat al tien jaar geleden veel comité's de inktzwarte schmink voor de vriendelijkere bruine schmink hebben ingeruild. Het komt minder eng over voor kinderen en is bovendien praktischer bij het schoonmaken van die schmink. Heel opmerkelijk dat zo'n geleidelijke verandering nauuwelijks opgevallen is. Het is verder eigenlijk ook niet zo problematisch dat het platteland met dit soort dingen er achter aan hobbelt. Dat gebeurt toch ook wel met meer ontwikkelingen.
je moeder was druk weet ik toevalligquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:38 schreef Falco het volgende:
Straatcommando als mod is wel dubieus. Waren de goeie kandidaten op ofzo?
Kijk nu komt de aap uit de mouw.. Je bent gewoon verbitterd omdat je nog nooit wat in je schoen hebt gekregen..quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:45 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
en dan je schoen zetten! net als vroeger! kijken of de sint er wat in doet, ik wacht al jaren.
Halbe Zijlstra. Hij is het helemaal met je eens dat het veel geleidelijker moetquote:
Eh, nee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:25 schreef Falco het volgende:
http://www.human.nl/medialogica/onderzoek-zwarte-piet.html
21% vindt dat het uiterlijk aangepast moet worden. Twee jaar geleden was dit percentage nog maar 12%. Tegenwoordig moet je een beetje oppassen met dit soort peilingen, maar goed de trend is ook te zien bij de jaarlijkse Eenvandaag-onderzoeken over zwarte piet.
Hoe wordt deze trend gestopt?
Open staan voor verandering is iets heel anders dan vinden dat het moet veranderen.quote:Op de vraag 'Staat u er voor open dat er wordt geëxperimenteerd met een ander uiterlijk voor Zwarte Piet of met andere helpers van Sinterklaas?' antwoordt 23 procent van de Nederlanders bevestigend.
Even verder lezen, daaronder staat een ander grafiekjequote:Op vrijdag 11 november 2016 21:03 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Eh, nee.
[..]
Open staan voor verandering is iets heel anders dan vinden dat het moet veranderen.
Er is geen trend, behalve dan dat er steeds meer gelogen wordt middels statistieken.
as ik piet zie, sla ik zo zn zwarte harses in, ja. grrr...quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Kijk nu komt de aap uit de mouw.. Je bent gewoon verbitterd omdat je nog nooit wat in je schoen hebt gekregen..
Ok.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Even verder lezen, daaronder staat een ander grafiekje
Niet, mensen mogen vinden wat ze willen. De vraag is wat er interessant is aan dat percentage.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:25 schreef Falco het volgende:
http://www.human.nl/medialogica/onderzoek-zwarte-piet.html
21% vindt dat het uiterlijk aangepast moet worden. Twee jaar geleden was dit percentage nog maar 12%. Tegenwoordig moet je een beetje oppassen met dit soort peilingen, maar goed de trend is ook te zien bij de jaarlijkse Eenvandaag-onderzoeken over zwarte piet.
Hoe wordt deze trend gestopt?
Weet je waarom? Omdat anders gasten zoals jij het feest naar de klote helpen met kansloze, foute en ongefundeerde argumenten en daarom is het wel terecht.quote:Op vrijdag 11 november 2016 16:23 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat kapot schreeuwen, daar doe je toch ook net zo hard aan mee...
wijzend vingertje is nou niet bepaald terecht, na 57 delen zwarte piet-ruzie.
Ja, want jullie hebben het morele gelijk. Of zoiets.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:18 schreef Kijkertje het volgende:
Wel balen dat de Belgen eerder zijn
Zwarte Piet weg en dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:14 schreef KingRadler het volgende:
Einde van zwarte Piet in lage landen is in zicht ben zo blij
Laat maar komen morgen, als ik een dikke reet had gehad zou ik hem ervoor gegooid hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet je waarom? Omdat anders gasten zoals jij het feest naar de klote helpen met kansloze, foute en ongefundeerde argumenten en daarom is het wel terecht.
Ga morgenochtend maar lekker demonstreren met je reet. Lekker gummiknuppel koppen. Op een kinderfeest. Door jou en je medestanders is het nu een risicowedstrijd. Een kinderfeest he? Dwaas.
Die knuppel is ook niet voor jou bedoeld. Of jou reet. Net zo je wil. Die is bedoeld voor de demonstranten die zich niet hebben aangemeld en weigeren op de demonstratieaanwijzingen in te gaan. De antipieten dus.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laat maar komen morgen, als ik een dikke reet had gehad zou ik hem ervoor gegooid hebben.
Die gummiknuppel komt er niet in.
Kijk mijn dochter neemt een roe mee, die mag ws wel naar binnen.
ik ga helemaal niet demonstreren. en zeker niet met mn reet. ga zelf maar met je reet demonstreren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Weet je waarom? Omdat anders gasten zoals jij het feest naar de klote helpen met kansloze, foute en ongefundeerde argumenten en daarom is het wel terecht.
Ga morgenochtend maar lekker demonstreren met je reet. Lekker gummiknuppel koppen. Op een kinderfeest. Door jou en je medestanders is het nu een risicowedstrijd. Een kinderfeest he? Dwaas.
Ik heb daar niets te zoeken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:46 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik ga helemaal niet demonstreren. en zeker niet met mn reet. ga zelf maar met je reet demonstreren.
Ik begrijp het ook niet nee. Ik snap niet waarom jullie nog doorgaan. Zwarte Piet is niet racistisch en daar mee klaar. Er zijn geen bewijzen dat het zo is en het Sinterklaasfeest gaat van ver voor de slavernij. Dus daar aan herinneren kan ook gewoon niet.quote:en je snapt verder toch wel, dat juist door gasten zoals jij, die werkelijk niks willen toegeven of begrijpen, die gasten daar nou staan morgen.
Je gediscrimineerd voelen in de Pietendiscussie is een keuze. En nee, het interesseert ook helemaal niemand nee wat die kleine groep schreeuwlelijkerds van mening zijn. Want het enige wat ze uitkramen is 'racisme' en als je vraagt waarom dan, dan is het 'omdat het zo is en jij snapt het niet'. Dat zijn niet bepaald argumenten. Dan ook nog eens bedreigen en geweld gebruiken?quote:... ze zien geen andere weg, aangezien niemand het kennelijk iets interessert dat mensen zich gediscrimineerd voelen in dit land, anno 2016.
zelfs al is het overduidelijk voor iedereen die niet in nederland woont.
je laat hier bewust een heel deel van de werkelijkheid weg. je weet best dat ze piet op gegeven moment in een neger hebben veranderd. en vanaf toen was ie dus racistisch. dus niks klaar.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:52 schreef Red_85 het volgende:
Ik begrijp het ook niet nee. Ik snap niet waarom jullie nog doorgaan. Zwarte Piet is niet racistisch en daar mee klaar. Er zijn geen bewijzen dat het zo is en het Sinterklaasfeest gaat van ver voor de slavernij. Dus daar aan herinneren kan ook gewoon niet.
ik zei het vandaag al tegen iemand anders; google eens black pete of ga een youtube filmpjes kijken. kennelijk heb je geen flauw benul over hoe de buitenwacht hier tegenaan kijkt.quote:En buiten NL heeft er maar eentje zich druk gemaakt, en dat is een vooringenomen idioot die alleen maar uit is op geldgeldgeldgeld. En daar laat jij je door voor het karretje spannen.
Huh? Hoe kun je dit draaien naar je eigen verdorven waarheid? Je bent echt helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:59 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
je laat hier bewust een heel deel van de werkelijkheid weg. je weet best dat ze piet op gegeven moment in een neger hebben veranderd. en vanaf toen was ie dus racistisch. dus niks klaar.
Prima geïnformeerd, want in NL weten ze wel wat Sinterklaas en Zwarte Piet betekend en in het buitenland hebben ze er niet eens naar gevraagd en staan ze al met hun oordeel klaar.quote:[..]
ik zei het vandaag al tegen iemand anders; google eens black pete of ga een youtube filmpjes kijken. kennelijk heb je geen flauw benul over hoe de buitenwacht hier tegenaan kijkt.
en dan maar schreeuwen, ongeinformeert.
ns is sowieso een kutorganisatie die niks snappen. Dus vind dat niet zo vreemd dat ze daar mee komen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:19 schreef icloud het volgende:
Ik zag op de weblog een filmpje van sinterklaas die aankomt op station maassluis, uiteraard in elkaar geknutseld door ns.
Is sinterklaas ooit aangekomen met een ander vervoermiddel dan een boot tijdens de nationale intocht? Ik weet dat er wel eens kleine bootjes zijn gebruikt.
De pakjesboot is te zwaar beladen en vanavond vast gelopen op de zeebodem.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:19 schreef icloud het volgende:
Ik zag op de weblog een filmpje van sinterklaas die aankomt op station maassluis, uiteraard in elkaar geknutseld door ns.
Is sinterklaas ooit aangekomen met een ander vervoermiddel dan een boot tijdens de nationale intocht? Ik weet dat er wel eens kleine bootjes zijn gebruikt.
Volgens Wikipedia niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:19 schreef icloud het volgende:
Feest voor Christenhonden.quote:
De andere kant van Kerstmis.quote:
Zeurpietenquote:
Blijft zo goed dit.quote:
Verenigde Naties, niet de Statenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik vind het nog steeds heel apart dat de Verenigde Staten gaan bepalen of wij wel of niet in Zwarte Piet geloven, en hoe die er dan uit mag zien.
Amerikaanse, zwarte vrouw, die natuurlijk overal discriminatie ziet.quote:
Nog. Lang. Niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Amerikaanse, zwarte vrouw, die natuurlijk overal discriminatie ziet.
Zo simpel. En ze heeft gewonnen!
Mwah, ergens wel de Verenigde Staten, met hun blackface. Die invloed is de crux van de discussie. Alles schijnt blijkbaar veramerikaniseerd te moeten worden. Alles wat Amerika is moet ook Nederland zijn...blijkbaar.quote:
Het lastige stukje dat jouw verwarde logica blootlegt sla je voor het gemak even over. Heb je vroeger een beetje opgelet bij wiskunde? Als A=B dan is B ook A. Als A lijkt op B dan lijkt B ook op A. Als jij zegt dat Zwarte Piet op een neger lijkt dan zeg jij ook dat een neger op Zwarte Piet lijkt. Hoe denk jij dat dat op negers overkomt? Dat je denkt en zegt dat ze op Zwarte Piet lijken. Snap je niet dat het enorm beledigend en racistisch is om een neger Zwarte Piet te noemen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij nou eens de ballen om te zeggen dat jij het OK vindt als mensen racisten zijn?
Jij bent de schijnheil hier.
Als ik in een aalput spring, spring jij mij dan achter naar?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:27 schreef KingRadler het volgende:
Als Vlaanderen het kan dan kan het hier ook het is tijd voor een pietenpact
Als in alles mag behalve een zwarte ZP?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:27 schreef KingRadler het volgende:
Als Vlaanderen het kan dan kan het hier ook het is tijd voor een pietenpact
"Je gediscrimineerd voelen in de Pietendiscussie is een keuze"quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:52 schreef Red_85 het volgende:
Je gediscrimineerd voelen in de Pietendiscussie is een keuze. En nee, het interesseert ook helemaal niemand nee wat die kleine groep schreeuwlelijkerds van mening zijn.
De vraag is of dat gevoel van discriminatie oprecht is, of dat het gespeeld wordt door achterliggende agenda's met grotere belangen, te wetenquote:Op zaterdag 12 november 2016 03:59 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
"Je gediscrimineerd voelen in de Pietendiscussie is een keuze"
Dat klopt, het is een keuze en vele voelen het zo. Is het dan minder waar? Omdat jij dat gevoel niet begrijpt is het geen onzin. Ik persoonlijk heb het ook nooit zo everaren, maar ik heb begrip voor hun mening.
Wat heeft islam terreur met zwarte piet te maken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De vraag is of dat gevoel van discriminatie oprecht is, of dat het gespeeld wordt door achterliggende agenda's met grotere belangen, te weten
- herstelbetalingen
- racistische terreur tegen de blanken, dan wel anti-westerse en/of islamterreur
quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:15 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Wat heeft islam terreur met zwarte piet te maken?
We verschillen van mening.quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat heeft racisme met Zwarte Piet te maken? kun je je ook eens afvragen.
Het gaat in beide gevallen om groepen (racismeroepers en moslimterroristen) die tegen de leitkultur trappen, die treiteren en concreet bedreigen door terreuracties, zie de exteeme veiligheidsmaatregelen bij de nationale intocht. Moslimterroristen, "lichtgetint" in hun signalement, kunnen zich heel goed undercover aansluiten bij KOZP en consorten omdat het ze vrij baan geeft het verderfelijke vrije westen te terroriseren - en ook nog als slachtoffer gezien te worden door de rest van de wereld.
Oké is goed joh.quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:00 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat omstanders niet gewond raken, of erger, jij ziet het gevaar niet.
T -6
Een beetje Piet springt daar overheen, die boot zinkt al zowat en sinterklaas is een seniel figuur.quote:Op zaterdag 12 november 2016 07:40 schreef MakkieR het volgende:
Moet de stoomboot ook door de detectiepoortjes, die man met de mijter vertrouw ik voor geen meter, er kunnen wel explosieven op die boot liggen.![]()
![]()
Een beetje moslimterrorist sluit zich niet aan bij KOZP om undercover een beetje te kunnen rellen, die banjert met een vrachtwagen door die kindermenigte heen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het gaat in beide gevallen om groepen (racismeroepers en moslimterroristen) die tegen de leitkultur trappen, die treiteren en concreet bedreigen door terreuracties, zie de exteeme veiligheidsmaatregelen bij de nationale intocht. Moslimterroristen, "lichtgetint" in hun signalement, kunnen zich heel goed undercover aansluiten bij KOZP en consorten omdat het ze vrij baan geeft het verderfelijke vrije westen te terroriseren - en ook nog als slachtoffer gezien te worden door de rest van de wereld.
Jippieeeeeequote:
KOZP is dan ook onder meer gelieerd aan Movement X van Abou JahJah.quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Alleen de NVU heeft zich officieel gemeld.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:55 schreef Tuned22 het volgende:
Weet iemand welke groepen zich aangemeld hebben om te komen demonstreren?
Volgens mij is dat alleen van de NVU bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:55 schreef Tuned22 het volgende:
Weet iemand welke groepen zich aangemeld hebben om te komen demonstreren?
Ja. Andere partijen hebben wel verklaard te komen, maar het niet aangevraagd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:00 schreef Tuned22 het volgende:
Aah oké, bedankt. Officieel moet dat bij de gemeente aangevraagd worden toch?
Hmmm... dan zou je toch denken dat die andere partijen juridisch gezien, op voorhand al in overtreding zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja. Andere partijen hebben wel verklaard te komen, maar het niet aangevraagd.
Interessant, dank je!quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:17 schreef Montagui het volgende:
Hier wat links over het recht op demonstratie en de mogelijkheid van het uitvaardigen van een APV door de burgemeester.
http://www.burgemeesters.nl/bevoegdheden/manifestaties
http://www.burgemeesters.(...)n%20staat%20vrij.pdf
Gezien de uitspraak van de rechter over de Slag in Gouda voelen ze zich wat dat betreft boven de wet staan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hmmm... dan zou je toch denken dat die andere partijen juridisch gezien, op voorhand al in overtreding zijn?
Ja, dat hebben die kaalkopjes ook gedaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:00 schreef Tuned22 het volgende:
Aah oké, bedankt. Officieel moet dat bij de gemeente aangevraagd worden toch?
Ben zeer benieuwd hoe de media zal reageren. Als het matten wordt krijgt rechts normaliter direct de schuld maar hopelijk houden die hun handjes thuis en grijpt de ME in als het uit de hand dreigt te lopen. Vind het sws al veelzeggend dat anti zich niet netjes aangemeld heeft.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat hebben die kaalkopjes ook gedaan.
Gerucht gaat dat er 400 (!) tegenstanders van Zwarte Piet onderweg zijn. Hopelijk zijn de voorstanders ook met een redelijk aantal en lopen er wat mafkezen van voetbalclubs rond. Ik ben helemaal klaar met die Sylvana Simons-types. Hoe primitief het wellicht ook is, ik hoop dat ze tikken krijgen.
Kan je nagaan wat je in dit land als zeurende minderheid voor elkaar kan krijgen. Er zijn al zoveel concessies gedaan. Zwarte Piet gaat afgeschaft worden, let maar op mijn woorden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:01 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hilarisch, meer politie en ME op de been tijdens sinterklaasintocht dan bij feyenoord-ajax. Zelfs fouilleren en tassencontroles, bizar!
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat je in dit land als zeurende minderheid voor elkaar kan krijgen. Er zijn al zoveel concessies gedaan. Zwarte Piet gaat afgeschaft worden, let maar op mijn woorden.
Je kennis der Nederlandse taal is net zo bedroevend als je voortdurend lustig masturberen al kijkend in je slachtofferspiegel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het is hagenees. niet hagenaar.
en verder is deze organisatie gewoon bezweken onder de druk der tokkies. meneer zegt dat ie meegat met de trends in de maatschappij en iedereen tevreden wil hebben, en gaat gewoon keihard tgerug naar waar het meeste bezwaar tegen is. jaja...
Oh ja, kijk maar naar Janmaat die rond die tijd al aangaf dat er grote problemen met buitenlanders zouden ontstaan in de toekomst. Je had de rest moeten horen: "Jij Nazi!!".quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:26 schreef Tuned22 het volgende:
1986... dan had iedereen je voor gek verklaard denk ik.
Jij bent ook van mening dat er geen negers in het Nederlands elftal moeten spelen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:32 schreef asco het volgende:
[..]
Oh ja, kijk maar naar Janmaat die rond die tijd al aangaf dat er grote problemen met buitenlanders zouden ontstaan in de toekomst. Je had de rest moeten horen: "Jij Nazi!!".
En dat terwijl de PvdA anno 2016 Janmaat op een aantal punten al rechts heeft ingehaald.![]()
welke punten zijn dat dan?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:32 schreef asco het volgende:
[..]
Oh ja, kijk maar naar Janmaat die rond die tijd al aangaf dat er grote problemen met buitenlanders zouden ontstaan in de toekomst. Je had de rest moeten horen: "Jij Nazi!!".
En dat terwijl de PvdA anno 2016 Janmaat op een aantal punten al rechts heeft ingehaald.![]()
Liefst niet te veel. Dat heeft overigens niets met huidskleur an sich te maken maar met motivatie en ego's, zeker in Nederland. Dat is bij donkere spelers nu eenmaal VAKER een dingetje, helaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Jij bent ook van mening dat er geen negers in het Nederlands elftal moeten spelen?
De vraag ging toch over negers? Maar het gaat niet over huidskleur....?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:38 schreef asco het volgende:
[..]
Liefst niet te veel. Dat heeft overigens niets met huidskleur an sich te maken maar met motivatie en ego's, zeker in Nederland. Dat is bij donkere spelers nu eenmaal VAKER een dingetje, helaas.
Janmaat wilde geen enkele neger in het elftal. Geen enkel neger in Nederland trouwens. Daar had hij dus geen gelijk in?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:38 schreef asco het volgende:
[..]
Liefst niet te veel. Dat heeft overigens niets met huidskleur an sich te maken maar met motivatie en ego's, zeker in Nederland. Dat is bij donkere spelers nu eenmaal VAKER een dingetje, helaas.
Bron?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Janmaat wilde geen enkele neger in het elftal. Geen enkel neger in Nederland trouwens. Daar had hij dus geen gelijk in?
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:37 schreef Mani89 het volgende:
Vinden jullie de banners ook zo mooi?
Ik wel, jouw UI ook trouwens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:37 schreef Mani89 het volgende:
Vinden jullie de banners ook zo mooi?
Haha nou dat is geheel wederzijds.quote:
Die maakt het ook niets uit natuurlijk. Snoep is snoep.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:43 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
NVU zwarte piet die pepernoten aan een donker kind geeft. (weet ff geen smiley hier voor te verzinnen)
Juist, en een kind is een kind. Sinterklaas en zwarte piet maken geen onderscheid op basis van geloof, huidskleur of wat dan ook.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die maakt het ook niets uit natuurlijk. Snoep is snoep.
Wat racistisch zeg, zou die denken die heeft geen geld ervoor?quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:43 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
NVU zwarte piet die pepernoten aan een donker kind geeft. (weet ff geen smiley hier voor te verzinnen)
Precies. Ik vierde het in West Afrika eens met vooral zwarte islamitische mensen. Die vonden het een geweldig feest. Vooral de kinderen dan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Juist, en een kind is een kind. Sinterklaas en zwarte piet maken geen onderscheid op basis van geloof, huidskleur of wat dan ook.
twitter:regio15 twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 10:46:26'Vol verwachting klopt ons hart' in de haven van #Scheveningen in afwachting aankomst #Sinterklaas https://t.co/NdIFZzYYJe reageer retweet
300 man aangehouden, meldt de liveblog van het ADquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:57 schreef asco het volgende:
De donkere demonstranten hebben zich verslapen of wat?
Oh ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:00 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
300 man aangehouden, meldt de liveblog van het AD
Dan zijn er nog ca. 100 man over.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:00 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
300 man aangehouden, meldt de liveblog van het AD
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@Scheveningen
[ afbeelding ]
Wel weer typisch dat al die roetveeg en ongeschminkte pieten allemaal blank zijn, alsof een neger geen piet zou kunnen zijn.quote:
Ken jij een neger die Piet heet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat al die roetveeg en ongeschminkte pieten allemaal blank zijn, alsof een neger geen piet zou kunnen zijn.
Die laatste mogen dus niet meer mee doen (dat is toch discriminatie? iemand uitsluiten)quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel weer typisch dat al die roetveeg en ongeschminkte pieten allemaal blank zijn, alsof een neger geen piet zou kunnen zijn.
Diewertje is het prototype 'links lullen rechts vullen'. Jarenlang zich financieel verrijken aan het Sinterklaasjournaal en nu lopen huilen.quote:
Nee maar ik ken ook geen blanke die Piet heet eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ken jij een neger die Piet heet?
Kan wel, maar dan zouden ze zich gitzwart moeten schminken.....de ironiequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is echt niet het item om logica op te gaan toe passen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Die laatste mogen dus niet meer mee doen (dat is toch discriminatie? iemand uitsluiten)
Ik wel. Mijn oom. Hij heet Oom Piet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar ik ken ook geen blanke die Piet heet eigenlijk.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:09 schreef asco het volgende:
[..]
Dit is echt niet het item om logica op te gaan toe passen.
Maar schminkt die zich wel eens?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn oom. Hij heet Oom Piet.
Heb je ook een oom die Uncle Sam heet?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn oom. Hij heet Oom Piet.
Niet dat ik weet, maar misschien als hij alleen thuis isquote:
Nee, helaas, die heet Henkquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb je ook een oom die Uncle Sam heet?
Opeens krijgen ze allemaal gewetensnood.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Diewertje is het prototype 'links lullen rechts vullen'. Jarenlang zich financieel verrijken aan het Sinterklaasjournaal en nu lopen huilen.
Mja dat zijn dan weer dingen die je niet per se hoeft te weten inderdaad.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:11 schreef Toefjes het volgende:
Niet dat ik weet, maar misschien als hij alleen thuis is
Het is gewoon een baan toch?quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Diewertje is het prototype 'links lullen rechts vullen'. Jarenlang zich financieel verrijken aan het Sinterklaasjournaal en nu lopen huilen.
"quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Opeens krijgen ze allemaal gewetensnood.De huichelaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |