Volgens mij is dat alleen van de NVU bekendgemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:55 schreef Tuned22 het volgende:
Weet iemand welke groepen zich aangemeld hebben om te komen demonstreren?
Ja. Andere partijen hebben wel verklaard te komen, maar het niet aangevraagd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:00 schreef Tuned22 het volgende:
Aah oké, bedankt. Officieel moet dat bij de gemeente aangevraagd worden toch?
Hmmm... dan zou je toch denken dat die andere partijen juridisch gezien, op voorhand al in overtreding zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja. Andere partijen hebben wel verklaard te komen, maar het niet aangevraagd.
Interessant, dank je!quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:17 schreef Montagui het volgende:
Hier wat links over het recht op demonstratie en de mogelijkheid van het uitvaardigen van een APV door de burgemeester.
http://www.burgemeesters.nl/bevoegdheden/manifestaties
http://www.burgemeesters.(...)n%20staat%20vrij.pdf
Gezien de uitspraak van de rechter over de Slag in Gouda voelen ze zich wat dat betreft boven de wet staan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Hmmm... dan zou je toch denken dat die andere partijen juridisch gezien, op voorhand al in overtreding zijn?
Ja, dat hebben die kaalkopjes ook gedaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:00 schreef Tuned22 het volgende:
Aah oké, bedankt. Officieel moet dat bij de gemeente aangevraagd worden toch?
Ben zeer benieuwd hoe de media zal reageren. Als het matten wordt krijgt rechts normaliter direct de schuld maar hopelijk houden die hun handjes thuis en grijpt de ME in als het uit de hand dreigt te lopen. Vind het sws al veelzeggend dat anti zich niet netjes aangemeld heeft.quote:Op zaterdag 12 november 2016 10:51 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dat hebben die kaalkopjes ook gedaan.
Gerucht gaat dat er 400 (!) tegenstanders van Zwarte Piet onderweg zijn. Hopelijk zijn de voorstanders ook met een redelijk aantal en lopen er wat mafkezen van voetbalclubs rond. Ik ben helemaal klaar met die Sylvana Simons-types. Hoe primitief het wellicht ook is, ik hoop dat ze tikken krijgen.
Kan je nagaan wat je in dit land als zeurende minderheid voor elkaar kan krijgen. Er zijn al zoveel concessies gedaan. Zwarte Piet gaat afgeschaft worden, let maar op mijn woorden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:01 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Hilarisch, meer politie en ME op de been tijdens sinterklaasintocht dan bij feyenoord-ajax. Zelfs fouilleren en tassencontroles, bizar!
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat je in dit land als zeurende minderheid voor elkaar kan krijgen. Er zijn al zoveel concessies gedaan. Zwarte Piet gaat afgeschaft worden, let maar op mijn woorden.
Je kennis der Nederlandse taal is net zo bedroevend als je voortdurend lustig masturberen al kijkend in je slachtofferspiegel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
het is hagenees. niet hagenaar.
en verder is deze organisatie gewoon bezweken onder de druk der tokkies. meneer zegt dat ie meegat met de trends in de maatschappij en iedereen tevreden wil hebben, en gaat gewoon keihard tgerug naar waar het meeste bezwaar tegen is. jaja...
Oh ja, kijk maar naar Janmaat die rond die tijd al aangaf dat er grote problemen met buitenlanders zouden ontstaan in de toekomst. Je had de rest moeten horen: "Jij Nazi!!".quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:26 schreef Tuned22 het volgende:
1986... dan had iedereen je voor gek verklaard denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |