Hoeveel van de films heb je gezien en hoeveel boeken heb je ervan gelezen?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Maar ga dan ook niet roepen als je niet bereid bent de discussie aan te gaan.
Niet extended kijkenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
3 keer 3 uur oid. Vond het lang zat.
maar film over een spel?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
From Russia with Love was ook goed en Quantum of Solace
Ik weet nog met Harry Potter op de PSX? was ook best goed gelukt
Nouja het was zo ongeveer de eerste keer dat ik fantasy een kans gaf. Heb ze achter elkaar afgekeken dus zo slecht vond ik het niet. Maar om nou te zeggen dat het helemaal geweldig was, nah.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
prima films.
wel moet je geen afkeer hebben van het fantasiewereldje
en een beetje kunnen lachen om kleuterhumor
try me.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel van de films heb je gezien en hoeveel boeken heb je ervan gelezen?
Je baseert het waarschijnlijk alleen op "van horen zeggen"
Ah ik was even afgedwaald, nee dat werkt niet echtquote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
maar film over een spel?
je hebt er niet veel, maar prince of persia en doom zijn geen goede voorbeelden
dat is dan smaak.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het was zo ongeveer de eerste keer dat ik fantasy een kans gaf. Heb ze achter elkaar afgekeken dus zo slecht vond ik het niet. Maar om nou te zeggen dat het helemaal geweldig was, nah.
Daar ben ik het mee oneens. Vind het personage van Harry nog met genoeg flaws, maar hij is wel gewoon sympathiek en vaak ook nog gewoon grappig. Maar dat laatste kwam nooit echt tot uiting in de films.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
try me.
het hoofdpersonage is wel echt de grootste miskleun ooit.
Ja ik keek na een tijdje ook vooral om het visuele. Het verhaal boeide me iets minder.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:57 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is dan smaak.
ik vond ze wel erg tof. geweldig visueel spektakel ook, zijn inmiddels toch 15 jaar oud maar het voelt nog niet heel gedateerd.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_based_on_video_gamesquote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
maar film over een spel?
Misschien Game of Thrones maar een kans geven.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het was zo ongeveer de eerste keer dat ik fantasy een kans gaf. Heb ze achter elkaar afgekeken dus zo slecht vond ik het niet. Maar om nou te zeggen dat het helemaal geweldig was, nah.
Waarom ontwijk je m'n vraag?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel van de films heb je gezien en hoeveel boeken heb je ervan gelezen?
Je baseert het waarschijnlijk alleen op "van horen zeggen"
Doom was anders best vermakelijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
maar film over een spel?
Omdat je iets simplistisch verwoordt en daardoor elk verhaal wel kan beschrijven als iets voor kleuters.quote:
Die aflevering was goudquote:Op donderdag 10 november 2016 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze god komt dinsdag op school langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |