Wat ik al zei, iemand die het verhaal niet kent.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hé kijk iemand ouder dan 12 die geniet van een jongetje met een puntmuts die met zijn toverstafje tegen monsters vecht.
wat doe je stoer danquote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hé kijk iemand ouder dan 12 die geniet van een jongetje met een puntmuts die met zijn toverstafje tegen monsters vecht.
Noem één punt wat ik noemde dat niet klopte.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik al zei, iemand die het verhaal niet kent.
het verhaal is wel lichtelijk gay, liefde overwint alles. en ze hebben ook wel echt de meest brave slappe goedzak als hoofdpersoon gekozen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik al zei, iemand die het verhaal niet kent.
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zitten met HMF in een appgroep.
Klopt, die moet dan weer denken aan de keer dat onlogisch hem niet omhoog kreeg en huilend vroeg of hij nu toch moest betalen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moeder zou lachen als ze dit las
Maar een wrap wel?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet niet makkelijk als je achter het stuur zit.
films die over spellen gaan zijn stuk voor stuk kut.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:49 schreef Doublepain het volgende:
Slechte film trouwens, spel Prince of Persia is veel beter
Haha, watquote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die moet dan weer denken aan de keer dat onlogisch hem niet omhoog kreeg en huilend vroeg of hij nu toch moest betalen.
Hij is nog geen 12.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem één punt wat ik noemde dat niet klopte.
James Bond was wel goedquote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef Adames het volgende:
[..]
films die over spellen gaan zijn stuk voor stuk kut.
spellen van films is al niet veel soeps, maar dit slaat werkelijk alles.
Zoquote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die moet dan weer denken aan de keer dat onlogisch hem niet omhoog kreeg en huilend vroeg of hij nu toch moest betalen.
Ik heb niet zoveel behoefte om er met jou een discussie over te voeren als jij duidelijk de boeken niet hebt gelezen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem één punt wat ik noemde dat niet klopte.
Wel de versie die 6 uur per film duurt neem ik aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst de LOTR trilogie gekeken. Het viel me niet tegen, maar ook niet echt mee.
Heb hem op Netflix gekeken een aantal maanden geleden, staat nog steeds op een uur ofzo, vind het maar niksquote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst de LOTR trilogie gekeken. Het viel me niet tegen, maar ook niet echt mee.
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel behoefte om er met jou een discussie over te voeren als jij duidelijk de boeken niet hebt gelezen.
daar was de film eerder dan het spel en dat weer gebaseerd op een boek. dat kan nog wel werken.quote:
sowquote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 keer 3 uur oid. Vond het lang zat.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel de versie die 6 uur per film duurt neem ik aan?
prima films.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef Caland het volgende:
From Russia with Love was ook goed en Quantum of Solacequote:Op donderdag 10 november 2016 20:51 schreef Adames het volgende:
[..]
daar was de film eerder dan het spel en dat weer gebaseerd op een boek. dat kan nog wel werken.
en eigenlijk ook alleen goldeneye
Het was dan ook een emotioneel moment voor ons beide toen er werd gevraagd of we voor de 4e keer de eindscène over konden doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |