Karten wist ik ja, die zit hier om de hoek.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ze hebben zelfs karting en paintball
https://anacgroep.nl/
Smullers meurt ook gewoon. Het zegt ook genoeg dat DonRaja Smullers de lekkerste soort frieten vindt.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of zo'n smullers ding in de trein
uit venloooquote:Op donderdag 10 november 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een slet is die Chantal Jansen eigenlijk.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Karten wist ik ja, die zit hier om de hoek.
Al is goede friet in Tilly best moeilijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smullers meurt ook gewoon. Het zegt ook genoeg dat DonRaja Smullers de lekkerste soort frieten vindt.
negers hebben geen verstand van frietquote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Smullers meurt ook gewoon. Het zegt ook genoeg dat DonRaja Smullers de lekkerste soort frieten vindt.
Nee. Tegelen.quote:
Is DonRaja nooit bij de Bram geweest?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja hoor.quote:
Klopt. In de Heuvelstraat zit er wel een redelijke aan het begin rechts vanaf Heuvelplein gelopen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al is goede friet in Tilly best moeilijk.
gijp deel 2quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben sinds jaren weer een (echt) boek aan het lezen en mijn slaapproblemen zijn meteen opgelost.
Verrekte handig.
Einde bericht.
Noem het boek danquote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben sinds jaren weer een (echt) boek aan het lezen en mijn slaapproblemen zijn meteen opgelost.
Verrekte handig.
Einde bericht.
Kutopmerking.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
negers hebben geen verstand van friet
Wat enig meid.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Caland het volgende:
Verrekte handig.
Einde bericht.
Okquote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Caland het volgende:
Verrekte handig.
Einde bericht.
De Bende van de Bokkenrijders.quote:
Wat voor boek?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:35 schreef Caland het volgende:
Verrekte handig.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |