Maagbreuk hè.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je je gewoon ingeënt had
Je hebt daar van die schoonmaakdiensten voor bij de anac. 2 tientjes en je hoeft zelf niks te doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ga je nu nog even doen?
Dit verklaart een hoopquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Caland het volgende:
met mijn hoofd tegen de muur gebonst van pure agressie.
denk morgenvroeg dan maar. kutlevenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ga je nu nog even doen?
xdquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah dus daar rook je moeder naar.
Ik ken anac niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daar van die schoonmaakdiensten voor bij de anac. 2 tientjes en je hoeft zelf niks te doen.
Al weet ik niet of de anac landelijk is.
Hoe kom je er bij?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Adames het volgende:
oh en die fastfoodmeuk meurt als een malle.
drie dagen later ruik je nog dat iemand bij de hamburgertent is geweest
Oke. Dan stel ik mijn mening bij en kan ik er nu ineens wel tegen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik maak mijn auto toch elke week schoon.
Anac zit wel in Tilburg.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daar van die schoonmaakdiensten voor bij de anac. 2 tientjes en je hoeft zelf niks te doen.
ja, maar zit niet om de hoek.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh. Oké.quote:
Hamburgers van die koe in je UI?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Adames het volgende:
oh en die fastfoodmeuk meurt als een malle.
drie dagen later ruik je nog dat iemand bij de hamburgertent is geweest
Dat kan je wel weten toch, Adames is niet zo'n liefhebber van de MCFishquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah dus daar rook je moeder naar.
in de auto dan he, even voor de duidelijkheidquote:
zijn HF-koeien, niet bepaald beste vleesquote:Op donderdag 10 november 2016 20:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hamburgers van die koe in je UI?
Je bent toch geen watje?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
in de auto dan he, even voor de duidelijkheid
net als dat iemand een zak friet in die auto heeft gehad, ook zo'n muffe lucht
Of zo'n smullers ding in de treinquote:Op donderdag 10 november 2016 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
in de auto dan he, even voor de duidelijkheid
net als dat iemand een zak friet in die auto heeft gehad, ook zo'n muffe lucht
ah bah jaquote:Op donderdag 10 november 2016 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of zo'n smullers ding in de trein
Laatst at er iemand een kapsalon in de trein, was wel grappigquote:Op donderdag 10 november 2016 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of zo'n smullers ding in de trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |