SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2016 20:25:10 ]
Daar vind ik alleen die rooksmaak van de mctasty echt niet te hachelen, diezelfde smaak die in elk product van de burger king zit.quote:
eten achter het stuurquote:Op donderdag 10 november 2016 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eet niet makkelijk als je achter het stuur zit.
Mijn maag kan het gewoon niet handelen. McDonalds, Kebab, Chinees. Hoef ik allemaal niet te eten want word ik ziek van.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar vind ik alleen die rooksmaak van de mctasty echt niet te hachelen, diezelfde smaak die in elk product van de burger king zit.
verder is mcdonalds wel prima, ik kom er dan ook met veel plezier elke carnavalsmaandag
quote:
Dat zeg ik ook nergens. Daarom is het goed dat we even hebben rechtgezet dat Typisch zijn afspraak nou zou zijn gekomen. Hij wordt nog altijd in één adem genoemd met Tompsv18 en Tjackaquote:Op donderdag 10 november 2016 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb hier geen weddenschappen afgesloten, noch ben ik woordvoerder van Typisch.
kebabquote:Op donderdag 10 november 2016 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn maag kan het gewoon niet handelen. McDonalds, Kebab, Chinees. Hoef ik allemaal niet te eten want word ik ziek van.
Haha homoquote:Op donderdag 10 november 2016 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn maag kan het gewoon niet handelen. McDonalds, Kebab, Chinees. Hoef ik allemaal niet te eten want word ik ziek van.
Hij wou eigenlijk na de militaire school naar de toneelschool, maar dat mocht niet van zijn papa.quote:
ik knoei veel.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Een wrap met 1 hand pakken voor een hapje.
Ik kan er ook niet tegen.quote:
Als je je gewoon ingeënt hadquote:Op donderdag 10 november 2016 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hardop gelachen en met mijn hoofd tegen de muur gebonst van pure agressie.quote:
Dat ga je nu nog even doen?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:25 schreef Adames het volgende:
nu we het erover hebben, moet nog auto schoonmaken. morgenochtend inleveren
ah dus daar rook je moeder naar.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Adames het volgende:
oh en die fastfoodmeuk meurt als een malle.
drie dagen later ruik je nog dat iemand bij de hamburgertent is geweest
DAAR WOON JIJ?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hardop gelachen en met mijn hoofd tegen de muur gebonst van pure agressie.
Daar hebben ze bij de Burger King handige wraphouderkartonnetjes voor.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik knoei veel.
broodkruimels vallen nog wel weg te vegen, maar bij meer kan ik weer gaan poetsen.
Maagbreuk hè.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je je gewoon ingeënt had
Je hebt daar van die schoonmaakdiensten voor bij de anac. 2 tientjes en je hoeft zelf niks te doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ga je nu nog even doen?
Dit verklaart een hoopquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Caland het volgende:
met mijn hoofd tegen de muur gebonst van pure agressie.
denk morgenvroeg dan maar. kutlevenquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ga je nu nog even doen?
xdquote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah dus daar rook je moeder naar.
Ik ken anac niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daar van die schoonmaakdiensten voor bij de anac. 2 tientjes en je hoeft zelf niks te doen.
Al weet ik niet of de anac landelijk is.
Hoe kom je er bij?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Adames het volgende:
Oke. Dan stel ik mijn mening bij en kan ik er nu ineens wel tegen.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik maak mijn auto toch elke week schoon.
Anac zit wel in Tilburg.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt daar van die schoonmaakdiensten voor bij de anac. 2 tientjes en je hoeft zelf niks te doen.
ja, maar zit niet om de hoek.quote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh. Oké.quote:
Hamburgers van die koe in je UI?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:29 schreef Adames het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |