SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door chufi op 10-11-2016 19:42:23 ]
Ik ben al nerveusquote:Op donderdag 10 november 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
Vroeger... Ja nostalgie. Morgen verder met Soury achter de Nintendo
Ik 1 keer en toen mocht ik naar de Universiteit.. Maar ik ging eerst een paar maanden masseren met jonge studentes...quote:Op donderdag 10 november 2016 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb iets van 3x eindexamen gedaan.
Het langst op 1 school was 3 jaar waarvan een jaar stage.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik 1 keer en toen mocht ik naar de Universiteit.. Maar ik ging eerst een paar maanden masseren met jonge studentes...
8 jaar universiteit ... Tot het einde van de oude stijl .quote:Op donderdag 10 november 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het langst op 1 school was 3 jaar waarvan een jaar stage.
1 zwemdiploma , wat sport-diplomas, verkeersdiploma (0 fout)..quote:Op donderdag 10 november 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
Zoveel heb ik er ook niet hoor.. Mn EHBO is verlopen inmiddels
Heb jij geen veterdiploma?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
1 zwemdiploma , wat sport-diplomas, verkeersdiploma (0 fout)..
Jij hebt alleen maar schoenen met klittenband?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. dat hoef je toch niet te leren...Zo belachelijk iets
Toen ik leerde veteren waren daar nog geen diplomas voor en deed je dat gewoon voordat je de deur uit ging.. thuisquote:Op donderdag 10 november 2016 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar schoenen met klittenband?
EHBO-diploma heb ik niet, wel nog één steno Nederland en Engels-diploma.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik niet, mijn zusje wel. Ehbo hier ook verlopen
O ja, ik geloof ook niet dat ik er één hebquote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik leerde veteren waren daar nog geen diplomas voor en deed je dat gewoon voordat je de deur uit ging.. thuis
toen ik secretaresse werd hoefde ik het niet te kunnenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
EHBO-diploma heb ik niet, wel nog één steno Nederland en Engels-diploma.
Steno, wie kent het nog?
Bij mijn eerste kantoorbaan was dat een vereiste, ik voel een generatiekloofjequote:Op donderdag 10 november 2016 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen ik secretaresse werd hoefde ik het niet te kunnen
Ik weet wat het is, mn oudere zus heeft dat ooit nog gedaan volgens mij.. Een soort ouderwets mobiel telefoon concept met meerdere letterss onder 1 toets idee volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
EHBO-diploma heb ik niet, wel nog één steno Nederland en Engels-diploma.
Steno, wie kent het nog?
ik ben pas in 2000 secretaresse geworden, en er na 8 jaar weer mee opgehoudenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn eerste kantoorbaan was dat een vereiste, ik voel een generatiekloofje
Dat was dan met een stenomachine, ik schreef het zelf.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, mn oudere zus heeft dat ooit nog gedaan volgens mij.. Een soort ouderwets mobiel telefoon concept met meerdere letterss onder 1 toets idee volgens mij
Zolang je het later zelf maar kon uittypen tochquote:Op donderdag 10 november 2016 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dan met een stenomachine, ik schreef het zelf.
[ afbeelding ]
Ja zie je, ik een aantal jaar daarvoor al, maar ik ben er ook mee gestoptquote:Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben pas in 2000 secretaresse geworden, en er na 8 jaar weer mee opgehouden
Ja, dat was wel de bedoeling en kwam ook altijd wel goedquote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je het later zelf aar kon uittypen toch
Heb ik ook een diploma vanquote:Op donderdag 10 november 2016 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dan met een stenomachine, ik schreef het zelf.
[ afbeelding ]
doe eensquote:Op donderdag 10 november 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook een diploma vanik kan alleen mijn naam nog schrijven
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje moeilijk met het toetsenbord
ik een leesdiploma van de plaatselijke bibliotheekquote:Op donderdag 10 november 2016 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel zoiets ja... Ik heb ook nog schaatsdiplomas
Nee, helemaal niets!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
Kunnen jullie hier iets mee?
http://stenoknight.com/kws.html
ik niet ... ik snap er geen reet vanquote:Op donderdag 10 november 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
Kunnen jullie hier iets mee?
http://stenoknight.com/kws.html
Chufi heeft het over heel iets anders dan wijquote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet ... ik snap er geen reet van
ik vrees van welquote:Op donderdag 10 november 2016 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi heeft het over heel iets anders dan wij
Allemaal ouwe gouwequote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Fann, dit is denk ik wel iets voor jou.
http://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000
oe ja, jij kent mequote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Fann, dit is denk ik wel iets voor jou.
http://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000
Heeft Symph de stoute kleren weer aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Demis kwam al meerdere keren voorbij
ja dusquote:Op donderdag 10 november 2016 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Fann daar wel van
is nu bij de radio?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Demis kwam al meerdere keren voorbij
Een date! Spannend!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dus
[..]
is nu bij de radio?![]()
ik ga zo serie kijkenik heb een afspraak hiero
morgen overdag de laatste dag, van 7 tot 20 uurquote:Op donderdag 10 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dus
[..]
is nu bij de radio?![]()
Oh ik weet van nksquote:Op donderdag 10 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dus
[..]
is nu bij de radio?![]()
Ik kom even maar hoe laat weet ik nog nietquote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
morgen overdag de laatste dag, van 7 tot 20 uur
Niet op Radio 49, maar op Radio 5 hoor Fannquote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom even maar hoe laat weet ik nog niet
In KSC was iemand op zoek naar een sugardaddy, misschien iets voor jou?quote:
oh......quote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet op Radio 49, maar op Radio 5 hoor Fann
Had je niet op mijn Radio 5- link geklikt?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
oh......![]()
was ik bijna naar de Radio 49 gegaan
wie dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In KSC was iemand op zoek naar een sugardaddy, misschien iets voor jou?
Is chufi toch ookquote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wie dan?
en een sugardaddy moet toch stinkend rijk zijn?
Stuur maar doorquote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In KSC was iemand op zoek naar een sugardaddy, misschien iets voor jou?
jaaaaaaaaaaaa http://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000quote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je niet op mijn Radio 5- link geklikt?
met dat kloteflatje van hem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op hé, je moet er zelf ook een beetje moeite voor doen hčquote:
Dat is toch geen Radio 49-link?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa http://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000
die toch?
ah... maar ik heb mijn koptelefoon niet op dus ik las alleen die lijst
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
met dat kloteflatje van hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
met dat kloteflatje van hem?
Oh jaloers ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook noem maar wie dan ga ik daar weer ff neuzen..quote:Op donderdag 10 november 2016 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom op hé, je moet er zelf ook een beetje moeite voor doen hč
Dat ik niet snap waarom je dacht dat het op Radio 49 zou zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat ik je niet meer kan volgen
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook noem maar wie dan ga ik daar weer ff neuzen..
Je mag hier best 1 keer in de week schoonmaken hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
best wel Chufik woon in een pauperhuis
door doedezemaar denk ikquote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik niet snap waarom je dacht dat het op Radio 49 zou zijn
ja vast wel...quote:Op donderdag 10 november 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag hier best 1 keer in de week schoonmaken hoor
Krijgt DDZM tegenwoordig overal de schuld van?quote:
Sas is in de zeikmodus dus niet aanspreekbaarquote:Op donderdag 10 november 2016 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgt DDZM tegenwoordig overal de schuld van?
Nee komt door mij ik ben warrigquote:Op donderdag 10 november 2016 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgt DDZM tegenwoordig overal de schuld van?
Deejjjjjjjj!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef D. het volgende:
*ctrl-f Deejjjjjjjj
Nope, niet nodig hier
Je dacht?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deejjjjjjjj!![]()
Ik dacht dat...... ach laat maar.
Hoi!
Zoiets als "wham bam thank you Ma'am?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wilde jij ook klappen, soms? Kan hoor
Hoe vaak ga jij naar de zonnebank?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets als "wham bam thank you Ma'am?
Kom net van ballroomdancing en zit met de Engelse wals in m'n kop
Wat dacht je van nooit? Heb van nature een mooie huid, kwart pindaquote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij naar de zonnebank?
Zeker weten een leuk jong ding Dquote:Op donderdag 10 november 2016 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Deisyy is stiekem 19 he, ik wist het wel
een echte jongedame
Dan is dat niet nodig neequote:Op donderdag 10 november 2016 21:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat dacht je van nooit? Heb van nature een mooie huid, kwart pinda
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Probeer het maar weer gauw goed te maken dan..
Maaruh, hoezo? Vind jij het dan fijn om te zonnebanken?quote:
Nee 16 jaar geleden een tijdje gedaan voordat ik naar Rio ging, maar het mocht niet helpenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maaruh, hoezo? Vind jij het dan fijn om te zonnebanken?
Ook in Brazilië gewoond dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee 16 jaar geleden een tijdje gedaan voordat ik naar Rio ging, maar het mocht niet helpen
Nee ... Jij?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook in Brazilië gewoond dan?
ohhhquote:Op donderdag 10 november 2016 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Bezoekje aan een vrouwelijke kennis ja
OK.. Wat deed je daar?quote:Op donderdag 10 november 2016 22:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ohhh
Heb daar zelf 7 jaar gewoond. Maar dan in Sampa.
Beetje flierefluiten, lekker lanterfanten. Op het strand rondhangen.quote:
Kwam later pas.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ik wou al zeggen ... En je jongere vriendin ontmoeten?
Ik was ook niet echt onder de indruk van de culinaire zwarte bonen hoogstandjes..quote:Op donderdag 10 november 2016 22:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kwam later pas.
Nee, leuk leven maar het eten is daar 3 keer niks. Not my taste.
Nee, elke dag weer standaard rijst en zwarte bonen. Om gek van te worden.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt onder de indruk van de culinaire zwarte bonen hoogstandjes..
Ja echt he... Ik eet nu wel eens bonen , maar dan probeer ik er nog iets leuks van te makenquote:Op donderdag 10 november 2016 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, elke dag weer standaard rijst en zwarte bonen. Om gek van te worden.
Feijoada, ook zoiets![]()
Lekkernij zeggen ze, vond er geen ruk aan. Net slavenvoer.
Chili con carne, dat gaat er wel in. Of eigen gemaakte bruine bonensoep.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he... Ik eet nu wel eens bonen , maar dan probeer ik er nog iets leuks van te maken
quote:Op donderdag 10 november 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt he... Ik eet nu wel eens bonen , maar dan probeer ik er nog iets leuks van te maken
misschein een keertje op een koude winteravond..quote:Op donderdag 10 november 2016 22:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Lekkernij my ass![]()
[ afbeelding ]
Wat als je 1 te weinig bestelt? Pistool op je kopquote:Op donderdag 10 november 2016 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Bier bestellen in een bar in Brazilië
Koppen tellen......ok...10 man.....10 bier bestellen.....flessen?....ja......10 flessen??? jahaaa!
Kom je aan met 10 flessen van 700ml bier. Staan ze je appelig aan te kijken
Ik was er daarvoor te kort.. Maar ik voelde me er niet echt op mn gemak.. Zeker niet toen ik me alleen door de stad verplaatste met de metro.. Maar goed er is niets gebeurd.. en ik zat ook niet in een hotel of zo dus.. Was met carnaval 2001quote:Op donderdag 10 november 2016 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hangt van het gezelschap af.
Afhankelijk van waar je bent moet je idd goed uit je doppen kijken.quote:Op donderdag 10 november 2016 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was er daarvoor te kort.. Maar ik voelde me er niet echt op mn gemak.. Zeker niet toen ik me alleen door de stad verplaatste met de metro.. Maar goed er is niets gebeurd.. en ik zat ook niet in een hotel of zo dus...
Met ijs, of in een caipirinha.quote:
Ja die vriendin van me vertelde dat ze idd wel eens bij een stoplicht overvallen was , met een pistool op je hoofd en je tas leeghalen.. .. Daarom rijdn er 's nachts ook heel veel vrouwen/mannen door roodquote:Op donderdag 10 november 2016 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je bent moet je idd goed uit je doppen kijken.
Bij stoplichten idem dito.
In de 7 jaar dat ik daar woonde 1 keer gerolt, en een paar keer mogen meemaken hoe het is om gevangen te zitten tussen een vuurgevecht. Was ff weer vol adrenaline
Ben jij van daar?quote:Op donderdag 10 november 2016 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met ijs, of in een caipirinha.
Wijn is ook prima hoor.
Klopt ja. En op die lichte motorfietsen/brommers zijn ze zo weer foetsie.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die vriendin van me vertelde dat ze idd wel eens bij een stoplicht overvallen was , met een pistool op je hoofd en je tas leeghalen.. .. Daarom rijdn er 's nachts ook heel veel vrouwen/mannen door rood
Altijd de deuren op slot.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die vriendin van me vertelde dat ze idd wel eens bij een stoplicht overvallen was , met een pistool op je hoofd en je tas leeghalen.. .. Daarom rijdn er 's nachts ook heel veel vrouwen/mannen door rood
Sowieso. Maar dat is helaas geen garantie dat je veilig bent zodra er twee gasten op een motorfiets met getrokken pistool naar je richt. De kogel vliegt sneller dan dat jij het gas in kan trappen.quote:
Nope.quote:
Ik ram ze met 1 stuurbeweging van de motor af.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sowieso. Maar dat is helaas geen garantie dat je veilig bent zodra er twee gasten op een motorfiets met getrokken pistool naar je richt. De kogel vliegt sneller dan dat jij het gas in kan trappen.
Chuck Norris ftw!!quote:Op donderdag 10 november 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ram ze met 1 stuurbeweging van de motor af.
Jaja .. morgen mag ie weer los in Sampa danquote:Op donderdag 10 november 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Max Verstappen rij ik het snot voor zijn ogen.
Dat je er uberhaupt nog kijktquote:Op donderdag 10 november 2016 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Worden ze nou niet moe van zichzelf in dat zwarte piet topic in NWS?
Ik wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Worden ze nou niet moe van zichzelf in dat zwarte piet topic in NWS?
Lurkte er net weer even en wist weer genoegquote:
Ohh, die is wel grappig, snap er alleen geen zak van wat hij schrijftquote:Op donderdag 10 november 2016 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
John doet ook mee, dan snapt niemand het meer na 2 postst.
Gewoon letterlijk lezen.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, die is wel grappig, snap er alleen geen zak van wat hij schrijft
Hier wel:quote:
Moet ik ook eens doen.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn myAT lijst toevallig gister flink opgeschoond.
Ach zo'n gedoe. Ik pleur wel dagelijks alle volle topics wegquote:Op donderdag 10 november 2016 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn myAT lijst toevallig gister flink opgeschoond.
Nou, echt he...quote:
Ik ben heerlijk.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt van .. Of ben je heel lekker?
Nee.quote:
Heb wel een keer op feestboot gezeten, is dat net zoiets?quote:Op donderdag 10 november 2016 23:44 schreef chufi het volgende:
Misschien eens kijken op de Showboat...
Leef je uit.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:44 schreef chufi het volgende:
Misschien eens kijken op de Showboat...
Denk dat deze noet vaart.. Ik heb ook wel eens een feestje gehad op zon ding op de Vecht...quote:Op donderdag 10 november 2016 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel een keer op feestboot gezeten, is dat net zoiets?
Geen idee en nee.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke avond is het leukst en ben jij er ook?
Ik Rommel meestal gewoon wat aan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie ben je dan en wat heb je met Rommel?
Gewoon een meisje van de tijd .. Heb je al een vaste vriend?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik Rommel meestal gewoon wat aan.
Een slaaf sowieso.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een meisje van de tijd .. Heb je al een vaste vriend?
"Hey psst meisje.... heb je al een vriendje? Wil je anders een oudere, ervaren man proberen? Dan voel je je een échte vrouw...."quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon een meisje van de tijd .. Heb je al een vaste vriend?
Dude...quote:
Oh moet ik het anders vragen.. Volgende keer.. morgen OK? Ik moet nu slapen van de directrice van het sanitorium...quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
"Hey psst meisje.... heb je al een vriendje? Wil je anders een oudere, ervaren man proberen? Dan voel je je een échte vrouw...."
Heeft ze een zweep?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh moet ik het anders vragen.. Volgende keer.. morgen OK? Ik moet nu slapen van de directrice van het sanitorium...
quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben wel handig met de zweep.
Succes. Kan je niet helpen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze dreigt met te voorschijn halen....
Maar wel een mooie leeftijdquote:
Koud buitenquote:
Stout nootje.quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:14 schreef FANN het volgende:
Ik had een nootje in mijn Smoothie die was ontsnapt aan de Blender![]()
knap nootje wel
oepsquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in jouw post van 08:04 moet je mijn quote nog aanpassen
20 jaar hoop ik toch niet te blijven hangenquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:50 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Dit kan je toch wel zeggen als je op fok! zit
They sentenced me to twenty years of boredom..."
Hoelang ben je her al? Het telt opquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
20 jaar hoop ik toch niet te blijven hangen
Bijna 10 jaar alweerquote:Op vrijdag 11 november 2016 08:57 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Hoelang ben je her al? Het telt op
Kondig je het nu aan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar alweer![]()
maandag 5 februari 2007 @ 01:47
fanvanheteersteuur
misschien is 10 jaar een goed moment om te stoppen
Dan heb je nog tot 2027.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar alweer![]()
maandag 5 februari 2007 @ 01:47
fanvanheteersteuur
misschien is 10 jaar een goed moment om te stoppen
Nee ik bedoelde eignlijk niet nóg 20 jaarquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:07 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Dan heb je nog tot 2027.
Dat duurt nog zoooooooooooooooo lang.
Maar hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat
Mijn allereerste account ergens in 2000 maar die is gecrasht.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ik bedacht het net....
hoe lang ben jij hier al?
ah............. vanaf het allereerste begin dus, da's wel lang............quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn allereerste account ergens in 2000 maar die is gecrasht.
Deze is uit 2002.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ah............. vanaf het allereerste begin dus, da's wel lang............
een gokjequote:Op vrijdag 11 november 2016 09:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik die heb????
hihihiquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:14 schreef FANN het volgende:
[..]
NOu dat is goed gegokt had
dat is mijn inteligente smiley
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:17 schreef FANN het volgende:
[..]
op mannen die hihi zeggen?
niet zoveel dus
Geen knol? Vent zonder paard is geen fent.quote:
Uiteraard heb ik die.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen knol? Vent zonder paard is geen fent.
Ken ik niet.quote:
Die hep toch geen auto?quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan tong nog een punt aan zuigen.
Vol gas, ramen open en haren door de wind, door de polder rijden met dit kneiterhard aanquote:
Joh, wil je me nerveus maken met die muziek?quote:
Hoezo? Harstikke relaxt man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Joh, wil je me nerveus maken met die muziek?
De zon schijnt, ik ga knol vervelen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Relaxed?
Nu ja, jij wellicht.
Ga jij je knol maar even vervelen en geef het een aai over de kop van me. En 2 suikerklontjes.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De zon schijnt, ik ga knol vervelen.
Een wortel kan ie krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij je knol maar even vervelen en geef het een aai over de kop van me. En 2 suikerklontjes.
Kwam Sinterklaas nooit langs vroeger? Je deed wortel in de schoen dan.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hou je toch een ezel voor?
Nee, nooit een wortel, wel een bloemkool en een prei.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kwam Sinterklaas nooit langs vroeger? Je deed wortel in de schoen dan.
Mijn knol vreet nog liever broodje ham en nu ben ik weg.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, nooit een wortel, wel een bloemkool en een prei.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn knol vreet nog liever broodje ham en nu ben ik weg.
kopje thee graagquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie kan ik blij maken met een bakske koffie?
Vroeger wel gedaan als kind. Vond ik het nog leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, het lijkt me verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |