SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door chufi op 10-11-2016 19:42:23 ]
Ik ben al nerveusquote:Op donderdag 10 november 2016 19:44 schreef chufi het volgende:
Vroeger... Ja nostalgie. Morgen verder met Soury achter de Nintendo
Ik 1 keer en toen mocht ik naar de Universiteit.. Maar ik ging eerst een paar maanden masseren met jonge studentes...quote:Op donderdag 10 november 2016 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb iets van 3x eindexamen gedaan.
Het langst op 1 school was 3 jaar waarvan een jaar stage.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik 1 keer en toen mocht ik naar de Universiteit.. Maar ik ging eerst een paar maanden masseren met jonge studentes...
8 jaar universiteit ... Tot het einde van de oude stijl .quote:Op donderdag 10 november 2016 20:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het langst op 1 school was 3 jaar waarvan een jaar stage.
1 zwemdiploma , wat sport-diplomas, verkeersdiploma (0 fout)..quote:Op donderdag 10 november 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
Zoveel heb ik er ook niet hoor.. Mn EHBO is verlopen inmiddels
Heb jij geen veterdiploma?quote:Op donderdag 10 november 2016 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
1 zwemdiploma , wat sport-diplomas, verkeersdiploma (0 fout)..
Jij hebt alleen maar schoenen met klittenband?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee.. dat hoef je toch niet te leren...Zo belachelijk iets
Toen ik leerde veteren waren daar nog geen diplomas voor en deed je dat gewoon voordat je de deur uit ging.. thuisquote:Op donderdag 10 november 2016 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar schoenen met klittenband?
EHBO-diploma heb ik niet, wel nog één steno Nederland en Engels-diploma.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik niet, mijn zusje wel. Ehbo hier ook verlopen
O ja, ik geloof ook niet dat ik er één hebquote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen ik leerde veteren waren daar nog geen diplomas voor en deed je dat gewoon voordat je de deur uit ging.. thuis
toen ik secretaresse werd hoefde ik het niet te kunnenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
EHBO-diploma heb ik niet, wel nog één steno Nederland en Engels-diploma.
Steno, wie kent het nog?
Bij mijn eerste kantoorbaan was dat een vereiste, ik voel een generatiekloofjequote:Op donderdag 10 november 2016 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
toen ik secretaresse werd hoefde ik het niet te kunnen
Ik weet wat het is, mn oudere zus heeft dat ooit nog gedaan volgens mij.. Een soort ouderwets mobiel telefoon concept met meerdere letterss onder 1 toets idee volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2016 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
EHBO-diploma heb ik niet, wel nog één steno Nederland en Engels-diploma.
Steno, wie kent het nog?
ik ben pas in 2000 secretaresse geworden, en er na 8 jaar weer mee opgehoudenquote:Op donderdag 10 november 2016 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mijn eerste kantoorbaan was dat een vereiste, ik voel een generatiekloofje
Dat was dan met een stenomachine, ik schreef het zelf.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, mn oudere zus heeft dat ooit nog gedaan volgens mij.. Een soort ouderwets mobiel telefoon concept met meerdere letterss onder 1 toets idee volgens mij
Zolang je het later zelf maar kon uittypen tochquote:Op donderdag 10 november 2016 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dan met een stenomachine, ik schreef het zelf.
[ afbeelding ]
Ja zie je, ik een aantal jaar daarvoor al, maar ik ben er ook mee gestoptquote:Op donderdag 10 november 2016 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben pas in 2000 secretaresse geworden, en er na 8 jaar weer mee opgehouden
Ja, dat was wel de bedoeling en kwam ook altijd wel goedquote:Op donderdag 10 november 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je het later zelf aar kon uittypen toch
Heb ik ook een diploma vanquote:Op donderdag 10 november 2016 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dan met een stenomachine, ik schreef het zelf.
[ afbeelding ]
doe eensquote:Op donderdag 10 november 2016 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook een diploma vanik kan alleen mijn naam nog schrijven
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje moeilijk met het toetsenbord
ik een leesdiploma van de plaatselijke bibliotheekquote:Op donderdag 10 november 2016 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel zoiets ja... Ik heb ook nog schaatsdiplomas
Nee, helemaal niets!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
Kunnen jullie hier iets mee?
http://stenoknight.com/kws.html
ik niet ... ik snap er geen reet vanquote:Op donderdag 10 november 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
Kunnen jullie hier iets mee?
http://stenoknight.com/kws.html
Chufi heeft het over heel iets anders dan wijquote:Op donderdag 10 november 2016 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ik niet ... ik snap er geen reet van
ik vrees van welquote:Op donderdag 10 november 2016 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi heeft het over heel iets anders dan wij
Allemaal ouwe gouwequote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Fann, dit is denk ik wel iets voor jou.
http://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000
oe ja, jij kent mequote:Op donderdag 10 november 2016 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Fann, dit is denk ik wel iets voor jou.
http://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000
Heeft Symph de stoute kleren weer aan?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Demis kwam al meerdere keren voorbij
ja dusquote:Op donderdag 10 november 2016 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Fann daar wel van
is nu bij de radio?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Demis kwam al meerdere keren voorbij
Een date! Spannend!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dus
[..]
is nu bij de radio?![]()
ik ga zo serie kijkenik heb een afspraak hiero
morgen overdag de laatste dag, van 7 tot 20 uurquote:Op donderdag 10 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dus
[..]
is nu bij de radio?![]()
Oh ik weet van nksquote:Op donderdag 10 november 2016 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dus
[..]
is nu bij de radio?![]()
Ik kom even maar hoe laat weet ik nog nietquote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
morgen overdag de laatste dag, van 7 tot 20 uur
Niet op Radio 49, maar op Radio 5 hoor Fannquote:Op donderdag 10 november 2016 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik kom even maar hoe laat weet ik nog niet
In KSC was iemand op zoek naar een sugardaddy, misschien iets voor jou?quote:
oh......quote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet op Radio 49, maar op Radio 5 hoor Fann
Had je niet op mijn Radio 5- link geklikt?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
oh......![]()
was ik bijna naar de Radio 49 gegaan
wie dan?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In KSC was iemand op zoek naar een sugardaddy, misschien iets voor jou?
Is chufi toch ookquote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef FANN het volgende:
[..]
wie dan?
en een sugardaddy moet toch stinkend rijk zijn?
Stuur maar doorquote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In KSC was iemand op zoek naar een sugardaddy, misschien iets voor jou?
jaaaaaaaaaaaa http://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000quote:Op donderdag 10 november 2016 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je niet op mijn Radio 5- link geklikt?
met dat kloteflatje van hem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op hé, je moet er zelf ook een beetje moeite voor doen hčquote:
Dat is toch geen Radio 49-link?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa http://www.nporadio5.nl/evergreen-top1000
die toch?
ah... maar ik heb mijn koptelefoon niet op dus ik las alleen die lijst
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
met dat kloteflatje van hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 10 november 2016 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
met dat kloteflatje van hem?
Oh jaloers ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook noem maar wie dan ga ik daar weer ff neuzen..quote:Op donderdag 10 november 2016 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom op hé, je moet er zelf ook een beetje moeite voor doen hč
Dat ik niet snap waarom je dacht dat het op Radio 49 zou zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat ik je niet meer kan volgen
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook noem maar wie dan ga ik daar weer ff neuzen..
Je mag hier best 1 keer in de week schoonmaken hoorquote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
best wel Chufik woon in een pauperhuis
door doedezemaar denk ikquote:Op donderdag 10 november 2016 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ik niet snap waarom je dacht dat het op Radio 49 zou zijn
ja vast wel...quote:Op donderdag 10 november 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je mag hier best 1 keer in de week schoonmaken hoor
Krijgt DDZM tegenwoordig overal de schuld van?quote:
Sas is in de zeikmodus dus niet aanspreekbaarquote:Op donderdag 10 november 2016 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgt DDZM tegenwoordig overal de schuld van?
Nee komt door mij ik ben warrigquote:Op donderdag 10 november 2016 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Krijgt DDZM tegenwoordig overal de schuld van?
Deejjjjjjjj!quote:Op donderdag 10 november 2016 21:37 schreef D. het volgende:
*ctrl-f Deejjjjjjjj
Nope, niet nodig hier
Je dacht?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deejjjjjjjj!![]()
Ik dacht dat...... ach laat maar.
Hoi!
Zoiets als "wham bam thank you Ma'am?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh wilde jij ook klappen, soms? Kan hoor
Hoe vaak ga jij naar de zonnebank?quote:Op donderdag 10 november 2016 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zoiets als "wham bam thank you Ma'am?
Kom net van ballroomdancing en zit met de Engelse wals in m'n kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |