abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 november 2016 @ 18:06:29 #51
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166564769
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat een bullshit argumenten. Hoop ik althans. Of gaat het echt zo in de kleine dorpen?
In de stad word je junk
Dus je toekomst ligt vast
Loop je de ene ziekte na de andere ziekte op
Heeft je vriendin standaard een soa
Moet je voldoen aan de allerlaatste modetrends
Stemt iedereen pvdd
En heeft iedereen het veel druk met zichzelf zodat niemand een idee heeft wat er verder nog in het land en/of de wereld gebeurt

Allemaal net zo (niet) waar als de argumenten van corehype

Oh en verder nog wat realistische argumenten: de lucht stinkt en het water is niet te zuipen/verontreinigd met drugs/medicatie
pi_166566117
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat is klein? En denk dat het ook wel uitmaakt hoe afgelegen een dorp ligt. Ik herken iig niks van wat corehype beschrijft.
5cm stijf ofzo?
pi_166567330
quote:
11s.gif Op donderdag 10 november 2016 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat een bullshit argumenten. Hoop ik althans. Of gaat het echt zo in de kleine dorpen?
De sociale controle en dubbeltje geboren wordt nooit een kwartje mentaliteit vaak ook kan ik zeggen als dorpeling. Als ik vandaag een meid heb, weet volgende week het hele dorp het. Geldt ook voor drugsgebruik
  maandag 14 november 2016 @ 10:27:41 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166644840
Tja , je moet je gewoon niet zo druk maken om wat men van je vind. Zoek vrienden die een beetje dezelfde levensvisie hebben en ga daarmee de dingen doen die je leuk vind.

Dat is het voordeel van de stad. Je hoeft geen boodchap te hebben aan wat de mensen bij je in de straat allemaal wel niet denken.
  maandag 14 november 2016 @ 10:33:15 #55
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166644892
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:27 schreef Hexagon het volgende:
Tja , je moet je gewoon niet zo druk maken om wat men van je vind. Zoek vrienden die een beetje dezelfde levensvisie hebben en ga daarmee de dingen doen die je leuk vind.

Dat is het voordeel van de stad. Je hoeft geen boodchap te hebben aan wat de mensen bij je in de straat allemaal wel niet denken.
Dit.

Daarnaast, of je nou een dorpeling bent of stedeling, je maakt het uiteindelijk zelf.
Tegenwoordig met het internet zou het niet moeten uitmaken waar je woont en je hebt overal wel mensen die op dezelfde lijn zitten als jij en die je kan ontmoeten.

In de stad is wel het grote nadeel dat als je in de verkeerde kringen komt, je heel erg veel tijd en energie kwijt bent aan mensen die jij niet mag en die jou niet mogen en waar de oppervlakkigheid heerst.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166645794
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef Aiciu het volgende:
Fuck de randstad
Gierig & Karig | Eventuele adviezen in mijn posts en/of bijlagen mogen enkel op eigen risico worden opgevolgd.
pi_166646369
In de Randstad wonen. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 14 november 2016 @ 12:49:50 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166646993
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 10:33 schreef corehype het volgende:

[..]

In de stad is wel het grote nadeel dat als je in de verkeerde kringen komt, je heel erg veel tijd en energie kwijt bent aan mensen die jij niet mag en die jou niet mogen en waar de oppervlakkigheid heerst.
In welke kringen je je begeeft daar ga je in de stad dus helemaal zelf over :)
pi_166647046
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 13:27 schreef corehype het volgende:

[..]

Je leven ligt al lekker vroeg vast :r
Een dubbeltje wordt nooit een kwartje :r
Inteeltvriendin uit hetzelfde dorp hebben :r
Minder sociale druk maar wel een stuk meer sociale controle :r :r :r
En o ja iedereen stemt op PVV terwijl er geen een neger in het dorp woont :r

Geef mij maar de grote stad *O*
:')

Bron: http://www.verkiezingskaart.nl

Nou, inderdaad zeg... in de Randstad stemt niemand PVV en daarbuiten iedereen :')
  maandag 14 november 2016 @ 13:01:50 #60
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_166647225
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 12:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bron: http://www.verkiezingskaart.nl

Nou, inderdaad zeg... in de Randstad stemt niemand PVV en daarbuiten iedereen :')
Almere en Volendam zou niet eens meegerekend mogen worden met de Randstad :')
Daarnaast limburgers :')
En dat inteeltgebied naast Zeeland :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_166647640
Mensen die niet in een boerenfamilie geboren zijn :') :') Als ik gereïncarneerd kon worden in een boerenfamilie zou ik per direct zelfmoord plegen. Veel grond, groot huis, veel ruimte, subsidies, je eigen baas zijn, je eigen tijden bepalen, rust en stilte om je heen, geen politie, buiten werken, overdag de zon, wind en regen op je gezicht kunnen voelen, je eigen eten kunnen oogsten enz enz enz.. boer zijn in Nederland _O_ boer zijn in Gelderland _O_ _O_ boeren in Nederland lachen iedere niet-boer vierkant uit :')!
  maandag 14 november 2016 @ 13:59:10 #62
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_166648396
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 13:01 schreef corehype het volgende:

[..]

Almere
Hoezo niet? Daar wonen alle Amsterdammers.
pi_166648588
Simpele provinciaaltjes die tevreden zijn met een modaal salarisje :')
pi_166648943
In een grote stad heb je gewoon veel meer mogelijkheden dan in een dorp waar iedereen elkaar kent en verder geen ene reet gebeurt. Dat zijn van die mensen die na de basisschool geen nieuwe vrienden meer hebben gemaakt en het al een uitstapje vinden als ze buiten hun dorp komen. Dat soort mensen hebben een ontwikkelingsachterstand t.o.v. andere mensen. Simpel volk dat in hun eigen beperkte wereld leeft.

Wel is het zo dat je in grote steden een 'schild' moet creëren tegen alle negatieve invloeden die je daar hebt.
pi_166651547
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 13:23 schreef jamesdeen het volgende:
Mensen die niet in een boerenfamilie geboren zijn :') :') Als ik gereïncarneerd kon worden in een boerenfamilie zou ik per direct zelfmoord plegen. Veel grond, groot huis, veel ruimte, subsidies, je eigen baas zijn, je eigen tijden bepalen, rust en stilte om je heen, geen politie, buiten werken, overdag de zon, wind en regen op je gezicht kunnen voelen, je eigen eten kunnen oogsten enz enz enz.. boer zijn in Nederland _O_ boer zijn in Gelderland _O_ _O_ boeren in Nederland lachen iedere niet-boer vierkant uit :')!
Romantisch beeld van boeren. Vogelgriep, diverse quota, gezeik met regels, mond -en klauwzeer, gezeik met de knecht, tering vroeg op, kinderen op de fiets anderhalf uur naar school. Nou heerlijk.

pi_166651687
L
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 16:46 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Romantisch beeld van boeren. Vogelgriep, diverse quota, gezeik met regels, mond -en klauwzeer, gezeik met de knecht, tering vroeg op, kinderen op de fiets anderhalf uur naar school. Nou heerlijk.

[ afbeelding ]

Hoe heb jij internet als je in de 19e eeuw leeft?
pi_166651757
Zijn gewoon schadefondsen tegen allerlei uitbraken verder dus dat beperkt de schade in het onwaarschijnlijke geval dat je er hard door geraakt zou worden
pi_166651868
Ik woon in een middelgrote dorp van 15.000 +/- mensen. Verschrikkelijk :r
Als je drugs neemt weet het hele dorp het.
Een kwartier rijden voor een bioscoop.
Geen goede kleding winkels
Kut restaurants :')
Iedereen kent je :')
Veel tokkies :'(
Elke week met dezelfde gasten zuipen

Doe mij maar de stad.
Veel gezelliger ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: