quote:België zonder veelbesproken Nainggolan tegen Oranje
De Belgische bondscoach Roberto Martinez heeft de ervaren Radja Nainggolan en Nicolas Lombaerts niet opgeroepen voor de oefeninterland tegen Nederland en het WK-kwalificatieduel met Estland. Vincent Kompany maakt zijn rentree.
"Ik wil Nainggolan de kans geven om opnieuw helemaal fit te worden", gaf Martinez een toelichting op de absentie van de middenvelder. "Ik heb met hem gesproken, hij was de eerste die deze beslissing te horen heeft gekregen."
Relletje Nainggolan
De speler van AS Roma zorgde vorige maand nog voor consternatie bij onze zuiderburen door zich geblesseerd af te melden voor de kwalificatiewedstrijd tegen Gibraltar. Kort daarop verscheen Nainggolan wel aan de aftrap bij een wedstrijd van de beloften van Roma.
Dat leverde hem de nodige kritiek op, waarop Nainggolan weer via Twitter van zich afbeet.
Vincent Kompany behoort voor het eerst sinds een jaar weer tot de selectie van de Rode Duivels. De verdediger van Manchester City miste onder meer het EK in Frankrijk vanwege een liesblessure.
In de 25-koppige selectie van België ontbreken ook Toby Alderweireld (Tottenham Hotspur), Jordan Lukaku (Lazio) en Nacer Chadli (West Bromwich Albion) door blessures.
Drie verrassingen
Martinez verraste verder door het selecteren van middenvelder Thomas Foket (AA Gent), rechtsback Luis Pedro Cavanda (Galatasaray) en middenvelder Youri Tielemans (Anderlecht).
De wedstrijd tussen België en Nederland is op woensdag 9 november in Amsterdam. Vier dagen later spelen de Rode Duivels in Brussel tegen Estland.
De volledige Belgische selectie
Doel: Thibaut Courtois (Chelsea), Simon Mignolet (Liverpool), Matz Sels (Newcastle United),
Verdediging: Luis Pedro Cavanda (Galatasaray), Laurant Ciman (Montreal Impact), Thomas Foket (AA Gent), Christian Kabasele (Watford), Vincent Kompany (Manchester City), Thomas Meunier (Paris Saint-Germain), Jan Vertonghen (Tottenham Hotspur),
Middenveld: Kevin De Bruyne (Manchester City), Steven Defour (Burnley), Mousa Dembélé (Tottenham Hotspur), Marouane Fellaini (Manchester United), Youri Tielemans (Anderlecht), Axel Wistel (Zenit Sint-Petersburg),
Aanval: Michy Batshuayi (Chelsea), Christian Benteke (Crystal Palace), Yannick Carrasco (Atlético Madrid), Edan Hazard (Chelsea), Thorgan Hazard (Borussia Mönchengladbach), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton), Divock Origi (Liverpool).
bronnen Nieuwsblad en NOSquote:Niet alleen Roberto Martinez maakte zijn selectie vandaag bekend, ook de Nederlandse bondscoach Danny Blind heeft een persconferentie gegeven over het team van Oranje. Een opvallende afwezige bij de oefenwedstrijd tegen België is Arjen Robben.
Bondscoach Danny Blind heeft Arjen Robben wel opgeroepen, maar de Bayern München-speler blijft nog tot woensdag in Duitsland. Hij zal dus niet opgesteld worden tegen België en mist ook de trainingen met Oranje op maandag en dinsdag. Dat werd beslist na overleg met Bayern-München.
Daarnaast is Kevin Strootman, teamgenoot van Radja Nainggolan, niet geselecteerd. De speler is geschorst voor de wedstrijd tegen Luxemburg, en gaf de voorkeur aan wat rust in de plaats van een wedstrijd tegen België. Nederland speelt woensdag dus met een veredelde B-ploeg. “Luxemburg gaat om drie punten, België enkel op het prestige,” zei Danny Blind op de persconferentie.
Danny Blind selecteerde voor het eerst Martin Zeegelaar, linksback bij Sporting Lissabon. Hij komt in de plaats van Jetro Willems, die nog niet genoeg heeft laten zien dit seizoen.
De volledige selectie van Danny Blind
Doel: Maarten Stekelenburg (Everton), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Japser Cillessen (FC Barcelona),
Verdediging: Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg), Virgil van Dijk (Southampton), Rick Karsdorp (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax),Daley Blind (Manchester United), Marvin Zeegelaar (Sporting)
Middenveld: Jordy Clasie (Southampton), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pröpper (PSV), Bart Ramselaar (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georgino Wijnaldum (Liverpool), Stijn Schaars (sc Heerenveen)
Aanval: Bas Dost (Sporting), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Luuk de Jong (PSV), Memphis Depay (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Jeremain Lens (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou)
Ik merk hier eerlijk gezegd nog weinig van.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Op Van Dijk na een vreselijk statisch verdedigingsgeheel tegen een briljante beweeglijke Belgische aanval.
[ afbeelding ]
Man, wat ben jij intens sneu. Echt heel sneu.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik merk hier eerlijk gezegd nog weinig van.
Dat heeft mijn makker Stijn geschreven.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Wat een verschrikkelijk lange OP. Haal 'm eens leeg Rene
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat Stijn toch eens met rust jongens.
houdquote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef Saekerhett het volgende:
Lens, hou toch alsjeblieft op man.
Waarom ga je ook een discussie met Davy aan?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, wat ben jij intens sneu. Echt heel sneu.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die penal was de eerste bal die klaassen vooruit speelde.
Inderdaad, zo kan het wel weerquote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 2 minutenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er maar 2. Wel tekens dezelfde jaquote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was geen discussie. Slechts een open opmerking, gaap.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ga je ook een discussie met Davy aan?
Make America fade again genotquote:
Feng shui Stijn, feng shui.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, wat ben jij intens sneu. Echt heel sneu.
Je mag hier ook wel "feitelijke constatering" gebruiken hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was geen discussie. Slechts een open opmerking, gaap.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wilmots, kom terug. Alles is vergeven !
Ik kan me hier eigenlijk alleen maar bij aansluitenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Intens treurig noem ik het.
En dat maakt hem zo slechte speler. Plus die misplaatste boosheid van hem. Dat is geen positief gif zoals Terry of vroeger puyol had.quote:
Davy is nog geen 25quote:Op woensdag 9 november 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me hier eigenlijk alleen maar bij aansluiten
Maar goed, als je eind 20/begin 30 bent wordt dit soort dingen leuk blijkbaar
Veltheer!quote:Op woensdag 9 november 2016 21:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dit? Veltman met een pass waar de pingel uitkomt en speelt niet volkomen bagger?
iddquote:Op woensdag 9 november 2016 21:30 schreef Collide het volgende:
Zou wel GENOT zijn als de Belgen verliezen
En dan tegen Luxemburg verliezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:30 schreef Collide het volgende:
Zou wel GENOT zijn als de Belgen verliezen
Oh ik dacht iets van 26/27quote:
zo rollen wijquote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
En dan tegen Luxemburg verliezen.
Laat Stijn nou eens met rust manquote:Op woensdag 9 november 2016 21:29 schreef tralalala het volgende:
Stijn Vreven had niet zo'n achterlijke overtreding gemaakt in de 16
Ik heb bij hem de moed ook wel opgegeven.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh ik dacht iets van 26/27
Dan nog is het bijzonder treurig en kinderachtig natuurlijk
Zolang we maar beter zijn dan de Belgen vind ik alles prima.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
En dan tegen Luxemburg verliezen.
Ik help je uit de droom: Nederland is niet beter dan Belgiëquote:Op woensdag 9 november 2016 21:32 schreef Collide het volgende:
[..]
Zolang we maar beter zijn dan de Belgen vind ik alles prima.
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Make America fake again genot
Laten we blij zijn. Het zijn immers vrijwilligers he.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
De moderatiemachine draait overuren
Ach, laat die jongen daar een stijve plasser van krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we blij zijn. Het zijn immers vrijwilligers he.
Die gaat niet weg. Zit daar altijd.quote:
Daarom wil ik ook dat Nederland wint.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik help je uit de droom: Nederland is niet beter dan België
Ja want hij valt echt door de kracht van het trekken.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef Vasion het volgende:
Aan je shirtje naar achter getrokken worden en voorover vallen
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef Collide het volgende:
[..]
Nee wil ik ook dat Nederland wint.
Oke.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ach, laat die jongen daar een stijve plasser van krijgen.
Let's gooooooquote:Op woensdag 9 november 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
RUST
HAXBALLTIJD!!!
http://www.haxball.com/?r(...)b7dace76a07009e9cdeb
RUST
HAXBALLTIJD!!!
RUST
HAXBALLTIJD!!!
Mijn stukadoor.quote:
Sowquote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Een degelijke OP heeft die informatie.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want hij valt echt door de kracht van het trekken.
Uitstekende suggestie.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik schakel even voor de analyse met Bossie
Bossie zit toch niet meer bij Sporza?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Ik schakel even voor de analyse met Bossie
Ik schakelde dan ook van Sporza weg, maar naar SBSquote:Op woensdag 9 november 2016 21:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bossie zit toch niet meer bij Sporza?
Kom maar op.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Iemand een UI weddenschapje afsluiten?
- elke Ajaciedquote:Op woensdag 9 november 2016 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Ik voel me zo verdomd alleen in het stadion" _o_
jij bent toch die gekke belg met die foktop idee altijdquote:Op woensdag 9 november 2016 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Ik voel me zo verdomd alleen in het stadion" _o_
Het moet geen 3-1 worden want dan zit ik een jaar lang vast aan TOng80 zijn UI.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Iemand een UI weddenschapje afsluiten?
Ik heb gisteren al genoeg vrouwen onzin zien uitslaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:40 schreef Evertjan het volgende:
er zit bij Sporza gewoon een vrouw mee te praten over voetbal
Imkegodin niet kennenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Zo top vond ik die ideeën nooitquote:Op woensdag 9 november 2016 21:41 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij bent toch die gekke belg met die foktop idee altijd
Die Belgen moeten gewoon in de buitenlucht zitten.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Jan Mulder de grootste aidslijer van Nederlandquote:
Als België wint dan neem ik een UI van een speler van Feyenoord (1 week of 1 maand)quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 9 november 2016 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Moeten ze wel naar je luisteren.quote:
Komt meer zinnigs uit dan uit Heitinga en Boskampquote:Op woensdag 9 november 2016 21:40 schreef Evertjan het volgende:
En wel genieten van het belastingvoordeel daar.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij al jaren af.
Capuchon_jongen heeft altijd goede plannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:41 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
jij bent toch die gekke belg met die foktop idee altijd
De odds zijn in jouw voordeel.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als België wint dan neem ik een UI van een speler van Feyenoord (1 week of 1 maand)
Als Nederland wint dan neem jij een UI van een speler van Ajax(1 week of 1 maand)
binnen 5 min een keuze maken
Hij gaat zijn gang maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wel genieten van het belastingvoordeel daar.
Het is precies andersom.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:21 schreef Caland het volgende:
Ramselaar en Vilhena zijn beiden beter dan Klaassen.
Laat me raden: het boeit je niks?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij gaat zijn gang maar.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat me raden: het boeit je niks?
hmmm nee ik denk niet dat een Ajacied gaat scorenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:49 schreef Vasion het volgende:
Als het tweede Oranje doelpunt wordt gemaakt door een Ajacied, neem ik een week een UI van een ajaxspeler. Wordt het doelpunt gemaakt door een niet Ajacied, dan neem jij 1 week een UI van een Feyenoordspeler.
5 min
Hoe verklaar je dat Klaassen al een jaar als een slappe vaatdoek voetbalt?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:50 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Het is precies andersom.
Ze mogen beiden bewijzen dat ze lang op hoog niveau mee kunnen, Klaassen doet dat al jaren.
Klaassen is beter dan Vilhena en Ramselaar.
En ik denk niet dat Belgie gaat winnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hmmm nee ik denk niet dat een Ajacied gaat scoren
Nope, Foket ipv Meunier erop en nog steeds geen spits. Ze willen niet winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
En ik denk niet dat Belgie gaat winnen.
Prima voor op de achtergrond. Maar als eigen huis en tuin nu was geweest had dat uiteraard op gestaan.quote:
Ze denken Fok et met deze wedstrijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:55 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Nope, Foket ipv Meunier erop en nog steeds geen spits. Ze willen niet winnen
Met een reep chocolade van Twix. Dat is hun nieuwe sponsor.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima voor op de achtergrond. Maar als eigen huis en tuin nu was geweest had dat uiteraard op gestaan.
Zag ik jaquote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met een reep chocolade van Twix. Dat is hun nieuwe sponsor.
Gunstig voor Oranje!quote:Op woensdag 9 november 2016 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Luxemburg met 2 - 4 verloren van KV Mechelen
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima voor op de achtergrond. Maar als eigen huis en tuin nu was geweest had dat uiteraard op gestaan.
Opper heeft nog een goede grap over KV Mechelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat boeit ons dat kut Mechelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Werd wel tijd hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker spontaan he. Dat vaste tuinhulpje, die grijze gehaktbal mag nu ook wat zeggen.
Ik vond dat altijd wel leuk om te zien terwijl ik zelf klussen haat.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja. Zipportal en ik zijn groot fan.
Klussenquote:Op woensdag 9 november 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd wel leuk om te zien terwijl ik zelf klussen haat.
Het is een prachtige dag.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
Boeiend, voetbal op een dag als vandaag.
Rob Verlinden op SBS6 was ook een tijdje genot. Toen kwam er altijd zo'n Brabander alle containers schoonmaken.quote:
Ze spelen toch op gras?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
Nou speelt Nederland ook niet bepaald op 100
twitter:HertogsJoris twitterde op woensdag 09-11-2016 om 22:02:12Oefenmatch of niet, enkel en alleen al voor de eer de kop ervoor gvd ! #nedbel @BelRedDevils reageer retweet
twitter:CompletementRed twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:59:20Bon sang. Hoeveel zijn die Hollanders in de verdediging ? 200 ? 😁 #nedbel reageer retweet
En dat is na 30 seconden kijken op twitter. Het zit dieptwitter:FilipAertsDigi twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:58:10Ik weet het, het is máár Nederland, maar zouden we Defour niet best wisselen voor een eerste-keuzespeler? #nedbel reageer retweet
Bedankt.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:HertogsJoris twitterde op woensdag 09-11-2016 om 22:02:12Oefenmatch of niet, enkel en alleen al voor de eer de kop ervoor gvd ! #nedbel @BelRedDevils reageer retweet
twitter:CompletementRed twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:59:20Bon sang. Hoeveel zijn die Hollanders in de verdediging ? 200 ? 😁 #nedbel reageer retweet
En dat is na 30 seconden kijken op twitter. Het zit dieptwitter:FilipAertsDigi twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:58:10Ik weet het, het is máár Nederland, maar zouden we Defour niet best wisselen voor een eerste-keuzespeler? #nedbel reageer retweet
Ja hoor ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet je te vinden als ik ooit iets moet laten doen.
Je vraagt je eerder af bij wie het diep zit als je Twitter af gaat zitten struinen op zoek naar dit soort dingen. Maar goed, het is maar waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij zei dat Luxemburg heeft verloren van KV Mechelen. Hij zei niet dat KV Mechelen heeft gewonnen van onze aanstaande tegenstander in de voorronde de het WK.quote:
Heb jij het niet zo op Day-V?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vraagt je eerder af bij wie het diep zit als je Twitter af gaat zitten struinen op zoek naar dit soort dingen. Maar goed, het is maar waar je zin in hebt.
Jij zegt het nu Coco.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:03 schreef Coco98 het volgende:
Mensen die Bon Sang zeggen neem ik niet serieus.
Goh, daar is de eerstequote:Op woensdag 9 november 2016 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je vraagt je eerder af bij wie het diep zit als je Twitter af gaat zitten struinen op zoek naar dit soort dingen. Maar goed, het is maar waar je zin in hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:04 schreef Belgosome het volgende:
Ik haak af als er tegen minuut 65 nog geen spits op staat.
Het is Davy.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf wel erg hatenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb het überhaupt niet zo op incompetentie.
Zeggen we hier al jaren over de Sint Maartens kerkquote:Op woensdag 9 november 2016 22:04 schreef Belgosome het volgende:
Ik haak af als er tegen minuut 65 nog geen spits op staat.
Gecorrigeerd worden door opa.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei dat Luxemburg heeft verloren van KV Mechelen. Hij zei niet dat KV Mechelen heeft gewonnen van onze aanstaande tegenstander in de voorronde de het WK.
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf wel erg haten
Arenavreesquote:Op woensdag 9 november 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's een pingel toch? Als ie voor het eerst geraakt wordt in de 16?
Daar lijkt het wel op maar ik weet nou niet zeker of hij daar voor het eerst geraakt wordtquote:Op woensdag 9 november 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's een pingel toch? Als ie voor het eerst geraakt wordt in de 16?
Speelt gewoon een redelijke wedstrijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Veltman.
Als trainer zou je hem direct moeten wisselen. Denk toch eens na man.
Ik neem aan dat je je bij mij aansluit als ik zeg dat ik reikhalzend uitkijk naar Pauw.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe dit al de hele dag lang.
[ afbeelding ]
Hij dacht ook dat Hillary Florida ging winnen haha.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ha! Heb ik hem even stil gekregen
Heel goed davy. Wat ben jij scherp en adrem zeg!!quote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ha! Heb ik hem even stil gekregen
Ik kijk voor Weird Duck.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je bij mij aansluit als ik zeg dat ik reikhalzend uitkijk naar Pauw.
Die aanvaller gaat hem veel te makkelijk voor bij en voor de vorm doet hij nog iets wat op een sliding lijkt wat bijna tot een penal leidtquote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een gehaat op Veltman. DIT was toch niks ? Goeie sliding
ad remquote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed davy. Wat ben jij scherp en adrem zeg!!
Ja en daarvoor? Blind naar voren rennen richting 3 belgenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een gehaat op Veltman. DIT was toch niks ? Goeie sliding
aleeee mannekestwitter:007_naomi twitterde op woensdag 09-11-2016 om 22:08:37Da was zuiver penalty mannekes toch 😒 #nedbel reageer retweet
Nog 4 nachtjes slapen danquote:
Ja, dus? Iemand met zo'n achterlijke acties moet je niet in je team willen hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef franske19 het volgende:
[..]
Speelt gewoon een redelijke wedstrijd.
*ad remquote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel goed davy. Wat ben jij scherp en adrem zeg!!
Zou wel rakenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
aleeee mannekestwitter:007_naomi twitterde op woensdag 09-11-2016 om 22:08:37Da was zuiver penalty mannekes toch 😒 #nedbel reageer retweet
Meiden met de naam Naomi zijn 9/10 keer lekker.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor de vorm? Het was gewoon en zuivere sliding. Dat die Pool ervoor fluit is belachelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:09 schreef Groby het volgende:
[..]
Die aanvaller gaat hem veel te makkelijk voor bij en voor de vorm doet hij nog iets wat op een sliding lijkt wat bijna tot een penal leidt
Dat dacht jij ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij dacht ook dat Hillary Florida ging winnen haha.
Had nog leuker geweest als ze Arthur van Amerongen hadden uitgenodigd.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die reageerde gister op een tweet van me
je mag me aanraken
Dan is dit net de tiendequote:Op woensdag 9 november 2016 22:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Meiden met de naam Naomi zijn 9/10 keer lekker.
Punt is hij maakt een uitstekende sliding en wordt onterecht afgefloten.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja en daarvoor? Blind naar voren rennen richting 3 belgen
Als je weet dat je iets niet kan moet je het ook niet doen, punt is dat hij niet weet wat hij niet kan
Die niet dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
En tokkie.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stijn, ik heb felle kritiek geuit op jou in het feedback-topic.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had nog leuker geweest als ze Arthur van Amerongen hadden uitgenodigd.
Je beoordeelt een speler toch niet op één goed moment?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Punt is hij maakt een uitstekende sliding en wordt onterecht afgefloten.
Ik heb hier niets mee te maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, ik heb felle kritiek geuit op jou in het feedback-topic.
Geintje Stijn, ik weet dat jij eerst waarschuwt voordat je mensen laat bannen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier niets mee te maken.
Ik keek even op zijn twitterquote:Op woensdag 9 november 2016 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had nog leuker geweest als ze Arthur van Amerongen hadden uitgenodigd.
Ik ga niet helemaal kijken. Morgen vroeg op.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik keek even op zijn twitter![]()
Gemiste kans ja. Verwacht ondanks wat genot van zuurte bij pauw toch wel irritaties als ik naar pauws line up kijk.
Hij gaf de dieptepass ook op Lens waar de pingel uitkwam. Dus goede dingen mag je niet meenemen maar dat hij eens voorbij wordt gelopen door een dribbelgod als Carrasco wel?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je beoordeelt een speler toch niet op één goed moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |