Liever niet, want het zijn verwende rotkinderen die meestal niks van de wereld weten.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:59 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat is de richting die millennials op willen gaan. Maar ja, moeten ze wel stemmen.
Ah zijn nog mee rmensen die wakker zijn die het meekrijgen.quote:Op donderdag 10 november 2016 04:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
twitter:BNONews twitterde op donderdag 10-11-2016 om 04:04:01BREAKING: Shots fired near anti-Trump protest in Seattle, reports of multiple victims reageer retweet
e:twitter:BNONews twitterde op donderdag 10-11-2016 om 04:08:14At least 4 people shot in Seattle; no immediate indication the victims were involved in anti-Trump protest in the area - Seattle Times reageer retweet
twitter:BNONews twitterde op donderdag 10-11-2016 om 04:16:49Fire official: 5 people shot in downtown Seattle, no indication incident is linked to nearby protest... https://t.co/j828cxXELG reageer retweet
twitter:KrisB_KVUE twitterde op woensdag 09-11-2016 om 21:22:30RIGHT NOW: UT students protesting Donald Trump's election have SHUT DOWN bridge in Downtown Austin https://t.co/YhrGV5w2qM reageer retweet
twitter:pgcornwell twitterde op donderdag 10-11-2016 om 04:06:50The shooting in downtown Seattle appears to be unrelated to the #notmypresident protest. reageer retweet
En H de grootste verliezer zelf natuurlijk die decennialang met niks ander bezig was, trouwde voor de politieke carriere, als first lady zich probeerde te profileren, een paar voorronden heeft moeten verliezen en genoegen moest nemen met een Secretary baantje en dan op het moment waar ze decennialang naartoe heeft geleefd, miljarden heeft verspild voor media en de banken, mogelijk stemfraude heeft gepleegd, bij alles en iedereen geslijmd heeft en valse glimlach aan ieder moest laten zien, en allerlei corruptieschandalen probeerde te overwinnen, zelfs de popular vote haalt maarrrr........ op het laatste moment verslagen wordt door een buitenstaander zonder ervaring of al te veel politieke inhoud en helemaal niet jarenlang bezig was met slijmen, maar gewoon zijn politiek incorrecte zelf was en oogde alsof hij het niet eens al te hard probeerde.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:33 schreef warp995 het volgende:
Ik ben nog het meest blij met dat de media uiteindelijk de grote verliezers zijn en politieke correctheid langzaam verdwijnt
En dan sprak de linkse mensch schande dat Trump de uitslag niet zou respecteren wanneer hij zou verliezen. Zquote:Op donderdag 10 november 2016 04:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah zijn nog mee rmensen die wakker zijn die het meekrijgen.
twitter:pzf twitterde op donderdag 10-11-2016 om 04:25:47BREAKING NEWS: Active Shooter reported at LA Valley College. reageer retweet
Holy shit volg je alleen maar breitbart dat je met deze achterlijke 'feiten' komt? Zielig figuur. Je lijkt Trump wel met je geraaskal en misinformatie. fucking om te kotsen dit.quote:Op donderdag 10 november 2016 04:28 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
En H de grootste verliezer zelf natuurlijk die decennialang met niks ander bezig was, trouwde voor de politieke carriere, als first lady zich probeerde te profileren, een paar voorronden heeft moeten verliezen en genoegen moest nemen met een Secretary baantje en dan op het moment waar ze decennialang naartoe heeft geleefd, miljarden heeft verspild voor media en de banken, mogelijk stemfraude heeft gepleegd, bij alles en iedereen geslijmd heeft en valse glimlach aan ieder moest laten zien, en allerlei corruptieschandalen probeerde te overwinnen, zelfs de popular vote haalt maarrrr........ op het laatste moment verslagen wordt door een buitenstaander zonder ervaring of al te veel politieke inhoud en helemaal niet jarenlang bezig was met slijmen, maar gewoon zijn politiek incorrecte zelf was en oogde alsof hij het niet eens al te hard probeerde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu zijn er vast een aantal Trump-stemmers boos omdat ze voor niets op Trump hebben gestemd.quote:Op donderdag 10 november 2016 05:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Amy Schumer zegt 'grapje' met betrekking tot haar belofte om te verhuizen als Trump president zou worden.
quote:Op donderdag 10 november 2016 05:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nu zijn er vast een aantal Trump-stemmers boos omdat ze voor niets op Trump hebben gestemd.Loze belofte..
fc slechte verliezertwitter:TheAnonnMessage twitterde op donderdag 10-11-2016 om 04:55:41BREAKING NEWS: New York Anti-Trump Protests grow to 100,000. Likely to last through the night. #TrumpProtest https://t.co/cjm3deyKg6 reageer retweet
Tsja, aan de andere kant hebben mensen ook gewoon het recht om te demonstreren. Zolang men niet gaat rellen is het prima lijkt me.quote:Op donderdag 10 november 2016 05:46 schreef PowerLoungen het volgende:
fc slechte verliezertwitter:TheAnonnMessage twitterde op donderdag 10-11-2016 om 04:55:41BREAKING NEWS: New York Anti-Trump Protests grow to 100,000. Likely to last through the night. #TrumpProtest https://t.co/cjm3deyKg6 reageer retweet
Maar ze demonstreren tegen een democratisch gekozen president? En ik vraag me af of ze allemaal gestemt hebben. Als je niet gestemt hebt, heb je geen recht om te protesteren.quote:Op donderdag 10 november 2016 05:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, aan de andere kant hebben mensen ook gewoon het recht om te demonstreren.
Misschien volgens jou idealen niet. Maar wettelijk gezien zit daar geen verband tussen. Maar dat niet iedereen dezelfde idealen volgt lijkt me wel duidelijkquote:Op donderdag 10 november 2016 06:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ze demonstreren tegen een democratisch gekozen president? En ik vraag me af of ze allemaal gestemt hebben. Als je niet gestemt hebt, heb je geen recht om te protesteren.
In welk wetsartikel is geregeld dat je recht op demonstratie vervalt als je niet gestemd hebt?quote:Op donderdag 10 november 2016 06:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar ze demonstreren tegen een democratisch gekozen president? En ik vraag me af of ze allemaal gestemt hebben. Als je niet gestemt hebt, heb je geen recht om te protesteren.
Lijkt me dat je niet tegen alles mag demonstreren.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In welk wetsartikel is geregeld dat je recht op demonstratie vervalt als je niet gestemd hebt?
Ik vroeg om iets heel eenvoudigs: Waar staat dat je recht op demonstratie vervalt als je niet gestemd hebt? Ik vind het nogal een bewering, die ik vaker terug lees. Alleen een pasklaar antwoord op de vraag kan niemand mij geven.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lijkt me dat je niet tegen alles mag demonstreren.
Ik weet nog hoe verontwaardigd de media reageerde toen het gerucht ging dat als Hillary zou winnen dat de fans van Trump dat niet zouden accepteren en dit is dan wel goed?quote:Op donderdag 10 november 2016 05:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, aan de andere kant hebben mensen ook gewoon het recht om te demonstreren. Zolang men niet gaat rellen is het prima lijkt me.
Kijk, nu Trump aan de macht is gekomen zal hij ook niet dezelfde fout moeten maken als de democraten gedaan hebben, door het andere kamp compleet te negeren!
Dat mag gewoon. Je kan je wel afvragen waarom ze demonstreren. Als je demonstreert dan wil je wat zien veranderen. Wat willen ze veranderen? Dat Trump toch geen president wordt? Ik vraag me af of dat mag.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vroeg om iets heel eenvoudigs: Waar staat dat je recht op demonstratie vervalt als je niet gestemd hebt? Ik vind het nogal een bewering, die ik vaker terug lees. Alleen een pasklaar antwoord op de vraag kan niemand mij geven.
Ik zou niet inzien waarom niet. Als ze met duizenden naar de Trump Towers trekken en die dingen in de fik zouden steken: Dat mag dan weer niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 06:22 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat mag gewoon. Je kan je wel afvragen waarom ze demonstreren. Als je demonstreert dan wil je wat zien veranderen. Wat willen ze veranderen? Dat Trump toch geen president wordt? Ik vraag me af of dat mag.
Iedereen die de poen heeft of de mogelijkheid om in no time weg te wezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef snorauto het volgende:
[..]
'de elite'
Wie bedoel je daar precies mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |