Je zou moeten onderzoeken waarom bijna 47% van de stemgerechtigden niet opkomt.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef speknek het volgende:
231,556,622 eligible voters
46.9% didn't vote
25.6% voted for Clinton
25.5% voted for Trump
1.7% voted for Johnson.
Ik hoorde dat je uren in de rij moet staan voordat je kan stemmen. Dat helpt ook niet echt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Je zou moeten onderzoeken waarom bijna 47% van de stemgerechtigden niet opkomt.
Zou het liggen aan het geloof in het politieke systeem?
De Trump stemmers geloven ook niet in de politieke elite.
Dus politieke elite 26% en anti elite 74%.
wow! de helft heeft bijna niet gestemd!quote:Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef speknek het volgende:
46.9% didn't vote
25.6% voted for Clinton
25.5% voted for Trump
1.7% voted for Johnson.
Jawel, maar dan hoef je niet meer terug te komenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:30 schreef Nia het volgende:
Krijg je in de VS geen verlof van je baas om te stemmen? Met die stapelbanen van die working poor daar lijkt het me best moeilijk om een stem uit te kunnen brengen.
En op de degradatie van Cambuurquote:Op woensdag 9 november 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Had ik vorig jaar maar wat geld ingezet op Trump president, de Brexit en Leicester kampioen..
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:21 schreef DrDentz het volgende:
Had ik vorig jaar maar wat geld ingezet op Trump president, de Brexit en Leicester kampioen..
Da's vrijwel altijd zo hoor.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
wow! de helft heeft bijna niet gestemd!
'de elite'quote:Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Mensen met gewone banen vinden dat helemaal niet erg, zij genieten van de kleine dingen in het leven en inderdaad, zij willen en moeten in Nederland blijven en zijn geen globetrotters zoals de elitemensen. Als je dan een parallele samenleving ziet ontstaan om je heen, maakt dat angstig.
Maar het is niet allemaal egoisme, het is niet allemaal boosheid, zoals de elite denkt. Gewone mensen willen een veilig Nederland nu en in de toekomst. De elite kan op elk moment zijn biezen pakken, deze mensen niet. In feite hebben gewone mensen veel meer hart voor Nederland. De elite moet eens leren haar vooroordelen los te laten over laagopgeleide mensen.
Mensen zonder 'gewone baan' natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:28 schreef snorauto het volgende:
[..]
'de elite'
Wie bedoel je daar precies mee?
Dat hoopte ik in 2002 ook...quote:Op woensdag 9 november 2016 21:33 schreef warp995 het volgende:
Ik ben nog het meest blij met dat de media uiteindelijk de grote verliezers zijn en politieke correctheid langzaam verdwijnt
quote:Op woensdag 9 november 2016 21:48 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Wilders minister-president van Nederland!!![]()
![]()
they took steve jobzquote:Op woensdag 9 november 2016 21:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow... wat shocking veel mensen die niet hebben gestemd!quote:Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef speknek het volgende:
46.9% didn't vote
25.6% voted for Clinton
25.5% voted for Trump
1.7% voted for Johnson.
Yup! zeker voor een land wat zichzelf altijd op de borst slaat qua democratie.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wow... wat shocking veel mensen die niet hebben gestemd!
De top 2 minst populaire kandidaten ooit in een race voor het presidentschap. Al die Amerikanen die niet stemden of stemden op de minst kwade zouden eens na moeten denken over een stem op een alternatieve partij. Als dat al gebeurd gaat dat vooral republikeinen stemmen kosten als ik al die ''FUCK Bernie bro's en third party voters'' reacties mag geloven.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Yup! zeker voor een land wat zichzelf altijd op de borst slaat qua democratie.
Daar hebben de republikeinen hun best voor gedaan. Die zagen de demografische bom al aankomen. Best slim dus. Absolute minderheid in stemmen en toch huis,senaat en presidentschap binnenhalen. Kunnen ze het nog moeilijker maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je moet je registreren om te kunnen stemmen. Da's veel moeite doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |