SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha, ik zie ze straks gewoon allemaal in zijn kont kruipen.
twitter:ReutersBiz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:07:40BREAKING: General Motors to lay off 2,000 employees at two U.S. plants in early 2017 reageer retweet
GMC zijn democratenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ReutersBiz twitterde op woensdag 09-11-2016 om 18:07:40BREAKING: General Motors to lay off 2,000 employees at two U.S. plants in early 2017 reageer retweet
Geen zorgen: Trump verlaagt belastingen voor bedrijven en rijken en gaat zo duizenden banen creëerenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Ja, tegenwoordig kan dat. Kennelijk. Een campagne die geheel zonder inhoud was, die voornamelijk was gevuld met modder gooien, en mijnheer wint ermee.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want je kan als complete nietsnut campagne voeren tegen ervaren politici als Bush en Rubio en dat winnen? Als je echt niks kan?
Dat hij het geld van z'n pa niet compleet verbrast heeft moeten we nu uitleggen als een 'talent'? Want veel meer dan dat kan hij geen aanspraak op maken. Zoals je zelf kennelijk ook al weet zou hij met normaal verstandig beleggen nu rijker zijn geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:08 schreef Richestorags het volgende:
Hoeveel rijkeluiskindjes verbrassen niet het geld van hun papa? Ja, hij schijnt meer verdiend te kunnen hebben als hij rente had getrokken, maar alsnog kan niet ieder minkukel van een paar miljoen een paar miljard maken.
De man geen enkel talent toedichten is gewoon zuur en pertinent onwaar.
Dan zou ik wel gaan jankenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind die huilende mensen echt lachwekkend.
Wie hier zou zo janken als Wilders MP wordt?
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
High energy! Hij heeft wel goede moves voor een 70-jarigequote:
Die kunnen meteen aan het werk aan de infrastructuur en de muur.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Vooral van die safe space gekkies die in een heel andere realiteit leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik wel een beetje.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat mensennwel zullen huilen hoorquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Dat niet, maar ik zou het wel heel erg vinden. Ik weet dat dit maar een forum is, maar veel mensen doen hier best wel luchtig over, terwijl dit voor Amerikanen en de rest van de wereld best wel eens heel kut kan uitpakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik niet in ieder geval. Ik hou wel van goede comedy. Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je niet heel vrolijk wordt van volledige Republikeinse controle op federaal niveau.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Pechtold, Jesse Klaverquote:Op woensdag 9 november 2016 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Bron van al het kwaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.
Het is denk ik gewoon makkelijker om remlof persoonlijk te stalken.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dan even een kijkje nemen in het POL Café.
Ja zouden we bij jou de half hysterische tranen zien die we nu overal zien bij de Amerikanen? Ik dcht dat er in Nederland niet zulke gekken zouden bestaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |