Gaat vast de racismekaart spelen. Alleen populair bij de blanke man. De negers en de latino's tellen wederom niet mee. Stap terug in de tijd. Black lives matters en Turkije is een florerende democratie.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:47 schreef tralalala het volgende:
We krijgen vanavond op ons donder van Sylvana
Alexander Pechtold bij Humberto Tan.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Top bezetting vanavond. Ascher bij DWDD, Samsom bij Pauw. Doen ze goed voor een partij die nog amper 10 zetels gaat halen volgend jaar.
Last van aambeien?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk heeft Pauw van die opblaasbare donut zitjes op de stoelen gelegd, tegen de butthurt.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sylvana die huilie huilie gaat doen over Trump. Genot
Epischquote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sylvana die huilie huilie gaat doen over Trump. Genot
twitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 20:41:29Straks maar 's aan #diederiksamsom vragen of hij Trump nog altijd een 'politieke charlatan' vindt. @pauwnl reageer retweet
Goudquote:Op woensdag 9 november 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op woensdag 09-11-2016 om 20:41:29Straks maar 's aan #diederiksamsom vragen of hij Trump nog altijd een 'politieke charlatan' vindt. @pauwnl reageer retweet
Daar zijn zalfjes voorquote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Of Poetin..quote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Poetin zegt nu al de relatie met de VS volledig te willen herstellen, Trump en Poetin zijn dikke matties. Waarom kreeg Obama die Nobelprijs voor de vrede en niet Trump?
Inderdaadquote:Op woensdag 9 november 2016 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Caland, Mani, GGMM, Roland, Haags, JR, Coco en ik zitten er klaar voor
ophangen in de arenaquote:Op woensdag 9 november 2016 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb een donkere opblaaspop bij me en touw, rara wat ga ik doen?
Wurgseks met je opblaaspop?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:48 schreef DrDentz het volgende:
In je bed leggen zodat je vader zich een keer niet aan jou vergrijpt?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:48 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
In je bed leggen zodat je vader zich een keer niet aan jou vergrijpt?
je ontmaagding realiserenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:48 schreef DrDentz het volgende:
En ik ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Caland, Mani, GGMM, Roland, Haags, JR, Coco en ik zitten er klaar voor
Er een roetveeg opblaaspop van makenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Goeie.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 9 november 2016 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #4952] [2594# CS LBV]quote:Op woensdag 9 november 2016 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
Wow heel VBL zit hier. Kom ff terug.. L_L gaat los in de SC met vieze plaatjes.
GGMM en Davy zeiden dat ik hier moest komen, dus ik kijk even mee. Dan heb ik dat gehad.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nog even Sylvana in de pot verzuipen.
Goed om je te zienquote:Op woensdag 9 november 2016 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM en Davy zeiden dat ik hier moest komen, dus ik kijk even mee. Dan heb ik dat gehad.
Jij bent er ookquote:Op woensdag 9 november 2016 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Pauw kom maar op. We zijn er klaar voor. Net zo klaar als Trump voor het presidentschap.
quote:
gvdquote:Op woensdag 9 november 2016 22:54 schreef luckass het volgende:
[..]
niks doen? er moet wel brood op de plank komen
Wat is daar gaande zegquote:Op woensdag 9 november 2016 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #4952] [2594# CS LBV]
En bedankt
Ja leuk!quote:Op woensdag 9 november 2016 22:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Jij bent er ookNet een VI-uitzending zo
Ga janken dan.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom wordt die kwetsende uitlating over mijn incestueuze vader niet weggemod?
Van mij mag je hoor. Kan wel tegen een stootjequote:Op woensdag 9 november 2016 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde een moeder-grap maken, maar daarvoor vind ik je te aardig.
Zo moeder zo dochter dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Kan wel tegen een stootje
Bassie de clown weet wel raadquote:Op woensdag 9 november 2016 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana ziet er weer heerlijk uit. Hoe kan ze iedere week van kaal naar afro gaan? Pruiken?
Hooggeleide kapperquote:Op woensdag 9 november 2016 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana ziet er weer heerlijk uit. Hoe kan ze iedere week van kaal naar afro gaan? Pruiken?
Oke Fatoemanquote:Op woensdag 9 november 2016 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Goede verkiezingen allen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waar is Joezi eigenlijk? Tijd niet meer gezien.
Ja of je moeders gangbangsessie.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:00 schreef Coco98 het volgende:
Grote opkomst hier, het zijn net de verkiezingen.
ik ben die 1quote:Op woensdag 9 november 2016 22:59 schreef GGMM het volgende:
1 op de 15 jongeren heeft een depressie.
Die zit vast.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ach m'n stempelkaart was vol dus ik had toch nog een voordeeltje.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze vond het zielig dat jij als laatste moest.
Hij heeft Sjek met Rondo al ingehaald (zelfs met de herhaling)quote:Op woensdag 9 november 2016 23:01 schreef tralalala het volgende:
Echt zonde dat Harry Mens niet gewoon bij Umberto of Pauw zit, VI en zijn gefap op Trump kan Business-Class gewoon een miljoen kijkers opleveren.
Die zag ik vannacht nog onzin uitslaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:59 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zou Sylvana doen
#noracism.
Ik vind Sylvana van toen ook wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zou Sylvana doen
#noracism.
En zij jou.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zou Sylvana doen
#noracism.
Jij bent wel van de #negersex?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind Sylvana van toen ook wel aantrekkelijk.
Ze heeft weinig rimpels gekregen, maar is er wel veel minder knap op geworden.
Ze heeft nu wel grotere tieten dan toen.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind Sylvana van toen ook wel aantrekkelijk.
Ze heeft weinig rimpels gekregen, maar is er wel veel minder knap op geworden.
YOU MADquote:Op woensdag 9 november 2016 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flikker eens op met je nutteloze gifjes. Dit is net op tv geweest.
Mijn voorkeur is onbewust wel blank, of tenminste wel met Europese trekken.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flikker eens op met je nutteloze gifjes. Dit is net op tv geweest.
Niet echt, je voegt gewoon geen reet toe en je ben ongetwijfeld in de veronderstelling dat je dat wel doet.quote:
Based Centipedequote:Op woensdag 9 november 2016 23:06 schreef PirE het volgende:
Kijk hem lachen die Trumpgod stemmer.
En terecht.
Pauw heeft 2 van de 3 op de foto gehad.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is onbewust wel blank, of tenminste wel met Europese trekken.
Vind net als de meeste hier Bunskoek ook het aantrekkelijkst op de foto.
Dat ze nog op TV durf te verschijnen. Ze is wel standvastig, dat moet je haar nageven.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze heeft nu wel grotere tieten dan toen.
Als je iedereen die geen reet toevoegt zou wegtrappen blijft er niemand over voor bij Pauwquote:Op woensdag 9 november 2016 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, je voegt gewoon geen reet toe en je ben ongetwijfeld in de veronderstelling dat je dat wel doet.
Oja?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pauw heeft 2 van de 3 op de foto gehad.
Ksst! Is een tof mens.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand die bejaarde vrouw even op bed leggen?
Nee Sylvana zit nog niet aan tafel geloof ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is die met het lange haar sylvana?
Maar niet iedereen post irritante gifjes, dat doe jij alleen.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:07 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als je iedereen die geen reet toevoegt zou wegtrappen blijft er niemand over voor bij Pauw
Ondergedoken.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:08 schreef tralalala het volgende:
Oh wacht, Sylvana zit in het publiek met een duikbril
Jepquote:Op woensdag 9 november 2016 23:08 schreef Houtenbeen het volgende:
Als het andersom zou zijn, zou het systeem gewoon goed zijn![]()
Oh oké dacht al dat ik gek werd...quote:Op woensdag 9 november 2016 23:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee Sylvana zit nog niet aan tafel geloof ik.
Heb je genoten van de verkiezingen Joezi?quote:
Eindelijk wat tegenwicht. Gisteren was het gewoon saai door gebrek aan debat. Alle neuzen dezelfde kant op bij een discussieprogrammaquote:
Ja was topquote:Op woensdag 9 november 2016 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je genoten van de verkiezingen Joezi?
Nee, Pauw is racistquote:Op woensdag 9 november 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oja?
Sylvana ook? Die zit niet voor niets zo vaak aan tafel.
Dat zie je zo aan zo'n kapselquote:
africanquote:Op woensdag 9 november 2016 23:11 schreef PirE het volgende:
Is Clarice een African-american of een african-european?
Allebeiquote:Op woensdag 9 november 2016 23:11 schreef PirE het volgende:
Is Clarice een African-american of een african-european?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |