Eerst om half vier (onze tijd) was ingepland, toen verschoven naar half vijf, en nu nog niks van zich laten horen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:24 schreef MichaelScott het volgende:
Hillary is wel een enorm slechte verliezer.
Eerst al naar bed gaan, dan de beloofde toespraak een uur uitstellen en nu laat ze iedereen weer wachten.
de anti depressiva was kennelijk een tikkeltje te zwaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:24 schreef MichaelScott het volgende:
Hillary is wel een enorm slechte verliezer.
Eerst al naar bed gaan, dan de beloofde toespraak een uur uitstellen en nu laat ze iedereen weer wachten.
Nou het is toch ook een grap. Wie had gedacht dat Trump zou winnenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat zegt het feit dat je geniet van het "falen" van iemand anders over jou, vraag ik me af.
quote:
trump is een grapquote:Op woensdag 9 november 2016 17:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou het is toch ook een grap. Wie had gedacht dat Trump zou winnen
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef quo_ het volgende:
Je mag hopen dat deze geschiedenis zich niet herhaalt:
[ afbeelding ]
ik ken het land niet anders, het is altijd de ene helft tegenover de anderequote:Op woensdag 9 november 2016 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Van de nos liveblog
Intens verdeeld land.
de valse profeten (populisten) nemen de toco over, maar ook zei moeten zich houden aan de conventies van de status quo, dus verwacht ik dat het uiteindelijk mee zal vallen, president trumpquote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus dat.
Het eigenlijk echt bizar.
was al bevestigd ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien duurt het allemaal zo lang omdat ze nu een ineens speech moet schrijven.
lijkt me dat ze daar meteen toen de uitslag bekend werd al mee zijn begonnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien duurt het allemaal zo lang omdat ze nu een ineens speech moet schrijven.
heel veel mensen, en algorithmes.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou het is toch ook een grap. Wie had gedacht dat Trump zou winnen
Die heb ik dan niet gezien :pquote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
heel veel mensen, en algorithmes.
logisch, als je de verkeerde kant opkijktquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
logisch, als je de verkeerde kant opkijkt
onzin.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
logisch, als je de verkeerde kant opkijkt
zoals geblekenquote:
xenofoben en racisten gun weinig...quote:Op woensdag 9 november 2016 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo zuur. Ik gun de Trump kiezers wel hun overwinning hoor
Ja hoef er verder niet bij te horen :pquote:Op woensdag 9 november 2016 17:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
xenofoben en racisten gun weinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |