abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166538864
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 16:43 schreef Frutsel het volgende:
Mochten Minnesota, Michigan en New Hampshire alsnog naar Clinton gaan (wat mogelijk is) komt ze op 248 kiesmannen.

Pennsylvania (20 kiesmannen) heeft haar laten vallen maar daar had ze het dus ook niet mee gered.
Het is goed dat Trump zo overduidelijk heeft gewonnen van Clinton. Dat daar geen misverstand over bestaat en we om half negen vanmorgen een eerlijk gewonnen nieuwe president van de VS zagen.

Het tijdperk Clinton is voorbij en het is tijd voor nieuwe sterke leiders. Het volk wil verandering. Dat zien we ook in Europa waar Brexit een realiteit werd, waar het tijdperk Merkel zijn einde nadert en waar het Front National volgend jaar haar eerste Franse premier zal leveren. Heugelijke tijden breken aan en de geur van nationale trots en veranderingen hangen in de lucht. Mooier had 2016 zich niet kunnen afsluiten. :)
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 16:50:06 #127
8781 crew  Frutsel
pi_166538874
Het maakt echt bijna niet uit welke staat je aanklikt, elke grote stad stemt Clinton, alles daarom heen Trump
  Moderator woensdag 9 november 2016 @ 16:51:20 #128
8781 crew  Frutsel
pi_166538909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is goed dat Trump zo overduidelijk heeft gewonnen van Clinton. Dat daar geen misverstand over bestaat en we om half negen vanmorgen een eerlijk gewonnen nieuwe president van de VS zagen.

Overduidelijk omdat het een totale verassing was gezien de Polls bedoel je?
Voor de rest zijn de kiesmannen aardig verdeeld en heeft Clinton meer stemmen maar te weinig kiesmannen?
pi_166538945
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 16:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het tijdperk Clinton is voorbij en het is tijd voor nieuwe sterke leiders. Het volk wil verandering. Dat zien we ook in Europa waar Brexit een realiteit werd, waar het tijdperk Merkel zijn einde nadert en waar het Front National volgend jaar haar eerste Franse premier zal leveren. Heugelijke tijden breken aan en de geur van nationale trots en veranderingen hangen in de lucht. Mooier had 2016 zich niet kunnen afsluiten. :)
Overtuigend door het kiesstelsel, waar hij ironisch genoeg in het verleden tegen ageerde. Hillary had de meeste stemmen.
pi_166539141
waar is die clinton dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166539189
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 16:51 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Overduidelijk omdat het een totale verassing was gezien de Polls bedoel je?
Voor de rest zijn de kiesmannen aardig verdeeld en heeft Clinton meer stemmen maar te weinig kiesmannen?
Als je mijn post van eerder terugleest voorspelde ik al dat Donald Trump de volgende president van de VS zou worden.

De media was bij voorhand op de hand van Clinton waarmee ze niet in de kaarten van de ander wilde kijken. Met uitzondering van het programma van Jensen. Die liet het echte Amerika zien en toen was het voor mij een gelopen race. Trump zou winnen.

Het is ook goed zo. Het tijdperk Clinton was de jaren negentig. Dat moet je niet willen overdoen, vergelijkbaar dat een Jeb Bush opnieuw een Bush president zou worden. Toen Reagan president werd en won van vrededuif Cartner voorspelde men ook moord en brand, maar dat bleek later ongegrond. Reagan werd een uitstekende president. We krijgen met Donald Trump in ieder geval geen saaie president. :')
pi_166539322
clinton live, als het even mee zit :P

http://nos.nl/livestream/(...)hillary-clinton.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166539352
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef Slayage het volgende:

:9~

:p
  woensdag 9 november 2016 @ 17:06:40 #134
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_166539362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als je mijn post van eerder terugleest voorspelde ik al dat Donald Trump de volgende president van de VS zou worden.

De media was bij voorhand op de hand van Clinton waarmee ze niet in de kaarten van de ander wilde kijken. Met uitzondering van het programma van Jensen. Die liet het echte Amerika zien en toen was het voor mij een gelopen race. Trump zou winnen.

Het is ook goed zo. Het tijdperk Clinton was de jaren negentig. Dat moet je niet willen overdoen, vergelijkbaar dat een Jeb Bush opnieuw een Bush president zou worden. Toen Reagan president werd en won van vrededuif Cartner voorspelde men ook moord en brand, maar dat bleek later ongegrond. Reagan werd een uitstekende president. We krijgen met Donald Trump in ieder geval geen saaie president. :')
Ik moet vooral keihard lachen om al die mensen die een jaar geleden riepen:

- Brexit komt er niet
- Trump wordt niet de Republikeinse kandidaat (en toen dat wel gebeurde: hij wordt nooit president)
- Oekraine-referendum levert een ja op

Of je het nu eens bent met al die dingen: de tegenstanders van Brexit, Trump etc. hebben vooral geprobeerd de voorstanders zwart te maken, ze te betichten van angst, onderbuik. Vaak zonder inhoudelijke argumenten. Uiterst zwak. Totaal losgerukt van de realiteit en weten wat er speelt onder de gewone man.

Ik denk niet dat Trump de VS zomaar de goede kant op gaat krijgen. En of Brexit goed uitpakt, is ook een gok. Zoiets valt niet te voorspellen. Waar het vooral om gaat is dat die vastgeroeste patronen van de laatste paar decennia eens doorbroken gaan worden. Dat politici weer gaan doen waarvoor ze zijn aangesteld: het volk van hun eigen land dienen in plaats van de baantjescaroussel in Brussel of Afrikanen knuffelen die hier niks te zoeken hebben.

Als je op dezelfde voet blijft doorgaan als de laatste jaren wordt het voor Jan Modaal in Europa en de VS alleen maar moeilijker om de eigen broek op te houden.
pi_166539383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:00 schreef Elzies het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het eens.

Ik vind het heel naar dat Trump gewonnen heeft, maar nu hij gewonnen heeft wens ik hem alle succes. Dat hij de beste president ooit moge worden, want daar profiteren we allemaal van.

En de wereld blijft vast doordraaien, ook als hij wat meer presteert op het niveau wat ik vooraf vermoed.
pi_166539400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:9~

:p
ik ben benieuwd of ze de verslagenheid kan verbergen :P kennelijk kon ze dat gisteren niet ;)
-Rabia Al-Basri
pi_166539425
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik ben benieuwd of ze de verslagenheid kan verbergen :P kennelijk kon ze dat gisteren niet ;)
Ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta :p
  woensdag 9 november 2016 @ 17:09:51 #138
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_166539444
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:05 schreef Slayage het volgende:

Ah, eens zien of ze haar ongetwijfeld niet geweldige humeur kan verbergen.
pi_166539472
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik niet in haar schoenen sta :p
idd.
-Rabia Al-Basri
pi_166539581
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

idd.
Wel vrolijk muziekje nog.
pi_166539617
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 16:43 schreef Frutsel het volgende:
Mochten Minnesota, Michigan en New Hampshire alsnog naar Clinton gaan (wat mogelijk is) komt ze op 248 kiesmannen.

Pennsylvania (20 kiesmannen) heeft haar laten vallen maar daar had ze het dus ook niet mee gered.
Michigan is al Republikein. Ruim 17.000 kiezers meer voor Trump dan voor Clinton.
Hier zijn nog de meeste kiesmannen.

In new Hampshire zijn nu 2000 meer stemmen voor Clinton en ook Minnesota zal wel voor Clinton uitkomen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Idisrom op 09-11-2016 17:24:08 ]
  woensdag 9 november 2016 @ 17:19:48 #142
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_166539669
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 14:56 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

gast wat lul je. nu eet je nog lekker een bakje popcorn met lekkere warme choco erbij. maar misschien dat je over een jaartje of ..........1 of 2 misschien wel aan de frontline staat omdat de 3e wereld oorlog uitgebroken is.

jij denkt nu misschien van....ach dat gebeurd heus niet. :') maar ik zeg je dat deze beste meneer Trump niet goed is voor de wereld vrede.
Trump kan het goed vinden met Putin, Clinton daarintegen vergelijkt hem met Hitler en is het niet eens met hem over de zaken in Syrië. Zeker weten dat het Trump is die voor een wo3 gaat zorgen?
pi_166539689
Dit is toch heerlijk gewoon :D Geweldig hoe al die o zo genuanceerde en 'intelligente' lutsers er doodleuk naastzitten

Trump is het gewoon! Hahaaa
pi_166539706
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel vrolijk muziekje nog.
dat kan ze wel gebruiken :P
-Rabia Al-Basri
pi_166539707
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:20 schreef Friek_ het volgende:
Dit is toch heerlijk gewoon :D Geweldig hoe al die o zo genuanceerde en 'intelligente' lutsers er doodleuk naastzitten

:D

Ben blij dat je zo geniet.
pi_166539763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:20 schreef Friek_ het volgende:

wat zegt het feit dat je geniet van het "falen" van iemand anders over jou, vraag ik me af.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 9 november 2016 @ 17:24:02 #147
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_166539767
Hillary is wel een enorm slechte verliezer.

Eerst al naar bed gaan, dan de beloofde toespraak een uur uitstellen en nu laat ze iedereen weer wachten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 9 november 2016 @ 17:24:08 #148
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_166539770
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:19 schreef warp995 het volgende:

[..]

Trump kan het goed vinden met Putin, Clinton daarintegen vergelijkt hem met Hitler en is het niet eens met hem over de zaken in Syrië. Zeker weten dat het Trump is die voor een wo3 gaat zorgen?
Ik kom er van terug dat alleen Trump er voor gaat zorgen. Clinton was ook niet bepaald deëscalerend aan het praten. Echter schatte ik in dat dat spierballencampagnetaal was om beter als grote leider over te komen bij Trumps electoraat.

De oorlog gaat er komen. Of door een natuurramp, of door ruzie maken met Rusland, of door genaaid te worden door Rusland waar we bij staan en goede vriendjes beweren te zijn met ome Vladimir. Hoe dan ook worden de komende vijf jaar zeer bepalend, net als Bush' interventie 15 jaar geleden de grootst mogelijke klerezooi in het Midden-Oosten heeft veroorzaakt. We gaan het merken in 2030.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_166539771
nu
-Rabia Al-Basri
pi_166539814
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 17:24 schreef Slayage het volgende:
nu
Nopes :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')