Ja dat zei jequote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wil ik reageren is het topic vol![]()
Wat een kutdag!
gewoon ff gaan pissen in de zeikhoek, dat helptquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
ik heb geklikt, kijken of ik kan snappen wat je bedoeltquote:
Je kunt de quote C/Pquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
Ik heb dat dus bijna nooit!quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat zei jemaar heb ik soms ook wel Dees dan gevoel van alles is Bleeeeeeeeeeeeeeeh
Ik ben wel enigzins anders ja. Niet de doorsnee fokkerquote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geklikt, kijken of ik kan snappen wat je bedoelt![]()
Ben jij ''anders''?
en wat is er anders aan jou dan? omdat je van SM houdt?
Ik denk dan toch dat ik voor het dansje kiesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon ff gaan pissen in de zeikhoek, dat helpt
'Het leven is als pijpkaneel, je zuigt er aan en krijgt je deel.'quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk is het leven gewoon KUT
maar ja
maar je houdt dus van SM?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben wel enigzins anders ja. Niet de doorsnee fokker
Mergpijpjesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Het leven is als pijpkaneel, je zuigt er aan en krijgt je deel.'
Jules Deelder.
Door de anti depressivum is alles vlak. 'Ajax gescoord ?''Leuk'quote:
ah........... hoelang zijn jullie getrouwd dan? Nooit iets van gemerkt?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook pas sinds kort " uit de kast" gekomen hoor. Kwam door mijn vrouw
Sorry Weet ik allemaal niet. Heb geen mobieltjequote:
ik probeer het vandaag met meebleren met evergreensquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dan toch dat ik voor het dansje kies
Ja, da's een groot nadeel Tong, maar de dalen zijn dan weer minder diep....quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door de anti depressivum is alles vlak. 'Ajax gescoord ?''Leuk'
Kreeg je klappen van haar?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook pas sinds kort " uit de kast" gekomen hoor. Kwam door mijn vrouw
Daar vrolijk ik ook altijd wel van op, lekker mee bleren.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik probeer het vandaag met meebleren met evergreens
jeetje..........quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
6 jaar samen, 2 maanden getrouwd![]()
Nee, ik wist dat zij die gevoelens al langer had en schijnbaar trok mij dat aan. triggerde iets in me.
Thuis samen geprobeerd, werkte niet. Aangezien we een open huwelijk hebben zoeken we dus buiten de deur. Zij heeft al een "speelpartner" en ik een koffiedate binnenkort om te zien of het klikt met die dame.
Goh, wat ben ik weer openhartig vandaag
Dus jullie doen samen niet aan sm?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
6 jaar samen, 2 maanden getrouwd![]()
Nee, ik wist dat zij die gevoelens al langer had en schijnbaar trok mij dat aan. triggerde iets in me.
Thuis samen geprobeerd, werkte niet. Aangezien we een open huwelijk hebben zoeken we dus buiten de deur. Zij heeft al een "speelpartner" en ik een koffiedate binnenkort om te zien of het klikt met die dame.
Goh, wat ben ik weer openhartig vandaag
Kweste van veel praten, communiceren met elkaar. En deze gezamelijke hobby is een verrijking voor ons leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje..........
nah... ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar eh... mijn zegen hebben jullie
Nee. Werkt niet dan hebben we een autoriteitsconflict hahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jullie doen samen niet aan sm?
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's een groot nadeel Tong, maar de dalen zijn dan weer minder diep....
Ajax verloren?
oh, nah jammer dan..........
die reactie is bij mij trouwens altijd zo
Ja, waarom niet samen was ook het eerste wat ik dacht eigenlijk, maar dat is het dus...quote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Werkt niet dan hebben we een autoriteitsconflict hahaha
Geen kruisje slaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje..........
nah... ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar eh... mijn zegen hebben jullie
Is het ook. Komt allemaal heel nauw.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, waarom niet samen was ook het eerste wat ik dacht eigenlijk, maar dat is het dus...
wel ingewikkeld
Conflicten moet je inderdaad zien te vermijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Werkt niet dan hebben we een autoriteitsconflict hahaha
Ik vind je nu al een aanwinst voor 40+quote:Op woensdag 9 november 2016 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is het ook. Komt allemaal heel nauw.
Wel gaan we gezamelijk naar sm-feestjes hoor.
Of uitpratenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Conflicten moet je inderdaad zien te vermijden.
Sm' ers zijn net mensenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind je nu al een aanwinst voor 40+![]()
effe de boel wakker schudden
Je kan dan toch gewoon lekker gaan meppenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Conflicten moet je inderdaad zien te vermijden.
De D (dominant, en dat kan een vrouw of man zijn) mag dat idd. Geef je aan in je " harde grenzen". Bij mij is de harde grens geen blijvend letsel.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon lekker gaan meppen
Lijkt me wel zo verstandigquote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De D (dominant, en dat kan een vrouw of man zijn) mag dat idd. Geef je aan in je " harde grenzen". Bij mij is de harde grens geen blijvend letsel.
Mijn waarschijnlijke Mistress is tevens EHBO instructeurquote:
Zitten zelfs veganisten tussen. Leren zwepen is voor hen geen optie.quote:
Maar jij hebt nog geen sm-partner, begrijp ik. Wat zou dan jouw rol zijn?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De D (dominant, en dat kan een vrouw of man zijn) mag dat idd. Geef je aan in je " harde grenzen". Bij mij is de harde grens geen blijvend letsel.
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn waarschijnlijke Mistress is tevens EHBO instructeur
ahhhhhhhhh hahahahahhaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zitten zelfs veganisten tussen. Leren zwepen is voor hen geen optie.
Binnenkort een koffiedate, we chatten al etc, klikt online. Nu nog zien of het irl ook echt klikt.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog geen sm-partner, begrijp ik. Wat zou dan jouw rol zijn?
Serieus waar. Maar ook voor hen is er een keur aan slagwerk op de marktquote:
Maar dan zou zij de D worden?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Binnenkort een koffiedate, we chatten al etc, klikt online. Nu nog zien of het irl ook echt klikt.
zal bestquote:Op woensdag 9 november 2016 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Serieus waar. Maar ook voor hen is er een keur aan slagwerk op de markt
Hout, henneptouw etc. Echt t'e veel om op te noemen.quote:
Ik vind het wel leuk dat je hier zo openhartig over bent.quote:
Als dat moet dan moet dat ja. Hoort er allemaal bij.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je ook aan zo'n hondelijntje lopen?
ahaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hout, henneptouw etc. Echt t'e veel om op te noemen.
Dank jequote:Op woensdag 9 november 2016 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je hier zo openhartig over bent.
jeuh.... tja als jullie er blij mee zijn vind ik het bestquote:Op woensdag 9 november 2016 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als dat moet dan moet dat ja. Hoort er allemaal bij.
vind ik ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat je hier zo openhartig over bent.
Als ZIJ daar blij mee is. Ik heb dan niks te zeggenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:56 schreef FANN het volgende:
[..]
jeuh.... tja als jullie er blij mee zijn vind ik het best
en gelijk heb je!quote:Op woensdag 9 november 2016 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
En wat anderen van me denken?
Dikke middelvinger naar hen die me veroordelen.
oh neequote:Op woensdag 9 november 2016 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ZIJ daar blij mee is. Ik heb dan niks te zeggen
Kan je vent dat niet doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:58 schreef FANN het volgende:
Ik zou wel een slaafje willen hebben voor het huishouden trouwens
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
Die had ik dan nu naar de badkamer geschopt om eens lekker alles te poetsen
Nee? Waarom nee?quote:Op woensdag 9 november 2016 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee
gewoon Nee![]()
maar hij kookt wel vaaken hij doet vaak de boodschappen
Ahh joh, ff de hogedruk reiniger erop zetten en in een mum van tijd ben je klaarquote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja écht hoornu moet ik zelf straks aan de slag
Hij heeft het gewoon nog nooit gedaanquote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee? Waarom nee?
Wilt hij dat niet doen of laat jij dat niet toe dat hij het doet?
heb ik niet, maar ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 9 november 2016 12:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh joh, ff de hogedruk reiniger erop zetten en in een mum van tijd ben je klaar
Ohh, nu ja. dat kan.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon nog nooit gedaan![]()
vroeger deed ie helemaal geen flikker in het huishouden, nu wel iets méér, stofzuigen,
vuilnis naar de container brengen, boodschappen, koken, afwas en dan houdt het wel op
geloof ik.
Niet de plee schoonmaken of dweilen ofzo.
als ik het hem vraag helpt ie wel mee het bed verschonen ofzo, maar dan moet ik er wel
om vrágen, uit zichzelf doet ie niks, zit er niet echt in zeg maar
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:05 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik niet, maar ik ga mijn best doen![]()
nah... hou hem hoog zou ik zeggen![]()
laters...........
Omdat jij anders dacht ik jou zou roepen.quote:
Dus ik weer gaan?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat jij anders dacht ik jou zou roepen.
Als ik jou nodig heb roep ik wel op een andere manier
Niet!quote:
Waarom zou ik niet komen dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!![]()
Ik wist niet dat je zou komen als ik zou roepen, anders had ik dat al veel eerder gedaan.
Waarom wel?quote:
Omdat je me nodig hebt natuurlijk!quote:
quote:Maar oké, ik ga het weleens testen of dat inderdaad zo werkt.
Ik ga daar dankbaar misbruik gebruik van makenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je me nodig hebt natuurlijk!
[..]
Ojeequote:Op woensdag 9 november 2016 13:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga daar dankbaar misbruik gebruik van maken
Het was je eigen idee, nu kan je niet meer terugquote:
Volgens mij haal jij wat zaken door elkaarquote:Op woensdag 9 november 2016 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was je eigen idee, nu kan je niet meer terug
Echt, is het weer zover?quote:Op woensdag 9 november 2016 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij wat zaken door elkaar
Heel soms, ik ben natuurlijk wel 40+quote:
ik ben dat ook he, en ik vergeet nooit ietsquote:Op woensdag 9 november 2016 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel soms, ik ben natuurlijk wel 40+![]()
En nee, ik ga geen voorbeelden geven.
Ik vergeet ook niets!quote:Op woensdag 9 november 2016 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
ik ben dat ook he, en ik vergeet nooit iets
Jij zou roepen als je me nodig had, en ineens was dat mijn ideequote:Op woensdag 9 november 2016 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergeet ook niets!
Maar heel soms gebeurt het dat ik iets door elkaar haal, al weet ik nog steeds niet wat ik hier door elkaar haalde
Volgens mij zit er een goede dominante kant aan jou!quote:Op woensdag 9 november 2016 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was je eigen idee, nu kan je niet meer terug
Jij zei dat ik je moest roepen als ik je nodig had, dus was het jouw ideequote:Op woensdag 9 november 2016 15:04 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zou roepen als je me nodig had, en ineens was dat mijn idee
Anders moeten we misschien maar dm-enquote:Op woensdag 9 november 2016 15:05 schreef D. het volgende:
Weet de rest ook dat ze gewoon mee mogen posten?
Neeee, jij zei dat je mij zou roepenquote:Op woensdag 9 november 2016 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij zei dat ik je moest roepen als ik je nodig had, dus was het jouw idee
Ik speel weleens de baas ja, maar daar houd het verder mee opquote:Op woensdag 9 november 2016 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een goede dominante kant aan jou!
We misdragen ons toch niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders moeten we misschien maar dm-en
uhm, neequote:Op woensdag 9 november 2016 15:05 schreef D. het volgende:
Weet de rest ook dat ze gewoon mee mogen posten?
Je speelt, dus je bent het niet?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik speel weleens de baas ja, maar daar houd het verder mee op
Helemaal niet!quote:
We willen jullie niet storen, dus ga gerust verderquote:Op woensdag 9 november 2016 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet!![]()
Maar het is opeens opvallend stil sinds wij hier posten
Het is wel zoquote:
We waren net klaarquote:Ik vind het vooral erg vermakelijk, dus ga gerust door, jullie twee
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 9 november 2016 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
uhm, nee
Ik vind het vooral erg vermakelijk, dus ga gerust door, jullie twee
We zijn al gestoordquote:Op woensdag 9 november 2016 15:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We willen jullie niet storen, dus ga gerust verder
Dit jaar ook in de Top 2000quote:Op woensdag 9 november 2016 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, dan kom ik weer met de Evergreen Top1000 aan hoor, daar was daarnet Del Shannon
Ik lees net dat we klaar zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 15:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We willen jullie niet storen, dus ga gerust verder
Hoe denkt jouw baas daar over?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan gelijkheid
Jaja, ik hoor het al.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn al gestoord
Nouja, ik dan, laat ik niet voor Deis spreken
quote:Op woensdag 9 november 2016 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat we klaar zijn
Baasspeler die D.
quote:Op woensdag 9 november 2016 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net dat we klaar zijn
Baasspeler die D.
Ja ja, maak mij maar jaloers met je Top 1000quote:Op woensdag 9 november 2016 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, dan kom ik weer met de Evergreen Top1000 aan hoor, daar was daarnet Del Shannon
quote:Op woensdag 9 november 2016 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, maak mij maar jaloers met je Top 1000
Was dat vroeger niet kusjes?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor het al.
Meisjes plagen klapjes vragen
Vroeger toen vrouwen emantiepatie nog in de kinderschoenen stond jaquote:
is gewoon op de radio hoor, geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2016 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, maak mij maar jaloers met je Top 1000
Woefquote:Op woensdag 9 november 2016 15:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Honden hebben een baas.
Sorry, ErwinRommel
Ah, ik moet met mijn tijd meegaan, kennelijkquote:Op woensdag 9 november 2016 15:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vroeger toen vrouwen emantiepatie nog in de kinderschoenen stond ja
Nu ja, je moet natuurlijk niks. Als Dquote:Op woensdag 9 november 2016 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ik moet met mijn tijd meegaan, kennelijk
Melk zeker?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet zeggen dat de chocoladeletter met karamel en zeezout van de Lidl erg goed te eten is
Begin je daar weer over?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Melk zeker?
Ik heb spijt dat ik de overgebleven M&M's van gisteravond niet mee naar mijn werk heb genomen
Dan bedank ik ervoorquote:Op woensdag 9 november 2016 15:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, je moet natuurlijk niks. Als D
Even snel een afspraak in zijn agenda zetten en hem de deur uit sturenquote:
Weet je wat ik helemaal niet in de winkels zie? Marsepeinen aardappeltjesquote:Op woensdag 9 november 2016 15:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, melk. Voor Symph heb ik melk met kruidnootjes meegenomen
die heeft de Lidl, naast nog veel meer lekkere dingen http://www.lidl.nl/nl/15671.htm?ar=4quote:Op woensdag 9 november 2016 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet je wat ik helemaal niet in de winkels zie? Marsepeinen aardappeltjes
O, Lidl heeft ze wel en die zijn ook nog eens heel erg lekkerquote:Op woensdag 9 november 2016 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heeft de Lidl, naast nog veel meer lekkere dingen http://www.lidl.nl/nl/15671.htm?ar=4
2 zakken voor Ī 10,00 hoorde ik, lekker goeiekoop en goede bonen, ik had ze ook altijd toen ik nog een bonenapparaat had.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moest gisteren bij de Lidl zijn vanwege de koffiebonen in de aanbieding, toen heb ik uitgebreid gekeken. Heb de Lidl niet meer tegenover mijn huis, dat vind ik soms best jammer
Volgens mij is dat bij de meeste Lidl wel zo, vooral overdag, daarom zie jij mij overdags nooit in een supermarkt.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Binnenkort dan maar eens naar de Lidl langs, zit er hier eentje vlakbij. Is helaas altijd tering druk daar.
Zelfs in de avond is het daar druk. Woon in een multi-culti wijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij de meeste Lidl wel zo, vooral overdag, daarom zie jij mij overdags nooit in een supermarkt.
Jij werkt toch gewoon overdag?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij de meeste Lidl wel zo, vooral overdag, daarom zie jij mij overdags nooit in een supermarkt.
15 jaar geleden had ik je een leuke tent kunnen aanraden btwquote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
ff denken wat er vanavond op tafel gaat komen.
Ik ga Belgie Nederland kijkenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:30 schreef ErwinRommel het volgende:
ff denken wat er vanavond op tafel gaat komen.
Oh ja welke?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
15 jaar geleden had ik je een leuke tent kunnen aanraden btw
Welke dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
15 jaar geleden had ik je een leuke tent kunnen aanraden btw
Oe, spannend, een kelder met " dingen"quote:Op woensdag 9 november 2016 17:33 schreef Soury het volgende:
Hellen's place, daar werkte mijn ex toen. Had ook een kelder met dingen
Ja was een leuke tent btw. Alles en iedereen kwam daarquote:Op woensdag 9 november 2016 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oe, spannend, een kelder met " dingen"
Ja Overtoomquote:Op woensdag 9 november 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was gewoon bij je om de hoek zie ik
Paar weken terug op de showboat geweest. Ook leuk, en lekker buffet.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was een leuke tent btw. Alles en iedereen kwam daar
Bestaat dat nog ( Zaandijk)quote:Op woensdag 9 november 2016 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Paar weken terug op de showboat geweest. Ook leuk, en lekker buffet.
Ben daar nooit geweest maar ken de plekquote:Op woensdag 9 november 2016 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jahoor. Manita runt daar haar avond
Ja, het is big business hoor dat gesex en de zweep eroverquote:
Met leren tuigjes... Heb jij ook nog dingen in de kast hangen?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, het is big business hoor dat gesex en de zweep erover
De meesten praten er niet over. Ik heb mensen ontmoet die redelijk hoog op de maatschappelijke ladder staan en met een jurkje en pruik een borrel kwamen drinken. Niks mis meequote:
Daarom, het zijn net mensenquote:Op woensdag 9 november 2016 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De meesten praten er niet over. Ik heb mensen ontmoet die redelijk hoog op de maatschappelijke ladder staan en met een jurkje en pruik een borrel kwamen drinken. Niks mis mee
Dat is dan omdat het je opgedragen isquote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Kan mij niks verrekken als ik even de auto moet tanken en naar binnenstap in mijn leren outfit.
Lekker belangrijk wat anderen denken of vinden.
Heb je dan ook een vetleren portefeuille ?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Kan mij niks verrekken als ik even de auto moet tanken en naar binnenstap in mijn leren outfit.
Lekker belangrijk wat anderen denken of vinden.
Dat klopt. Maar dat heb ik dan voor haar over.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dan omdat het je opgedragen is
Ik heb niks met dominatie, Ik snap het spel welquote:Op woensdag 9 november 2016 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat heb ik dan voor haar over.
Een ieder z'n ding toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks met dominatie, Ik snap het spel wel
Absoluut Het is een aparte wereld. Ik weet hetquote:Op woensdag 9 november 2016 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een ieder z'n ding toch?
Consensual consent.
En het kan ook wel iets spannends hebben. Ik ben niet van de pijn en slaan. Het kan ook subtielquote:
Dude wtf het is een openbaar subforumquote:Op woensdag 9 november 2016 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weten we gelijk met wiequote:Op woensdag 9 november 2016 18:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude wtf het is een openbaar subforum![]()
Lijkt mij ookquote:Op woensdag 9 november 2016 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En het kan ook wel iets spannends hebben. Ik ben niet van de pijn en slaan. Het kan ook subtiel
Ik dominaat, hij dominaat, wij dominaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks met dominatie, Ik snap het spel wel
Domie rot op of haal mijn zweep uit de kastquote:Op woensdag 9 november 2016 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dominaat, hij dominaat, wij dominaten.
Vertelquote:Op woensdag 9 november 2016 18:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je weet dat je moeder af en toe lurkt op FOK! hč...
Wat een slechte Nederlandse zin.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Domie rot op of haal mijn zweep uit de kast
Je weet dat je moeder af en toe lurkt op FOK! hč...quote:Op woensdag 9 november 2016 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja ik zit aan de drankquote:
dat zei je al jaquote:Op woensdag 9 november 2016 18:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je weet dat je moeder af en toe lurkt op FOK! hč...
Azijn waarschijnlijk.quote:
Doe maar dan... En vooral niet 's avondsquote:Op woensdag 9 november 2016 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als dagen per week meestal wel is, ja
Smoor je nu een Fok schandaalquote:
Ik ga effe pissen op jouwquote:
jouquote:
Ok danquote:
Ik houd niet van plassex en al helemaal niet van een kutje op m'n lul.quote:
Inderdaad, kinderwagens en rollators mijd ik het liefst.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar dan... En vooral niet 's avonds
Leren laarzen heb ik en een zweep uiteraard.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Loop jij ook in leren tuigjes of houw je het bij paarden?
Nuveautje weerquote:Op woensdag 9 november 2016 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik houd niet van plassex en al helemaal niet van een kutje op m'n lul.
Ja, is niet best. Miezerig regentje. Maar nat is nat.quote:
zo heerlijk tegen je enkels. Zondag reed er een kindje op een loopfietsje op een parkeerterrein zo vol tegen me aan en over mijn voeten heen. Ze had geluk dat ik de buffer was, anders was ze frontaal op een bestelbusje geknald.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, kinderwagens en rollators mijd ik het liefst.
En je prefereert de boot boven het vliegtuigje... Hmmmquote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leren laarzen heb ik en een zweep uiteraard.
Natte jas en regenbroek en verder alleen wat druppels op m n brilquote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, is niet best. Miezerig regentje. Maar nat is nat.
Jammer was best leuk maar Lotuss is dus de derdequote:Op woensdag 9 november 2016 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Natte jas en regenbroek en verder alleen wat druppels op m n bril
Dat is inderdaad een geluk voor haar, maar minder voor jouquote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo heerlijk tegen je enkels. Zondag reed er een kindje op een loopfietsje op een parkeerterrein zo vol tegen me aan en over mijn voeten heen. Ze had geluk dat ik de buffer was, anders was ze frontaal op een bestelbusje geknald.
Bij mij gingen een paar alarmbellen rinkelen bij het zien van de naam van Lotussquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer was best leuk maar Lotuss is dus de derde
Wist niet dat Soury zo goed kon mikken op een rijdend object.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Natte jas en regenbroek en verder alleen wat druppels op m n bril
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij gingen een paar alarmbellen rinkelen bij het zien van de naam van Lotuss
Maar dat is volgens mij van alweer een paar jaar geleden.quote:
Ja iddquote:Op woensdag 9 november 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij van alweer een paar jaar geleden.
Nee hoorquote:
nope, da's de echtgenotequote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer was best leuk maar Lotuss is dus de derde
quote:
Oh ja... RLS was het toch? Voor de mensen die zich om welke reden dan ook meer interesseren in het leven van een ander, dan die van henzelf.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij gingen een paar alarmbellen rinkelen bij het zien van de naam van Lotuss
Ja ik vind het wel leuk. Jij meldt je tochquote:Op woensdag 9 november 2016 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja... RLS was het toch? Voor de mensen die zich om welke reden dan ook meer interesseren in het leven van een ander, dan die van henzelf.
Zo kan je het ook noemenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh ja... RLS was het toch? Voor de mensen die zich om welke reden dan ook meer interesseren in het leven van een ander, dan die van henzelf.
Trumpquote:
Ik heb geen levenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:19 schreef chufi het volgende:
Zolang we er zelf maar niet onder lijden..
ah... ja dat gebeurt wel eens ook niks bijzonders meerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
Soury ... Niet in de gracht zwemmen hoor... Het water is niet er ffris meer... http://112meldingen.nl/me(...)M131AA3#.WCNssh-i66k
Was ook toevallig hoor.. Ik hoorde een sirene en dacht eens ff checken...quote:Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dat gebeurt wel eens ook niks bijzonders meer
Alweerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:37 schreef chufi het volgende:
Soury ... Niet in de gracht zwemmen hoor... Het water is niet er ffris meer... http://112meldingen.nl/me(...)M131AA3#.WCNssh-i66k
Dat weten we ondertussen welquote:Op woensdag 9 november 2016 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen leven![]()
wie was jij ook weer?mij staat ook iets bij van dat je ruzie had met iemand , maar
geen flauw idee meer waar het over ging
De mijne ookquote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oh je zei iets ....
mijn kwoot staat uit
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
oh je zei iets ....
mijn kwoot staat uit
Ik klik nooitquote:
Ik heb er de puf niet meer voor om overal mog op te reageren.... MEN ligt daarom ook al een week op zn gatquote:
Dat kan je heul nietquote:
Daar heb ik nooit een geheim van gemaakt.quote:
Ja ik was ook even eerlijk, Fann ligt nu met een vibrator het na te lezenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was ook even eerlijk, Fann ligt nu met een vibrator het na te lezen
Was een lok quote, je liegt dus weerquote:
Ik liegt nooit. Althans, als het niet voor eigen best wil isquote:
Die zit loopt niet. Zijn de batterijen op ?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was ook even eerlijk, Fann ligt nu met een vibrator het na te lezen
Ik lieg alle aan elkaarquote:Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik liegt nooit. Althans, als het niet voor eigen best wil is
Ik heb ooit een Paarse Tarzan weggegooid. Het was uit ik zou haa5r nooit meer zien. Lag in m'n nachtkastje. Dacht als ik nu griep krijg en ze kijken in het nachtkastje voor asperines.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef chufi het volgende:
Wie van jullie 2 heeft zo'n genotsstaaf?
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Was een lok quote, je liegt dus weer
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja als je je kwoot uitzet kan je niet bijlezen of dit topic gewoon open hebben staan
nou goed...
als je je kwoot uitzet kan je eigenlijk ook niet meer kwoten
quote:
Zweep erover en niet zeikenquote:
Qua zweepquote:
Die kijkt vast TV / [RTL 5] Lekker Slim #4quote:Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
jij kijkt ook niet vaak TV toch?
misschien iets voor je muts.........
Ik kijk wel , maar soms schaam ik me dood van het nivo van die gasten .. Dat kon ik vroeger gewoon beter..quote:
Die onzin zenders heb ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kijkt vast TV / [RTL 5] Lekker Slim #4
Zo iets postte ik net in het live topic dat ik vaak niet eens meer kijk. Samenvattingen zijn amper door te komen. Ik zou nu prof zoijn geweest met een kleine aanpassing van m'n mentaliteit en disciplnequote:Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk wel , maar soms schaam ik me dood van het nivo van die gasten .. Dat kon ik vroeger gewoon beter..
Dat dus... Maar helaas kreeg ik een knieprobleemquote:Op woensdag 9 november 2016 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo iets postte ik net in het live topic dat ik vaak niet eens meer kijk. Samenvattingen zijn amper door te komen. Ik zou nu prof zoijn geweest met een kleine aanpassing van m'n mentaliteit en disciplne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |