Ja dat zei jequote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wil ik reageren is het topic vol![]()
Wat een kutdag!
gewoon ff gaan pissen in de zeikhoek, dat helptquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
ik heb geklikt, kijken of ik kan snappen wat je bedoeltquote:
Je kunt de quote C/Pquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
Ik heb dat dus bijna nooit!quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat zei jemaar heb ik soms ook wel Dees dan gevoel van alles is Bleeeeeeeeeeeeeeeh
Ik ben wel enigzins anders ja. Niet de doorsnee fokkerquote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geklikt, kijken of ik kan snappen wat je bedoelt![]()
Ben jij ''anders''?
en wat is er anders aan jou dan? omdat je van SM houdt?
Ik denk dan toch dat ik voor het dansje kiesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon ff gaan pissen in de zeikhoek, dat helpt
'Het leven is als pijpkaneel, je zuigt er aan en krijgt je deel.'quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk is het leven gewoon KUT
maar ja
maar je houdt dus van SM?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben wel enigzins anders ja. Niet de doorsnee fokker
Mergpijpjesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Het leven is als pijpkaneel, je zuigt er aan en krijgt je deel.'
Jules Deelder.
Door de anti depressivum is alles vlak. 'Ajax gescoord ?''Leuk'quote:
ah........... hoelang zijn jullie getrouwd dan? Nooit iets van gemerkt?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook pas sinds kort " uit de kast" gekomen hoor. Kwam door mijn vrouw
Sorry Weet ik allemaal niet. Heb geen mobieltjequote:
ik probeer het vandaag met meebleren met evergreensquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dan toch dat ik voor het dansje kies
Ja, da's een groot nadeel Tong, maar de dalen zijn dan weer minder diep....quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door de anti depressivum is alles vlak. 'Ajax gescoord ?''Leuk'
Kreeg je klappen van haar?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook pas sinds kort " uit de kast" gekomen hoor. Kwam door mijn vrouw
Daar vrolijk ik ook altijd wel van op, lekker mee bleren.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik probeer het vandaag met meebleren met evergreens
jeetje..........quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
6 jaar samen, 2 maanden getrouwd![]()
Nee, ik wist dat zij die gevoelens al langer had en schijnbaar trok mij dat aan. triggerde iets in me.
Thuis samen geprobeerd, werkte niet. Aangezien we een open huwelijk hebben zoeken we dus buiten de deur. Zij heeft al een "speelpartner" en ik een koffiedate binnenkort om te zien of het klikt met die dame.
Goh, wat ben ik weer openhartig vandaag
Dus jullie doen samen niet aan sm?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
6 jaar samen, 2 maanden getrouwd![]()
Nee, ik wist dat zij die gevoelens al langer had en schijnbaar trok mij dat aan. triggerde iets in me.
Thuis samen geprobeerd, werkte niet. Aangezien we een open huwelijk hebben zoeken we dus buiten de deur. Zij heeft al een "speelpartner" en ik een koffiedate binnenkort om te zien of het klikt met die dame.
Goh, wat ben ik weer openhartig vandaag
Kweste van veel praten, communiceren met elkaar. En deze gezamelijke hobby is een verrijking voor ons leven.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje..........
nah... ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar eh... mijn zegen hebben jullie
Nee. Werkt niet dan hebben we een autoriteitsconflict hahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jullie doen samen niet aan sm?
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's een groot nadeel Tong, maar de dalen zijn dan weer minder diep....
Ajax verloren?
oh, nah jammer dan..........
die reactie is bij mij trouwens altijd zo
Ja, waarom niet samen was ook het eerste wat ik dacht eigenlijk, maar dat is het dus...quote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Werkt niet dan hebben we een autoriteitsconflict hahaha
Geen kruisje slaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje..........
nah... ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar eh... mijn zegen hebben jullie
Is het ook. Komt allemaal heel nauw.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, waarom niet samen was ook het eerste wat ik dacht eigenlijk, maar dat is het dus...
wel ingewikkeld
Conflicten moet je inderdaad zien te vermijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee. Werkt niet dan hebben we een autoriteitsconflict hahaha
Ik vind je nu al een aanwinst voor 40+quote:Op woensdag 9 november 2016 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is het ook. Komt allemaal heel nauw.
Wel gaan we gezamelijk naar sm-feestjes hoor.
Of uitpratenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Conflicten moet je inderdaad zien te vermijden.
Sm' ers zijn net mensenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind je nu al een aanwinst voor 40+![]()
effe de boel wakker schudden
Je kan dan toch gewoon lekker gaan meppenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Conflicten moet je inderdaad zien te vermijden.
De D (dominant, en dat kan een vrouw of man zijn) mag dat idd. Geef je aan in je " harde grenzen". Bij mij is de harde grens geen blijvend letsel.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon lekker gaan meppen
Lijkt me wel zo verstandigquote:Op woensdag 9 november 2016 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De D (dominant, en dat kan een vrouw of man zijn) mag dat idd. Geef je aan in je " harde grenzen". Bij mij is de harde grens geen blijvend letsel.
Mijn waarschijnlijke Mistress is tevens EHBO instructeurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |