Ja dat zei jequote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wil ik reageren is het topic vol![]()
Wat een kutdag!
gewoon ff gaan pissen in de zeikhoek, dat helptquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
quote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
ik heb geklikt, kijken of ik kan snappen wat je bedoeltquote:
Je kunt de quote C/Pquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kutdag!
Ik heb dat dus bijna nooit!quote:Op woensdag 9 november 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat zei jemaar heb ik soms ook wel Dees dan gevoel van alles is Bleeeeeeeeeeeeeeeh
Ik ben wel enigzins anders ja. Niet de doorsnee fokkerquote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb geklikt, kijken of ik kan snappen wat je bedoelt![]()
Ben jij ''anders''?
en wat is er anders aan jou dan? omdat je van SM houdt?
Ik denk dan toch dat ik voor het dansje kiesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon ff gaan pissen in de zeikhoek, dat helpt
'Het leven is als pijpkaneel, je zuigt er aan en krijgt je deel.'quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk is het leven gewoon KUT
maar ja
maar je houdt dus van SM?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben wel enigzins anders ja. Niet de doorsnee fokker
Mergpijpjesquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Het leven is als pijpkaneel, je zuigt er aan en krijgt je deel.'
Jules Deelder.
Door de anti depressivum is alles vlak. 'Ajax gescoord ?''Leuk'quote:
ah........... hoelang zijn jullie getrouwd dan? Nooit iets van gemerkt?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook pas sinds kort " uit de kast" gekomen hoor. Kwam door mijn vrouw
Sorry Weet ik allemaal niet. Heb geen mobieltjequote:
ik probeer het vandaag met meebleren met evergreensquote:Op woensdag 9 november 2016 11:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dan toch dat ik voor het dansje kies
Ja, da's een groot nadeel Tong, maar de dalen zijn dan weer minder diep....quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door de anti depressivum is alles vlak. 'Ajax gescoord ?''Leuk'
Kreeg je klappen van haar?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook pas sinds kort " uit de kast" gekomen hoor. Kwam door mijn vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |