Haha precies.. alleen uit Amerikaanse kerstfilms bleek zijn bestaan.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Christelijke basisschool hier.
Ik wist eigenlijk niet eens dat de Kerstman 'een ding' was vroeger.
Aww, best apart. Het hele jaar politiepaard, en dan ineens in december het paard van Sinterklaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:51 schreef Strani het volgende:
Ik lees net dat de oorspronkelijke Amerigo (een politiepaard dat ook echt die naam droeg) z'n rol speelde van 1990 tot 2010.
In de zak stoppen, mee naar Spanjequote:Op zaterdag 12 november 2016 12:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Afvoeren met de arrestantenbusInladen maar!
twitter:MarjanBoelsma twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 12:47:38De arrestantenbus. ....#ntocht https://t.co/ARcXFPQWmw reageer retweet
TOPSHOWquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Collide het volgende:
NOS: 70 mensen aangehouden in Rotterdam.
Kan ik me ook niet herinnerenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Haha, hij had altijd meer wortels in z'n voederbak dan de restquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Aww, best apart. Het hele jaar politiepaard, en dan ineens in december het paard van Sinterklaas.![]()
Dat gaf vast veel geroddel in de stallen
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef Strani het volgende:
Demonstranten (zowel voor als tegen) op deze dag mogen wat mij betreft allemaal een enkeltje stille zuidzee krijgen. Over dit onderwerp spreek je niet waar kinderen bij zijn, laat staan dat je demonstreert.
Zijn er openbare scholen die wel wat met de kerstman doen dan? Bij mij iig niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo is hetquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mee eens, vandaag moet gewoon even iedereen zijn bek houden, kunnen ze morgen weer verder.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn er openbare scholen die wel wat met de kerstman doen dan? Bij mij iig niet.
Mijn buurjongen kreeg kadoos met Kerst, en ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog steeds weinig met de kerstman. Hij komt inderdaad over als een debiel in vergelijking met onze gedistingeerde Sinterklaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kerstman was het zelfde als Mc Donalds. Je wist dat er zoiets was in amerika maar geen idee dat die domoren daar het zo aanbeden
[..]
Ik zou met mijn kinderen ook niet gaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:57 schreef 44rdbei het volgende:
Pijnlijk weinig publiek op sommige momenten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |