Een hele grote kans ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf. Ik dacht even met een half geopend oog nu.nl te checken of Clinton de buit binnen heeft, maar begrijp ik goed dat trump gewoon serieuze kans maakt hier?
Dat was 10.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:31 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:31:08BREAKING: Donald Trump wins Wisconsin reageer retweet
Jij bent vrij eng.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel nu krijgen de zeurende minderheden in de media weer gewoon een dikke fuck u,
Geen huilende homo's vrouwen en negers meer over gelijke rechten en meer van dat soort onzin, Geen enge figuren meer zo als Merkel en Sylvana Simons in de politiek.
Sterker nog: Clinton moet op een wondertje hopen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf. Ik dacht even met een half geopend oog nu.nl te checken of Clinton de buit binnen heeft, maar begrijp ik goed dat trump gewoon serieuze kans maakt hier?
Misschien gaan we nog wel twee keer slapen voor de uitslag...quote:Op woensdag 9 november 2016 05:30 schreef EvilMarc het volgende:
Godver ik wil naar bed. Wisconsin en Michigan plz
Maar is dat nog een keer een subgroep in een staat dan? Ik dacht dat in de staat wel gewoon one man one vote zou gelden?quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel nu krijgen de zeurende minderheden in de media weer gewoon een dikke fuck u,
Geen huilende homo's vrouwen en negers meer over gelijke rechten en meer van dat soort onzin, Geen enge figuren meer zo als Merkel en Sylvana Simons in de politiek.
'Serieuze' kans? Is 95% kans serieus genoeg?quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Meer kans dan Hillyquote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
More Energy!quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het ging niet om mij, het ging om 'alternatieve' media vs een aantal betweters in een ivoren toren hier die establishmentmedia papegaaien. Maar dat begrijp jij niet omdat jij hier een gast bent die enkel langskomt voor deze speciale gelegenheid.
Dat maakt verder niet uit maar dan bemoeit je je er beter niet mee.
Meer dan een serieuze kans, er moet een wonder gebeuren wil Clinton nog kans maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze kunnen bijna callen.quote:Op woensdag 9 november 2016 05:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |