Die Amerikaan die Trump nadeed had exact dezelfde stem. Geen idee wie dat was maar dat was genotquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:34 schreef Stefanovich het volgende:
Hero Brinkman als Trumphij lijkt ook nog
Landslide niet, maar wel zo goed als zeker Clinton.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:31 schreef Frank_Underwood het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een landslide voor Clinton wordt en geen spannende race zoals Brexit ?
Wij zullen volgen. Wees gerust. De EU is de tumor van ons continent.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En nu lachen wij de Britten uit, want zij krijgen minder Toblerone voor hun pond (bron).
Ja, even een vraagje als kunnen jullie dat sfeer verpesten een beetje in het gareel krijgen? ik heb weinig zin om allerlei beledigingen die nergens op zijn gebaseerd naar mijn hoofd te krijgen deze nacht.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:34 schreef heywoodu het volgende:
Man man man, iemand maakt ff een foutje en plaatst een tweet met een verkeerde uitslag. Wat een drama.
Is hier ook hoor niet alleen in USA.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:35 schreef Pokkelmans het volgende:
Fantastisch toch, die strikte raciale scheidingen in de VS
quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga het vanavond en vannacht met jullie volgen
Valt nog meequote:Op dinsdag 8 november 2016 23:36 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
25% omdat de tegenstander kut(ter) is
Je gaat gewoon door met de boel verkloten hier hè.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nee, je bent juist hilarisch![]()
Ik ga zo pitten en lees morgen wel wat van jullie dronkemansgelul terug, of niet.
Ja anders heb je weer een enorme groep feministen in je nek hangenquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:35 schreef MakkieR het volgende:
Nu Obama president is, is Michelle the first lady, maar hoe zit dat eigenlijk als Hillary Clinton de president wordt, is Bill dan the first man?
Wat houdt dat dan in voor zijn positie. is het dan de man van de president, die zijn mond moet houden en blijven lachen?
Mooi, tyf maar op met dat gekut.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nee, je bent juist hilarisch![]()
Ik ga zo pitten en lees morgen wel wat van jullie dronkemansgelul terug, of niet.
Dan klopt wetenschap ook niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Polls kloppen nooit aangezien je niet iedereen kan ondervragen + mensen willen niet altijd een antwoord geven etc. Polls zijn wel vies aangezien je de kijker/kiezer een bepaalde kant op kan sturen.
Ik had verwacht dat dat percentage hoger zou zijnquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:36 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
25% omdat de tegenstander kut(ter) is
twitter:SteveKornacki twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 23:34:01Latino voters -- early exit:Clinton 65%Trump 27%2012:Obama 71%Romney 27% reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |