abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166500841

Downloads

Linkjes

Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep
IV calculator dmv inloggen (let op: inloggen met account is tegen ToS dus op eigen risico)
IV calculator dmv handmatig invoeren
CP na evolutie
Attack moveset vergelijken
Hoe moet je dodgen?

Server status

Team Leaders:

FAQ
POK / Pokémon Go FAQ

TAKE ALL THE GYMS - MEET!

Deelnemers: (8x rood, 8x blauw, 3x geel) Meedoen? Geef naam, team en woonplaats door.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaan we doen?

In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.

- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -

De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.

Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.

Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.

Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uur

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips & Tricks (aanvulling welkom)

SPOILER
Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)

SPOILER
Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!

Gymplaatje:

SPOILER

[ Bericht 43% gewijzigd door Nattekat op 09-11-2016 19:21:44 ]
  Spellchecker dinsdag 8 november 2016 @ 14:57:10 #2
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_166500945
Een pokémon uit een ei is niet per definitie perfect voor een evolutie. Al is de kans wel groter dan bij die die je in het wild vangt.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoBody122 op 08-11-2016 15:04:35 ]
Tevens -purist.
pi_166501181
Kans is zeker groter op een betere Pokemon uit een ei.
Al is mijn enige 100% Pokemon in het wild gevangen (Dratini). Tenminste voor zover ik ze getest heb in de IV-calculator. Heb er ook ontzettend veel met lage CP zo weggegooid.
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:08:36 #4
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166501208
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb je ze nu allebei tegelijk? :D _O-
Ja :D Niet normaal, het begon met een sighting van een Snorlax, nog nooit gezien sinds ik dit spel speel, die verdween, toen op de boulevard (heb ik al gezegd dat het koud was? Het was koud) kreeg ik Lapras op de radar, ook nooit eerder gehad, ik gokte waar hij zou zitten en daar wastie, op het uitstekende puntje van de boulevard aan het water, vol in de wind (had ik al gezegd dat het flink waaide? Bij deze, er was flink wat wind).

Toen bleek dat beest uiteraard verrekte lastig te vangen, helemaal achterin het scherm hing die 2000CPer. Talloze ballen verder bleeftie eindelijk zitten, NIEEEUUWWWWW *O*.

Toen 5 minuten verder fietsen (overal oddish bellsprout shellder growlithe alles) kwam m'n 10km ei uit, Snorlax....at last, met lick en hyperbeam.

Wat een dag :P.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:10:45 #5
12172 Rabieluh
pi_166501248
Ook nog een dratini, 2 squirtle, talloze nidorans en een electabuzz gevangen, in Souburg nog 2 slowpokes en een Katubo, totale gekte deze spawns.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 15:14:18 #6
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166501334
Ik heb ook een 10km ei :o

Beter een vechter of Kabuto.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166501361
Een magmar van 1400 uit mijn 10km ei :')
Ik had er al 3.. Ik had zo gehoopt op een Snorlax of Lapras, maar helaas die willen mij blijkbaar niet als baasje.

Wel een jynx gevangen net op werk,had ik nog niet, dus ben er blij mee :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 15:16:02 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166501377
Mijn gps is stuk :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166501650
Wat is het hier KOUD!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:30:39 #10
12172 Rabieluh
pi_166501669

pi_166501736
Dan is nu je pokedex toch wel bijna compleet of niet? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:36:16 #12
12172 Rabieluh
pi_166501780
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:34 schreef Norrage het volgende:
Dan is nu je pokedex toch wel bijna compleet of niet? :)
Caught 140.

M'n Ivysaur moet eens doorlopen, kan ik daarna een Dratini als buddy nemen.
pi_166501790
Vandaag maar eens wat extra rondjes maken, op jacht naar extra spawns die ik nog niet heb.
Echter heb ik begrepen uit eerdere berichten dat het koud is, dat is dan weer jammer.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:38:46 #14
12172 Rabieluh
pi_166501842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:36 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Vandaag maar eens wat extra rondjes maken, op jacht naar extra spawns die ik nog niet heb.
Echter heb ik begrepen uit eerdere berichten dat het koud is, dat is dan weer jammer.
Ik kreeg ook nog een vies buitje over me heen, walgelijk.
pi_166501847
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:36 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Caught 140.

Mijn Dragonair is mijn buddy... Ik let niet eens op de Candy, ik blijf maar lopen. Moest eergisteren nog 34 Candy, denk dat het er nu rond de 30 zijn.

30x5 = 150km

Ik loop zo'n zes kilometer per dag gok ik. Hopelijk binnen een maand mijn Dragonite (of mazzel hebben dat ik een ei met Dratini krijg of ooit een paar Dratini's in het wild tegen kom).
pi_166501917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:36 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Caught 140.

Zal wel aan de Pokemon liggen dan. Die Ivysaur bij mij loopt ook niet door :D

Dratini moet ik nog 57 candy maar die kom ik vaker in het wild tegen dan een bulbasaur.
  dinsdag 8 november 2016 @ 15:45:08 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166502002
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:38 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ik kreeg ook nog een vies buitje over me heen, walgelijk.
Welkom in Nederland :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_166502725
Wil iemand dit bericht in de OP zetten?

Deelnemers: (8x rood, 8x blauw, 3x geel) Meedoen? Geef naam, team en woonplaats door.
SPOILER

SPOILER

SPOILER
Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!

Gymplaatje:

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door KapiteinGasthof op 08-11-2016 16:25:13 ]
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_166502889
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2016 16:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:

SPOILER

SPOILER

SPOILER

Gymplaatje:

SPOILER
Gezellig! *O*
pi_166502897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 16:24 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Gezellig! *O*
Dat tel ik als bevestiging :P
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_166502922
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2016 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:

[..]

Dat tel ik als bevestiging :P
Zeker weten! :Y
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 november 2016 @ 16:32:13 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166503041
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 november 2016 16:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:

SPOILER

SPOILER

SPOILER

Gymplaatje:

SPOILER
Rotterdam?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166503192
Bijna level 25, heeft me bijna een maand gekost geloof ik :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_166503271
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ook een 10km ei :o

Beter een vechter of Kabuto.
ik weer 9 5km eieren. Die stops willen echt niets hoger :D

Dus snorlax of lapras oid duurt hier nog wel even. Geduld :7 Tegen de tijd dat gen 5 uit is heb ik een lapras :7
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166503341
Level 25, en nu mijn eerste 2000+ pokemon *O*
Kon lekker mijn 97% Gyara poweruppen :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')