SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Nattekat op 09-11-2016 19:21:44 ]![]()
Een pokémon uit een ei is niet per definitie perfect voor een evolutie. Al is de kans wel groter dan bij die die je in het wild vangt.
[ Bericht 1% gewijzigd door NoBody122 op 08-11-2016 15:04:35 ]Tevens -purist.![]()
Kans is zeker groter op een betere Pokemon uit een ei.
Al is mijn enige 100% Pokemon in het wild gevangen (Dratini). Tenminste voor zover ik ze getest heb in de IV-calculator. Heb er ook ontzettend veel met lage CP zo weggegooid.![]()
Jaquote:Niet normaal, het begon met een sighting van een Snorlax, nog nooit gezien sinds ik dit spel speel, die verdween, toen op de boulevard (heb ik al gezegd dat het koud was? Het was koud) kreeg ik Lapras op de radar, ook nooit eerder gehad, ik gokte waar hij zou zitten en daar wastie, op het uitstekende puntje van de boulevard aan het water, vol in de wind (had ik al gezegd dat het flink waaide? Bij deze, er was flink wat wind).
Toen bleek dat beest uiteraard verrekte lastig te vangen, helemaal achterin het scherm hing die 2000CPer. Talloze ballen verder bleeftie eindelijk zitten, NIEEEUUWWWWW.
Toen 5 minuten verder fietsen (overal oddish bellsprout shellder growlithe alles) kwam m'n 10km ei uit, Snorlax....at last, met lick en hyperbeam.
Wat een dag.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ook nog een dratini, 2 squirtle, talloze nidorans en een electabuzz gevangen, in Souburg nog 2 slowpokes en een Katubo, totale gekte deze spawns.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Een magmar van 1400 uit mijn 10km ei
Ik had er al 3.. Ik had zo gehoopt op een Snorlax of Lapras, maar helaas die willen mij blijkbaar niet als baasje.
Wel een jynx gevangen net op werk,had ik nog niet, dus ben er blij mee![]()
![]()
Wat is het hier KOUD!Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dan is nu je pokedex toch wel bijna compleet of niet?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Caught 140.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:34 schreef Norrage het volgende:
Dan is nu je pokedex toch wel bijna compleet of niet?
M'n Ivysaur moet eens doorlopen, kan ik daarna een Dratini als buddy nemen.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Vandaag maar eens wat extra rondjes maken, op jacht naar extra spawns die ik nog niet heb.
Echter heb ik begrepen uit eerdere berichten dat het koud is, dat is dan weer jammer.[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger![]()
Ik kreeg ook nog een vies buitje over me heen, walgelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:36 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Vandaag maar eens wat extra rondjes maken, op jacht naar extra spawns die ik nog niet heb.
Echter heb ik begrepen uit eerdere berichten dat het koud is, dat is dan weer jammer.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Mijn Dragonair is mijn buddy... Ik let niet eens op de Candy, ik blijf maar lopen. Moest eergisteren nog 34 Candy, denk dat het er nu rond de 30 zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 15:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Caught 140.
M'n Ivysaur moet eens doorlopen, kan ik daarna een Dratini als buddy nemen.
30x5 = 150km
Ik loop zo'n zes kilometer per dag gok ik. Hopelijk binnen een maand mijn Dragonite (of mazzel hebben dat ik een ei met Dratini krijg of ooit een paar Dratini's in het wild tegen kom).![]()
Zal wel aan de Pokemon liggen dan. Die Ivysaur bij mij loopt ook niet doorquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Caught 140.
M'n Ivysaur moet eens doorlopen, kan ik daarna een Dratini als buddy nemen.
Dratini moet ik nog 57 candy maar die kom ik vaker in het wild tegen dan een bulbasaur.![]()
Welkom in Nederlandquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog een vies buitje over me heen, walgelijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wil iemand dit bericht in de OP zetten?
TAKE ALL THE GYMS - MEET!
Deelnemers: (8x rood, 8x blauw, 3x geel) Meedoen? Geef naam, team en woonplaats door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KapiteinGasthof op 08-11-2016 16:25:13 ]Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Deelnemers: (8x rood, 8x blauw, 3x geel) Meedoen? Geef naam, team en woonplaats door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:Gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat tel ik als bevestigingquote:
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Zeker weten!quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat tel ik als bevestiging![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2016 16:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gymplaatje:Rotterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bijna level 25, heeft me bijna een maand gekost geloof ik
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
ik weer 9 5km eieren. Die stops willen echt niets hogerquote:Op dinsdag 8 november 2016 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb ook een 10km ei
Beter een vechter of Kabuto.
Dus snorlax of lapras oid duurt hier nog wel even. GeduldTegen de tijd dat gen 5 uit is heb ik een lapras
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Level 25, en nu mijn eerste 2000+ pokemon
Kon lekker mijn 97% Gyara poweruppen :-)"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Nog 500 XP en ik ben Level 30!!!!!!!!!!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Jaaaaa, mooie drempel bereikt en je krijgt leuke spuillekes.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog 500 XP en ik ben Level 30!!!!!!!!!!Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Morgen 1 Pokémon vangen en je hebt het.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:06 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog 500 XP en ik ben Level 30!!!!!!!!!!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja, wrijf het er maar in met die gymsquote:Op dinsdag 8 november 2016 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... maar via de gyms heb ik er al wat verdiend waarmee ik spullen kon kopen... als ik er nog 50 bij heb, koop ik alsnog mijn eerste pokemon storage upgrade.
*kijkt weer rondom huis, alles blauw
En ik snap niet dat er hier geen extra spawns zijn. op mijn kantoor ook al niet.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:11 schreef Rabieluh het volgende:
Zo stond ik trouwens vanmiddag toen ik m'n eerste Lapras had gevangen.
[ afbeelding ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik doe straks wel een evolve van een pidgey. Was ze op aan het sparen voor Lucky Egg.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen 1 Pokémon vangen en je hebt het.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Er is data gevonden in de code van de nieuwe update wat verwijst naar de tweede generatie Pokémon en Ditto.![]()
Dat mag ookquote:Op dinsdag 8 november 2016 17:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik doe straks wel een evolve van een pidgey. Was ze op aan het sparen voor Lucky Egg.
Fuck the EBU.![]()
Damn, wat komt er nu een hoop shit uit de pokestops.
Alleen die regen is wel kalote.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Gevangen uiteraard, verhogen doe ik alleen na evolven. Vandaag een 192cp 88.9% gevangen trouwensquote:Op zondag 6 november 2016 11:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Oh.Heb je die van 188 zelf gevangen of verhoogd?
![]()
Het is gebeurd.
Level 30!!
20 Max Revives
3 Lucky Eggs (nu op 9)
Te veel Incubators
3 Lures (nu op 6)
3 Incences (nu op 6)
....Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
40k XP op een dag.
Maar morgen kan ik al niet meer
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Feli!quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:11 schreef Rabieluh het volgende:
Zo stond ik trouwens vanmiddag toen ik m'n eerste Lapras had gevangen.
[ afbeelding ]
Beetje goede moveset en IV?Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
30km/h is de pokestopgrens. Even remmen voor je langs rijdt werkt, dus ov is niet helemaal kansloos.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
hoax, je kan er nooit genoeg van hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2016 17:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Het is gebeurd.
Level 30!!
20 Max Revives
3 Lucky Eggs (nu op 9)
Te veel Incubators
3 Lures (nu op 6)
3 Incences (nu op 6)
....Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Bij mij Is de grens stilstaan of nietquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:04 schreef Nattekat het volgende:
30km/h is de pokestopgrens. Even remmen voor je langs rijdt werkt, dus ov is niet helemaal kansloos.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Today it was a good day..
Begon vannacht al goed toen ik een 2 km ei in m'n bed wist uit te broeden zonder fysiek ook maar 1 meter gelopen te hebben (kwam een magikarp uit)
Gewoon een wilde Vaporeon, Bulbasaur, Growlith en Magmar gevangen.
Verder ook nog 2 10Km eieren gevonden, die vind ik normaal ook zelden.![]()
Fietsend verscheen die melding geen enkele keer, en dan was ik niet aan het trutten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij mij Is de grens stilstaan of niet100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee idd, het zijn er 5quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoax, je kan er nooit genoeg van hebben..
Ik ga er meestal toch voor stilstaan. Vooral omdat het aanklikken van een pokestop heel erg lastig is als je fietst. Ik heb een klemmetje op stuur voor foon, maar binnenstad.. die steentjes.. trillingen.. gaat bijna niet.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik zie vaak mensen met een houdertje op hun stuur.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:23 schreef Molurus het volgende:
Ik ga er meestal toch voor stilstaan. Vooral omdat het aanklikken van een pokestop heel erg lastig is als je fietst. Ik heb een klemmetje ervoor, maar binnenstad.. die steentjes.. trillingen.. gaat bijna niet.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Reuze handig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik zie vaak mensen met een houdertje op hun stuur.Alleen heb je dus wel meer last van trillingen.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik doe het van tevoren alquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:23 schreef Molurus het volgende:
Ik ga er meestal toch voor stilstaan. Vooral omdat het aanklikken van een pokestop heel erg lastig is als je fietst. Ik heb een klemmetje op stuur voor foon, maar binnenstad.. die steentjes.. trillingen.. gaat bijna niet.
Ook geen klemmetje, dus trilt niet zo erg.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat heeft wel weer het nadeel dat je effectief met maar 1 hand aan het fietsen bent. Met twee handen aan stuur fietsen is toch wel heel relaxt. (En ook gewoon veiliger trouwens.)quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook geen klemmetje, dus trilt niet zo erg.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Heb je er 5 gekregen?quote:![]()
Of heb je er nu in totaal 5?
Fuck the EBU.![]()
Ik fiets alleen maar met pokemon aan langs de beroemde Leidse Pokéstoproute, met elke 10 ŕ 20 seconden een stop. Dan is in de hand toch wat fijnerquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat heeft wel weer het nadeel dat je effectief met maar 1 hand aan het fietsen bent. Met twee handen aan stuur fietsen is toch wel heel relaxt.
Alleen jagen op de fiets is vervelender.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee 3 gekregen. Had er nog 2. Ben aan het sparen voor mijn 10 kmquote:Op dinsdag 8 november 2016 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je er 5 gekregen?![]()
Of heb je er nu in totaal 5?
.
Ik kreeg em één keer en dat was toen ik toch wel wat vaart maakte wegens de regen, de rest van de 21 kilometer dat ik bezig was geen problemen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fietsend verscheen die melding geen enkele keer, en dan was ik niet aan het trutten.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dan toch 25km/h? Of was dat een sprintje?quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kreeg em één keer en dat was toen ik toch wel wat vaart maakte wegens de regen, de rest van de 21 kilometer dat ik bezig was geen problemen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Leek me toch sterk op dat punt maar ik kreeg wel degelijke een dubbele tray later melding.quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan toch 25km/h? Of was dat een sprintje?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Een Chansey op de sightings, deze pokexplosie is echt bizar, vele pokedexen zullen gevuld worden.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2016 18:52 schreef Rabieluh het volgende:
Een Chansey op de sightings, deze pokexplosie is echt bizar, vele pokedexen zullen gevuld worden.![]()
Bijna...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Had ik net een simpele gym overgenomen, ben ik er binnen een half uur weer uitgegooid..
Verslagen door een een Tauros.. dat is dan wel weer ergens cool.![]()
![]()
IV van 60%, niet slecht voor wildvangst.quote:
Heeft Ice Shard en Dragon Pulse.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Gecondoleerd met die stats.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
IV van 60%, niet slecht voor wildvangst.
Heeft Ice Shard en Dragon Pulse.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
PoGo is bij mij geupdatet. De gelopen kilometers van het hatchen zijn nu in een afschuwelijk fel blauw kleurtje en de totale XP bij een vangst is nu EXTRA GROOT, want anders was het niet duidelijk of zo
Verder nog iets?![]()
Dat was het wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:18 schreef PicoMMP het volgende:
PoGo is bij mij geupdatet. De gelopen kilometers van het hatchen zijn nu in een afschuwelijk fel blauw kleurtje en de totale XP bij een vangst is nu EXTRA GROOT, want anders was het niet duidelijk of zo
Verder nog iets?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb vandaag veel gezien zoals een plek waar bijna 10 Pokemon tegelijk spawnden, vooral heel veel Eevees.. maar vanavond gebeurde iets wat ik in die bijna 4 maanden dat ik speel nog nooit heb gezien.. een Grimer op de sightingsIk heb Muk wel al door het buddysysteem en doordat ik een tijd geleden een Grimer uit een ei had maar dit was wel echt een bijzonder moment. En ik heb de Grimer overigens ook gevangen.
![]()
Ik had Grimer vrijdag voor het eerst in het wild gezien (en gevangen). Had ook al een Muk (diverse Grimers uit eieren), maar geen Candy meer. Nu dus weer 4.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag veel gezien zoals een plek waar bijna 10 Pokemon tegelijk spawnden, vooral heel veel Eevees.. maar vanavond gebeurde iets wat ik in die bijna 4 maanden dat ik speel nog nooit heb gezien.. een Grimer op de sightingsIk heb Muk wel al door het buddysysteem en doordat ik een tijd geleden een Grimer uit een ei had maar dit was wel echt een bijzonder moment. En ik heb de Grimer overigens ook gevangen.
![]()
![]()
Zomaar een Bulbasaur op de bankLekker hoor die spawns.
Heb overigens 48 evoluties klaar staan en met daarin 7 evoluties naar Pokemon die ik nog niet heb. Ik wil eigenlijk gewoon alvast de lucky egg-sessie starten maar ik probeer me in te houden tot ik er 60+ heb. Dat moet lukken de komende dagen.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Ik voel me vies gelukkig met die Muk in de straat en 3 Grimers in huis ooit.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Dit is mij zelfs volledig ontgaan. Alleen de kleur danquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:18 schreef PicoMMP het volgende:
Verder nog iets?.
Had ik zoiets van hmm dit is toch wat fel, was dit voorheen ook?Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik kreeg gelijk last van oogtyfus, dus ik wist dat er iets veranderd was.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dit is mij zelfs volledig ontgaan. Alleen de kleur dan.
Had ik zoiets van hmm dit is toch wat fel, was dit voorheen ook?![]()
5km - Drowzee
Ik moet nu alleen Hitmonlee, Aerodactyl en Machamp nog, die eerste 2 zie ik sowieso nooit dus dan moet ik geluk hebben met een 10 km ei. En voor Machamp ben ik nog candy aan het verzamelen, nog 27 te gaan.![]()
Ik had eergisteren nog een Aerodactyl uit 10 km.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet nu alleen Hitmonlee, Aerodactyl en Machamp nog, die eerste 2 zie ik sowieso nooit dus dan moet ik geluk hebben met een 10 km ei. En voor Machamp ben ik nog candy aan het verzamelen, nog 27 te gaan.
Nog steeds Porygon, Electrode en Kabutops hier voor volledige pokédex.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Enige met goede CP?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:42 schreef iRemco het volgende:
Sinds gisteren al 12 Eevee's gevangen. Waar ik normaal ongeveer 1 tegen kom in de twee dagen.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Stuur hem even hierheen. Ik heb Grimer momenteel als buddy.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wanneer een meet bij jou thuis?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:32 schreef Rabieluh het volgende:
Ik voel me vies gelukkig met die Muk in de straat en 3 Grimers in huis ooit.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Eerst afwachten wat er gaat gebeuren nadat deze bonuspokemon weer voorbij zijn, wie weet blijft er een desolaat pokemonloos landschap achter hierquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer een meet bij jou thuis?.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Het is droog, ik ga even Pokeballen halen.
Had vanmiddag ineens 60-50-110 ballen, maar hoe meer ballen ik heb, des te nonchalanter ik ga smijten. Doe ik ineens 10 ballen voor een Weedle![]()
![]()
Zoals bij mij thuis al het geval is, bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Eerst afwachten wat er gaat gebeuren nadat deze bonuspokemon weer voorbij zijn, wie weet blijft er een desolaat pokemonloos landschap achter hier.
Fuck the EBU.![]()
Mja zoiets jaquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoals bij mij thuis al het geval is, bedoel je?.
Zonder al die spawns thuis was ik nog maar net level 28 of 29 denk ik.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Op deze manier haal ik die levels niet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mja zoiets ja.
Zonder al die spawns thuis was ik nog maar net level 28 of 29 denk ik.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wel lam ook dat die bonuspokemon eindigt op vrijdag, doe het dan ook het weekend, doordeweeks kunnen miljoenen mensen nauwelijks spelen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op deze manier haal ik die levels niet.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja, best jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wel lam ook dat die bonuspokemon eindigt op vrijdag, doe het dan ook het weekend, doordeweeks kunnen miljoenen mensen nauwelijks spelen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Haha. Same here. Dan pak ik na 6x de weedle met een Great Ballquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:58 schreef PicoMMP het volgende:
Het is droog, ik ga even Pokeballen halen.
Had vanmiddag ineens 60-50-110 ballen, maar hoe meer ballen ik heb, des te nonchalanter ik ga smijten. Doe ik ineens 10 ballen voor een Weedle.
Mijn Snorlax staat plots op plek 3 in die level 10
Zal niet lang meer duren voor het definitief exit is vrees ik
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zojuist een lucky egg gebruikt en een half uur lang evolven. Ik ben er niet zo heel goed in, maar toch 50.000 xp
Ik ben tevreden.
Nu weer opnieuw candy sparen.👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Poeh. Kijkduin was leuk. Vrieskou, rustig, leuk gezelschap en in een paar uur iets van 120 pokemon gevangen gok ik.
Jammer dat er niks nieuws voor me was. Eén nieuwe evolutie mogelijk, verder niet.
Wel weer wat chatchbonussen verhoogd, m.n steel en elektric deden het natuurlijk goed met die miljoen magnemites en voltorbs.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Zei ik al dat het koud was?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Smerige multi-accounters, al sinds ingress heb ik de pestpokkehekel aan ze. Had nooit gedacht dat het op deze manier gebruikt zou worden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:27 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Snorlax staat plots op plek 3 in die level 10
Zal niet lang meer duren voor het definitief exit is vrees ikRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik weet hoe het was, vandaag bij het strand in Vlissingen geweest voor pokebeesten, die wind erbij, later nog een bui, huuaaa. Wou dat ik een muts op had.quote:Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Momenteel 48890 prestige, twee dode pokemons dus. Absoluut geen serieuze poging om die gym kapot te krijgen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Smerige multi-accounters, al sinds ingress heb ik de pestpokkehekel aan ze. Had nooit gedacht dat het op deze manier gebruikt zou worden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat zijn multi-accounters?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Smerige multi-accounters, al sinds ingress heb ik de pestpokkehekel aan ze. Had nooit gedacht dat het op deze manier gebruikt zou worden.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Mensen met een tweede account van een ander team om level 10 gyms net genoeg te slopen om er met het grootste gemak met hun eigen pokemon weer een level 10 van te maken.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Mensen die naast het account waarmee ze lekker pokemonnen stiekem nog een extra pokemontrainer hebben om bijvoorbeeld leuke beestjes 2 maal te vangen (kunnen ze pokemom naar hun echte account traden straks bijvoorbeeld).quote:
Maar wat nu echt speelt, je komt een level 10 tegen van je eigen team waar jij in wilt, wat doen ze dan, gebruiken het extra account om 1 pokemon uit die gym te slopen, dan loggen ze in op hun echte account en proppen hun pokemon erbij. Zodoende hun eigen team naaiende.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: